25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Heissan! :wave:

Taika kyseli tuosta äitienpäivänä testailusta ja minä ehkä testaan silloin. Tuo ehkä siksi kun huomenna pitäisi sen tätsyn sitten tulla näkyville. Ainakin jos tuohon ff:n on uskominen. Nyt siis tänään dpo 14 eli huomista jännäillessä. Lämmöt olleet nyt 6 vrk n. 37,0 C. Lisäksi väsyttää aika paljon ja alavatsaa vihloo päivittäin, mitään muita mahdollisia oireita ei sitten olekaan, eivätkä rinnat ole kipeät! :/ Joten eiköhän huomenna ole tädin päivä.

Noista rinnoista taisi olla jotain keskustelua. Silloin kun kävin esikkoa odottamaan niin juuri nännit olivat aivan tulessa, jopa suihkussa käynti sattui. Niistä juuri tajusin testin tehdä ja plussaa näytti! Nyt siis rinnat ei ole kipeät, vaikka muissa kierroissa on olleet tädin tuloon asti kipeät. Nyt kipuilu loppui jo viikko sitten! Outoa tämä naisena olo, tästä ei ota mitään selkoa. Olisi niin paljon helpompaa olla mies! ;)

Plussia toivon teille muille, eiköhän se olisi jo taas plussa aallon vuoro!!
 
Vaihdoin nikkiä olin ennen vähän väsynyt.

Täällä tätin kyläily jatkuu ja kauheita vihlaisuja on ollut mahassa molemmilla puolilla alamahaa joka ei ole niin kivaa.Muuten on kaikki ennallaan paitsi mieli rupeaa oleaan positiivisempi,ehkä mekin vielä joskus vauva saadaan...yritystä ollut 11kuukautta kohta.
 
Moikka!
Harmi, että oon vasta niin alkuvaiheessa kiertoa, ois ollu tosi kiva testata äitienpäivänä. Mutta tehkäähän te muut joukkotestaus silloin, niin voin jänskätä teidän puolesta! Peukkuja pidän kaikille siinä vaiheessa oleville.

Noi rintakipuilut on kyllä hankalia, kun tosiaan tuntuu, että kipuilut on joka kierrossa vähän erilaiset. Kai sitä täytyy vaan odottaa, että täti on myöhässä oikein kunnolla, että saa "oikean" aiheen testata.

Täällä vasta ovista odotellessa, ovistestiviiva oli nyt vähän vahvistunut, mutta ei vielä kontrolliviivan vahvuinen.Vauvakuume kohos taas muutamalla pykälällä, kun kaveri laittoi kummitytöstä (3kk) uusia kuvia... :D

Plussa-aaltoa odotellessa...
 

TORSTAI 10.5.2007


Äitee2: kp 5/?
Piitsi82: kp 6/26-28
Hobitti2003: kp 10/?
Mammutti-Mamma: kp 10/?
Hiljaisuus: kp 11/28-33
Nanna81: kp 11/29-36
Dinah: kp 14/28-31
Piipi79: kp 14/24-29
Alisa: kp 14/34
Jahvetti: kp 15/26
Miuku79: kp 15/28-58
Diarmuid: kp 18/28-31
Robotti Ruttunen: kp 20/24-30
Unico: kp 20/28
Papunen: kp 21/24-28
Kälättäjä: kp 21/30
PikkuTiitiäinen: kp 22/22-28
Minski25: kp 23/24-29
Peppi1981: kp 23/28-30
Taika-79: kp 26/30
Menni: kp 27/28-41
Repa: kp 27/28-30
Hilipati: kp 29/28
Helsku: kp 29/29
Äitsy80: kp 29/30-31
Viola: kp 31/?
Iita82: kp 32/29-42
Ciba: kp 32/41
Sunshine: kp 35/38-46
Haahuilija: kp 36/?
Kuumeilija-79: kp 38/28-33
Matilda81: kp 41/28-30
Mints: kp 52/29
Neppis: kp 55/32-42
Jennie80: kp 63/36-?
Miina: kp 65
Alakelmi: kp 75/30


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa



 
Miuku79
Kiva, et osa pääsee testaa jo äitienpäivänä, toivotaan tänne ketjuun paljon plussia :D

Mulla nyt siis kp 15 eikä eilen ovistestiin tullut kuin ihan haalea haamu. Ovis ei oo ainakaan vielä ollut eli ei oo päässy ahkeran tikutuksen ja lämpöjen + muiden oireiden tarkkailun ansioista livahtamaan ohi. Ovista varten on kyllä tullut harjoiteltua aina silloin tällöin :) Pitää vaan toivoa, et viiva alkas testiin vahvistua piakkoin eikä kierto venyis. Mä pääsen sit hyvälläö tuurilla testaamaan ennen tän kuun loppua jos ovis on viikon sisällä.
 
