25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Miksi mulle aina käy näin enkä muista kopioida sitä tekstiä no uudellee yritys...

Vähän väsy onnea sulle, ja tsemiä kiertoon!

Ciba täälläkin naama kukkii vöälillä enemmän välillä vähemmän. Mut sen kestää kun tietää miksi se sitä tekee...

Taika : toivottavasti olis ihan sitä oikeeta, kuulostaa mukavalta nuo sun oireet.!

Miuku toivottavsti on ja saatte hyödynnettyä ja ...

Piitsi pahoittelut sinne, onnea uuteen kiertoon!

täällä mennään edelleen vuoristorataa fiiliksillä, se on aika rankkaa kun ei oo varmuutta edes miksi, js olis jotain osviittaa mikä tekee niin vois jaksaa paremmin. Nyt kun kysyt lääkäriltä niin se riippuu vastaajasta mitä sanotaan. Ja aika käskettiin tilata, no niitä on sitten joskus

:LOL: no on kuitenkin ja sitten kun vaan muistais mennä sinne ;) no ehkä elämä voittaa taasen. NÄitä teidän juttuja mukava lukea vaikka ite ei aina jaksakkaan kommentoida.

Mutta tälä on ollut ihanaa ulkoilla lämmin keli ja tossa järvellä sorsa poikue ihana katella pienten palleroiden touhuja...
 
Heippa taas!

Joku kyseli ihon kukkimisesta... mie jätin vuoden vaihteessa pillerit pois & sen jälkeen naama ja selkä näyttäneet pahimman murkkuiän vaiheelta... hitusen ärsyttävää, kun tähän asti säästynyt lähes kokonaan noilta näpyiltä! Tukka on samoin rasvasempi, joten olo kokonaisuutena kuin öljypullossa uitetulla :D

Kuuluuko monella nännien arkuusa menkkakipuihin? Mulla ei normaalisti ollut kuin ilmavaivoja paria päivää ennen menkkoja ja sitten rinnat kokonaisuudessaan kipeänä. Toisaalta menkkaoireethan varmasti vähän muuttuu kun kierto alkaa normalisoitumaan pitkän pillereitten popsinnan jälkeen. Nyt meinaan nännit olleet arat ja pientä nippailua vatsassa jo vajaan viikon (menkat pitäs tulla n. viikon sisällä). Toiveethan on tietysti korkealla, et olisikin jotain muuta ;) No ei kait sitä auta ku malttaa mielensä...
 
Miuku79
Menni: Minulla nännien kipeytyminen kertoo siitä, että ovulaatio on tapahtunut. Nännit kipeytyvät heti ovulaation jälkeen ja ovat kipeät noin viikon ajan. Tästä tiedän ovulaation tapahtuneen. Ja on tapahtunut vain kerran pillereiden lopettamisen (10/06) jälkeen

Nännien kipeytyminen voi kuitenkin jollakin toisella olla myös raskausoire eli aika yksilöllistä tämäkin. Toivotaan et se on sulla raskausoire :)
 
TIISTAI 8.5.2007


Vähän väsy: kp 3/?
Piitsi82: kp 4/26-28
Hobitti2003: kp 8/?
Mammutti-Mamma: kp 8/?
Hiljaisuus: kp 9/28-33
Nanna81: kp 9/29-36
Dinah: kp 12/28-31
Piipi79: kp 12/24-29
Alisa: kp 12/34
Jahvetti: kp 13/26
Miuku79: kp 13/28-58
Diarmuid: kp 16/28-31
Robotti Ruttunen: kp 18/24-30
Unico: kp 18/28
Papunen: kp 19/24-28
Kälättäjä: kp 19/30
PikkuTiitiäinen: kp 20/22-28
Minski25: kp 21/24-29
Peppi1981: kp 21/28-30
Taika-79: kp 24/30
Menni: kp 25/28-41
Repa: kp 25/28-30
Hilipati: kp 27/28
Helsku: kp 27/29
Äitsy80: kp 27/30-31
Viola: kp 29/?
Iita82: kp 30/29-42
Ciba: kp 30/41
Sunshine: kp 33/38-46
Haahuilija: kp 34/?
Kuumeilija-79: kp 36/28-33
Matilda81: kp 39/28-30
Mints: kp 50/29
Neppis: kp 53/32-42
Jennie80: kp 61/36-?
Miina: kp 63
Alakelmi: kp 73/30


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa



<br><br>
 
Vähän Väsy
Huomenta!


