<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

tiuhti_ ja Jomi Oon teidän kanssa kyllä samaa mieltä, että yksityinen on ainoa vaihtoehto jos tähän epäsäännölliseen kiertoon haluaa saada apua. Ajattelin vielä hetkisen odotella, mutta en tiedä kuinka kauan hermot kestää..Tiedän, että pillereiden lopetus aiheuttaa kiertohäiriöitä, mutta silti mietityttää, että ovuloinkohan ja onkohan kaikki systeemit kunnossa. Kävin gynen tarkastuksessa ennen yrityksen alkua, mutta eihän siellä mitään ultraukisia tehty, vain papa-koe ja normaali tutkimus.

tiuhti_ Kiva kun oot meidän uusi päivittäjä! :) Mulle sopii loistavasti, että päivitäyt joka toinen päivä. Eikä tarvi panikoida jos virheitä sattuu! :D


Gabrielle Onnea odotukseen! :heart:

Chiba Pahoittelut tädistä..Ihan tyhmää..Nyt vain tosiaan järeämmät aseet käyttöön! Suosittelen greippiä!

iloksi Jännittävät testaushetket sulla käsillä. Voi kumpa teille viimein suotaisiin pieni ihme! :)

Ansku83 Niin kauan on toivoa kun täti pysyy poissa..

niiskuneiti90 Sun oireet kuulostaa tosi hyviltä! Varsinkin jos lämmötkin on koholla..:)

Ihana ku mies tuossa vieressä lukee Vauva-lehteä! Me ollaan kyllä ihan höpsöjä. Ei paljon muuta ajatella ku vauvoja. Ajateltiin käydä ostaan lisää lisäravinteita, jotta mieskin alkais säännöllisesti syödä niitä. Ajateltiin myös palata taas terveellisempään ruokavalioon. Ollaan molemmat laiheliineja ja meillä on kai hyvä aineenvaihdunta kun voidaan vetää pitsoja ja hampurilaisia lihomatta. Se vaan ei oo oikeen hyvää ravintoa jos lasta yrittää, vaikka ei lihoiskaan. Nyt siis otetaan itseämme niskasta kiinni ja aletaan tehdä terveellistä kotiruokaa. Kun vaan ne kuukautiset alkais ku hommat seisoo..:headwall:

muoks. Hyvää ystävänpäivää! :heart:
 
Chiba Aaa..Vois itsekin kokeilla greippihedelmää seuraavaksi. Saakohan niitä ihan mihin vain vuodenaikaan kaupasta? Kun hedelmillähän on sesonkiajat. Ei tule greippejä normaalisti niin usein ostettua, mut ne on kyllä hyviä!
 
Tähän alkuun vähän omaa napaa. Kauheesti on nyt koulujuttuja ja kaikkee ni toivon ettei tulis tässä kierrossa mietittyy yhtää tota yritystä :) Tosin ovis sattuu just hiihtolomalle. Asuntoaki tässä metsästetään ni seki vähän siirtää ajatuksia muualle. Kokeilen ihan huvikseen tässä kierrossa tota greippimehuakin.
Kävin torstaina terveydenhoitajan kanssa juttelemassa vähän ajatuksista ja oli kyllä helpotus, että pystyi jollekin kasvotusten puhumaan yrityksestä, kun ei vielä kavereille uskalla :/

Chiballe pahoittelut kp 1:sestä :(

Niiskuneiti90 Toivottavasti nyt ois tärpännyt, kun sulla on noita oireitakin!

Lilli88 Meillä miehen kanssa sama juttu, et ei lihota kyllä millään. Ennen syötiin hampurilaisii ja muutakin roskaruokaa joka päivä. Nyt sit päätettiin, että aletaan syömään terveellisesti ja säännöllisesti. Suosittelen yrityksen kannalta ja ihan muutenkin. Itseäni ei ainakaan väsytä niin paljoa, kun sillon kun mätin roskaruokaa melkein joka toinen pv :) Vaikeeta se kyl on, kun roskaruoka on niin helppoa ja hyvää ruokaa :D Mut meillä on lauantai sellanen mättöpäivä, et sillo voi vähäepäterveellisemmin syödä :D

Niin ja hyvät ystävänpäivät kaikille! :flower:
 
Lilli, ainakin cittarista saa, joten uskoisin että saa muistakin kaupoista. :) Ensin kokeilin verigreippiä mutta vaalea perusgreippi oli oikeastaan paljon parempaa. :D ja on oikeasti paljon mehukkaampaa ja paremman makuista entä mehu. Yllätyin itsekin.
 
