25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

rakastava äiti80
hei pitkästä aikaa! olen yrittänyt pysyä näiltä vauvapalstoilta poissa kun miehen kans on mennyt huonosti ja olimme jo melkein eroamassa,mutta nyt terapian jälkeen suhde näyttäytyy vaihteeksi valoisammalta ja nyt olen antanut vauvakuumeenkin puhjeta valloilleen =) rahatilanteen takia minun on oltava ensin jonkin aikaa töissä joten odotan vielä noin 3kuukautiset jonka jälkeen alamme vauvantekopuuhiin jos kaikki muuten ok.meillähän nämä neidit ovat jo 3v ja 1v joten eivät vauvoja enään.tykkäsittekö äippäpakkauksesta?? minä tykkäsin aivan hulluna,varsinkin toppapuvuta...ei oo ennen ollut nuin nättiä! onnea plussanneille ja onnea yrittäjille!!!! :)
 
PERJANTAI 18.5.2007


Unico: kp 1/28
Ciba: kp 4/36
Taika-79: kp 5/30
Haahuilija: kp 5/37
Äitsy80: kp 6/30-31
Funny: kp 8/34
Asura: kp11/33
Alakelmi: kp 12/30
Äitee2: kp 13/?
Piitsi82: kp 14/26-28
Hobitti2003: kp 18/?
Mammutti-Mamma: kp 18/?
Hiljaisuus: kp 19/28-33
Nanna81: kp 19/29-36
Dinah: kp 22/28-31
Piipi79: kp 22/24-29
Alisa: kp 22/34
Jahvetti: kp 23/26
Miuku79: kp 23/28-58
Diarmuid: kp 26/28-31
Robotti Ruttunen: kp 28/24-30
Papunen: kp 29/24-28
Kälättäjä: kp 29/30
PikkuTiitiäinen: kp 30/22-28
Minski25: kp 31/24-29
Peppi1981: kp 31/28-30
Repa: kp 35/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 36/28
Hilipati: kp 37/28
Helsku: kp 38/29
Viola: kp 39/?
Mavi: kp 40/?
Sunshine: kp 43/38-46
Kuumeilija-79: kp 46/28-33
Matilda81: kp 49/28-30
Mints: kp 60/29
Neppis: kp 63/32-42
Jennie80: kp 71/36-?
Miina: kp 73


Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp


PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni


Unicolle :hug: <br><br>
 
Tervetuloa uusille!

Plusssa tuulia kaikille! Erityisesti peppi sulle et s ei olis flunssaa, mut ei enempää vielä ;) bd

Tänne plääh kp 1 voi laittaa mulle mut jätetään se 28 sinne perään killumaan se on kuitenkin aika keskiarvo :D No mutta jotain positiivista jos hakee mä oon pirun kipee, et purkilla piti käydä... No josko tää kertos kropan tasoittumisesta. Meinaan ennen pillereitä olin särkylääkkeiden suurkuluttaja ;) 8yksi syy miksi tuli syötyä nii kauan) Mutta mutta onneksi on puuhaa niin ei ehi ajattelemaan.
 
Mittasin äsken juuri lämmön ja 36,7 se näytti.. heräsin tosssa kymmeneltä, joten pitää varalta mitata vielä uudestaan vähän myöhemmin, ettei vasta sängystä nouseminen vaikuta siihen.. monesti mulla on heti herättyäni vähemmän lämpöä kuin sitten taas vähän myöhemmin.. mutta muutenkin on kokoajan sellainen olo, et täti kurvaa kylään hetkellä millä hyvänsä.. tää tunne alkoi jo eilisiltana.. toivon, ettei se täti tulis, mutta tuntuu siltä, että on se kuitenkin tulossa.. no, eikähän se tänään selviä tai viimeistään huomenna.. :/

plussatuulia.. +++++
 
Päivää vaan taas meiltäkin.

Aamusella noita kiertopäiviä laskeskelin uusiksi, tänään JO 36/28 :/ Miehelle tänään tilanteesta ilmoitin, äsken se sitten kysyi, pitääkö kotimatkalla piipahtaa apteekissa ;) Jos sitä huomenaamulla sitten ;)

Plussatuulia meille kaikille!
 
