25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

tervetuloa uusille kuumeilijoille..

Täytyy tässä kehaista tota mammaksi.fin toimintaa.. tilasin sieltä eilen aamulla ovulaatiotesti-raskaustesti-paketin ja maksoin samantien.. no, tänään se paketti tuli jo postissa.. arvelinkin, että saattais tänään tulla, ku sähköpostiin tuli jo eilen ilmoitus, että tilaus toimitettu.. mutta en ois uskonut, että ne on niin nopeita.. :)

muuten mulla alkaa täti pakata kamojaan.. viikon päästä pitäis alkaa testailemaan.. saas nähdä miten käy, ku haluttaisi lähteä porukoiden mökille ens viikon alussa, mutta en mie sielä kehtaa testata, jos en sitten tee sitä sit ulkohuussissa salaa porukoilta..:whistle: ja toinen ongelma on se, että mitäs jos se testi näyttääkin positiivistä sielä ollessa, ei me sielä voida mitään tehdä.. joten pitää nyt katsoa, jos sitä pääsis sielä mökillä käymään jo tossa viikonloppuna tai sitten reissua pitää siirtää ovulointi ajankohda yli.. kaikenlaisia ongelmia sitä pitää olla.. :ashamed:

mutta pitääpäs palata frendien pariin.. plussatuulia.. ++++
 
Mammakseltahan minäkin ne testit tilasin, ja huomenna pitäisi jo tulla, kun tänään tuli sähköpostiin ilmoitus niiden toimituksesta. Niiden pitäisi olla vielä aika tarkkoja, mitä nyt olen täällä palstalla olevista kirjoituksista päätellyt.
 
KESKIVIIKKO 23.5.2007

Repa: kp 2/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 3/28
Toinen toiveissa: kp 5/19-33
Peppi1981: kp 5/28-30
Unico: kp 6/28
Minski25: kp 8/24-29
Ciba: kp 9/36
Taika-79: kp 10/30
Haahuilija: kp 10/37
Äitsy80: kp 11/30-31
Funny: kp 13/34
Jepsu: kp 15/32-34
Asura: kp16/33
Alakelmi: kp 17/30
Äitee2: kp 18/?
Piitsi82: kp 19/26-28
Hobitti2003: kp 23/?
Mammutti-Mamma: kp 23/?
Hiljaisuus: kp 24/28-33
Nanna81: kp 24/29-36
Dinah: kp 27/28-31
Piipi79: kp 27/24-29
Alisa: kp 27/34
Jahvetti: kp 28/26
Miuku79: kp 28/28-58
Diarmuid: kp 31/28-31
Kälättäjä: kp 34/30
Hilipati: kp 42/28
Helsku: kp 43/29
Viola: kp 44/?
Mavi: kp 45/?
Sunshine: kp 48/38-46
Kuumeilija-79: kp 51/28-33
Matilda81: kp 54/28-30
Mints: kp 65/29
Neppis: kp 68/32-42
Jennie80: kp 76/36-?
Miina: kp 78

Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen


<br><br>
 
Testasin äsken sitten varmistukseksi ja testi näytti: II

:attn: eli raskaana ollaan. Nyt täytyy vain toivoa, että kaikki menee hyvin!

Peppi1981 ja Mavi, älkää sitten liian sokeesti luottako noihin mammaksin ovulaatiotesteihin. Kuten jo aikaisemminkin kerroin, mullahan niiden mukaan ei pitänyt olla ovulaatiota ollenkaan tässä kierrossa. No, nähtävästi näin ei ollut asia... Eli treenatkaa siitä huolimatta, vaikka plussaa ei näkyisikään! Myös tuo "herkkä raskaustesti" näytti vasta pari päivää siitä kun menkkojen piti alkaa, ja silloinkin niin haaleana, että piti nyt vielä varmistaa kuvittelinko sen viivan sinne...tein myös yhden testin paria päivää ennen kun menkkojen piti alkaa, eikä siis yhtään mitään, ei haamun haamua (kuten ei oletettujen menkkojen alkamis päivänäkään!). Itseäni vain harmittaa, ettei mulla ollut mitään tietoa tällaisesta, tai en ollut kuullut että noin moni testi voi näyttää noin pieleen, olis ollut edes joku plussa merkkinä mulle....

