25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

mouku80
Onnea minunkin puolesta Iitalle! Voisiko joku ystävällisesti kertoa, että mikä on yleensä tai teillä alkoholipolitiikka vauvaa yritettäessä? Olen törmännyt hieman ristiriitaisiin tietoihin asiasta. Eli pitäisikö olla täysin juomatta jo yrityksen aikana? Asia ei ole mikään ongelma sinänsä, mutta olisi kiva tietää voiko vielä yrityksen aikana turvallisesti harrastaa alkoholin kohtuukäyttöä vai ei.
 
Onnea Iitalle!! :flower: :heart:

Täällä ei mitään uutta, taustalla luen juttujanne. Kommentoitavaa ei oikein ole kun ei ole tuo yritys vielä alkanut.
Pää on täälllä kuitenkin ilosta sekaisin, mies kun viime viikonloppuna kosi, joten häät on tiedossa tässä vielä ennen syksyä ja sitten pääsee yritykset kunnolla käyntiin. :heart: :whistle:
 
Onnea iita plussasta
Tosi ihana äitienpäivä lahja :heart:

Äitsy :hug: Toivotaan et sulla vaan ei vielä näyttänyt testi oikein vaan sieltä se plusakin tulisi..

Olipa ihanaa lukea snoukun kuulumisia.. Toivotaan että kaikki menee siellä hyvin ja vauva kasvaa vahdilla :heart:

(.) En tiiä..Ei oikeestaa taas mitään kumpaankaan suuntaan..
Saasnähdä uskallanko testata sunnuntaina olenkaan etten pety :/

Mukavaa viikonloppua kaikille!
Toivotaan että tuo sääkin muutuisi ainakin täällä pohjoisessa parempaan suuntaan..

-Taika-
 
Iitalle suuren suuret onnittelut :flower: :flower: :flower: :heart: :flower:

Äitsylle toivotaan parasta että ne kaksi viivaa vielä siihen ilmestyisi tämän kierron aikana.

Snoukulle hyviä odotuksia,sullakin jo viikkoja jo noin paljon vaik vasthan sä olit täällä meidän seuranamma,nopeesti se aika rientää :)

Mouku(ko)??en mä muista enää kuka siit alkomahoolist kyseli,mut mulle on ainaski sanottu neuvolloita pitkin et ei voi vahingoittaa sikiötä ennen ku itekään tietää olevansa raskaana,et ihan hyvin voi juoda kohtuudella,mä oisin ainaki jo hulluks tullu,jos ei tän kolmen vuoden aikana ois voinu juoda :/
 
Voi kiitos teille kaikille ihanille nettiystäville jotka mua tsemppaatte :hug: :heart:

Mä niin toivoisin niitä kahta viivaa testiin, lämmöt vielä koholla, saas nähdä miten huomenna. Pelottaa kyllä tosi lujaa ja jos ne on vielä koholla niin teen testin. Nyt kovasti menkkamaisia tuntemuksia ja sellainen tunne että hetkenä minä hyvänsä alkaa :kieh:
 
Iitalle lämmin onnittelu :hug: Ja Mammutti-Mammalle onnittelut kihlautumisen johdosta! :flower:

Täällä vähän hämmentynyt olo; testasin eilen huvikseen vielä ovulaatiotestillä ja näytti haaleaa viivaa, aikaisemmin ei näyttänyt mitään tai vieläkin haaleampaa viivaa. Testasin tänäänkin kun halusin varmistua ja sieltä tuli samanlainen viiva. Mulla kierto kuitenkin jo tasoittunut 27-28 (nyt kp 22) eli onhan ovulaatio jo mennyt, jos tässä kierrossa yleensä olen ovuloinut. Mitä mieltä? Luulisi, että tuo viiva ei ilman syytäkään siihen ilmaannu... :/ Pitää varmaan vielä heilutella peittoja kun ei ikinä voi tietää...
 
Iitalle isot onnittelut! Paras mahdollinen äitienpäivälahja :D

Tuosta alkoholista... Kyllä itse ainakin otin vähäsen esikoista yritettäessä. En kyllä koskaan ole ollut alkoholin suurkuluttaja, mutta saunasiideri toisinaan maistuu. Ajattelin tänäänkin yhden ottaa juoksulenkin jälkeen.

Meillä menossa nyt 17/28 ja eilen ihan selkeästi ovuloin. Illalla en pystynyt enää edes istumaan ku kramppas niin lujaa vasemmalta puolelta.

Tänään olisi siis tarkoitus koittaa saada sitä omaa lahjaa tuonne masuun kelluskelemaan :snotty: Eli eiku poju aikaisin nukkumaan ja peittojen alle :saint: ...

Iso :hug: kaikille ja plussarikasta äitienpäivää! Olen raksalla koko viikonlopun, joten ehdin seuraavan kerran viestien pariin vasta sunnuntai-iltana.
 
Iitalle onnittelu :hug:


Täällä ei mitään ihmeitä,menkat loppui ja nyt on sitten yritys taas vauhdissa oikein kunnolla clomien avustuksella.

Plussa tuulia kaikille ja oikein ihanaa äitienpäivää :flower:
 
voi kiitoksia onnitteluista!
Nyt tehdäänkin sitten iso plussa aalto, joten hypätkäähän kaikki sitten perässä!!

Minä pyörin nyt niin oman navan ympärillä, etten edes muuta oli tapahtunut. Äitsy ainakin aikoi testailla huomenna, tulehan kertomaan, että tulet perässä tuonne odotuspuolelle!

Nyt täytyisi sitten käydä tutustumassa ja katselemassa tuolla o puolella. Hui ihan jännittää, mutta eiköhän se tästä. Toivotaan, että pikkuinen pysyisi mukana vielä pitkään.

Puhaltelen tässä nyt sitten plussia +++++++++++ :whistle:

iita edelleen sekavana
 
Onnea kihlautumisen johdosta Mammutti-Mamma.. :flower:

Mie oon sitä mieltä, että niin kauaa ku ei tiedä olevansa raskaana eli täti ei ole vielä myöhässä, voi juoda alkoholia.. itse ainakin juon siihen asti kunnes täti on myöhässä.. mutta ylipäätänsä olen vähentänyt alkoholin käyttöä, ku aloin seurustelemaan reilu pari vuotta sitten, koska ei tuu lähdettyä joka viikonloppu baariin.. nykyään käyn todella harvoin baarissa ja juominenkin on vähentynyt..joskus otan viikonloppuisin kaljan..
 
Onnea Iita82!! :flower: Kyllähän mä sen jo arvasinkin.... ;) Nuo korkeat lämmöt ja rintojen uudelleen kipeytyminen on vissiin ne "varmimmat" oireet. Joten Äitsynkin korkeat lämmöt kuulostaa hyvältä!

Onnea myös kihlauksesta, Mammutti-Mamma! :flower:

Ja sit omaa marmatusta... En tiiä, oonko nyt sit kuitenkaan ovuloinut tässä kierrossa, lämmöt ei ainakaan oo noussu yhtään, pikemminkin laskeneet eilisestä. Äh, tuleekohan ovuloimaton kierto :/
 
Onnea iita!

ja mammuttimamma onnea sinullekkn ;)

Plussa tuulia ja tsemiä sinne isosti!

Alkosta: kyllä sitä aina välillä vähän ytulee otettua mtu kun ei meinaa maistua millään, stoppi tulee jo aiemmin kun ennen eikä pääse opahaolo tulemaan kun ei vaan mee alas :D mut en sitten tiiä jos menis et miten paljon uskaltais, ei nyt varmaan ihan pertsiit olalle menoa kumminkaan.
 
Laitan tän myös tähän pinoon:

Olen myös 25v neljättä kuumeileva kotiäiti, ja perustin tuollasen kerhon tänne. Olen nähnyt täällä 25v omia pinoja, mutta ikävä kyllä mä en pysy teidän mukana kun olen uusi ja sivuja on jo yli 100 jos joku haluaa liittyä niin siellä voi muistaa paremmin toisista esim. monetta yrittää jne.. Mailaa mulle jos haluat mukaan niin annan salasanan sinne.

nelonen_ko @ hotmail.com
 
Miuku79
Paljon onnea Iita82 ja Mammutti-Mammalle onnea kihlauksesta :)

Mulla ei tänään tullu ku ihan haalee viiva ovistestiin, vaikka valkovuoto on muuttunu runsaammaks, ainakin siltä tuntuu. Outoa. No, ehkä se ovis on vasta tuloillaan. Lämmöt on pysyneet alhaisina, et ei se ainakaan vielä oo ollu. Nyt onneks koko viikonloppu vapaata et voi harrastaa petipuuhia ihan ajan kanssa.