No, niin.. taas saa unohtaa lapsi toiveet tältä kierrolta.. mulla on ollut reilu pari tuntia alavatsassa ja -selässä taas se tuttu ikävä tunne, joka tulee kun menkat alkaa.. no, pitää odotella alkaako se tänään vai vasta huomenna, mutta toivoa ei taida enää olla.. olipas sitä taas mukava pari päivää toivoa onnistumista.. :/ heti ku vuoto alkaa tilaan niitä ovulaatiotestejä, että ne ovat täällä sit kun niitä tarvitaan..


mutta toivottavasti teillä muilla tärppää.. plussatuulia.. :)
 
Unicolle pahoittelut tädistä :hug: Ja olen todella pettynyt myös Pepin puolesta, jos lupaavista lämmöistä jne. huolimatta täti sulle on tulossa :/

Kattelin myös niitä uuden äitiyspakkauksen kuvia ja se näytti aivan ihanalta! Todella paljon kivempi kuin vuoden 2006 pakkaus, jonka oon myös kaverilla nähnyt livenä. v. 2006 oli tosi paljon sinisiä vaatteita ja esim. kaverin vauvakin on tyttö, niin se tuntui tosi tyhmältä. Tässä tän vuotisessa on paljon valkoista, vihreää ja keltaista ja ne on mun mielestä sellasia värejä, jotka sopii hyvin tytöille ja pojille. Voi kun sais sen pakkauksen jossain vaiheessa.....

Niin, ja paljon tervetuloa uusille kuumeilijoille! :wave: Mukavaa viikonloppua kaikille!
 
Mulla alkoi menkat ja samalla jätämme vauvapuuhat....Siis viimeinen inssi oli ja nyt sitten odotellaan syksyyn ivf:n suunnittelua.

Toivottelen muille paljon plussia :flower: Siirryn sivummalle ja palailen palstailemaan sitten syksyllä. Nyt on toivo ainakin aivan maassa, mutta jospa kesä toisi taas iloa elämään. :'(
 
LAUANTAI 19.5.2007


Peppi1981: kp 1/28-30
Unico: kp 2/28
Ciba: kp 5/36
Taika-79: kp 6/30
Haahuilija: kp 6/37
Äitsy80: kp 7/30-31
Funny: kp 9/34
Asura: kp12/33
Alakelmi: kp 13/30
Äitee2: kp 14/?
Piitsi82: kp 15/26-28
Hobitti2003: kp 19/?
Mammutti-Mamma: kp 19/?
Hiljaisuus: kp 20/28-33
Nanna81: kp 20/29-36
Dinah: kp 23/28-31
Piipi79: kp 23/24-29
Alisa: kp 23/34
Jahvetti: kp 24/26
Miuku79: kp 24/28-58
Diarmuid: kp 27/28-31
Papunen: kp 30/24-28
Kälättäjä: kp 30/30
Minski25: kp 32/24-29
Repa: kp 36/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 37/28
Hilipati: kp 38/28
Helsku: kp 39/29
Viola: kp 40/?
Mavi: kp 41/?
Sunshine: kp 44/38-46
Kuumeilija-79: kp 47/28-33
Matilda81: kp 50/28-30
Mints: kp 61/29
Neppis: kp 64/32-42
Jennie80: kp 72/36-?
Miina: kp 74

Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen


sanokaa, jos mulla tuli virheitä.. vähän väsyneenä aloin vielä tota listaa päivittämään, joten silmät ovat saattaneet heittää.. :whistle:

Robotti Ruttunen: Siirsin sut tohon toiseen listaa.. sano, jos tein väärin..
<br><br>
 
Testi tehty, negaa näytti. Olisikin ollut lähes yliluonnollista, että elämäni aikana kahdesta tehdystä raskaustestistä molemmat olisivat olleet positiivisia.

Ei muuta kuin eteenpäin, sanoi mummo lumessa, harjoitus tekee mestarin ja mestaritkin harjoittelevat ;)
 
Pahoittelut tädin yllättäneille! :hug: Robotti Ruttunen, en kyllä voi kun kuvitella millainen fiilis sulla on. Olen todella pahoillani teidä molempien puolesta! Varmaan onkin parempi saada jotain muuta ajateltavaa ja sen olen huomannut, että täälä pörrääminen ei ainakaan auta asiaa....vähän liikaa miettii näitä asioita ja siitähän tuskastuu. Toivottavasti ensi syksy tuo teille toivotun plussan! Nautihan kesästä ja tee kaikkea mitä sitten myöhemmin raskaana et voi tehdä... :hug:

