Kurpitsa, oon nukkunu joka päivä varmaan viimesen 2 kk ajan päikkärit, sellaset 1- 2 h. Nyt nukuin 1.5h, helpottaa jaksamista kummasti! Esikko kiukutellu koko aamun, nähtävästi heräs liian aikasin ja ei olis sit halunnu olla mukana kaupassa. Jep jep, no onneks en menettänyt hermoja, kotona kyllä pari kertaa piti ääntä korottaa ja pikku mies syöttää. Pystyyn tuon lellin...ei nyt sentään. Rajat ja rakkautta :heart:
Ottaa kyllä päähän, mut noitten päikkäreitten jälkeen ei enää niin paljoa kuin aikasemmin. Tosiaan noita pojan synttäreitä järkkään, ja tiesin kyllä jo etukäteen (siis ounastelin) ettei meidän yks yh- äiti tuttu tule kuitenkaan. Ei se tullu 1 v synttäreillekään. Tää äiti on ollu mulle ihan läheinen, mut nyt ne on just muuttamassa meidän molempien synnyinseudulle takas. Voi että ärsyttää, sanoin et ois ollu kiva jos nyt edes tämän kerran olisitte tullu kun sit on varma ettei koskaan enää onnistu. Joo, vähän aikaa olin puhelimassa aika vaisuna ja lopetin vedoten kiireisiin. Useesti tuntuu että saan olla monessa kaverisuhteessa se "promoottori" ja ihmiset ei kuitenkaan innostu/ tule juhliin / keksi jotain kivaa yhdessä tekemistä. Kyllähän se olis kiva, että olis sellasia ystäviä, jotka olis oikeesti ystäviä. Siis vastavuorosia.
sinuhe ja ukkeli 37 + 4