25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Äitsylle suuret halit

katotaan nyt tosiaan rauhassa jos vaikka testailin liian aikasin..

Mutta ihanaa kun aurinko paistaa ja kesä alkaa tulla.. Niin ja kuulin ihanan uutisen.. mun ystävä oli saanut ihanimman äitenpäivä lahjan.. Pienen tytön.. Olen kyllä tosi onnellinen heidän puolestaan vaikka kyllähän se kalvaa se mun syksyinen plussa joka ei ollukaan plussa.. Se jos ois oikein mennyt niin oisin itse voinut synnyttää kohat myös.. Mut kun ne jutut nyt ei aina mee niinkuin suunnitelee et on vaan olatva kiitolin tästä mitä nyt jo on :heart:


-Taika-
 
Moikka, tulin kurkkaamaan äitienpäivätestailijoiden tuloksia, mutta negaa ja tätiä vaan ollut näkyvissä, pahoitteluni! Mutta Taika ja Äitsy ja muut äidit, teillä on tosiaan onneksi jo omat pienet kullanmurut olemassa :hug:

Mulla saattaa olla taas ovuloimaton kierto päällä.... :headwall:
 
Pahoittelut Taikalle negasta ja äitsylle tädistä :hug:

Täällä tätiä odotellaan... ajattelin jo että olis kierto tasaantunut siihen 28 päivään,kun nyt parikiertoa ollu melkein tunnilleen tarkkoja mut eipä näy...menkkaoireita piisaa,näppyjä ja v:mäisyyttä,mut lämmöt vieläkin 36.9 yleensä ne on laskenu tässä vaiheessa :/ Paha olokin ollu tän päivää,mutta sekin on mulla ollu menkkaoire tässä parin kierron ajan... no ehkä huomenna,koska raskauteen kovin vaikee uskoo kun huomioi ettei meidän makkarissa paljoo tapahtunu tässä kierrossa :D Jees,no kahtellaan rauhassa...
 
Pahoittelut kaikille jotka negan ovat nyt testanneet :hug:

Meillä ei mitään uutta,olo on jotenkin herkkä ja itku on kurkussa aika monta kertaa päivässä en tiedä et mikä tässä oikein vaivaa johtuu kaiketi noista hormooneista.
 
Miuku79
Pahoittelu kaikille, joilla negaa tai täti tullut kylään.

Täällä kp 18 mut eipä o-testissä mitään muuta kuin haalea haamu. Heti menkkojen jälkeen oli silloin vahvat viivat mut ei kyllä ovista. Nyt ollu vaan haamua. Ehkä se kuitenkin vielä tästä. Jaksan olla positiivinen ihan senkin takia kun odottelen gynelle menoa, vaikka en oo vielä aikaa varannut. Sit viimeistään saa apua ovuloimattomuuteen ja pitkiin kiertoihin.

Voihan se ovis vielä luomustikin tässä saapua, jos jaksais ainakin viikon odotella ennen gyneä. Lämpöjä oon mittaillu ahkerasti ja muitakin oireita seuraillu et en sokeesti usko tikkuihin, mut kaikki oireet viittaa ovuloimattomuuteen toistaiseksi tässä kierrossa.

 
Mulla on vähän samat fiilikset kuin Miuku79 sulla, eli ovista ei oo tässä kierrossa tapahtunut. Heitin jo tikutkin nurkkaan, kun enää jaksa yrittää metsästää, tulee sit jos tulee. Lämmöt on vielä todella alhaalla, joten se on paljon varmempi ja halvempi merkki siitä, että ovista ei ole lainkaan tapahtunut.
 
Olin niin tohkeissani eilen omasta menkattomuudesta,että unohdin onnitella Iitaa plussasta,elikkäs paljon onnea :heart: :flower:

Piitsikö se puhu pahasta olosta ja läpöilystä? Meikällä on semmosta liikkeellä täällä...maha on ihan pinkeenä,et menkat vois alkaa minä hetkenä tahansa,elottaa ja huippaa kovasti...lämpö tänä aamuna 37 astetta....

Plussatuulia!!!
 
MAANANTAI 14.5.2007

Taika-79: kp 1/30
Äitsy80: kp 2/30-31
Funny: kp 4/34
Alakelmi: kp 8/30
Äitee2: kp 9/?
Piitsi82: kp 10/26-28
Hobitti2003: kp 14/?
Mammutti-Mamma: kp 14/?
Hiljaisuus: kp 15/28-33
Nanna81: kp 15/29-36
Dinah: kp 18/28-31
Piipi79: kp 18/24-29
Alisa: kp 18/34
Jahvetti: kp 19/26
Miuku79: kp 19/28-58
Diarmuid: kp 22/28-31
Robotti Ruttunen: kp 24/24-30
Unico: kp 24/28
Papunen: kp 25/24-28
Kälättäjä: kp 25/30
PikkuTiitiäinen: kp 26/22-28
Minski25: kp 27/24-29
Peppi1981: kp 27/28-30
Menni: kp 31/28-41
Repa: kp 31/28-30
Hilipati: kp 33/28
Helsku: kp 33/29
Viola: kp 35/?
Ciba: kp 36/41
Sunshine: kp 39/38-46
Haahuilija: kp 40/?
Kuumeilija-79: kp 42/28-33
Matilda81: kp 45/28-30
Mints: kp 56/29
Neppis: kp 59/32-42
Jennie80: kp 67/36-?
Miina: kp 69