Itsellä vähän kumma fiilis. Menkat siis myöhässä jostain syystä, ollut kyllä paljon menkkamaisia oireita, selkä ja alavatsa valitellut, mutta tänään ei taas mitään. Eniten nyt mua pelottaa se, kun olin aivan varma että ne menkat tulee ja olin eilen viihteellä pitkästä aikaa ja tuli juotua aika monta sidukkaa... Tein varmuudeksi vielä kaksi testiä eilen, apteekin oman ja mammaksilta tilaamani "erittäin herkän" testin. Niistä sain kyllä molemmista selvät negat. Mutta kun ei menkkoja näy eikä kuulu, niin alkanut pelottaa jos vaikka olisikin rasakaana. Ihan tosissaan tällä hetkellä mieluummin en olisi, eilisen juhlimisen vuoksi. Ei mitään tietoa mitä tässä vaiheessa tuollainen voi vaikuttaa tai vaikuttaako, ei varmaan kukaan tiedäkkään... Ei kai tässä auta vaan kun odotella...
 
Robotti Ruttunen :hug:


Oma olo on outo,lämmöt on koholla ja alamahassa on vihlaisuja osa on aika kivuliaita,en kyllä tiedä että mistä johtuu.
Eilen luin lapsille iltasatua ja rupesi itkettämään niin kovin että pakko oli jättää kesken eikä mulle ole ikinä ennen tälläistä käyny.

Ei kaiketi se vielä oireile jos olisi tärpänny?nää on varmaan vaan niistä clomeista johtuvia tunne kuohuja.
 
Heipä taas :wave:

Robotti Ruttunen :hug: Syksyllä sitten uusin voimin... :heart:

Täällä ei edelleenkään tädistä havaintoa,nyt viikon myöhässä...
Toivon hartaasti että tää on vain tilapäinen hairahdus kierrossa ja se palautuu ennalleen :/ ...
Hyvät viikonloput kaikille :flower:
 
Robotti ruttunen :hug:

Papunen ja Repa: toivottavasti tilanne selkiytyy, jamielummin siihen plussaan :saint:

Mitäs täällä menkka kivut ja krapula :ashamed: Ei tartte hetkeen ottaa pisaraakaan eikä ainakaan pelata siitä... yäks. ainoa jolla huono olo ja join vähiten ei oo reilua.
Greippi mehusta: nyt en oo tässä kierrossa juonut mutta pari aikaisempaa kyllä ja nyt oon vuotanut paljon vähemmän, et jotain taikaa siinä greippi mehussa kyllä on tai ainakin kroppa siihen reagoi. Jos nyt seukki kierrosta taas kokeilis sitä (juuh pessimismi nostaa päätään)

Plussa tuulia kaikille +++++++++++
 
Robotti ruttuselle oikein paljon voimia :hug: Toivon todella, että syksy tuo teille viimein toivotun tuloksen.

Äitee2: täällä on kanssa ollut tosi ikävää alavatsan nippailua eilen illalla. Ihan kuin menkkakivut, mutta ei liene mahdollista, koska ovis vasta ollut nelisen päivää sitten (testattu+tuntemukset puoltaa). Tietääkö joku voisiko ne liittyä kuitenkin vielä tuohon ovikseen? Hetken jo pelästyin todella, että on jokin tulehdus km:n jäljiltä, mutta tuskin kumminkaan kun kerran pahimmat kivut jo ohi. Tuota ovikseen liittyvää mietin siksi, että koskaan itsellä ei ole ollut niin selkeää ovista kuin viime viikolla, kokemusta siitäkään ei siis ole aiemmilta kierroilta.
 
=) =) =) =) Täällä haamuillaan =) =) =) =)
Eilen tuli apteekin omaan testiin selkeä haamu. Vähän on vielä epätodellinen olo ja pieni pelko p.ersuuksissa, koska mahaa juilii silloin tällöin. Tosin muutoinkin menkkatuntemukset oli vahvat silloin kun niiden olisi pitänyt alkaa. Eipä vain ole näkynyt. Rinnat ovat hieman paisuksissa, mutta tuon ja menkkojenalkamistuntemuksien lisäksi ei ole muita oireita. Kunhan pieni pysyisi kyydissä tammikuulle saakka.

Tulkaahan loputkin perässä tuonne odotuspuolelle. Koitan puhaltaa kunnon plussapuhurit täältä päin :whistle:
 

Yhteistyössä