Kauhea olotila,ei ole ikinä ollut näin runsaita tätejä varmaan noi terolutit aiheuttaa kuunnon tyhjennyksen,en enää muistanukkaan et noi clomit on vaaleanpunaisia pikku pillereitä,rupes aamulla hymyillyttää kun purkin avasin ja sanoin miehelle että nyt otan onnellisuus pillerin. =)

Tervetuloa kaikille uusille ja Onnea kaikille plussanneille :heart: :flower:
 
Huomenta =)

Listaa vähän siivoilin ja poistin Tresumin ja Hipsun, heistä ei ole aikoihin kuulunut huhuiluistani huolimatta mitään. Mutta toki takaisinhan ain pääsee jos tahtoo :D

Jännitys tiivistyy, lämmöt korkeat ja masua nipistelee ei menkkamaisesti :snotty: Taitaa täti vaan kiusata uusilla jutuilla :kieh:
 
Mussu81 tervetuloa :wave:
Täältä alkaa täti pikkuhiljaa taas pois lähtemään.
Toi meiän neitokainen on maannu nyt tunnin tuol lattial,nyt vaa oottelen et milloin hän on valmis siihen et laitetaan yks silmätippa silmää,kauhean taistelun tuloksena on tähä asti menny,mut nyt aattelin et kerätköön voimia et uskaltaa,menkööt vaikka koko päivä,mullahan ei oo kiire minnekään.
 
Piipi79 harmaana
Tervetuloa taas uusille!

Äitsy, sullahan kuulostaa hyvältä noi nippailut, toivottavasti plussa sulle sieltä pärähtäisi... =)

Täällä edelleen ovista odotellessa, testiviiva ei ollut eilisestä vahvistunut juurikaan. Eipä tässä kummemmin oo ovisoireitakaan ollut vielä.

Eilen pelottelin itteäni surffailemalla lapsettomuussivuilla ja rupes ahdistamaan :ashamed:. Kohta tulee kuitenkin puoli vuotta yritystä täyteen eikä minkäännäköistä tärppiä kuulu aktiivisesta yrityksestä huolimatta. Kai sitä täytyy vaan olla edelleen kärsivällinen, vaikka vähän alkaa jo pelottamaan, että mitä jos jotain on vialla :/
 
Piipi79: Samat on ongelmat, siis mietinnässä et mitäs jos ei tuukkaan. Meillä sentään vasta 4 kierto menossa mut äkkiä ne ajatukset vaivaavat. Tietoisesti olen vielä välttänyt noita sivuja joissa errotaan lapsettomuudesta, tällä mielikuituksella ei kannata ennen kun on rutkasti enemmän aikaa mennyt.
 
Vaikka meillä on menossa jo yk 22, mie en oo viitsinyt vielä pahemmin noilla lapsettomuus-sivuilla käydä.. kävin kerran vilkaisemassa tota lapsettomuus-keskustelu sivua, mutta siellä otsikot liittyvät jo näihin lyhenteisiin, joista en ymmärrä mitään, päätin pysyä täällä vauvakuume-sivustoilla.. paljon tutumpaa keskustelua..

reilu viikko pitäis odotella vielä, miten tässä kierrossa käy.. laskurin mukaan täti tulisi 18.päivä.. rinnat ovat edelleen kipeänä, mutta mulle se on ihan normaalia.. mutta sisimmässä toivon, että vuoden päästä pääsisin ulos vaunuttelemaan oman vauvan kanssa.. katselin tossa kuvastostakin vaunuja.. harmittaa vaan ku miehen kanssa on vähän niissä asioissa erimielisyyksiä.. mie ku haluan ne vaunut, josta saa sit rattaatkin, mutta miehen mielestä sellaiset tavalliset vaunut sais riittää ja sit erikseen rattaa.. no, onneksi vaik nyt tärppäis, noita vaunu asioita ei tarvi vielä useaan kuukauteen ajatella.. :whistle:

eilen kävin moikkaamassa veljeä ja sen poikaa tädin luona, ku he olivat menossa takaisin etelään.. tää mun veli sit kysyi, että mitäs suunnitelmia mulle on nyt, ku koulukin on takana.. kysäs onko lapsia tai häitä suunnitteilla.. mie ohitin sen lapsi-kysymyksen sillä, et keskityin siihen hää-asiaan.. mie ku en halua sanoa kenellekkään sukulaiselle tästä lapsen yrittämisestä ennen kuin tärppää.. en halua saada mitään sääli-juttuja sen takia, että ei ole tärpännyt.. onneksi veli ei sit kysellyt tarkemmin mitään.. ei tarvinnut alkaa valehtemaan..