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82


Päivitnpä listan ja vaihdoin osalleni kp ykkösen..Täti se vaan tänne osaa kellon tarkasti..
No uutta kiertoa kohti vain..<br><br>
 
Täällä tuhruttelee, niinkun aina ennenkin tässä vaiheessa, siis oletettavasti lauantaina on odotettavissa tulvat :( mut pitäskö kumminkin testata ihan vaan piruuttaan ;) jos taa jää lyhyiksi niin ei ainakaan tartte miettiä et mitä jos olikin vale vaikka tulvii :D nooh häätyy kattoa mitkä fiilikset on torstaina. Muka taas väsyttää...

Plussa tuulia+++++++++++++
 
Iita82: Paljon onnea plussasta!!! :flower: Aina ihanaa lukea plussauutisia =)

äitsylle pahoittelut tädin vierailusta ja onnea uuteen kiertoon (kaikille tasapuolisesti)!

Omaan napaan kuuluu sellaista, että kävin tänään terkkarissa ja sain kymmenen päivän terolut-kuurin, jos vaikka täti sitten löytäisi tänne. Kuurin jälkeen pitää soitella takaisin lääkärille ja miettiä jatkotoimenpiteitä. Lääkäri kysyi jos raskaus voisi olla syy menkattomuuteen, mutta testasin perjantaina negat sekä ovis- että raskaustestillä, joten kierto vain heittää kovasti.
 
Iita82: Paljon onnea plussasta!!! :flower: Aina ihanaa lukea plussauutisia =)

äitsylle pahoittelut tädin vierailusta ja onnea uuteen kiertoon (kaikille tasapuolisesti)!

Omaan napaan kuuluu sellaista, että kävin tänään terkkarissa ja sain kymmenen päivän terolut-kuurin, jos vaikka täti sitten löytäisi tänne. Kuurin jälkeen pitää soitella takaisin lääkärille ja miettiä jatkotoimenpiteitä. Lääkäri kysyi jos raskaus voisi olla syy menkattomuuteen, mutta testasin perjantaina negat sekä ovis- että raskaustestillä, joten kierto vain heittää kovasti.
 
Iita82: Paljon onnea plussasta!!! :flower: Aina ihanaa lukea plussauutisia =)

äitsylle pahoittelut tädin vierailusta ja onnea uuteen kiertoon (kaikille tasapuolisesti)!

Omaan napaan kuuluu sellaista, että kävin tänään terkkarissa ja sain kymmenen päivän terolut-kuurin, jos vaikka täti sitten löytäisi tänne. Kuurin jälkeen pitää soitella takaisin lääkärille ja miettiä jatkotoimenpiteitä. Lääkäri kysyi jos raskaus voisi olla syy menkattomuuteen, mutta testasin perjantaina negat sekä ovis- että raskaustestillä, joten kierto vain heittää kovasti.
 
Täälläkään olo ei ole mikään parhain.. mittasin äsken lämmön ja 37,2 näytti.. saas nähäs onko tää jokin uusi merkki tädin tulemisesta tai sitten flunssa iski.. no, sen näkee viimeistään parin päivän päästä.. kohta viitsii lähteä nukkumaan ja toivottavasti huomenna on parempi olo.. mulla on ollut kyl muutamana aamuna kurkku vähän arka, joten veikkaan flunssaa.. :\|

Taika-79: Pahoittelut.. :hug: <br><br>
 
Heippa kaikki!

Kun päivittelette tuota listaa, niin voitte poistaa minut sieltä roikkumasta! :) Tulee käytä kauhean harvoin täällä, joten turhaan täällä roikun viemässä palstatilaa! =)

Oikein paljon plussatuulia kaikille ja mukavaa kevättä! :heart: :)
 
Huomenta!

Ja suuret pahoittelut kaikille, joiden luokse täti on tullut :hug:

Täällä toivottavasti on ovis lähenemässä, alavatsaa nippailee ja limaakin tulee, joskin vielä ihan vain vähän. Joten kovasti toivon, että olisivat merkkejä oviksesta. Täytyy vielä illemmalla katsoa mitä tikku näyttää.
 
TIISTAI 15.5.2007


Ciba: kp 1/41
Taika-79: kp 2/30
Äitsy80: kp 3/30-31
Funny: kp 5/34
Alakelmi: kp 9/30
Äitee2: kp 10/?
Piitsi82: kp 11/26-28
Hobitti2003: kp 15/?
Mammutti-Mamma: kp 15/?
Hiljaisuus: kp 16/28-33
Nanna81: kp 16/29-36
Dinah: kp 19/28-31
Piipi79: kp 19/24-29
Alisa: kp 19/34
Jahvetti: kp 20/26
Miuku79: kp 20/28-58
Diarmuid: kp 23/28-31
Robotti Ruttunen: kp 25/24-30
Unico: kp 25/28
Papunen: kp 26/24-28
Kälättäjä: kp 26/30
PikkuTiitiäinen: kp 27/22-28
Minski25: kp 28/24-29
Peppi1981: kp 28/28-30
Menni: kp 32/28-41
Repa: kp 32/28-30
Hilipati: kp 34/28
Helsku: kp 34/29
Viola: kp 36/?
Sunshine: kp 40/38-46
Haahuilija: kp 41/?
Kuumeilija-79: kp 43/28-33
Matilda81: kp 46/28-30
Mints: kp 57/29
Neppis: kp 60/32-42
Jennie80: kp 68/36-?
Miina: kp 70


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
<br><br>
 
Heippa :wave:

Olipas tänne tullut taas paljon luettavaa. Onnea plussanneille :heart: ja pahoitteluni tädin kohtaajille :hug:

Eipä tänne mun elämään mitää uutta kuulu. Touhuiltu on ahkeraan, mut jotenkin tuntuu vaan ettei se vielä tästäkään kierrosta nappaa...Hiukka apaattisin mielin liikenteessä...Jotenkin sitä vaan tuntuu tuo oma syli niin tyhjälle, kun joka puolella näkee isoja masuja ja ihan pienen pieniä vauvoja...Juu, mutta se siitä...en halua teitä kaikkia masentaa näillä mun jutuilla..

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Tällaiset terveiset teille :p
 
Tänne ei mitään uutta,sitä vaan mietin että onko muilla ketkä clomeja käyttänyt ollut näin kovia kipuja/polttoja alamahassa? siis nämä on välillä ihan järkkyjä ni onkohan se hyvä juttu?tapahtuisko tuolla sisuksissa jotain? Kauheesti kysymyksiä mutta jos jollain kokemuksia ni kertoisitteko mulle.

Puhallan kaikille paljon plussa tuulia +++++++++
 
Moi vaan kaikille.....oli pakko tulla lukeen teijen juttuja tuolta odotuspuolelta ku itekki oon lähtöisin tältä palstalta :D

eli meil odotus sujunu suht hyvin...paremminkin vois tietty mennä jos ei oireilis ollenkaan...mut eipäs valiteta =)

halusin vaan tsempata teitä ja sanoo,et ite ku plussasin helmikuun alussa,niin oli se kyl aikamoinen yllätys vaik yritystä oli takana jo yli vuos....edelliskesänä mulla todettiin PCO ja viikko ennen ovista(mikä tuli 2viikkoo myöhässä) kävin tarkastusultrassa ja lääkäri sano,et EI TÄSSÄ KUUSSA ENÄÄ MITÄÄN TAPAHDU....muistan aina ne sanat.........sen ultran jälkeen odotettiin sit vaan kuukautisia et vois aloittaa clomien syönnin,kaikki muu unohtu...kunhan ne menkat ny jo alkais muistan sanoneeni isännälle......mut ku oloki muuttu jo pikkasen ihmeelliseks,eikä niitä vaan kuulunu..oliki meien yllätykseks testissä PLUSSA......

eli näinki voi käydä... :D
joten pitäkää taukoo ajatuksissanne eikä sitä ikinä tie mitä ens talvi tuo tullessaan =)


henkka ja muru 17+3
 
Henkka: Kiva kun tulit kertomaan kuulumisia! On aina kiva lukea rohkaisevia kertomuksia muiden onnitumisesta.

Täällä ovistesti näytti jo lähes yhtä vahvaa viivaa, JEEE ilmeisesti ovuloin tässä kierrossa =) Näin kyllä vähän jo aamusta aavistelinkin tuntemusten perusteella, mutta kivahan se on aina varmistua asiasta. Tulipas onnellinen olo tuosta testistä, vähän kun jo ehdin epäillä, että alkaako se kroppa toimia vähään aikaan normaalisti. Pienestä se on joskus onni kiinni, mutta ehkäpä täällä ymmärretään tämä riemu :D
 
En oo jaksanu kirjotella, mut sillon tällön tulee lueskeltua juttuja.
Mulla voi laittaa keskiviikolle kp 3/37. Ei onneks tarvinnu ootella ekoja luomumenkkoja ton kauempaa. Jonkun päivän ajattelin et tärppäskö muka jo ekalla yrittämällä kun oli kummallinen olo. Mut sit se olo hävis, enkä sen enempää raskauteen viittaavia oireita huomannu, joten täti tulo ei ollu yllätys. Pääseepähän taas kiertoon mukaan.
 

Yhteistyössä