--2012 yrittävät--

Joo mä sain kanssa muutaman noita ohuita viivoja, tai mielestäni toinen oli ainakin paksu mutta tosi tosi haalea toisesta reunasta ja negaahan se sitten oli. Ihan hanurista koko testit jos multa kysytään! Mutta tosiaan piinailu ja jännitys jatkukoon:popcorn:.
 
Toivoliini Oi kamala ko jännäää! Pittää vissiin aamulla laittaa kello soimaan et voi käydä kattoon mitä sun aamu testi näytti :D

Unikettu Pistähän ukkos hyvittelemään :D Mulla mies lyö kapuloita rattaisiin ( toki hymy huulillaan) mun kotikuumeeseen. Mie olen jo suurinpiirtein sisustanukki sen vaikkei olla vielä ees käyty kattomassa. ( Paitisi mie kävin äsken kyylään sitä pihhaa muka iltalenkillä :D

Nyt nolo tunnustu. Ko oli sellanen olo, ja ko oon semmonen himotestaaja, niin pissasin pienet iltapissat tikkuun ( en ovis, vaan raskaus) ja siinä on muka haamu. Hahahaa, eiks se mee niin et ovis voi näkyä raskaustestissä haamuna? Siinä oli itseasiassa yhteensä kaks haamua, joten voinen kuvitella että odotan varmaan kaksosia...Ainaki himot sellaiset että kunnon ovis päällä ( ovis testi kunnon positiivinen nyt 2 vai 3 pv peräjälkeen, kaunako se muuten pysyy vahvana?) ja sehän se siellä varmaan kummittelee.
 
No huhhuh, täällähän on jännää :popcorn: Toivotaan aamulle iloisia uutisia :) Pitää tulla kurkkii :)

Testikokemuksia:

Apteekin oma: aina antanut varman tuloksen, ei kertaakaan pettänyt =)
CB digi: yhden kerran tehnyt sillä ja se oli "raskaana 3-4viikkoa"=)
David: Viivanpaikkoja, roskishaamuja ja haamuja, ja nyt varsinkin tää viiminen haamuilu oli ihan selkeä ---> kaikki kääntyneet negoiksi :kieh:
 
Tein testin Sofia merkkisellä tikulla ( en oo ennen näitä käyttänykkää) ja anto kyllä mielenkiintosen tulkinnanvaran :D Tai sit se on vaan niin herkkä et tosiaan ovis näkyy haamuna. Koska heräsin jostain syystä klo 2:53 tänään, tein uuden testin ja s oli kyllä puhdas nega, ja ovistestiki ehkä aivan hivnenen heikompi tulos ku eilen.

Samoilla silimillä duuniin kohta, haukotuuuss... Mut ei vaan saanu unta ennää. Hartiat ihan jumissa ja kipiät. Mulla pää täynnä remppasuunnitelmia niin ei saanu untakkaa ennä :D
 
Huomenta:
Apteekin testi nega.

Mua niin ottaa päähän noi 2 väärää positiivista (predicktor ja clearblue), miten ihmeessä ne voi myydä noin paskaa tavaraa.. Mäkää en ollu ollenkaan kartalla, et ovat epäluotettavia, vaan päätin ostaa oikein tosi hyvät ja herkät testit..:headwall:

Tällä hetkellä luotan noihin apteekin testeihin, en ollenkaan enää edes kuvittele muuta. Eli huomenna sitte lorahtaa.
Uskon, että jos raskaana oisin, ni joku haamu siin apteekin testissä ois tänään jo kurkkinu, mut ei.

Mä alan pakkaamaan, me lähetään tänää illalla reissuun.

Näihin tunnelmiin..heipat!
 
:hug: No voi paska... Tsemppiä mustiin päiviin jos ne on nyt tullakseen (tosin jos oilla oli myöhänen ovis niin onhan se viel ministi mahdollista et...??) :/
Noitten testien kaa se on kyl välil *ittumaista.. Miekän en oikeen luota nykyään muihin kun apteekin omaan.
 