No, jokatapauksessa toivotan kovasti tärppionnea kaikille tasapuolisesti!! Onkos kukaan testaamassa lähipäivinä? Mitä tuntemuksia, vai onko mitään...? :wave:
 
Onnea Papunen :flower: :heart: Ihana homma. Toivotaan että kaikki menee hyvin :heart:

Haluaisin tehä testin ku olis laskujeni mukaan pitäny tädin jo tulla.. :snotty: Mutta ehkä odotan loppuviikkoon. Tänään on jo 31. kiertopäivä. Jätin e pillerit pois huhtikuun menkkojen jälkeen että voihan se sekottaa tota hormoonitasapainoo tai jtn...

Pitäis pääsykokeisiin lukee mutta ku ei osaa ajatella muuta ku että joko plussais joko... :p
 
mouku80
Onnea Papunen! :flower:

Diarmuid: tsemppiä lukuihin! Mulla on vähän sama ongelma että neljä tenttiä olisi tässä lähiaikoina edessä, enkä jaksaisi keskittyä lukuihin. Lisäksi pitäis viim. syksyllä graduakin aloitella, mutta opiskelullinen kunnianhimo on hieman karissut vauvahaaveiden myötä... :) Mutta yritetään siis tsempata!
 
Todella paljon onnea, sinulle Papunen raskautumisesta :flower:

Itse tein äsken töistä tullessa Mammaksin erittäin herkän raskaustestin eikä siihen tullut kuin yksi haalea viiva. Alamahan nipistelyt ja polttelut kuitenkin jatkuu (ja tänään töissä painavien nostelu nipsaili myös), joten teen varmaan toisen testin tässä joku aamu. Joka aamu on myös sellainen etova olo, ei siis okseta, mutta ei ole hyväkään olo. Sitten aina syönnin jälkeen tulee pala kurkkuun, ihan kuin närästäisi, muttei kumminkaan.

Jos tulevaisuudessa tekemänikään testi ei näytä muuta kuin negaa, niin sitten lähden lääkärin pakeille. Jos sielläkin testit näyttää negaa, niin saanpahan ainakin varmaan pillerit kuukautisten käynnistämiseksi (tyhjennysvuodon jälkeen menkkoja ei ole kuulunut).
 
:hug: tippuneille ja onnea plussanneille :flower: :heart: :flower: heitäkin taisi jokunen olla tullut lisää sitten viime käynnin :) tai kylhän tääl tulee kävästyy lähes päivittäin,mut toisinaa hyvin pikasee,ettei jouda mitää kirjottelee.

Minä onneton menin sitte eilen syömää hernekeittoo ja nyt sit kärsin seurauksia täällä yksiksein,muut karkas pihalle hajui karkuu :D

Veikkaisinpa et koht menee taas kone kiinni,ku eiköhän ala kohta ukkostaa,näyttää meillä olevan sen verran synkät pilvet :(

Mutta tsemppiä niille,jotka paraikaa jännittävät tädin poisjäämisen puolesta ja plussatuulia puhaltelen :whistle:
 
Hyvää ja aurinkoista keskiviikkopäivää kaikille kerholaisille!

Nyt alkaisi olla kriittiset päivät hedelmöittyä, mikäli olisin säännöllinen ihminen, mutta en ole ainakaan viimeaikoina ollut. Yritys on silti kova. Mies palasi tänään työmatkalta ja otin tietysti heti tilaisuudesta vaarin :p

Nyt vaan täytyy jatkaa tasaiseen tahtiin niin ehkä se joskus tärppää. Tai jospa tärppäsi heti, just joo. No saahan sitä unelmoida.

