:heart:
Oikein Paljon Onnea vauvautuneille, Santrralle, Birdielle ja Sonja Rlle :heart:
Aloitanpa näin aamutuimaan omalla (.) Keskiviikkona oli mulla se neuvola ja sieltäpä siis
rv 38+6
paino 2000g / vko !!! Ai mullako turvotusta ja suoli ei toimi enää mitenkään! Vtu, kunnon norsu olo! ( yht. 16,5 kg )
turvotus ++
RR 118/78
pisu puhdas
hb 115
sf 35
syke 136
liikkeet ++
Siinäpä ne. Keskiviikkona tuli sit ensimmäinen kunnon synnytyssupistus ( kesto sellainen ), kesti jonkun 3 minuuttia eikä toivookaan, että olisin paikallani voinut olla. Mutta siihen se sit jäi. Muutamia pienenpiä kyllä tulee enemmän ja vähemmän säännölliseti ja hirvee ralli on koko ajan mahassa menossa. Vissiin Onni yrittää päästä oikeelle reitille tai sit muuten vaan pyörii ihan vaan kiusatakseen äitiään
liinu83 Mulla tuntuu kanssa että maha repee! Ja oikeesti oon alkanu jo miettiä, että pitäisköhän sitä kohta KYSissä käydä näytillä, ettei se oikeesti repee. Molemmat; kohtu ja nahka. Nyt on kaks päivää ollu jatkuvaa kipua ja kiristystä tuossa haavan kohdalla ja sit siitä oikealla alhaalla maha makkaralla. Voihan se olla, että siellä on kunnolla kiinnikkeitä, mutta tunnu ei kovin kivalta! Kysyin kyllä silloin lääkäriltä, että mikä on minun kohdun vointi, niin sanoi, että kylläpitäisi synnytyksen kestää, mutta jos kovia kipuja tulee, niin sit heti lääkäriin. Mutta mikä on kova kipu??? Kun vaan tietäis...
Ja sama homma mullakin noitten arpien kanssa. Hyvin selvittiin ilman tuohon parin viikon takaseen aikaan asti, mutta nyt repee ihan uunaalleen :ashamed: Onni on majoittunut tuohon oikeelle puolelle ja siitäpä se sitten on entiset ( jotka tuli pikku neidin section aikana ja painon pudotessa ) levinny, jatkunu ja revenny. On se vaan jännä, että painoa kumminkin 10 kg vähemmmän kun esikosta, mutta arvet aikasta mahtavat. Mutta minua ne ei kyllä haittaa.
Jaahas, ajatus katkes, kun syvennyin kuuntelemaan neiti 2 vee 10 kuukautta laskemista. Ihan on jo oppinu laskemaan neljääntoista, nää "toista" on oppinu "salaa"
Tosin 9 jää välistä, mutta kuka sitä tarvii
Aurinkoista perjantaita!
PP ja Onni-poika 39+1 :heart: