--2012 yrittävät--

Shafalle onnea! Eiköhän se plussaan ole uskominen! :flower: :)

ON: Tänään ne sitten vihdoin alko, eli kp1 ja hyvillä mielin uuteen kiertoon! Mites kun eilen oli kp34 ja tänään kp35 alkoi, niin oliko kierto nyt sitten 34 vai 35 päivää?
 
Shafalle hirvittävän paljon onnea odotukseen :)

Sunflower: Onks siulla ollut mitään eroa nyt niis vuodoissa mitä oli, niin aikasempiin kiertoihin vai meneekö samaa kaavaa kun aiemmin?

Unelmavauvasta. No hyvä että ne menkat alko ettei tarvii enää piinialla, kunnes sitten kuuakuden päästä uudelleen ;) Meinasitko tikkuja tässä kierrossa?
 
Sone kyllä mie ajattelin tikutella, kun mulla taitaa olla vielä 8 tikkua tuol kaapissa. Sit pitäis vaan päättää koska alottaa ja ei sais alotella liian aikasee, että tikut riittää kun kierto voi olla sen 34 päivää. Mut mitäs jos onki lyhyempi kierto? Vaikeeta. :O
 
unelmavauvasta Joo talon etsintä vain jatkuu, olis ihana päästä jo tänä kesänä ommaan :D Se varmaan vain lisäis vauvakuumetta,vaikka ei se taida tästä ennä pahemmaksi voida muuttua. toivottavasti teki pääsette muuttamaan pian!

sone Juu jotenki semmonen olo on, että kyllä tässä raskaana ollaan, vaikkei mitenkää voi vielä näkyä testissä :D Mut senähän näkkee sitte, oliko vain toive ajattelua vai ei.

unikettu Mulla harvon kierto 28 pv, yleensä menee sinne 30-33 hujakoille, mut kai se nyt on sit 28 kun ovis tuli niin aikaisin :D ei haittaa kyl yhtään. Edellinen kierto oli huimat 35 pv, ja se nyt on mullekki jo pitkä. Yleensä pitkän kierron jälkeen onki tullu lyhyt kierto. Tää oli eka kierto kun tikutin ovista. Mulla vissiin dp 5 ehkä tänään, jos eka ovisplussa pv on -1 niin sit mulla on joko dp 5 tai 4 nyt menossa. Millähän dp:llä vois aikasintaan saada plussan? Mie tietenki oon jo testannu negoja tottakai ku näin aikainen vaihe vasta.

ON: vaikka ommaa nappaa tais nuo ylemmätki olla. Nukuin viimeyönä 14 tuntia, minä, joka olen aina ollu iltavirkku kömmin sänkyyn jo yhdeksältä. Enkä heränny kertaakaa yöllä, ja kun hertäyskello soi,en jaksnu siltikkää vielä nousta. Masussa jännä tunne,semmonen jännitysolo. :D
 
Unelmavauvasta, alota testaamaan vaikka kp 12 tai 13 vähän oireiden mukaan. harvemmin ovis on tota ennenpään. Sithän ne 8 tikkuu riittäs luultavasti. Jos on pitkä kierto niin kai se kuitenkin viimestään olis sitten kp21 ja lyhemmällä kierrolla ennenpään.
 
Sone Kiitos. :) Ite just mietin, että josko juhannuksen aikoihin alottais aikaisintaan testailun eli kp10-12. Katsellaan nyt aluksi kauan tää vuoto meinas jatkua ja mietitään sitten. Kyllähän niitä ovistikkujakin voi tarpeen mukaan lisää tilailla. :whistle:

ON: Mulla oli vähän aikaa maha kipeä, mutta lääkkeen otettua helpotti kumman nopeasti. Pientä jomotusta vielä alaselässä, mutta aika vähällä olen selvinnyt.
 
kiitoksia paljon, kuumeilua on ollut jo varmaan vuoden, mutta nyt vasta yritystä :) elikkä oon syksyllä 24 vuotta täytävä neiti,joka harrastaa ratsastusta ja kirjoittamista(myös tällä hetkellä kirjottelen ns, yrittämispäiväkirjaa) Oon aika sellanen luonnolapsi.. Haaveena on työskennellä päiväkodissa joku kaunis päivä. :) Oon vähän huono kertomaan itsestäni, mutta täältäkin löytyy hieman oireita,joita en uskalla mitenkään vielä juhlia.. Menkat kolme päivää myöhässä. Ens viikolla pitäisi testata, jos menkat ei oo tullu kylään. :'( Viimosista menkkojen alusta nyt tasan kk.. Ollaan leikitty "ns" vaaralla jo jonkun aikaa,mutta nyt vasta tässä kuussa ollaan alettu yrittämään. Rinnat hieman arat, on alkanu vähän yököttää ja sellanen vetämätön olo. Eilen illalla palensi aivan kauheasti ja kämpässä oli 24 lämmintä. Että näin. Mutta kyselkää ihmeessä,niin vastailen :)
 
Ajattelin tähänkin ketjuun ruveta kirjoittelee,tuohon toiseen kirjoittelin satunnaisesti.Nyt varmaan enemmän sitten kun tänään otin viimeisen pillerini! :D toivotaan että kierto lähtee pian hyvin käyntiin yms. Yritän olla innostumatta liikaa mutta tiedän että tulen muutenkin taivaista varmaan tippumaan,on niin kova toive pikkuisesta ja että saisin mahdollisimman pian tehdä raskaustestin joka plussaa näyttäisi! :)

mut jos jotain haluatte minusta tietää niin olen parin kk päästä 24v. Viime kesänä menin mieheni kanssa naimisiin,hänellä on varmaan kauheampi vauvakuume kuin minulla jos se on mahdollista :D valmistuin juuri ammattikorkeakoulusta,sen takia odoteltiin yritystä tänne asti että saisin käytyä kouluni loppuun.
 
Sunflower olen niin pahoillani:hug:.

Na-nu lämpimästi tervetuloa kuumeilemaan:wave:!

MelkeinPrinsessa miten jaksat odotella niin pitkään ennenku testaat? Meitä on täällä vino pino hätähousuja jotka testaa heti kun aihetta, tai vaikka ei aihetta aina oliskaan:D.

Evangelina hui kun jännää jos sulla kerran on ihan sellainen tärppiolokin!:popcorn: Mä ajattelin tosiaan testata dpo 12, josko sitten pitäis näkyä jos jotain on. Kai sitä pari päivää ennen menkkoja vois jo näkyy..

Toivoliini mitkä sulla fiilikset? Olisko tosiaan aihetta testata vielä?:popcorn:
 
SF: Hemmetin menkat, mä niin jo peukutin sulle plussaa.

Unelmavauvasta: Mä oon vähän nyt samas tilantees kun säolit.. kp 33/30 eikä menkkoja kuulu, kp 30 testasin tosiaan negan ja luulen että digi ois jo silloin näyttäny jos raskaana oisin. en pääsen een apteekkiin, jotta saisin testin.

Tänää vietetään päivä powerparkissa, ja arveluttaa, et jos onki raskaana ni kestääkö pieni jyvä sitä vatkausta.

Pitääkö mun tosiaan jossain huvipuiston vessassa ruveta pissii tikkuu,,kaipa kauhavallanjosain apteekki on...

Sori, tosi sekavaa tekstiä.. autossa on nii paha kirjottaa.
 
Tervetuloa Na-nu! :)

MelkeinPrinsessa, en mäkään tajua miten maltat oottaa! Jos menkat myöhässä niin heti muutama testi tekemään jos ei eka viel näytä plussaa. :D Joo, täällä ollaan aikamoisia yllyttäjiä...


Mä tein eilen tosiaan sen ovistestin, joka oli negatiivinen (positiivisen tuloksen voi lukea 30 sekunnissa, joten en sen pidempään ootellut), testi jäi kuitenkin vielä odottelemaan vessan tasolle ja kun menin kattoon myöhemmin niin siinä oli viiva, ei niin vahva kun se mikälie testiviiva mut kuitenkin ihan selkeä viiva. Eilen illalla sitten talleteltiin, kun lähen kohta sinne reissuun. Unohdin nyt aamulla testata taas ovista, odottelen täs pissahätää et voisin testata. Jos tänään ovis, eilinen talletus voisi onnistua... Jännää. :) Pitäkää mulle peukkuja et siittiöt on vahvoja!
 