Katsoin juuri että ompas noita plussanneita kertynyt jo vino pino, Onnea kaikille! Ja tietysti plussatuulia täältä Turun kupeesta muillekin :whistle:
 
mouku80
Moi taas,

muiden innostamana tilasin minäkin mammaksin herkät testit! :) Mavi mulle kerran yksi lääkäri sanoi että luomumenkkojen tuloa sais odotella pillerien jälkeen rauhassa puolikin vuotta. Pidin silloin taukoa pillereistä ja sanoi että jos ei puoleen vuoteen tuu ni sit hormonikuurille. Toki sun tilanne voi olla eri, mutta tuli vaan mieleen..
 
Puoli vuotta! Onpas pitkä aika... Ja kun minä haluaisin tietää raskaudestani just nyt tällä punaisella sekunnilla ;) Olen siis hieman kärsimätön luonne. Miten ihmeessä jaksan näitä oireita ja testailuja ja edelleen negoja niin kauan?! Joillakin tärppää heti pillereiden jälkeen, minä en tietenkään kuulu siihen joukkoon - ikuinen pessimisti, mutta kuitenkin toiveikas.
 


Onnea plussanneille


Täällä kauhea kipu alamahassa vasemmalla puolella,painelukin sattuu ja nyt on nännit kipeet ja ja ...vaikka mitä,oliskohan nyt ollut ovis?edellisestä on niin paljon aikaa etten muista.

Etova olo koko ajan ja huippaa aika ajoin,eiköhän tämä kohta rupea selviytymään että mitä täällä tapahtuu.

 
Äitee toivottavasti jotain mukavaa seuraa tuosta. missäs vaiheessa olitkaan menossa? (okei en huomannu kattoa ennen kun aloin vastaamaan)

Mut mut mulla on ollu viimekiertoina siinä noin 20 päivän tienoilla huonoolo huimaa pyörryttää tykyttää rytmihäiriöitä kohtaus, huilimala menny ohi noin tunnissa, kahdessa. niin ollu nyt kolmessa kierrossa, oikein alkanut pelkäämään et tuleeko (siksi lopettanut laskemisen viikottain ja merkannut vaan päivän millon alkaa menkat) ja missä satun olemaan kun tulee... ei oo kivan tuntuista.

Tervetuooa uusille!
Ja tullut plussia ONNEA!
Plussa tuulia +++++++++++++++++

Mitäs muuta, mä yritän unohtaa vauva kuumeilun ja koko asian se vaan on niin hirveän hanakalaa (aattelin jos tärppäis paremmin kun ei oo koko ajan mielessä) no tilallehan täytyy saada jotain tietenkinm, no mitäs sitten kehitin matka kuumeen :d ja jos tärppää nii ehkä sittenkin voi vielä lähteä matkalle ja saa sitä hermoilla rauhassa :D Katotaan pureeko taktiikka...
 
mouku80
Niinpä Mavi, puoli vuotta on kyllä tosi pitkä aika... Oon itsekin tosi kärsimätön ja nyt kun on lopettanut pillerit niin tuntuu et aika menee tosi hitaasti! :)

Mulla oli tänään aamulla olo, että täti olis tulossa kun hieman vihloi alavatsassa siihen malliin. Parempi sekin, niin tietäisi sitten edes suuntaa antavasti kierron.. Nyt alkais kyllä olla just niitä aikoja kun menkat periaattessa kuuluisikin alkaa.

Joku puhui matkakuumeesta. Mulle sanoi koulun terkkari kun tuli esiin tää vauvan yritys, et jos alkaa tulla liian paljon yrittämisen makua niin kannattaa lähteä matkalle. Hän jopa suositteli Roomaa! ;)
 
Hei kaikille ja paljon kiitoksia onnitteluista!

