<3 <3 <3 <3 <3 TOUKOKUUN TOIVOTUT TOUKOKUUSSA <3 <3 <3< 3 <3

Onnea Toukonupulle!!!

Carmen,mulla täsmälleen sama fiilis,kun appivanhemmat ja oma äiti kyttää sydän syrjällä synnytystä...kaikki puhelut alkaa sillä että jokojoko ja kun sanoo et ei,niin suurinpiirtein luuri korvaan,kun loppuu kiinnostus siihen. Sit soittelee iskä (asuu toisella paikkakunnalla) mitäsmitäs,ihan kuin ei tosiaan kerrottais jos synnyttämään päästäis :headwall: Tuntuu että on muille pelkkä maha,olis kiva kun sais hetkeks ajatukset pois koko synnytyksestä...

Rakkausvauvalle onnea sektio ajasta!

Täällä vauva ei oo ainakaan rauhoittunut vaan päin vastoin,jytkettä piisaa... =)

Täällä myös kova painon tunne alapäässä,mutta ei tunnu mitään merkkaavan... :/

Neuvolassa käyty ja kaikki hyvin,sf sama jo kolmatta viikkoa,painoa -311g viikko,pissa puhdas ja paineet 128/82. Eli kaikki hyvin. Päätä kokeili kovasti taas ja tuns sen alhaalla,mutta kun mentiin nla:n jälkeen kauppaan,niin täti soitti perään että menkääpä polin kautta tarkistamaan että onko se nuppi oikeesti alhaalla :eek: Sanoi että jäi askarruttamaan kun ei kunnolla saanut siitä otetta. Ite olin kyllä varma,että se siellä alhaalla on ja niinhän se sit oli kun ultralla katottiin. Se kupoli vaan on niiin alhaalla kun olla ja voi :D No hyvähän se on että tarkastavat =)
Sitä taas sanoivat että kun aika tulee niin synnytys voipi olla melkoisen nopea tempoinen... mene ja tiedä =)

Repa ja kutvonen rv 39+3
 
Meille syntyi rv 38+6 7.5.08 klo. 11.14 suloinen ja rakas tyttönen, 2940g ja 48cm

kuva otettu kotiutumisen hetkellä

Se mun mahantoiminta tosiaan enteili synnytystä mistä teille kirjoitin ;) sairaalassa oltiin klo. 9 jolloin olin 8cm auki, nautin hetken spinaalista, koska kieltäydyin vauhkona jatkamastA LUOMUNA.. SAINKIN HETKEN NAUTTIA KIVUTTOMUUDESTA ja typy sitten syntyi 14min ponnistelun jälkeen klo. 11.14 :heart: SYNNYTYS OLI UPEA KOKEMUS JÄLLEEN.

sHv nopasti piipahtaen ja hippu 2vrk
 
sHv: tännekin onnea! :) :heart: ihana on teidän pikkuinen!

täällä ei kummempia, tällä kertaa toivotaan et ei ennen huomista iltaa syntyis ku pitäis käydä koristelemassa äidille kakku loppuun sunnuntaita varten.. :D
 
Onnea SHV

Mulla meni lapsivedet 02.30 nyt yöllä. Sen jälkeen on supistellut jonkin verran. Ja nyt on bongattu yks oikea suppari. Mutta ei näillä vielä synnärille lähetä... Jos supparit ei säännöllisty niin sitten aamulla sairaalaan näytille... Mutta tästä se lähtee.. Ja taidetaan saada nyytti äitienpäiväks syliin :)
 
Paljon onnea pienestä tytöstä sHv :flower:

Ja birdielle onnea matkaan: sinä saatkin maailman parhaimman äitienpäivälahjan! :hug:

(.) Istuisinpa minäkin lapsivesilammikossa ja se olisi syynä tähän yökukkumiseen :x Heräsin joskus kolmen maissa ja pyörittyäni yli tunnin sängyssä ihan pirteänä päätin nousta kokonaan.. Nyt vaan on hieman ihmettelemisen aihetta, että mitäs sitä tekisi seuraavat 4-5 tuntia ennen kuin mies herää :LOL:

Yökyöpeli-Carmen ja N 40+6
 
Huomenta.

Vessareissun sain lykättyä näin aamutuimiin ja samalla päätin kurkata kulumisenne.

sHv:lle ja perheelle onnea prinsessan johdosta :flower:

Tiedot päivitetty etusivulle. Olikin jo 10 tyttö meidän pinon :)

(.) "oireettomana" mennään edelleen, jollei ilmavaivoja lasketa :) Henkisesti olisin kyllä jo valmis synnyttämään vaikka viel reilu pari viikkoa laskettuun aikaan onkin.

Tämän päivän ohjelmaan kuuluisi nurmikon leikkuuta, kunhan mies herää ja kaste haihtuu.

Serkun pikku miehelle pitäis kans käydä jokin kiva muistiainen etsimässä, mutta en ole saanut itseäni liikkeelle kaupunkiin. Tosin tänään olis helpompaa, kun voi ihan itsekseen mennä, kun noi isommat lapset ovat tosiaaan siel isällään.

Ja ei kun syömään =)

Jossu & Hemuli 37+4
 
Jorvissa 7.5 klo 8.30 meille syntyi poika, 3690g ja 53 cm :heart:
Olo väsynyt mutta onnellinen.
Synnytyskertomusta pistän paremmalla ajalla.

Sairaalassaolo aika oli aivan huippua, Kiitos sHv, teit ikimuistoisesta hetkestä vielä ikimuistoisemman. Teimme siis tuolla kerhon puolella sHv:n kanssa jo aikoja sitten "sopimuksen"että Jorvissa nähdään ja yhdessä mennään synnyttämään :whistle: ja uskomatonta mutta totta, n. tuntia ennenkuin ponnistan poikaseni maailmaan saan ilokaasuhöyryjen keskeltä tekstailtua sHv:lle että olen synnyttämässä. Kohta tulee viesti, että perässä tulen ja niinhän siinä kävi että viereisissä synnytyssaleissa ponnistelimme (tai oikeastaan minä olin jo puhkumiseni puhkunut ja taisin nauttia aamupalaa kun sHv tuli sairaalaan) ja myöhemmin samalla osastolla fiilistelimme :D ihanien vauvojemme kanssa.
Viime yönä nousi maito rintoihin ja kyyneleet silmiin, tunteet ovat todella pinnassa.
Mutta nyt mentävä, maitotilaus annettu.

Annastiina

 
huomenta!
birdie onnea matkaan! :hug: jokohan pääsit matkaan?

täällä herätty vatsan toimintaan jälleen.. |O väsyttäis mutta ei nukuta. koneellisen pyykkiä panin tuossa pyörimään. jos sitä illasta pääsis synnyttään, päivällä ei jouda ku pitää käydä äidille se kakku tekeen loppuun.. :D kukat pitäis vielä käydä äitenpäivää varten myös ostamassa.
hyvää lauantaita vaan kaikille! B)

anuliina 38+4
 
huomenta! Limatulppa bongattu :) Hih, ehkäpä tässä vielä joku päivä synnytetäänkin. Ainakin paikat on lähteneet kypsymään, mikä on positiivista.....ja nukuin taas 6 tuntia heräämättä kertaakaan. JEE!
Shv: Onnea vauvasta!
Muoks ja Annastiinalle myös =)
 
tulipas kuvat isona en oikein osaa pienentää sori!

meillä oli painoarvio noin 3.6-3.8kg
shv onnea tyttärestä :flower: :heart:

ilmavaivat meillä on kovat ilmavaivat joudun antaa tuttelia kun oma maito ei riitä nyt ajattelin vaihtaa nannin jauhemaitoon jos vaikka helpottaisi :/
kävin eilen ostaa mahatippoja disflatyl nimisiä mutta paketissa luki 2viikon vanhasta ja niitä tipoja laitetaan aika hurja määrä :|
onko kellään kokemuksia kyseisistä tipoista?

sektioäidit kuinka parantuminen on sujunut?
mulla on tullut kipuja mahan sisäisistä haavoista välillä tuntuu ettei pääsis sängystä ylös.
 
Onnnea shv ja Annastiina69!!! :flower: :flower:
Birdie onnea matkaan!!!!!
Toukonuppu, käytin noita disflatyl- tippoja esikoisella ja menen kyllä typyllekin ostamaan. Kysy apteekista pitääkö tuo 2 viikkoa paikkansa. Mä kävin nyt eka hakemassa rela-tippoja ja koitetaan niillä. Sitten haen niitä toisia. Täällä kans kärsitään mahavaivoista. Alkoivat n. viikon iässä.
Ite oon lähteny hyvin paranemaan. Nyt ei enää satu ollenkaan. Mutta oli se lähelle viikon kipeä ja napsin särkylääkkeitä. Jälkivuotoa vaan mietin, että kuinkahan kauan kestää?? Eka oli aika niukkaa ja viikon päästä leikkauksesta muuttu huomattavasti runsaammaksi. Onkohan normaalia...
 
tmvk:
Vaihda sairaalaa!
Esikko syntyi siellä missä tiesin käynnistykseen olevan myönteisemmän ilmapiirin. Paino 4,2kg ja käynnistettiin viikkoa ennen. Arvio oli tuota luokkaa, eli aika nappiin.
Nyt on ensi viikolle äitipoliaika (lasketun ajan tienoille), jossa tehdään painoarvio ja mahdollisesti käynnistellään sitten piakkoin jos siltä näyttää. Tunnen, että mulla on kovasti sana valtaa siihen asiaan. (toivottavasti ei tarvitse pettyä). Tämä veijari arvioiden mukaan ehkä aivan hitusen edeltäjäänsä pienempi, mutta suunnilleen samaa koko luokkaa, joten henkinen valmistautuminen ensi viikon käynnistykseen on jo alkanut.

Ja onnittelut kaikille vauvansa saaneille!!! :flower: :flower:
 
HUOMENTA!

Siis uskomatonta mutta totta, aamuyöstä 3.56 heräsin siis oikeaan ja aitoon supistukseen, kesti n. puoltoista minuuttia ja sit 4.16 toinen samanmoinen, ehkä hiukan kipeempi vielä ja kesti sen n.puoltoista minuuttia sekin..Ei tietty vielä mitään välttämättä tarkota, mut pikkusen mieltä piristi et okeesti edes supistelee!! HUH!! Mut nyt taasen ihan normi olo ja nukuin tuonne vartin yli 8:aan ihan hyvin. Yliaikaiseksihan sitä mentiin niinkuin olen koko ajan sen sisimmässäni tienny et en ennenaikojaan minnekään lähe..Laitan lisää kuulumisia jos jotain tapahtuu.. :heart: :wave:

Niin ja onnea taasen vauvautuneille!

D ja mahan asukki 40+1
 
birdie81 onnea matkaan! :) saatkin parhaan äitienpäivä lahjan! toukonuppu, sHv ja annastiina onnea pienokaisista :flower: sulosia kuvia! :)

(.) ei mitään uutta supistukset loppui taas yöksi, sen jälkeen tuli "kivat" ilmavaivat ja aamulla vatsa ihan löysällä! :ashamed:

maj ja 37+2 :)
 

Yhteistyössä