unelmavauvasta Joo talon etsintä vain jatkuu, olis ihana päästä jo tänä kesänä ommaan
Se varmaan vain lisäis vauvakuumetta,vaikka ei se taida tästä ennä pahemmaksi voida muuttua. toivottavasti teki pääsette muuttamaan pian!
sone Juu jotenki semmonen olo on, että kyllä tässä raskaana ollaan, vaikkei mitenkää voi vielä näkyä testissä
Mut senähän näkkee sitte, oliko vain toive ajattelua vai ei.
unikettu Mulla harvon kierto 28 pv, yleensä menee sinne 30-33 hujakoille, mut kai se nyt on sit 28 kun ovis tuli niin aikaisin
ei haittaa kyl yhtään. Edellinen kierto oli huimat 35 pv, ja se nyt on mullekki jo pitkä. Yleensä pitkän kierron jälkeen onki tullu lyhyt kierto. Tää oli eka kierto kun tikutin ovista. Mulla vissiin dp 5 ehkä tänään, jos eka ovisplussa pv on -1 niin sit mulla on joko dp 5 tai 4 nyt menossa. Millähän dp:llä vois aikasintaan saada plussan? Mie tietenki oon jo testannu negoja tottakai ku näin aikainen vaihe vasta.
ON: vaikka ommaa nappaa tais nuo ylemmätki olla. Nukuin viimeyönä 14 tuntia, minä, joka olen aina ollu iltavirkku kömmin sänkyyn jo yhdeksältä. Enkä heränny kertaakaa yöllä, ja kun hertäyskello soi,en jaksnu siltikkää vielä nousta. Masussa jännä tunne,semmonen jännitysolo.