<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Jos joku nyt mut tunnistaa niin voi voi... enemmän pelkään että sitten kun saan työpaikan ja se on sit aika julkinen virka kun terkkariksi valmistun niin jos joku levittelee sitten nimen ja kuvan kanssa jotain perättömyyksiä. Mä olen muuten niin avoin ihminen ja meidän yrittämisestä tietää kyllä hyvin moni jo valmiiksi. Ainoat jolle EN halua tietoa menevän on appivanhemmat, veljeni perhe tai omat vanhemmat. No ehkä ton toivon mukaan tulevan työnantajan korviin ei tieto myöskään kantautuis, saattais jäädä duunit saamatta... :D

Niiskuneiti90 :flower: onnea :)

Chiba ja muut kateuden tunteita kokevat kuuluu asiaan, ainakin ite pyrin sen näin ajattelmaan kun muuten tulis niin huono omatunto. Eihän ihminen tunteilleen mitään voi mutta käytökselleen kyllä. Onnitella voi ja pitää mutta ei mun mielestä tarvitse hävetä jos vähän omassa päässään vihreä peikko riehuu. :)

Mirwu mä pääsin alkuun karppaus . info sivuilta. Siellä on tosi hyvät ohjeet. En tiedä mitä täällä saa mainostaa ja näin mut sinne kannattaa mennä katsomaan aloittelijan opas. Itse oon ollu toooooosi huono karppi nyt röökin jättämisen jälkeen mut kyllä se tehokasta on jos malttaa sen pari viikkoa itsekurin ipitää yllä niin häviää kyllä himot makeaan yms.
Silloin aloittaessa mä jätin suoraan pois viljatuotteet eli leipä, pasta yms. (paitsi vehnälesettä käytin vähän), riisin, maissin, perunan, TEOLLISET RASVAT JA EINEKSET. Söin esim aamiaiseksi munakkaita tai parta-äijä-jogurttia (Lindahlsin turkkilainen jogurtti minkä kyljessä on parrakas mies :D), lounaaksi salaatti jollain proteiinilla (kana, kala,liha,juustot) ja siihen kylkeen REIPPAASTI ÖLJYÄ TAI MAJONEESIA. Illalla esim. paistettua kanaa ja lämpimiä vihanneksia. Kun muistaa käyttää tarpeeksi rasvaa niin pysyy nälkä poissa. Tsemppiä jos aloitat.
 
t84 testit tulivat tänään vasta postissa ja siksi ajattelinkin että josko huomenna aamulla aloittais sit tämän testausrumban :ashamed:

niiskuneiti90 toivotaan toivotaan!

Jomi, mäki mietin aika usein että tunnistaako joku mut täältä, toivottavasti ei. mä en meinaan tahdo et kukaan saa tietää että mulla on vauvahaaveita, ainakaan vielä :) inhottavaa musta kun täällä pitää alkaa ruotimaa toistn suhteita varsinkin kun kukaan ei täällä tunne toista ja toisten asioita tai parisuhteita!

niistä oireista, mulla on sellaisia minuutin pituisia kipukohtauksia alamassussa ja vihlaisuja kun nousee ylös tai tekee äkkiliikkeen, äsken kaaduin pihalla ja masuun koski ihan hirveesti :| koiran perhana juoksi hulluna päiv innoissaan ja kaatoi mamman, ihme kyllä en alkanut huutamaan vaikka mieli teki! loppu ainaki riekkuminen siltä erää ku huomasi et mammaa sattui!
 