=)Toivoliini, mitä kuuluu?=)

ON. Tuossa mietiskelin että kuinka mahdollista on että jää ovis pongaamatta vaikka tunnollisesti tikutteliskin joka aamu suunnilleen samaan aikaan? Mulla oli silloin kp12 jonkun verran "kananmunalimaa" aamusta ja kp14 sitten testissä oli ihan haalean viivan sijasta paksu ja selkeä viiva, haalea kuitenkin. Samana ilta oli kovaa kipua ja polttoa oikealla alhaalla joka kesti pienen hetken. Sinä iltana testasin myös iltapissasta ja sain haaleamman viivan kuin aamulla. Nyt on viiva vaan haaleampi ja haaleampi ja tänään sai jo tihrustaa että onko mitään näkyvissä.
Mä laskin viimeksi väärin eli jos eilen olis ollut ovis niin siitä 14 päivää niin menkkojen odotettu alkamispäivä ja kierto olisi pysynyt 28 päivässä. Tämä väli on ollut sama kaikissa kierroissa joissa olen oviksen tikuttanut. Sekoitti vaan laskelmat tuo kun en muistanut että 3 vuotta sitten mulla oli 29 päivää kierto ja nyt on ollut 27-28, yleensä 28. Vuotokin ollut nyt niukempaa eikä enää eilen niin juoksevaa kuin aiempina päivinä. Tästä päivästä en osaa vielä sanoa kun on ulkopuolelta tullutta tavaraa vielä matkassa:D.
No, kaipa tämä kierto sitten taas venyy, ei auta. Kai mä sitten taas tikuttelen niin kauan että saan oviksen pongattua että voin laskea koska menkat sitten pitäisi alkaa. Oli vaan jo niin lupaavaa silloin kp12 että luulin oviksen olevan jo ihan ovella|O.
Mies tokaisi eilen mulle että kannataisi olla kiltimpi kun on hedelmälliset päivät menossa. Ihmettelin vaan että mistä se tietää kun en itsekään tiedä. Kuulemma nyt on just se aika menossa. On ne ukot vaan niin fiksuja, ainakin olevinaan;).
Sori omanapaisuus..:confused:

Toivoliini, olitkin ehtinyt mun romaanin kirjoittelun aikana laittaa kuulumisia. Olen pahoillani negasta:hug:
 
Viimeksi muokattu:
No nyt se plussa pamahti ovistestiin kun iltasella testasin, tai ainakin hyvin lähellä plussaa. Turhaan taas hötkyilin. Ukko vaan on nyt kaukana kotoa ja tulee vasta huomenna iltasella:(. No ehkäpä riittää kun viime yönä pupuiltiin ja jos huomen illalla sitten heti joutuu/pääsee matkamies hommiin kun toisista hommistaan palailee.. Eipähän kierron pitäis ainakaan venyä paljoa=).
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Hurraa :) Millä kp:lla sait ovisplussan Unikettu? Eiköhän se ole ihan hyvä tahti kun olette olleet ja varsinkin jos viel tänään ootte niin avot :)

ON: Pitäskös sitä tänään tilata tikut, mie aattelin että jos nyt kuitenkin tässä kierrossa käyttäs niitä, niin pystyis ajottaa paremmin ja tietäs sitten jos kierto meinaa venyä ja osais varautuu pitempiin piinapäiviin. Nyt taitaa olla kp 7 joten ovista odottelen viimestään juhannukselle. Ilmeisesti menee sinne asti jos nää kiertojen pituudet on tullut jäädäkseen. Eli maalisvauvan yritkseen :heart: Tästä kierrosta on jotenkin toiveikas olo :)

Oijoi, tuttavapiirissä taas odotetaan, oon niin kade :)

Toivoliini: Mikä tilanne???