Ihanaa ystävänpäivää kaikille!!! :flower:

Terveellisestä ruokavaliosta: Itte oo nyt karppaillu vajaan vuoden verran ja oon huomannu että kyllä elo ilman tyhjiä hiilihydraatteja on ainakin piristäny mua. Painokin tippu 13 kiloa viime keväänä josta tosin 11 on tullu takaisin tupakoinnin lopettamisen jälkeen mutta olo ei ole silti sellainen uupunut ja pöhöttynyt. Tämähän ei siis ole valtion suosittelema terveellinen ruokavalio mutta sopii mulle loistavasti. ;)
 
Kiitosta vain iloksi ja Lilli88! Tässä taas alkaa pieni toivonkipinä itämään kuitenkin, mutta kun ei oikein uskaltaisi hirveän korkealle niitä nostaa. Huomenna pitäisi mennä jalan magneettikuvaukseen, joka jo viime torstailta siirrettiin ihan sen vuoksi että varmistan olenko raskaana vai en. Helppoahan se on kun ei näy tätiä eikä plussaa! :D Eivät siis tee magneettejakaan ensimmäisen 3 raskauskuukauden aikana.

Gabriellelle oikein ihanaa ja antoisaa odotusta!! :flower: :hug:

HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ!! :heart:
 
Hey
Mirwu, alan jo itsekin mennä sekaisin.. :D siis aion kyllä jo tässä kierrossa alkaa metsästää ovista testien avulla, tosin se voi olla hankalaa kun en yhtään tiedä minkä pituinen kierto tulossa, mutta siis alunperin kun päätettiin että aletaan yrittää niin ajattelin etten aio alkaa heti tikuttelee ovista..Mutta kun nyt sitten täti antoi itseään odotuttaa enkä tiennyt yhtään missä mennään niin tuli niitä testejä tilattua mutta ennen kuin ehdin testata alkoikin vuoto ja nyt niitä testejä on siis läjä ja mitäpä niitä nyt sitten säästelemään! :D huih kun epäselvää! :D
heihei joko testasit? tässä alkaa jo itse oireilemaan vaikka ei edes ovista ole vielä ollut..ihan jännittää! toivottavasti tulet kohta kertomaan maailman ihanimman uutisen!! :heart:

Lilli88 , totta..aion kyllä itsekin varata ajan gynelle ja ehdottomasti yksityiselle, jos tuntuu että tämäkin kierto venyy mahdottomasti..ihan vaan oman mielenrauhan vuoksi. Kuitenkin jokainen "ylimääräinen" päivä tuntuu ikuisuudelta ja onhan se äärimmäisen hermoja raastavaa odottaa uutta kiertoa kun kp:t huitelee ties missä eikä ole tietoakaan ovuloiko ollenkaan ja kuinka kauan taas mahdollinen seuraava kierto kestää..järki ja tunteet ei kyllä kulje käsikädessä tässä hommassa. :D Toivotaan että pian pääset uuteen kiertoon! :heart:

Niiskuneiti90 Lupaavia oireita! Toivottavasti olisi tärppi käynyt!!

Chiba voimia uuteen kiertoon!! ihana nähdä että jaksat kuitenkin olla positiivisella mielellä! ja niinhän se pitääkin, ei auta kuin jatkaa, toivotaan että tämä kierto olisi vihdoin se josta mukaan tarttuu pieni matkustaja! puuhpuuuh++++:whistle:

ON: Saa tosiaan nähdä kauanko tämä kierto venähtää, EDELLEEN vuodan "vaaleanpunaista vettä" joskin onneksi hyvin vähän ja ehkä n. kerran päivässä jää paperiin pyyhkiessä. Olihan siellä kyllä 65 pvän verran vuodettavaa mutta silti hieman outoa kun nyt jo mennään kp 12.

HVYÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ KAIKILLE!:heart:

JA OIKEIN KOVAT PLUSSATUULET! monilla menossa jännät päivät ja lupaavia oireita riittää!:heart:
 
Kaikille tasapuolisesti erittäin Hyvää Ystävänpäivää!! :heart:

Greippimehusta sen verran, että yhen kierron jaksoin, sen jälkeen ei kiitos :x Oon aina rakastanut greippiä, juon greippi-limsaa jne. Mutta ainakin se Valion greippimehu alko 2 viikon kuurilla niiiiin tökkiä! En rupee enää kokeileen ilman lääkärin suositusta :D

Nyt täytyy sanoa, etten oo kerenny seurata palstoja, on sen verran monta asiaa menossa täs samaan aikaan, mutta koitan yrittää parhaani. Ovista en bongannut ja tuskin tulee enää täs kierrossa vastaan. Mutta pahoittelut kun en kerkee nyt lukea ja kommentoida :(
 
Kiitokset kaikille onnitteluista :) Sain lauantai-iltana digitestiinkin varmistuksen: raskaana 1-2, joten kaippa se pitää pikkuhiljaa alkaa uskomaan. Onneksi kotona ei ole enää yhtään testiä, sillä olen niitä kerennyt kuluttamaan jo varmaan 10!