Hey
Niiskuneiti90 Ihan hirmuisen suuret onnittelut plussasta!!:heart:

Mirwu äläs nyt vielä..toivotaan että täti pysyy poissa ja perjantaina testiin pärähtää niin räväkkä plussa ettei toista!:heart:

tiuhti_ kiitos vinkeistä!:) sen tiesinkin että haamut ei vielä ole positiivisia mutta mietinkin että voiko testiviivasta päätellä että ovis olisi tulossa/mennyt vai mahtaako testiviivan kohdalle tulla aina jonkin näköinen viiva oli kp mikä tahansa. Kai se on hyvin yksilöllistä ja riippuu testeistä..
Täytyy vaan toivoa että viiva vahvistuu, se jo ainakin mahdollisesti kertoo siitä että ovis lähenee..mene ja tiedä! :D Niin ja testit ovat Mammaksin.
Jännittää jo sinun puolesta! Koska ajattelit testata? :heart:

t84 Kiitos tiedosta!=) Täytyy vaan jatkaa tikuttelua ja toivoa että plussa pärähtää! En kuitenkaan laita kaikkea toivoani siihen, eihän sitä plussaa aina testiin saa ja silti ovuloi. =)
Olen kyllä samaa mieltä noista pakkasista, nyt alkaa jo riittää! Itse menin aamulla siirtämään autoa jotta miehen auto mahtuu siihen taakse niin eihän se meinannut käynnistyä, ei sitten millään. :kieh:

Chiba Tunteesi ovat aivan ymmärrettäviä! Ja aivan varmasti olet myös aidosti iloinen heidän puolestaan mutta kyllä se kirpasee kun itse laittaa kaiken peliin ja yrittää vaikka miten päin ja toisille niitä lapsia vaan tuntuu tulevan melkein väkisin ehkäisystä huolimatta.
Nyt kovasti plussatuulta sinulle! Tämä kierto on se kierto eikös?! :heart:

Jomi Oireesi ovat kyllä niin lupaavia että!!!:heart: toivotaan että ovis ollut myöhemmin ja plussa sieltä vielä tulee!!:) Itsekin olen miettinyt että täyytypä olla tarkkana mitä tänne kirjoittaa jos ei halua tulla tunnistetuksi..tietysti tässä se riski on aina olemassa mutta pakko tänne tosiaan päästä purkamaan kun meillä myös se tilanne ettei kenellekään tutuille tässä vaiheessa haluta näistä suunnitelmista kertoa varsinkaan kun kukaan ei ole samassa elämäntilanteessa.

Kumikvatti Onnea asunnon löytämisestä!!:flower:=)
 
Viimeksi muokattu:
IHAN MIELETTÖMÄSTI ONNEA NIISKUNEITI!!!! :flower: :heart: Hienoo nähdä noin selkeitä plussia, kun ite täällä edelleen tihrustan tuota himpatun haamua...tai mikä lie nyt sit onkaa. =)

Chiba hurjan pohdinnan jälkeen...voihan miut sinne kummittelemaan siirtää. Ainahan sieltä pääsee takaisin...mielummin tietysti ns. eteenpäin. :D Eiköhän se oo sitte miun tuuria et tuun kohta kertomaan et siirretääs takas, täti tuli. Mut se olkoon sen ajan murhe sitten. :D

Ja ISO KIITOS kaikille tsempittäjille! Dpo 18, ei tätiä ja mikä lie haamujen haamu tuolla kiusaa. Huomenna olisi jokatapauksessa erinäisiä verikokeita ja papaa...jännä nähä mitä tuleman pitää siellä sitten. Meinasinpa penkiltä pudota ku luin uutisen brittisotilaasta, joka soti etulinjassa Afganistanissa ja seitsemännellä kuulla raskaana - TIETÄMÄTTÄÄN! Vasta kovien vatsakipujen takia sairaalaan vietynä sai tietää olevansa raskaana, kun synnytys alkoi! Huh huh! Omalle kohdallekkin tällainen tilanne sattunut, tosin ei ole sotinut silloin! Työkaveri väitti vaan, että lihonut hän on, vaikka kaikki nähtiin että on ihan selkeästi raskaana, mutta ei suostunut uskomaan! Tai ainakaan meille sitä myöntämään...kuitenkin vähän on sellainen olo että tiesi! Väitti kuitenkin ettei tiennyt vasta kun siinä vaiheessa kun vietiin sairaalaan kovien vatsakipujen takia ja siellä hänelle ilmoitettiin että, muutes....sä synnytät kohta! Ja terve poika tuli! :)
 