Pitää vaan jatkaa ahkeraa oviksen tikuttamista niin eiköhän se vielä löydy:) Ja lämpöjä ja muita tuntemuksia tietty tarkkailen ohessa ku eihän noista testeistä koskaan tiedä..

Alkoholin käytöstä raskautta yritettäessä..kyllä sitä tulee maisteltua. en usko, että on haitallista sikiölle ennen ku testissä näkyy.
 
Mä en oikeesti enää ymmärrä tät mun kroppaani ollenkaa,mulla on nyt ollu kaiken viikkoo huonoo oloo ja tos yks yö en untakaa saanu,ennen ku kävin työntääs sormet kurkkuu.Lämmöt mulla on taas kohollaan vaikka muuten on siis ihan ok olo,tosin tää yökötös ei kyl oo millää lailla mukavaa.Jos mul ois testejä tuol jemmas ni oisin varmaa taas testaillu turhaa,mut onneks ei oo,tosin nää viimoset menkat oli kyl ihan normaalit et sitäkin suuremmal syyllä oon uskaltanu sanoa kaikille kyselijöille et en oo raskaana,mut ku haluis ymmärtää et miks on tälläst oloo ollu jo kohta viikon verran ja iltaa kohti aina pahenee :kieh:
 
mouku80
Hellurei taas,

tsemppiä sulle Piitsi! Ite oon tänään ollu lähinnä henkisten tuntemusten vuoristoradassa... Alkaa ottaa päähän noi lätkän mm-kisat kun mieskin keskittyy vain niihin oluella höystettynä kavereiden kanssa, eikä tää tärkeämpi projekti pääse etenemään... :/ Onneksi kisat oletettavasti loppuu kohta. Sori, hieman kiukkuinen tänään! ;)

Kiitos alkotietoudesta! Eipä mullekaan nykyään oikein maistu, yleensä enää yks tai kaks -linjalla.

Tsemiä teille jostka aiotte testata huomenna!!
 
Hyvää äitienpäivää!!

Täällä testatatiin kans.. Ja nega oli..
En tiiä oliko liian aikasta sitten testata vai tuleeko se täti sitten huomenna kylään..
No katelaan tässä kuinka käy..


Kovasti plussatuulia ja ne tädit sais pysyä loitolla!!


-Taika-

 
SUNNUNTAI 13.5.2007


Äitsy80: kp 1/30-31
Funny: kp 3/34
Alakelmi: kp 7/30
Äitee2: kp 8/?
Piitsi82: kp 9/26-28
Hobitti2003: kp 13/?
Mammutti-Mamma: kp 13/?
Hiljaisuus: kp 14/28-33
Nanna81: kp 14/29-36
Dinah: kp 17/28-31
Piipi79: kp 17/24-29
Alisa: kp 17/34
Jahvetti: kp 18/26
Miuku79: kp 18/28-58
Diarmuid: kp 21/28-31
Robotti Ruttunen: kp 23/24-30
Unico: kp 23/28
Papunen: kp 24/24-28
Kälättäjä: kp 24/30
PikkuTiitiäinen: kp 25/22-28
Minski25: kp 26/24-29
Peppi1981: kp 26/28-30
Taika-79: kp 29/30
Menni: kp 30/28-41
Repa: kp 30/28-30
Hilipati: kp 32/28
Helsku: kp 32/29
Viola: kp 34/?
Ciba: kp 35/41
Sunshine: kp 38/38-46
Haahuilija: kp 39/?
Kuumeilija-79: kp 41/28-33
Matilda81: kp 44/28-30
Mints: kp 55/29
Neppis: kp 58/32-42
Jennie80: kp 66/36-?
Miina: kp 68


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82



 
Pepin kanssa yhtäaikaa päiviteltiin, mun tekemässä on mun päivät oikein eli kuudes yk alkoi :'(

Mut tänään ihana päivä joten kiitollinen olen lapsistani :heart: Hyvää äitienpäivää kaikille!!

Taikalle pahoittelut negasta, toivotaan että testailit vaan liian aikaisin :hug: ;)
 

Yhteistyössä