Moikka, kyselenpä täälläkin gallupinomaisesti: onko muilla tullut muutama tippa verta oviksen tienoilla valkkarin joukossa?? Mulla kävi niin tänä aamuna ja jostain muistan lukeneeni, että valkovuoto voi tosiaan olla punertavaakin ja se on ihan normaalia...

Sori "limaiset" juttuni :x
 
piipi: musta mulla onjoskus ollu eskellä joku ihme veri systemi :d et olisko ollu oviksesta johtuvaa mut ei säännöllisesti :D mutta näähän on limaisia juttuja :D

Ja muuten miettinyt tota testaamista äitien päivänä on mulle liian aikaista testata mutkun seuraavana lauantaina pitäis alkaa ja torstaina tulee vieraita :D kehtaiskohan torstai aamuna kokeilla näyttäskö mitään?Tosin kyllä epäilen suuresti mutta :D mielipiteitä?
 
Moicca,

aikaa taas menny vähän ku viimeks kirjottelin..Nyt ois niinku h-hetket käsillä mutta mies ei oo valitettavasti kotona kun vasta lauantaina..Mut saattaa tärpätä silti kun ei oikein oo ihan tarkkaa kuvaa et millon ovuloin..tästä päivästä sunnuntaihin välisenä aikana ilmeisesti kun kierto on 28-31..Mut tiiä häntä miten se nyt venyy tai lyhenee..Sitä odotellessa pitää vaan pupuilla..Oishan se aika jännää jos äitienpäivänä napsahtais.. :D

Kellä muulla sama suunnitelma?

D
 
Hei tuli tuossa mieleen sellanen kyssä, et onko noilla raskaustesteillä minkälainen ero. Onko liuska vai puikko parempi? Kun aattelin vaan et tuo liuska ois halvempi niin välttäis mulle jos toimii yhtä hyvin? Kertokaa viisaammaat!!

D
 
Piipi, joillakin oviksen yhteydessä tosiaan saattaa tulla veristä tiputtelua tai punertavaa valkkista. Mulla itsell' ei ole moista tapahtunut mutta tärppionnea ovikseen teille ;)

Unico, kyllähän herkällä testillä saattais silloi jo jotain näkyäkkin mikäli sulla ei ovis ole myöhäisessä vaiheessa kiertoa =)

Dinah, liuskatestit on ihan yhtä luotettavia kuin piúikot mutyta tosiaan edullisempia =)

Pöh, tämä pönttö hätähousu testasi aamulla negan :kieh: Tosin nyt vasta dpo 9 eli malttia pitäisi olla nyt :ashamed:
 
thänx, äitsy 80,

aattelin mammaksi.fi-sivulta tilata tänään niin on sit valmiina kun on testailun aika..Vai käyköhän samalla tavalla ku viimeks et hätäpäissäni testailin liian aikaseen..Jos vielä kuitenkin odottais ja tilais vasta vaikka viikon päästä, joo ehkä niin on parmepi kuiteski..

D
 
mouku80
Mullakin alkoi pari päivää sitten joku tiputteluvuoto. En tiedä mistä johtuu, lopetin siis pillerit vappuna (ts. silloin olis pitänyt aloittaa uus liuska). Kuukautiset ei varmaan kuitenkaan ole, koska vuotoa on ollut tosi vähän. Muiden kommenteista rohkaistuneena toivon, että se on merkki oviksesta! :) ..tai sit vaan kroppani sekoilee pillerien jälkeen. Tsemppiä taas kaikille ja toivotan onnea Äitienpäivän testaajille!
 
Tänne ei mitään uutta, eletään vain arkea ja yritetään olla liikaa ajattelematta lapsiasioita. :whistle:

Nyt olisi varmaankin 30 päivää kierron alkamisesta, mutta pillereiden lopetuksen jälkeen ei vielä mitään aavistusta missä vaiheessa ollaan menossa. Eiköhän tää tästä tasaannu. Vaikka mun puolesta niitä menkkoja ei enää tarttisi tulla ollenkaan. :kieh:
 
Heipparallaa!!!