Sunflower: Mites siulla, onko tiputtelu alkanut vai luuletko että olisko mahikset plussaan? :) Eikös siullakin ole nyt piinapäivät?
 
Voi harmi Sunflower:hug:.

Sone no tänään on kp18 ja viiva on selkeästi vahvempi kuin kontrolli, rinnat kipeät, limailua ja oikealla puolella kipua. Olisko se sitten tänään se ovisplussa kun illan viiva saattoi olla aavistuksen haaleampi, ainakin toisesta reunastaan?
Kyllähän se vähän tuota hermoilua helpottaa kun/jos saa oviksen pongattua ja pystyy laskemaan menkkojen alkamispäivän. Mut tästä kierrostahan me aiotaan plussata:D. Hirmu nopeasti meni tämä kierto, tuntuu kuin vasta olis menkat alkanut ja kohta pääsee jo piinailemaan=) ja sullakin jo kp7 ja pian pääset ovista pongaamaan=).
 
Unikettu: Tänään se sit on, eli illalla peitot heiluu ;)
Mites se sit menee, 14pv ovisplussastako ne menkat alkaa vai ovisplussan seuraavasta päivästä se 14pv eteenpäin vai miten?!?! (joo ja tästä kierrostahan me plussataan :) )

Unelmavauvasta, niin, millso oot testannu viimeeks? :)
 
Viimeksi muokattu:
Sone olen tuosta kalenterista laskenut että mulla on joka kerta kun olen oviksen pongannut testeillä niin menkat alkaneet niin että plussapäivä ja menkkapäivä mukaanlaskettuna on 14 päivää yhteensä. Tämä on vaan mun oma laskutapa ei niinku pitäis laskea "oikeaoppisesti". En ole koskaan dpo-laskelmia tehnyt mutta olisko mulla nyt sitten tänään se dpo -1..? Joo tänään illalla peitot heiluu:D, onneksi tekee mielikin ettei oo pakkopullaa, enkä usko että on miehellekään;). Jee, mä pääsen pian piinailemaan:).

unelmavauvasta jaa-a, onhan se mahdollista ettei olis vielä tuolloin näkynyt jos et tarkkaa ovistakaan tiedä. Jos on omituiset menkat/vuotoa ja epäilyttää niin ehkä minä testaisin vielä. Testaa vaan jos siltä tuntuu, jännityksellä odotellaan:popcorn:.
 
Viimeksi muokattu:
Unelmavauvasta: no testaa jos siltä tuntuu kun ei kerta oo kunnolla hanatkaan auennut, jännää :)
Niin, tilasin pregchekin testit, kun noi davidit kävi ottaa kupoliin, niillä kun sain sen haamun viime kierrossa ja ovista ne saanu bongattuu sitä edellisessä, joten nyt vaihtu merkki. joo ja yks apteekin oma on jemmassa tosi tilanteita varten, jos on vahva raskaudentunne niin sit käytän sen :) Muihin testeihin en aio puuttua enää!!!

Unikettu: Joo, eli siis sillonkun saa sen ovisplussan testiin, niin onkse sitten -1 ja sit seuraava päivä on ovispäivä ja merkataan 0? Ja sitten seuraava päivä se dpo1?? :D Ei luoja ... :) (niin siis siullahan sit alkaa menkat dpo 11-12 sitten eikö vaan noilla laskelmilla? Tai siis ei ala tässä kierrossa!!!!! Mut tietää ainakin millon voi testailla hyvinkin!

On se kumma miten nuo hormonit vaikuttaa, nyt kun menkat loppu niin olo on tosi hyvä ja mieli iloinen :)

Meillä on muuten tänään hääpäiväkin, toinen sellainen. Viime vuonna siis mentiin naimisiin :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hepsan, terveisiä Tallinasta, oltiin viikonloppu pienellä kylpylälomalla. Ihanaa oli :) nyt taas arki ja työt, onneksi pian on juhannus!

Täällähän oli ollu paljo keskustelua, hienoa!