Ystäväni ei tiennyt lainkaan olevansa raskaana ja asia selvisi vasta kun synnytys alkoi. Näin hänet viikkoa ennen synnytystä enkä olisi itsekään uskonut asiaa. Menkat säännölliset ja söi pillereitä. Yhden pillerin unohtaminen toi 2600 g painaneen tyttövauvan. Hän täyttää tänä vuonna 4v ja on onneksi terve lapsi vaikkei äiti päihteetöntä elämää raskausaikana elänytkään :)
 
Ansku83 nyt ihan älyttömät tsempitykset sulle että viiva vahvenisi!!!! :heart:

Hey ajattelin josko huomenna kokeilis onneaan :) ovistestiin saattaa tulla aina viiva vaikkei oviksesta oletietoakaan, loppukierrossa LH-hormoni saattaa jopa nousta ja näyttää siltä ett olis ovis tulossa eli tulee sellaisia pienia piikkejä mutta ei silti ovisplussaa.

olisko sulla Chiba vielä sitä LH-hormoni taulukkoa jossain jemmassa? :D mäkin haluisin sen nähdä vielä!
 
Ansku83 Tsemppiä viivan vahvistumiselle! Eiköhän se sieltä rupee tummumaan, pääset sitten lokakuisiin heti miun perässä! ;)

Kiitos onnitteluista! :heart: ei tätä kyllä usko todeksi. Ei jotenkaan mene kaaliin että jotakin tuolla masussa on... Jospa sen viimestään sitten ultrassa tajuis :D
 
Niiskuneiti90 kiitoksia paljon! =) Tietysti tässä on nyt myös pitänyt jo mahdollista LA:ta tutkailla tuolta laskureista ja yllätyin todenteolla, koska se osuisi isäni syntymäpäiväksi! :D Itselläni synttärit 3 pv ennen sitä! =) Se jos mikä olisi paras synttärilahja! :heart:
 
Hey
tiuhti_ hyvä tietää! no katsotaan mitä tapahtuu.. :D Huiii huomista jännittäessä!! täällä peukut ja varpaat pystyssä sinun puolesta!!:heart:

Ansku83 Toivottavasti viiva vahvistuu ja saat maailman ihanimman synttärilahjan!!:heart:
 
t84
Mä oon kyllä ihan avoimesti kaikesta täällä kertonu, ihan paikkakunnasta lähtien niin periaatteessa helppohan mut olis tunnistaa. Ehkä kuitenkin kivempi jos ei, täällä kun tulee puhuttua menkoista ja vuodoista ja ties mistä, niin ehkä ei kaikkien irl tartte niitä tietää :ashamed:
Eipä nää vauvahaaveet muuten oo kauheen salaisia, mies kerran kännipäissään koko kaveriporukalle kerto meijän yrityksestä eli siellä tietää kaikki :D Ja nehän ihan avoimesti jakaa neuvoja ja vinkkejä, mikä mua välillä naurattaa, puhuu samalla tavalla kun jostain autosta :D Mutta ehkä ei vanhemmille ja sukulaisille tarttis kertoa...
 
Kiitos kaikille tsemppaajille, mieliala on taas parempi. :) Aina välillä tulee tämmösiä pieniä angstikohtauksia, jolloin miettii maailman vääryyttä ja eikö meidänkin aika tulisi. Noh, ehkä se tulee. Aloin jo miettimään, että pitäisikö kokeilla vyöhyketerapiaa, monet on siittä saaneet avun... Noh, katsoo sitä lähempänä kesää sitten.

tiuhti, Kuukautiskierto ja ovulaatio jo tätä meinasit niin tässäpä tämä. Löytyy ihan googlettamalla "ovulaatio" ja taitaa olla ihan ensimmäinenkin sivu siinä. ;)
 
