<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Kiitos tsempityksistä, katellaan miten käy, toivoa on vielä :D Mutta en usko, lämmötkään ei taida olla koholla (äsken mittasin 36,8... oho, en tiä miten suhtautua tuohon kun yleensä oon alilämpöinen...). Huomenna silti vois kokeilla testata kerrankin kunnolla, aamulla ajan kanssa :whistle: Vaikka oon monta kertaa jo päättäny että en testaa turhaan vaan tätiä oottelen, niin ehkä silti kannattais testailla ihan vaan että se täti ymmärtää tulla eikä panttaile :p

Jomi, eeei, mitä jos se ei vaan vielä näkyis? Mäkin olin noista aikaisemmista negoista tosi ihmeissäni, ku oltiin NIIN valeraskaana että huhhuh. Jännä vaan ku kaikki mukaoireet hävis ja menkkaoireet jäi :D Tsemppiä :heart:

Namppis, kiitos vinkeistä, noista on varmasti apua, ja täytyy perehtyä ajan kanssa tuohon sivustoon! :) Niin ja voimahali :hug:

Sokrulin oireet kuulostaa kyllä vallan lupaavilta! :) Toivotaan että ois just sitä!

tiuhti_ voih :hug: jos testaillaan vielä uudemman kerran ja sitten vasta uskotaan tulos? :)

ansku83 pahoittelut tädistä, inhottava akka on :hug:
 
Ansku En oo, enkä varmaan tajuakkaan koko asiaa kun aikaisintaan ekassa ultrassa. Muistan tunnin välein, ainiin oon raskaana. Sitten taas unohdan. Eilen näin kaverin vauvasta kuvia, ajattelin, että ihanaa kun olisi oma tuommoinen... Sitten hoksasin, miun mahassahan semmonen on kasvamassa. Oon aika välkky :LOL:

Täällä on sormet ja varpaat pystyssä että tänne alkaa plussia taas sadella! :heart:
 
Huomenta..

Nyt heti omanapailua, katsotaan jos päivittäisin pinon illemmasta, tai huomenna.. Nyt ei aivot toimi yhtään. Eilen illalla kun nukkumaan olin menossa niin oli vähän semmonen närästävä tunne, noh.. otin samariinia ja pistin nukkumaan. Yöllä sitten heräsin ihan sairaanmoiseen ylävatsakipuun, joka sitte levis vähän niinku tuota oikeaa kylkeä pitkin alas. Tullu sitte kahdesta viiteen kärvisteltyä kivuissa, tuli oksennettuakin railakkaasti. Nyt jo olo helpottaa, mutta edelleen toi oikea kylki on kipeä joten vähän tuli pelko että onko siellä sitten umppari menossa vai onko joku kohdun ulkopuolinen raskaus. En tiiä, mutta ainakin nyt ollaan ihan elävien kirjoissa vaikka väsyttää ihan sikana ja päätä särkee. Uhhuh. |O :|
 
Kiitos tiuhti_ ja Mirwu!!! :heart:

Niiskuneiti jos sitten viimeistään siellä ultrassa tai heti sen jälkeen! =) Vähä sellane vipinä et itellää tulee sama tilanne sitten! :D Millos siulla on eka ultra? ....on se varmaa tuolla lienee lukenukkii, mutta tää miun muisti... :D

Neuvolan tätsä anto kyllä niin loistavan neuvon kun vaan voi olla: "Älä ajattele koko asiaa ja mie kiellän siulta sen ovulaation bongaamisen ainaki tältä kiertoa!" Noniiih...helppoahan se on sanoa! :kieh: Täytyy kuitenkin yrittää kokeilla! :D Mie nyt sit tän kierron taustailen, mut listoilla voin pysyä! Pakkohan se on kuitenkin tasasin väliajoin käydä kattomassa uutisia täällä!! :D
Ja tuun sitte kertomaan loppukierrosta miten kävi vai kävikö mitenkään! =)

