Huomenta kuomat! Olen ollut jotenkin niin uupunut etten jaksanut nousta edes sängystä kuin vasta yhdeksältä - mikä on todella harvinaista minulle :ashamed: Eikä siis kyse ole fyysisestä väsymyksestä (mites tässä nyt pääsisi edes vahingossa väsymään, kun mitään pysty edes tekemään :/ ) vaan enemmänkin henkisestä uupumuksesta. En ainakaan tietoisesti ajattele tätä "yliaikaisuutta", mutta olen huomannut, että en kestä enää yhtään ihmisten uteiluita "eikö vieläkään?" :kieh: V***ttaa suorastaan koko touhu.
Taatusti hyvää tarkoittavat ihmiset soittelevat koko ajan kysyäkseen joko vauva on syntynyt. Eilen sitten tiuskaisin appiukollekin, että "juu, syntyi jo, mutta en viitsitty teille ilmoittaa" :kieh: Mitä ihmiset oikeasti luulevat???? Ettei ilmoitettaisi vauvan syntymästä? No apen kommentti oli, että "eikö se ole kivaa, kun he anopin kanssa soittelevat usein ja kysyvät kuulumisia, että sinullakin on jotain tekemistä ja juttuseuraa?"
Niin, eihän tänne soitakaan ihmiset kuin noin
kymmenen kertaa päivässä :$
Miehelle sanoin eilen, että jos vielä saamme toisia lapsia niin valehtelemme isovanhemmille lasketun ajan viikon-pari myöhemmäksi. Säästytään kaikki paljolta (epäilen jo, että oma äitini joutuu nitroille, kun stressaa vauvan syntymästä niin paljon...). No niin, se siitä purkauksesta. Anteeksi, että heitin kaiken loan teidän niskaanne, mutta
kai joku edes kokee vastaavaa??
tmvk Kaiken kaikkiaan ihme touhua TYKS:ssä
Minä en oikein käsittänyt tuota logiikkaa eli eivät voi käynnistää, kun vauva on niin iso eikä leikatakaan voi (miksi ei?) joten odotatte luonnollista käynnistymistä. Mitäs jos sitä ei tule ja vauvan sydänäänet esim. heikkenevät? Sitten voivat leikata?
Minulla kaveri on synnyttänyt kaksi lasta TYKS:ssä ja toisen kohdalla eivät suostuneet antamaan kivunlievityksiä, ettei kaverini "olisi koko ajan tekemässä lapsia"
Ihanaa potilaskohtelua ja kuinka hienovarainen kommentti kätilöltä :/
toukonupulle Onnea vauvasta, samoin muille jotka nyyttinsä ovat jo saaneet!
(.) Voinnissa ei muutoksia, mitä nyt aamuyöllä supisteli pikkusen. Pahaolo on koko ajan enkä tiedä mikä sen nyt aiheuttaa. Piikkien laittaminen mahaan ei yksinkertaisesti enää tunnu onnistuvan millään ja maanantaina neuvolassa kyllä VAADIN päästä polille tarkistamaan tilanteen. Joten mikä ihana aamu ja päivä tulossa
Anteeksi, anteeksi, anteeksi tämä kiukkuni - koittakaa kestää :ashamed:
Carmen + Nirppu-liisa 40+5