Kyllä täälläkin mietitään välillä että tunnistaako joku meikäläisen.
Nimillä mä en puhu tietenkään, ja toistaiseksi ainoastaan yksi tuttu mut on tunnistanut, mutta hän tietääkin vauvahaaveista ja käy itseasiassa säännöllisesti katsomassa täältä mitä tällä saralla meille kuuluu, kun sen verran harvoin ehditän juoruamaan asioista :D

Mutta, onhan mulla tällä palstalla aivan eri nimimerkki mikä muuten netissä käytössä.
Töistä tulee huomattavasti harvemmin täällä pyörittyä, vaikka meillä kaikki surffailee mitä omituisimmilla sivuilla (oon miespuoliset työkaverit bongannu mm demin sivuilta, kaksplussalta ja vau.fi:ltä)joten en jaksa liikaa stressata jos omalla porukalla ollaan töissä.
Tosin pienellä skeptisyydellä.. kirjotan töissä kaiken ensin notepadiin ja kopsaan vasta sitten tänne kaksplussalle :D

Ja kyllä varmasti keskusteluita ruoditaan ja syyllistyn siihen itsekin aina välillä. Mutta en kuitenkaan paljoa pelkää "kiinni jäämistä". Aina voi vedota johonkin että kunhan huvikseni ja lämpimikseni höpöttelen :D

Muuta:

Menkat kadoksissa edelleen. Joko tänään tai maanantaina alotan teroluutit ja sitten jossain vaiheessa varmaan oviksen tikuttamisen. Näillä siis mennään. Kävin tänään turhautuneena gynellä. Kaikki muut tuntu kuitenkin (onneks) olevan kunnossa.
 
Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista. Empäs ole koskaan ennen ollut missään pinossa, eli kiitos chiba!

Voi Niiskuneiti90, niin hienoa ja ihanaa!=) Voin kuvitella tuon tunteen, että sitä ei meinaa uskoa todeksi. Mutta eiköhän se sieltä pikkuhiljaa iskostu päähän!!

Ansku83, toivon kovasti onnea.

Minun paras ystävä saa lapsen ihan muutaman viikon kuluttua. Olen ollut (onneksi) vain ja ainoastaan onnellinen hänen puolestaan. Johtuen ehkä mahdollisesti siitäkin että lähipiirissä on toinen rouvanen joka on miehensä kanssa yrittäneet 2,5 vuotta tuloksetta.

Oon itse luonteeltani hirveen kaikki mulle heti tyyppiä ja näiden päivien laskeminen ja odottaminen saa mut lähestulkoon hulluksi. Vaikka kärsimättömiä taidetaan olla melkein kaikki täällä. ;) Tietysti, omaa vauvaa kun odottaa, jokainen päivä tuntuu kohtuuttoman pitkältä.
Ens viikon perjantaille tarttis jaksaa odotella r-testausta, silloin ois oviksesta tuo 14 päivää. Ellei sitten oo tuo täti tullut kylään ennen sitä. Nuo oireet on kyllä kanssa semmonen juttu, et voi ei vaan sanon minä. Jos kuvittelusta tulis raskaaks, mulla ois varmaan pieni armeija koossa.
 
Onnea kaikille plussanneille! :heart:

Sori nyt vähän omaa napaa: Alaselkä kipee, alavatsaa nipistelee ja vihloo, lämmöt pikkusen koholla, kylmä, nälkä koko ajan, aamusin on tosi huono olo ku herää. Aika lupaavalta näyttää. Vois testata perjantai aamulla, tiedän liian aikasta, mut en jaksa enään odottaa. :D Anteeks tää oma napailu :ashamed:
 
Kiitos Shih ja muut onnitteluista! Onneahan tähän tarvitaankin kilokaupalla, että kaikki menee hyvin :) Ja Shih, älä vaivu epätoivoon, kyllä se sieltä tulee! Kato vaan niin ei mene edes pitkään :heart:

Sokruli Vautsi, kuullostaapas ihan samoilta kun miun oireet just ennen plussaa. Aika lupaavaa! Jospa se ois nyt tärpännyt :heart:
 