Nyt hirvee läjä ++++++++++++++puhureita kaikille!!!!!!!!!! :whistle::whistle::whistle: :heart:
 
Ansku Ultrasta ei oo tietoa, eka neuvola on 1.3 (rv7), siellä se täti kait sitten kertoo millon pääsen ultraan (Toivottavasti PIAN). Meillä kun on vähän hankala, pitää käydä keskussairaalassa ultrassa. Toivotaan että taustailu tuottas tulosta siulle! (jos menee niinkuin mulla, niin tuottaa ;) itehhän olin koko kierron melkein silleen, että kävin vaan viikoittain lukemassa mitä tänne kuuluu, mutta en mitään kirjotellut, taisi stressiin auttaa)

Huhhuh että voi olla pienen ihmisen pää sekasin :D Poistun tuonne odottajien puolelle, mutta käyn kurkkimassa säännöllisesti (lue: joka päivä :D) mitä teille kuuluu, ei täältä pois osaa lähteä! :heart:

Hirrrrmusesti plussaonnea kaikille!!! +++++++++:whistle:
 
Ensiksi.. plussanneille oikein paljon onnea ja plussaonnea muille ja tsemiä niille jotka sitä tarvitsevat!

Ajattelin vain pikaisesti päivittää tilannettani.. On ollut niin hirmu kiire, kun käyn työn ohessa iltakoulua ja tekemistä on riittänyt..
Eli mulle voi listoille päivittää kp 2/24-27 yk3

Plussatuulia!!!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kaikille sympatiasta! :heart: Nyt kun on nukkunu yön yli ja saanu vähän ajateltua asiaa niin eihän tää tosissaan maailmanloppu ole. Ensi viikolla pitää mennä labraan ja sitten seuraavalla soitella lekuriin tuloksista ja siitä sitten eteenpäin. Terot aloitin heti eilen että sitä kp1:stä nyt odotellaan alkavaksi.

Lilli88 Sun tarinas kuulostaa todella samanlaiselta kun mun. Menkat alko 14v ja tuli miten sattui, aina kuitenkin pidempi kierto kun 28pv. 16v aloitin pillerit ja niillä ei ongelmaa. Nyt syyskuussa kun jätin pillerit pois niin eka kierto 28 ja sitten onkin ollu nää kaks pitkää. Lääkäri oli yksityinen ja maksoi kela-vähennyksen jälkeen 77€, vastaanotto ja ultraäänitutkimus. Labrat maksaa sit erikseen kun meen niin niiden hintaa en tiedä vielä. Kyllä se on opiskelijan kukkarossa ISO hinta mut mä ajattelin sen niin että mielummin selvittää heti kun että vuoden ostelee ovis- ja raskaustestejä samalla hinnalla ja aina pettyy. Suosittelen vähän kaivelemaan netistä oman paikkakunnan yksityisten nimiä, monesti jollain palstalla jotain lääkäriä kehutaan niin sille kannattaa mennä. On tää niin arka aihe kuitenkin niin on sit ainakin kiva lääkäri. :) Mulla oli ihana.

Onnittelut kaikille plussanneille ihan vilpittömästi :flower: vaikka myönnän että hieman ny tuntuu niitä paljon puhuttuja katkeruuden fiiliksiä omalla kohdalla.

Muoks... Niin siis mullahan on vasta yk3 kun tuli noi pitkät kierrot eikä yk 4..... jos joku päivittää.
 
Juu mut voi päivittää listaan ja tänään olis vielä kp 1, mikä sinänsä ei ollut mikään yllätys...
Oon tässä mietiinyt että onko kukaan täällä pudottanut painoaan ja saanut plussaa? Oon ite hieman elopainoa kerryttänyt ja lueskellut että painonpudotus mahdollisesti auttaisi.
Ja onnea Niiskuneidille selkeestä plussasta :hug:
Plussapuhureita kaikille +++++++++ :whistle:
 
Viimeksi muokattu:
tiuhti_ Vielä on toivoa! :) Huomenna vain uusiksi testit.

Ansku83 Hali tätinm kynsiin joutumisesta!

Chiba EI kuulosta kivalta tuollaiset kivut! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa! Voihan se olla ihan rajua oksennustautiakin..

satuh83 Tervetuloa takaisin joukkoon! :)

Namppis88 Sinun innoittamanasi varasin ajan yksityiselle gynelle. Netistä tosiaan katsoin, että hyvä lääkäri on ja äitikin oli hänellä joskus käynyt. Epäilen nyt hyvin vahvasti sun kertomisen perusteella, että itselläkin olis se PCO..Jospa sais avun sieltä..En vaan haluu mihinkään sika kalliisiin tutkimuksiin joutua. Pelkkä vastaanotto kyseisellä gynellä maksaa 85e ja siihen jos vielä joutuis ultraukset sun muut maksaan niin huh huh. Mutta huomenna olen varmaan viisaampi tän asian tiimoilta! Tulen sitten kertomaan, minkä tuomion saan.
 
Lilli88 hyvä kun menet, saat kevyemmän mielen ja toivottavasti diagnoosinkin :)

Lapanen87 Mulle ainakin lääkäri sanoi että PCO:ta helpottaa laihduttaminen ja se onkin ihan ensimmäinen hoitokeino jos elopainoa on yli suositellun BMI 25. (eli siis painoindeksi)

Oon myös kuullut että normaali elopaino (BMI 20-25) lisää raskauden mahdollisuutta yli- tai alipainon sijaan. Jos joku ei tiedä miten painoindeksi lasketaan niin se on paino:pituus x pituus eli esim 1,60m kertaa 1,60m ja sillä tuloksella jaetaan paino esim 60kg.

Tsemppiä kaikille ihan älyttömästi oli tavoite sitten plussa, laihdutus, tupakoinnin lopetus ja niin edelleen :D :heart: :hug:
 
Mielenkiinnolla lueskelen teidän juttuja PCO:sta, itsellänikin ollut se mielessä pitkien ja kivuliaiden kiertojen vuoksi. Ensi viikolla menossa gynelle tarkistamaan tilanteen, niin iso epäilys jostain poikkeavasta. Mietin ensin, että onkohan sitä turhan "stressaava", mutta toisaalta, siellähän sitä voi päästä turhasta stressistä eroon. Tietääpä ainakin onko jotain vikaa vai ei.

Lilli88: tsemppiä huomiselle, ja kerrohan mitä selvisi :)

Chiba: Mulle vois laittaa pinoon kp 3/ 39-46 yk 3. Ja noihin sun kipuoireisiin, niin kannattaa myös pitää mielessä sappikivut, jotka voivat oireilla noin...
 
Namppis88, kuuluuko toi johonki toiseen pinkkaan mikä on tossa yläpuolella? :D

Chiba kävitkö lääkärissä? tuo kuulosti aika hurjalta!

OmastaNavasta sen verran että tissikipu alkoi eilen illalla, joten odotan menkkoja alkavaksi, sitä vahvisti tämän aamun tyylipuhdas nega testissä :headwall:
 
Chiba, hui miltä kuulostaa! Mikä on vointi nyt? Toivottavasti parempi jo! Onko löytyny mitään selitystä kivuille? :confused:

Ansku83 miten sä pystyt tuohon, siis taustailemaan :D Mulla ei selkäranka kestä yhtään! Vaikka voin tietysti nyt päättää että en käy täällä ennen seuraavan kierron loppua, mutta tiedän että ei se mulla pidä sitte yhtään :p

ON. Nega testattu aamulla, tätiä ei kuulu eikä näy. Eilen sovituskopissa tuli pienoinen kriisi ja "voi ei" ja "o-ou" kun tuntui että täti kurvaa just paikalle... siellä mitää ollu :( Rassaa tämmönen vitkuttelu ku yleensä on aika säännöllinen kierto mutta nyt kaikki vauvapakkomielteisyydet sekottaa sekä pään että kiertosysteemin... :headwall:
 
Chiba Minulle saa päivittää kp 3/30-33.
Taustailen luutavasti enemmän, mutta voisin silti olla listalla mukana.