Unelmavauvasta: oot kyllä aikamoinen sissi, jos pystyt olemaan testaamatta :) hui, kun jännää, peukut pystyssä!!

Sonelle hurjasti onnea hääpäivänä ja tsemit tikutteluun!!


Sunflowerille pahoittelut tätistä :(

Unikettu, jännätäänkö me yhdessä ens viikolla vai?

ON: mulla on viikko oviksesta ja ens viikolla on jännät paikat. Minkäälaisia tuntemuksia ei oo, mutta otan sen positiivisena, ku viime kierrossa "keksin" kaikenlaista ja sitte joutu pettymään.
 
Vilijonkka mulla varmaankin pitäis menkat tulla sitten juhannussunnuntaina.. Nyt on fiilis että ennen en testaa että katsellaan sitten kun juhannus vietetty mutta parempi etten vielä suunnittele mitään, kuitenkin kipasen apteekkiin juhannuksen korvilla ja testaan aiemmin:headwall:. Mut yhdessä päästään piinailemaan:D.
 
Voi teijän kanssa.. :D Mie olen niin 100% varma, että en ole raskaana ja sit työ aina saatte mut epäilemaan ja testit alkaa kummittelemaan kaapissa. Mulla on ollu koko viikonlopun niin menkkaolo. Perjantaina maha oli turvoksissa ja sekaisin. Koko viikonlopun on alavatsa ja alaselkä olleet kipeät. Eilen alkoi tulemaan ihan pienen pientä rusertavaa vuotoa, joten olen melko varma että menkat alkaa parin päivän sisällä. Oon testannu nyt kaks kertaa Sofi One Step liuskatesteillä negan (kp24/29) ja nyt alan jo epäilemään niitä testejäkin. Mulla olis yks CB:n digi kaapissa, mutta sitä en kyllä tässä kierrossa tee. Älkää edes yllyttäkö! :LOL:

Onnea Sonelle hääpäivästä! Me ei olle vielä päästy naimisiin asti, mutta olis tarkoitus muutaman vuoden sisällä mennä.
 
Sone Nauttikaa hääpäivästä :D

Unelmavauvasta Testaa nyt ihmeessä! Jos et omasta tiedonhalusta niin meidän muiden jännittäjien puolesta :D Vaikka onhan se niinkin, et niin kauna ko ei testaa, saa vähän jännäillä ja hyvällä mielellä olla, jos sit testaa ja nega niin tulee se petymys jne.

ON: se unelmatalo on homeessa, joten ei sitä voi edes ajatellakkaa. Harmittaa ihan sikana. Eilen illalla piti vähän itkeä tirauttaakki ku niin harmitti. Mie en oo mikkää itkijä olemassaa, mies vähän järkytty, itsekki vähän hämmennyin. En yleensä edes meidänraadollisimpien riitojen aikana itke, se on yleensä meillä mies joka itkee jos joku itkee. Se sannooki että mie olen oikia jääkunigatar. Mut vasta mie hämmästyin ku tänään TÖISSÄ työkaverin kanssa jutellessa purskahdin itkuun, eikä oikin saanu lopetettua. Hävetti! Ja itse oli aivan hämmentyny että no mitä helve... Siinä sitte änkytin että taidan olla vähä väsyny, harmittaahan se talohomma mut ei nyt ihan näin paljo kuitenkaa. Ja kiukku leimahdellu pari pv jo ihan ihmeelliseen malliin. MITÄÄ??? En yleensä oo kyllä oviksen aikaan kiukkunen. Ovis oli siis pe tai la. Ja rinnoissa/ nänneissä vähän kummallisia oloja, mut laitan ne kyl oviksen piikkiin ku sitä mulla ruukaa olla. Kun sehän on fyysinen tosiasia, ettei mitenkään vielä voi mitään raskaus oireita olla oikiasti. Mut varsin hämmentynyt olen kyllä tästä itkeskelystä. ?
 

Yhteistyössä