Namppis88 Pahoittelut, että sait tuollaisen tuomion! :( Mä en PCO:sta kauheasti tiedä, mutta ei varmasti ole hyvä uutinen vauvakuumeiselle.. Päädyit menemään yksityiselle tutkimuksiin. Saanko kysyä, että paljonko maksoi ja mitä tutkimuksia ne teki? Ottiko labrakokeet, ultrasko yms.? Itselläkin tekisi mieli yksityiselle kun eivät opiskelijaterveydenhuollossa suostu tutkimaan vielä yhtään mitään. Mulla oli epäsäännölliset kuukautiset ennen e-pillereitä ja itse asiassa siksi pillerit määrättiinkin aikoinaan. Söin silloin jopa keltarauhashormonia, jotta menkat edes alkoi ja pystyin aloittaan pillereiden syönnin. Eli itse olen alkanut epäillä josko jotain on vikana ja haluan kyllä tietää mahdollisimman pian, etten turhaan odottele vuotta tekemättä mitään asialle.
 
Namppis88, voi murunen :heart: nyt tsemppiä sinulle ihan kamalasti! tuollainen uutinen on varmasti hankala käsitellä, mutta vaikka sinulla on PCO, ei se tarkoita sitä ettetkö saisi lapsi! minä uskon, että onni teitä vielä suo! nyt kun saat lääkkeetkin auttamaan tilannetta niin toivotaan parasta ettei pikkuisen tulo odotuta itseään kovin kauaa! :heart: nyt vain ovistikut ja muut konstit kovaan käyttöön!

Sokrulille iso tsemppi testaukseen! :heart:

Ansku83 miltäs testi tänään näyttää?

Chiba mukavaa, että olet päässyt taas sota-asemiin uudessa kierrossa! :heart: kyllä teidän aikanne vielä tulee, ja niinkuin olen jo aikaisemmin sanonut, saat tuntea katkeruutta ja kateutta ihan avoimesti, se ei ole keneltäkään meiltä pois, ja varmasti jokainen sitä meistä tuntee, mutta ei puhu siitä yhtä avoimesti kuin sinä! itsekin tunnen katkeruutta välillä :ashamed: esim nyt aamulla!

eli joo, tänään testattu puhdas nega, kävin yöllä 3 maissa pissalla kun meinas ihan housuun tulla enkä jaksanu alkaa testii väsäämään ja nyt sitten puoli 8 tein testin tokasta aamupissasta (oli kyllä aika laimeaa tavaraa), mutta tyylipuhdas nega se oli :ashamed: tänään kylläkin vasta dpo10, mutta silti petyin aika kovasti :ashamed:
 
t84
Namppis88 voi kurjuus :( Mutta jos jotain positiivista haetaan niin se on nyt löytynyt ja pystyy oikeat hoidot alottamaan. Sehän ei mikään lapsettomuustuomio onneksi ole! :hug:

tiuhti no höh. Toi testi oli varmaan viallinen :D huomenna uusiks! :heart:

ON : Mä alotan ovistetit TÄNÄÄN :D Aattelin että alotan ajoissa ja vedän kierron melkeen loppuun niitä ja kattelen mitä mun kehossa tapahtuu. Oikeestaan ihan jännä nähdä :)
 
tiuhti_ juuri olin tulossa kertomaan et näinhän siinä kävi kuten epäilinkin. Täti rupeaa kampeamaan itseään kylään, et eiköhän se tän päivän aikana ala kp1 ja yk 3. No, ei auta itku markkinoilla, uutta putkeen vaan. Harmittaahan se, mutta eipä tälle nyt minkään voi. : /
Eli Chiba, miulle voinee siis jo päivitellä sen kp 1/30-40 ja yk 3. Oli kuitenki 2 pv lyhyempi kierto ku viimeeks...dpo:t vaan alko paukkuu tänää jo 19... :confused:
 

Yhteistyössä