mutta plussatuulia.. ++++<br><br>
 
Juu, turhahan se on noita lapsettomuusjuttuja selailla, kun yritystä on kuitenkin aika vähän vasta takana. Ihailen kyllä sua Peppi1981 kun olet aina niin positiivinen pitkästä yritysajasta huolimatta! Meidän malttamattomampien pitäis ottaa susta oppia =)

Eilen mulla oli energiaa vaikka muilla jakaa vielä työpäivän jälkeenkin ja nyt taas tuntuu, että kaikki masentaa ja väsyttää. Työpöydän ääressä tässä vaan surffailen... No, aion mennä töiden jälkeen spinningiin, yleensä liikunnan jälkeen tulee energinen olo.
 
Hellurei!!

Tervetuloa uudet kuumeilemaan!!!

Ja Onnittelut Inessalle plussasta!!!

Mullakin oli vaikka mitä lapsettomuus pelkoja ennen keskenmenoa,vaikka raskauduin kolmannella yk:lla,mut olin jo etukäteen maalaillu kauhukuvia..noh,sit kun tuli toi km nii ajattelin,et nyt sit tiiän,et voin raskautua,jos ei muuta hyvää...niin nyt sitä sitte ajattelee et josko itessään on jotain vikaa,kun ei pysyny pikkunen matkassa :eek: Eli eipä auttanu vaikka tavallaan saikin "lupauksen" että oon kykenevä raskautumaan.... :/ Mut totuus todellakin on et eipä siitä viisaammaks tuu vaikka noita asioita mielessä pyörittelee,mut ainakun ei sitä off nappia tunnu löytyvän ;) No nyt onneks ei oo tullu paljoo asiaa mietittyä...

Viikonloppua täällä venailen,oon ollu vähän huonovointinen...mutta viime kierrossa opin että se ei merkkee mitään,joten runsaista tuntemuksistani huolimatta vaikee sanoo...rinnat on kipeet kauttaaltaan,nippaa yms.,mut taitaa olla niitä rehellisiä menkkaoireita vaan
=)
Plussatuulia+++ :whistle:
 
Heissan taasen!

Loppuviikkoa ja viikonloppua täälläkin odotellaan. Kuvittelin itselleni viime viikolla vaikka mitä oireita ja testailinkin sitten yhden negan kärsimättömyyttäni. Oli nimittäin viikonloppuna menoa, joten tuntui hyvältä idealta varmistella etukäteen.. nyt sitten odottelen kuumeisesti että alkaiskos ne kuukautiset vai eikö alkais. Hyppään vessassa tarkistamassa vähän väliä. Ensimmäinen kierto siis pillereiden jälkeen menossa, joten yritän olla toivomatta liikoja. Jos ei viikonloppuun mennessä mitään kuulu niin sitten on kyllä pakko testailla taas. Reipasta viikkoa kaikille ja nautitaan siitä loppuviikolle lupaillusta auringosta :wave:
 
SORISORISORI

En oo käyny päivittämässä tietoja...toki ei sen kummemmasta kyse,ku, että kp nyt tiistaina 8. ja kierron pituus nyt teroilla taas ihan normi, mut antaa olla siellä se kp 8/?..