Pitipäs tulla kurkistamaan mitäs tänne kuuluu? Muutama plussa on tullut sitte viime vierailun, Onnittelut niistä!!!
Oon mä aina välillä käynyt lueskelemassa teidän kuulumisia, mutta en ole jaksanut kirjoitella.

Paha olo ja väsymys alkaa olla ohi pikkuhiljaa. Tänään kävin lääkärineuvolassa ja olisi pitänyt ultrata, mutta olikin joku nuori lääkäri ja antoikin ajan vasta maanantaille jolloin kokeneempi lääkäri paikalla. Sitten näen pikkuisen eka kerran. Sydämen sykkeen sain tänään kuulla :heart: se kyllä helpotti, tähän asti on saanut jännäillä onko tuolla massussa elämää.

Toivottelen teille kauheasti plussaonnea! Ja mukavaa kesän odotusta! Piipahtelen aina silloin tällöin lueskelemassa teidän kuulumisia!

"Snoukku" 12+0 (viikot vielä epäselvät, saattaa mennä parikin viikkoa takapakkia kun pääsee siihen ultraan)
 
Sateista iltapäivää kaikille täältä pohjois-pohjanmaalta...

Täällä mennään kp 16/28 ja aivan selkeästi ovuloin tänään vasemmalta puolelta. Mulla ei ole koskaan ollut ongelmaa, etten tietäis milloin munin :kieh: Koko vasen alavatsa on turvoksissa ja kipeä ja selkää myöten kramppailee. Toisaalta kiva kun tietää, mut toisaalta :/ Ei ole kivaa toi vihlonta.

No siis tänään olis otollinen päivä, mutta mutta, mies on oksennustaudissa, joten ei kehtaa edes ehdotella ressukalle mitään :\|
Ehtiihän sitä huomennakin ja vielä myöhemminkin... Varsinkin kun eilen vähän harjoiteltiin
;)

Tsemppiä kaikille ja aurinkoa jo toivottaisiin (pääsis raksallekin kun loppuis tuo sade!!!)
 
Piipi minulla on ollut muutaman kerran hieman verta liman seassa juuri oviksen aikaan. Niin tässäkin kierrossa oli. Toivotaan, että saat oviksen hyödynnettyä ja pikkuinen tarttuu matkaan!

Äitsy taisit kyllä olla aika hätäinen. Eikös se herkin testi näytä aikaisintaan dpo 10? Toivotaan, että se vielä muuttuu kaksi viivaiseksi!!

(.) En tiedä uskallanko tänne kirjoittaakaan. :whistle: Ei ole tätiä tänään ainakaan näkynyt, nyt siis dpo 15 ja arvatkaas mitä! Rinnat tulleet nyt uudestaan kipeksi, varsinkin nännit. Eilen illalla huomasin kun tutkiskelin. Lisäksi aamulämmöt edelleen korkeat nyt yhteensä 15 vrk korkeammat ja 7 vrk lähellä 37.0. Sitten äsken mittasin ja 37.6 C! Siis uskomatonta! On kyllä vähän väsy olo, muttei muita flunssan/tulehduksen oireita. En kuitenkaan uskalla vielä testava vaan jännitän edelleen sinne sunnuntaihin. Tämä on PIINAAVAA!!
 
Äh, mulla hidastelee tämä palsta oikein kunnolla ja siksi vähän vähiin jää käynnit.

Mutta ovis oireita saattaisi olla. Varma en ole. Tissejä kipristelee, himottaa, ja valkovuoto on limaista. Toista päivää nyt ja tietenkään ei se mies ole täällä, vaan työkomennuksella. Toivottavasti huomenna ilmaantuisi paikalle. Senkin näkee vasta huomenna sitten. Tiistaina kyllä nähtiin ohi mennen ja ehtihän siinä.. :ashamed:

Tosin tilanne muuttui vähän. Minun olisi mahdollisuus valmistua vuodessa yhdestä koulusta yhtäkkiä, eli sen takia olisi järkevintä lykätä tätä. Mutta jos vielä tän kuukauden? Kun se helmihaave on niin iso..
Ja mies meinasi, että antaa silti mahdollisuus, koska ei tiedä tulenko edes raskaaksi..
Mutta pitää vielä jutella ja miettiä, koska toisaalta se vuodessa valmistuminen olisi ihan järkevää meidän kaikkien kannalta.
 