Toivotan teille kaikille mielettömästi plussatuulia ja toivon että tuutte pian perässä tuonne odottavien puolelle! :)
 
Mirwu Tänäaamuna testasin uudestaan, edelleen nega.. : /

Namppis Tääl myös yks karppaaja :wave: karpannut tosin vasta tammikuun alusta mutta tosi mahtava olo ja -6kg :)

ON: Ei oo tätiä näkynyt, tänään aamun jälkeen unohdinkin laittaa pikkuhousun suojan ja hengailin koko päivän ilman. Normaalisti kyllä stressaan, että kohta vuoto alkaa, kohta se alkaa pakko varuilta olla :D Muutoin ois joka kierrossa housut pilalla, ja pahimmassa tapauksessa sohva ym. ku on tapana vuotoilla sitte tosi runsaasti...

Nyt tosin, alamahassa taas lievähkö menkkamainen jomotus, tosiaan tässä saa kokoajan olla tarkkailemassa että joko alko :D On jo niin tottunut siihen että vuoto tulee täsmälleen samaan aikaan kuin (voimakas!) kipukin. Mm, nännit kipuilee edelleen, hirmu väsy jatkuvasti. Päättänyt olen kuitenkin, että enään en osta testejä kun nuo loppui, saa täti sitte pysyä poissa.. Saa nähä pitääkö päätös :LOL:
 
Heiii kaikki muruset pitkästä aikaa!

En tiedä muistaako kukaan enää mua ja onko kaikki mun aikanani täällä kirjoittaneet jo plussanneet, mutta ajattelin tulla moikkaamaan. Mitäs tänne kuuluupi? =) Mulla edelleen vauvakuumeilu jatkuu, yli vuosi nyt pillereiden lopetuksesta : /

Alan kirjoittamaan tästä kuumeilusta blogia osoitteessa Missä Jyväseni on? (anteeksi mainostus :ashamed:). Kaipailisin sinne lukijoita ja samassa tilanteessa olevia immeisiä jakamaan ajatuksia, joten tervetuloa, jos kiinnostaa :heart:

Plussapuhureita kaikille ja tsemppiä :heart::hug:
 
Shih, hei vaan! :) Mie muistan sinut ja täällä mieki edelleen kuumeilen kovasti, ja yritys on oman salamatkustajan saamiseksi on kova! Meillä myös 10yk lähti käyntiin ja valeraskaana on oltu niin monta kertaa, ettei tosikaan. Saa nähdä tärppääkö koskaan.
Kiva kun blogia alat kirjoittamaan, mie ainakin voisin seurata ja olla mukana kommentoimassa/hengessä.

Tuletko takaisin pinoon vai vieläkö haluat pysyä taustalla? Minä ja tiuhti hoidetaan nyt pinoa, voisin vaikka huomen aamusta päivittää ellei T kerkeä minua ennen. :D
 
Chiba Mäkin muistan sinut :) Kiva "nähdä" pitkästä aikaa :hug::heart: Voisin pysyä edelleen taustalla, mutta ilmoittelen jos haluan takaisin listoille. Tervetuloa kommentoimaan ja lukemaan blogia. Olen tosi amatööri vielä tuossa touhussa, mutta jos se siitä :D
 
Ensinnäkin onnea plussanneille ja ihanaa ystävänpäivää kaikille! Lueskellut olen juttujanne moneen otteseeen päivittäin, mutta jotenkin tämä oma kirjoittelu tuntuu vielä vaikealta ja vaatii kunnon keskittymisen.

Omaa napaa: Menossa kiertopäivä 46/ 39, yk 2 eikä tietoa tädistä muttei myöskään plussasta. Testasin toissapäivänä ja ihan puhdas nega tuloksena. Pettymys oli kova kaikkien niiden toiveiden ja oireiden jälkeen! Vaikka menossa onkin vasta toinen yrityskierto, niin selkeän ovulaation (ei tosin testatun) ja kaikkien sen jälkeisten tuntemusten jälkeen oli ihan liian varma siitä, että tämä on meidän kierto... Tällä hetkellä minkäänlaisia oireita ei ole mihinkään suuntaan, mitä nyt vilkas mielikuvitus pystyisi kuvittelemaan lähes jokaisen oireen, mikä "oppikirjoissa" lukee. Nyt vain odottelen tätiä tulevaksi, kaipa testi olisi jo edes haamuviivaa näyttänyt näillä kp-lukemilla.