Mitään sen kummempaa ei siis kuulu. Alkaa ärsyttää jo. Monen asian takia viivyteltiin yrityksen aloitusta ja näköjään ihan turhaan, ellei sit yläkerran isukilla oo joku parempikin suunnitelma.. :)
 
KESKIVIIKKO 9.5.2007


Äitee2: kp 4/?
Piitsi82: kp 5/26-28
Hobitti2003: kp 9/?
Mammutti-Mamma: kp 9/?
Hiljaisuus: kp 10/28-33
Nanna81: kp 10/29-36
Dinah: kp 13/28-31
Piipi79: kp 13/24-29
Alisa: kp 13/34
Jahvetti: kp 14/26
Miuku79: kp 14/28-58
Diarmuid: kp 17/28-31
Robotti Ruttunen: kp 19/24-30
Unico: kp 19/28
Papunen: kp 20/24-28
Kälättäjä: kp 20/30
PikkuTiitiäinen: kp 21/22-28
Minski25: kp 22/24-29
Peppi1981: kp 22/28-30
Taika-79: kp 25/30
Menni: kp 26/28-41
Repa: kp 26/28-30
Hilipati: kp 28/28
Helsku: kp 28/29
Äitsy80: kp 28/30-31
Viola: kp 30/?
Iita82: kp 31/29-42
Ciba: kp 31/41
Sunshine: kp 34/38-46
Haahuilija: kp 35/?
Kuumeilija-79: kp 37/28-33
Matilda81: kp 40/28-30
Mints: kp 51/29
Neppis: kp 54/32-42
Jennie80: kp 62/36-?
Miina: kp 64
Alakelmi: kp 74/30


Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Funny: kp
Iidukka: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa



<br><br>
 
Hobbitille parempaa onnea tähän alkaneeseen kiertoon :hug: =)

Pepillä on kyllä loistava asenne, ei voi kun ihailla :flower: Ja yrittää ottaa itsekin opiksi =)

Violallakin on piinaavat päivät menossa, samoin Repalla. Plussatuulia teillekkin+++++++++++ =)

Nipistelee alamasua, eritavalla kuin aikaisemmin tädin tullessa mut en tiedä, sellainen tunne taas persiissä ettei ole tärpännyt vaikka sitä kovasti toivoisinkin :whistle:
 
No, pääasiassa yritän olla stressaamatta, mutta on mulla välillä niitä huonojakin hetkiä.. varsinkin, jos on muuten huolia mm.raha-asioista, tulee tää pitkä yrittäminen ja mahdollinen lapsettomuus mieleen ja kyllä silloin tulee itkettyä.. onneksi sitten avokkini tulee lohdutamaan ja saamme juteltua huolen aiheet selviksi.. viimeksi kun oli tällainen vaikea hetki mulla, avokkini juuri ehdotti, että ens kierrossa hommataan niitä testejä ja sitten jos niiden avulla ei tärppää, niin mennään tutkimuksiin..

pidän peukkuja, että kohta taas saisimme tänne plussauutisia.. =)
 
Inessalle iso onnittelu :hug: ja enkeleitä pikkuiselle!

Toivotaan Äitsy että nämä tuntemukset johtuvat ihan muista syistä kuin edellisissä kierroissa...pidetään peukut pystyssä, myös muille jännääjille!!

Täällä ei sitten ovuloitu tässä kierrossa ollenkaan, jos testeihin on uskominen... :ashamed: No, eipähän tarvitse pettyä niin rankasti, kun odotuksetkaan eivät ole järin korkealla. Ja ainahan tulee seuraava kierto...
 
Onpahan hassu ilma.. Vuoroin staa vettä ja vuoroin paistaa aurinko B)

Onko täällä ketään jotka aikovat äitienpäivänä testana?
Tuolla mun viikkopinossa jo kyseltiin äitienpäivä testailioita..
Itse viel kahden vaiheilla.. Sillloihan ois mulla kp 29/30-34.. Vois hyvinkin näkyä jos se ovis oli silloin 2 viikkoa sitten viikonlopun aikana mitä luulisin.. Mut mee ja tiedä uskallanko viel testata.. Oihan tuolla kaapissa yksi testi oottamassa valmiina :whistle:

(.) Tuntuu et oireetkin on vähentynty.. Vai eikö niit enää huomaa :D
No tosi asiahan on et eipä niitä oireita ole ollut mulla ikinä enenkään raskaana.. Et jos ei sitä plussaa siin testissä ois nähnyt niin ei ois muuten uskonut asiaa todeksi niin vähän se missään tuntui.. Mutta kahteelaan nyt.. Parempi koittaa olla liikaa toivomatta tai taas sattuu ja pahasti..

Mukavaa Keksiviikko päivää kaikille..
Ja paljon plussa pyryjä!! :wave:

-Taika-
 

Yhteistyössä