PERJANTAI 11.5.2007


Funny: kp 1/34
Äitee2: kp 6/?
Piitsi82: kp 7/26-28
Hobitti2003: kp 11/?
Mammutti-Mamma: kp 11/?
Hiljaisuus: kp 12/28-33
Nanna81: kp 12/29-36
Dinah: kp 15/28-31
Piipi79: kp 15/24-29
Alisa: kp 15/34
Jahvetti: kp 16/26
Miuku79: kp 16/28-58
Diarmuid: kp 19/28-31
Robotti Ruttunen: kp 21/24-30
Unico: kp 21/28
Papunen: kp 22/24-28
Kälättäjä: kp 22/30
PikkuTiitiäinen: kp 23/22-28
Minski25: kp 24/24-29
Peppi1981: kp 24/28-30
Taika-79: kp 27/30
Menni: kp 28/28-41
Repa: kp 28/28-30
Hilipati: kp 30/28
Helsku: kp 30/29
Äitsy80: kp 30/30
Viola: kp 32/?
Ciba: kp 33/41
Sunshine: kp 36/38-46
Haahuilija: kp 37/?
Kuumeilija-79: kp 39/28-33
Matilda81: kp 42/28-30
Mints: kp 53/29
Neppis: kp 56/32-42
Jennie80: kp 64/36-?
Miina: kp 66
Alakelmi: kp 76/30


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82



<br><br>
 
Huomenta kaikille!

Listan mukaan mulla olis tänään kp32 mutta en oikein tiedä mikä se oikeesti on. Toissapäivänä ja eilen on nimittäin ollut hyvin vähän täysin ruskeata vuotoa mutta ihan niin vähän että pikkuhousunsuojaa on tarvinnut käyttää varmuuden vuoksi. Tein eilen iltapäivällä töiden jälkeen yhden testinkin mutta negaa näytti. Illalla mulla oli pari tuntia kestävä vatsakipu, jonka aikana en pystynyt kunnolla edes liikkumaan. Vihlontaa tuntui enemmän ylävatsassa mutta alavatsassa myös. Meni ohi vasta kun otin vatsatulehduksiin tarkoitetun reseptilääkkeen.. Mistä lienee tuo kipu johtunut, sattumaa kai.

Ensimmäisiä luomumenkkoja pillereiden jälkeen siis odotellaan. Muusta en enää elättele toiveita. Alkais kunnolla niin pääsis uuteen kiertoon. Onko muita, joilla on pillereiden lopetuksen jälkeen ollut vastaavia tuntemuksia?

Äitienpäiväviikonloppu siis tulossa, toivottavasti tulis oikein monta plussaa sen kunniaksi! Aurinkoista viikonloppua kaikille :flower:
 
mouku80
hei taas!

Viola: mulla on sama tilanne kuin sulla ilmeisesti, eli olen lopettanut pillerit ja sen jälkeen ei oo vielä tullu kunnon menkkoja. Parina päivänä oli tosi pientä vuotoa mullakin, mutta loppui sitten siihen. Muita "oireita" on ollu että vatsa tuntuu olevan turvoksissa vaikkei syömisten puolesta pitäis olla. Olen myös ollut huomaavinani että kasvoissakin näkyis pientä turvotusta. Oletan että nää johtuu siitä että kroppa on hieman epätasapainossa pillereitten jälkeen...

Hyvää viikonloppua kaikille!

 
Huomenia!

Iita82, mä veikkaan, että sä oot pinon seuraava plussaaja ;) Eli varmaan viimeistään äitienpäivänä jo tiedät testituloksen! Tulethan sit heti kertomaan =)

Äitsyn varmaan kantsii testata uudestaan, ni saat luotettavamma tuloksen. Toivottavasti saat plussan!

Snoukku: kivoja raskauskuulumisia, onnellista odotuksen jatkoa!

Ja sit ON: en tiiä, oliko se ovis nyt sit eilen vai millon... Testeissä oli toissapäivänä ehkä vahvin viiva, mut ei kyllä kontrolliviivan vahvuinen. Lämmöt ei oo vielä noussu, joten enpä tiiä. Kattellaan...
 
iita82 nopeasti
Tuota arvatkaas tytöt maltoinko sittenkään odottaa sunnuntaihin asti. Mies oli kaupasta ostanut testin ja taisin sitten tuossa äsken plussan tehdä!! Viikko sitten sain pco diagnoosin ja nyt kaksi viivaa testissä, uskomatonta! Olin siis jo raskaana lääkärissä käydessäni. Ihan nuo viivat eivät olleet samanvahvuisia mutta selvä plussa kuitenkin!

Voi, että pää aivan pyörällä, melkoinen äitienpäivä lahja tänävuonna.
Itkettää...
 

Yhteistyössä