Negatiivisuus nostaa taas päätään esille, ja olen jo miettinyt yksityisellä käyntiä selvittääkseni, että kaikki on ok. Kunnalliselle puolelle on varmaan ihan turha yrittää. Minulla on aina ollut epäsäännöllinen kierto, joka päätettiin lopulta tasoittaa e-pillereillä. Itselläni epäilyksessä on esim. PCO ja nyt kyselisinkin teiltä muilta, joilla epäsäännöllinen kierto, kuinka nopeasti lähditte tutkimaan epäsäännöllisyyden "syytä"? Toisaalta mietin että olisiko lääkärissä käynti jo näin varhaisessa yritysvaiheessa ihan turha ja käskettäisiinkö nauraen vain mennä kotiin jatkamaan yritystä...?

Ja minut voi myös lisätä pinoon, lupaan yrittää olla aktiivisempi. Pahoittelen tämän viestin lähes pelkkää oma napaisuutta, mutta tänään on huono päivä...
 
t84
Huomenta kaikille!
Oltiinpas me tiputtu pitkälle :D

shih mäkin sut muistan! Kiva kuulla pitkästä aikaa :) Ja täällä mäkin vielä pyörin ja varmaan pyörin vielä ensi vuonnakin, vähän rupee tuntuu toivottomalta...

ninni-ilona ei tartte tuntea huonoa omatuntoa jos kirjottaa vähemmän, täällä saa ja pitää roikkua just niin paljon tai vähän kun tuntuu hyvältä ;)
Onpas sun kierto harmillisen pitkäksi venynyt :( Itse en osaa tohon vastata että millon kannattaa käydä tutkimassa syytä, itse painin tosin myös sen kanssa että lähdenkö yksityiselle vai en selvittämään miksei meillä onnistu. Kierto on normaali, testien mukaan ovis on löytynyt joka kerta ja tekemisen puutteesta ei voi johtua, silti ei mitään. Vähän mietityttää että kuinka kalliiksi se tulee mennä yksityiselle, kun ei me mitään kroisoksia olla, mutta sitten taas jaksanko odottaa jos jonot on ties kuin pitkät kunnallisella...

ON : Oliskohan tänään kp 5, hirmu nopeesti taas menny! Kohtahan sitä pääsee jo hommiin :D Eipä tässä muuta raportoitavaa, odottelua.
 
Ninni-Ilona samassa veneessä ollaan kun katsot mun kp:t :)

Tähän asti tosin ollu parin päivän heitolla säännölliset menkat.
Tässä odottelen nyt että menkat alkais, tai sitten meen mehiläiseen gynelle ja vaadin että testaavat multa mm keltarauhashormoonit. Kolmesti oon terolutkuurin joutunut syömään, kun ei oo keltarauhashormoneita ollu lainkaan/todella vähän.
Mulla pcotyyppiset munasarjat muttei muuten tutkittu kuin ultralla. Itse rupesin sitten miettimään että voiko olla koko juttu tosta keltarauhashormonista ja sen mahd puutteesta kiinni...

Odottelen nyt vaan tonne torstaille että saan töistä lähetteen ja sitten alan varailee gyne-aikaa. Faktahan se on että kun oon varannu ajan gynelle ja kyseinen päivä on koittanut niin alan matkalla lääkäriin kurvaa ferrari runsaana paikalle. Se sisätutkimus muutenkin kuin on niin ihanaa, niin vielä ihanampaa se on vertavaluvana :LOL:
 
Huomenia!

Shih, mie kävinkin jo eilen lukemassa ja koitin jopa kommentoida, mutta ei se jostain syystä antanut kommentoida. Tai varmaan pitäisi olla jonkin sortin käyttäjätili olemassa että saa kommenttia laittaa. :)

t84, jos kävisi yksityisellä ensin ihan perustarkastuksissa sun muissa, ja pyytäisi sitten että ne laittaisi lähetteen julkiselle puolelle? Kyllä itteäki hieman hirvittää sinällänsä että kesällä sitten pistän miehen tutkimuksiin ja katselin avaklinikan hintoja ainakin, että aika tyyristä mutta toisaalta taas kerran kun ne analyysit tehdään niin siinä se sitten on. Eipä tarvitsisi enää pähkäillä asioiden kanssa.