Mulla oli mouku80 kyllä niin selvät menkkaoireet, että ei sitä tiedä vaikka täti jättäisikin sulle tällä kertaa tulematta... Mä ihan heitin kirveen kaivoon siinä vaiheessa kun tasan päivälleen kipeytyi alaselkä ja pari päivää myöhemmin alavatsa, kuten aikaisemminkin pillereiden jälkeen. Eli mulla ei ainakaan ollut mitään merkkejä raskaudesta, itseasiassa vieläkään ei mitään oireita ja toivoisin, että asia pysyisikin niin, vähän hirvittää kun töihin reilun viikon päästä ja sitten jos se paha olo yllättää... :x

Kaikille: + + + + + :whistle: b B) d
 
ONNEA PLUSSANNEILLE :flower:

Pakko myöntää, että olen tosi kateellinen niille onnekkaille, joilla testi näyttää plussaa, mutta samalla osaan myös iloita toisten onnesta. Pitäis vaan ajatella positiivisesti, kun eihän meillä ole kuin 3 yrityskertaa takana ja tyttömme on vasta 1,5-vuotias. Silti mielessä hiukka kaivertaa, että millo tuo mun maha alkais taas kasvamaan...

Pitäs saada muuta ajateltavaa...
 
TORSTAI 24.5.2007

Repa: kp 3/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 4/28
Toinen toiveissa: kp 6/19-33
Peppi1981: kp 6/28-30
Unico: kp 7/28
Minski25: kp 9/24-29
Ciba: kp 10/36
Taika-79: kp 11/30
Haahuilija: kp 11/37
Äitsy80: kp 12/30-31
Funny: kp 14/34
Jepsu: kp 16/32-34
Asura: kp17/33
Alakelmi: kp 18/30
Äitee2: kp 19/?
Piitsi82: kp 20/26-28
Hobitti2003: kp 24/?
Mammutti-Mamma: kp 24/?
Hiljaisuus: kp 25/28-33
Nanna81: kp 25/29-36
Dinah: kp 28/28-31
Piipi79: kp 28/24-29
Alisa: kp 28/34
Jahvetti: kp 29/26
Miuku79: kp 29/28-58
Diarmuid: kp 32/28-31
Kälättäjä: kp 35/30
Hilipati: kp 43/28
Helsku: kp 44/29
Viola: kp 45/?
Mavi: kp 46/?
Sunshine: kp 49/38-46
Kuumeilija-79: kp 52/28-33
Matilda81: kp 55/28-30
Mints: kp 66/29
Neppis: kp 69/32-42
Jennie80: kp 77/36-?
Miina: kp 79

Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen



 
TORSTAI 24.5.2007

Repa: kp 3/28-30
Hirsimökin Hulda: kp 4/28
Toinen toiveissa: kp 6/19-33
Peppi1981: kp 6/28-30
Unico: kp 7/28
Minski25: kp 9/24-29
Ciba: kp 10/36
Taika-79: kp 11/30
Haahuilija: kp 11/37
Äitsy80: kp 12/30-31
Funny: kp 14/34
Jepsu: kp 16/32-34
Asura: kp17/33
Alakelmi: kp 18/30
Äitee2: kp 19/?
Piitsi82: kp 20/26-28
Hobitti2003: kp 24/?
Mammutti-Mamma: kp 24/?
Hiljaisuus: kp 25/28-33
Nanna81: kp 25/29-36
Dinah: kp 28/28-31
Piipi79: kp 28/24-29
Alisa: kp 28/34
Jahvetti: kp 29/26
Miuku79: kp 29/28-58
Diarmuid: kp 32/28-31
Kälättäjä: kp 35/30
Hilipati: kp 43/28
Helsku: kp 44/29
Viola: kp 45/?
Mavi: kp 46/?
Kuumeilija-79: kp 52/28-33
Matilda81: kp 55/28-30
Mints: kp 66/29
Neppis: kp 69/32-42
Jennie80: kp 77/36-?
Miina: kp 79