Tänään olen menossa verikokeeseen, josta tulee negatiivinen tulos. Haluan kuitenkin mennä ja kuulla onko mitään yritystä edes tapahtunut.

Oikein paljon onnea ja tsemppiä kaikille kevääseen! Toivottavasti kevät ja hyrräävät hormonit saa aikaan oikein plussa-aallon :)
 
iloksi noista sinun sofi one step testeistä, en minä saanut niihin mitään edes sitten kun testi on kuivunut! tänään ja eilen testattu puhtaat negat, ja mä kyllä olin näkevinäni haamun niissä sinun testeissäsi! tsemppiä nyt vielä muru :heart: josko se onnistuisi tulevasta kierrosta? minä ainakin tsempitän täysillä sun puolesta vielä täällä! :heart:
 
tiuhti_ onpas hassua, kun minulle tosiaan tuli joka testiin se viivanpaikka joka sitten näkyi kuivuttua aivan selvästi valoa vasten katsottuna ja mielestäni näin jotain ihan tavallisessa valossa. Mutta jokaisessa näkyy viivanpaikka valoa vasten.
Ja sitten osassa viivanpaikat näkyi aivan hyvin etenkin kuivumisen jälkeen ilman mitään ylimääräisiä valoja.
Mutta ihan selvästi kaikki merkit viittaa, etten ole raskaana. Lämmöt tippuivat tosi nopeasti ja luteaalivaihe jäi tosi lyhyeksi (9-10pv).

Tänään on testi verestä ja tosiaan toivon, että siitä näkyy jos jotain yritystä on ollut. Saahan siitä sitten kuitenkin toivoa, jos sittenkin olisi mahdollista se hedelmöittyminen. Oltaisiin askel lähempänä.

Kiitos sinulle tsempistä :) Seuraavat kierrot ovat luomukiertoja, joten toiveita ei oikeastaan juuri ole. Kai sitä silti on vähän edes yritettävä.

Tsemppiä sinullekin ! <3
 
Täällä uusi palstalainenkin ilmoittautuu :)

Eli nyt menossa kp23/26-29 ja yk taitaa olla kuudes. Ikää 26v. Ensimmäinen kierto jolloin yritin tikuttaa ovistakin, tasavahvoja tuli mutta epäilijänä jatkoin tikutusta ja sain kontrollia vahvemman viivan kp18. Tästä olinkin hieman huolissani, että tuliko liian myöhään ym..

Koska olen hätähousujen hätähousu, tein eilen first signal puikkotestin :ashamed: ja siihen piirtyi kapea ja tarkka punainen kynänveto.. Ilmeisesti tuo testi on kuitenkin sellaisia antanut hämynä.

Mutta ilmoittaudun joukkoon mukaan jännäämään plussia :)
 
t84
tiuhti olitkin kerennyt änkeä tohon väliin. Voi kun tylsä, mä tilasin kyllä sullekin plussan... Mutta en usko ennenkun täti kurvaa kylään!

iloksi voi sinua :( Mullehan tuli just tolla testillä kans viivanpaikka tai haamu tai mikälie, ikinä ei aiemmin ole yhtään mitään tullu vaikka kuinka suurennuslasilla valoa vasten tiiraillu. Mutta mulla se ei ollu mitään, toivotaan nyt vielä että sulla se tarkotti jotain! Ootko nyt sen jälkeen siis testannu ja onko niissä näkyny jotain...?
 

Yhteistyössä