Mietin vaan että mitenhän tää verikoehomma sitten menee, että pystyisikö sitä soittamaan vaan julkisenpuolen terveydenhoitajalle ja kysyä asioista, ja pyytää päästä verikokeisiin missä otettais kaikki kilppari, hormoni yms. -arvot, jotta tietäisi onko ne kaikki on. Itsellä ei ole mitään hajua miten menetellä täällä isossa kaupungissa, tuppukylässä se oli helppoa soittaa vaan yhteen paikkaan. :D On uusavuton olo.
 


The Esikoisesta Haaveilevat TI 15.2.2011



Angela88.......................kp 67/24-38...............yk 0/1
Skooby..........................kp 53/28-31...............yk 3



Lilli88................23.............kp 48/?......................yk 2
Namppis88........22..............kp 48/28....................yk 4
Ambrosia85.......26..............kp 37/29-32................yk 3
Miimau...............31............kp 36/?......................yk 7
niiskuneiti90.......20.............kp 33/26-31...............yk 3
Ansku83............27.............kp 32/30-40?..............yk 2
iloksi.................................kp 31/30-34...............yv 4,5



Mirwu.................24............kp 29/28..................yk 2
iseeyou..............................kp 29/25-29.............yk 6
PikkuHöttiäinen....27.............kp 24/27..................yk 2
lemonade............25.............kp 24/42?................yk 7-11
Tryffe.................29............kp 22/35-37.............yk 2
Epa_88...............22............kp 22/30..................yk 4
tiuhti_.................21...........kp 20/25-28.............yk 4
Puna-Musta.........22............kp 20/26-28.............yv 2
Sokruli................23............kp 20/30..................yk 2



Äipäksi91............20.............kp 16/29..................yk 8
soleigh................24............kp 15/?....................yk ?
Hey.....................22...........kp 13/26-65.............yk 2
AnniMu..............20..............kp 11/32-87..............yk 3
AnniSofia............................kp 11/28-30..............yk 6
Kumikvatti.........20...............kp 10/35...................yk 2



Ella83................28.............kp 7/26-57..............yk 4
t84....................27.............kp 5/26-28..............yv 2
Chiba.................21.............kp 3/30-35..............yk 10
Mikella................19............kp 1/30-32...............yk 3
viida



HAAMUJENGI/RKTT



TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
 
Viimeksi muokattu:
Chiba olitkin juuri ehtinyt päivittää tämän :) kiitos muru :heart: haluaisitko sinä sittenkin päivittäjän pestin? kun yleensä päivittäjä lähtee pikaseen odottajan puolelle ;) ja sun olis kyllä aika päästä sinne! noista verikokeista, pyydät ihan rutiini lääkärintarkistusta jossa sinulta katsottaisiin kaikki arvot ja muut että ovat kunnossa! :)

Shihheippa :) minäkin muistan sinut, en tiedä olinko silloin vielä taustailijana, mutta mukava kuulla sinusta, tuletko mukaan takaisin pinkkaan?

iloksi kävin kurkkimassa sinun testejä tuolta ja olin kyllä näkevinäni haamua niissä :heart: oletko testannut tänään? tsemppiä muru :heart:
 
tiuhti, voin mie päivittää ku mie kotonakin olen päivät pitkät, niin onpahan ainakin jotain tekemistä. :D Mie kun tulen olemaan varmaan täällä piiiiitkään vielä, niin sama se on päivittää yhden ja saman henkilön. :D (Mitä minäkö pessimisti, enkai.)

Mitä onko iloksilla ollut haamuja? Pitääpä lähteä äkkiä katsomaan!
 
joo kyllä mä olin näkevinäni tuolla kuvia plussatesteistä ketjussa haamulaisia iloksin testeissä :D

Chiba siis on meidän uusi päivittäjämme, samalla lähetetään hänelle kunnon plussapuhuri tuomaan onnea päivittäjän roolissa (eli hän ei kauaa täällä enää ole!) +++++++++++++++++:whistle: *puhaltaa hurjana* :D
 
Chiba No nyt pääset kommentoimaan blogiani ilman mitään käyttäjätilejä :) Kato tämmöstä tää just on, kun on ihan amatööri viellä, mutta hyvä kun sanoit niin korjasin asian :) Tervetuloa :flower:

tiuhti_ Joo, muistan mä sutkin :) Kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Pysyn nyt viellä hetken taustalla, mutta voipi olla, että pian haluan palailla listoille. :) On niin ikävä teitä :D
 

Yhteistyössä