Omeliini: kp
Mussu81: kp
Mouku80: kp
Venla-05: kp
Pocoyo: kp
Hysteerinen: kp
Anna: kp
Emilia: kp
Sini: kp
Toivoa: kp
Maria-79: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mango79: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Robotti Ruttunen: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82
Pikku-jussi
Tötterö
Katsu
Riinuska81
SnowTiger
Veeruska-81
Juku juku
Mila-80
Schätzchen
Amppari
Katherine
Viena
Lellu1
Inessa
Iita82
Iidukka
Menni
PikkuTiitiäinen
Papunen


Poistin itseni listasta kokonaan. Uusi kierto alkoi tiistaina, joten ei tärppiä täälläkään.. :( Täällä palstalla tulee käytyä vaan kamalan harvoin nykyään, joten turhaan tuossa listalla roikun! :)

Plussasäteitä kovasti puhallellen
Sunshine
 
Miuku79
Täällä kp 30/28-58, eikä mitään kiertotuntemuksia:( Gyne sanoi ma käynnillä kun antoi PCO-diagnoosian, että ultran perusteella voisi olla periaatteessa mahdollista et ovis on ollut, mut raskauteen ei usko. Ei siis siihen viittavaa näkynyt. Enpä usko itsekään enkä edes ovulaatioon. Tänään aamulämpö 34,9 eli todella matala. enpä ole ennen noin matalaa mitannutkaan, yleensä 35,3-36,5, riippuen monelta mittaan.

Tänään kävin hakemassa Terolutit ja vielä pitäsi jaksaa odotella ainakin kp35 ennen niiden aloittamista. Metformiineja en vielä ostanut varastoon ku pitäis vielä kahdet kuukautiset odotella. Maanantaina tein sellaisen päätöksen, että alan syömään terveellisemmin (karkkilakko+valkoinen vilja pois) ja katselen vaikuttaisko siihe et kierto tasaantuis. Olen siis normaalipainoinen, muttei terveellisestä ruokavaliosta haittaakaan tän PCO:n kanssa varmaan ole.

Vähän muuten ihmetyttää tuo Metformiinien määrääminen kun insuliiniresistenssiä ei ole erikseen tutkittu, vain ultralla todettu tuo PCO ja tänään kävin labrassa otattamassa kilpirauhas- ja maitorauhashormonikokeet. Tein tänään myös ovistestin ja testiviiva oli vähän kontrolliviivaa haaleampi, mut varmaan vaan PCO:sta johtuvaa et viiva tummenee välillä. Viimekshän kun se tummeni kunnolla niin menkat alkoivat:(

 
mouku80
Heippa taas!

Tilasin muiden innoittamana mammaksin raskaustestin ja pakkohan sitä olis sitten heti kokeilla! No nega tuli, mutta en kyllä muuta vielä uskaltanut toivoakaan. Mulla nyt kp 29/?. Viikonloppuja!!
 
Heippa

Täällä ei mitään uutta oloissa,alamaha on kipeä leikkaus haavojen kohdasta ja vasen puoli on kosketusarka.Lämmöt on edelleen koholla,huimausta on esiintynyt.Nyt odottelen että pääsee tuonne ensi kk alkuun ja näkee että tuleeko täti vai ei,ei ole kyllä tervetullu ainakaan meille.
 
Moro!

Täällä 30/28-31 kiertopäivä menossa ja olen ihme kyllä malttanu olla testailematta..Maanantaina kyllä viimeistään pitää testata, jos ei ala menkkoja näkymään...Toivottavasti ei..Mut eikös sitä sanota et kolmas kerta toden sanoo ja tää on nyt kolmas yrityskerta...Kyllä se tästä..On ollu niin työntäyteistä et ei oo joutanu liikoja miettimään..Onnea muuten kaikille plussanneille!!! Laittakaahan laskettuja aikoja sit ku niitä tiedätte..Kiinnostaa... :D

D
 

Yhteistyössä