Toivoliini! :eek: Jännää. Mä en oo kuullut, ettäkö huvipuiston laitteet olis mitenkää riski mut ite kyllä ehkä vähän jännittäisin jos raskaana olisin... tai siis en varmaan menis, jos tietäisin olevani raskaana mut sähän et tiiä! Jos jostain apteekin löydät niin voithan sä testata. On varmaan mukavampi olo ainakin olla siellä jos tietää varmaks että ei ole, ja jos taas plussa niin on AINAKIN mukava olo heh. :D :heart:
 
Toivoliini ei kai sillä tuossa vaiheessa raskautta niin välii ole vaikka kävis vähän laitteissa pyörimässä. Mä oli kolme vuotta sitten Särkänniemessä pyörimässä enkä tiennyt silloin että olin raskaana. Tosin taisin olla aika mammari menemään laitteisiin. Musta on tullut vanha, ei enää oikein innosta nuo hilavitkuttimet, tai tulee paha olo. Eilen olin lasten kanssa trampoliinilla ja ei juma kun tunsin itseni vanhaksi ja kömpelöksi, ei onnistunu ei temput joita lapset pyysi tekemään:(. Ja kyllähän sitä aina jostain paikan löytää ja tikun keksii johon voipi pissata ja testata;).

Rakkausvauvalle paljon plussaonnea ja vahvoja simppoja matkaan mukaan:whistle:+++.
 
Viimeksi muokattu:
unikettu mie yritän sinnitellä et seuraavan kerran testaan dp 9. ( mut en mee kyllä yhtään takuuseen et sinne asti jaksan kärvistellä) Tilasin just aimokasan r-testejä, jos mie siitä itelle mielenrauhan saan niin eipä net niin kalliita ole, joten suonen itselleni sen nautinnon että voi vaikka joka pv pissata tikkuun :D Monseko lapsi sulla toiveissa? Mulla ensimmäinen ( 3 menetetty kohdunulkoisten takia), eikä mitenkää jaksa odottaa, että pääsis odottaan :D

melkeinpirinsessa Voi että kun sais itsekki jostain nuin kylymät hermot että jaksais ootella :D Tosin kyllä mieki sillon eka yrityskuukausin aikana jaksoin nätisti ootella sinne menkkoihin asti. Nyt ei kyl enää toivoakaan et jaksaa ootella, tää on niin piinaa :D

Oon sit haalinu itelle tuplavuoroja että aika menis mahd nopiasti ku töissä on. Tänään katsoon yhtä taloa, toivottavasti se hetättäis sellaiset koti olot.
 
Evangelina eihän siinä mitään jos testailee ajoissa kun vaan osaa niihin suhtautua järkevällä tavalla, pää kylmänä vaikka aikaisin jotain testissä näkyisikin. Mä yritän pysytellä lujana ja sitten vasta tosiaan juhannuksen jälkeen testailla jos aihetta on, elellään vielä juhannuspyhät toiveikkaana eikä miehenkään tarvitse vielä pyhinä alkaa stressaamaan jos sattuis plussa tulemaan. Eikä kuuluttaa uutista puolelle sukua..:x.
Mulla noita ihanaisia elämän ihmeitä on kolme kappaletta, 2 tyttöä ja 1 poika. Jos vaikka yhden pojan vielä saisi, tai sama se kumpi sitten on jos vaan on tullakseen. Siihen sitten täytyy varmaan lopettaa jo sektiomäärän takiakin. Sinulle (ja itsellenikin) toivottelen piinapäivien pikaista kulumista:D, yritetään kuitenkin nauttia tästäkin vaiheesta;).
 
Sunflower :hug: Plussatuulia meille molemmille ensi kiertoon. Päästään varmaan suht samaan aikaan jännäilemään.

MelkeinPrinsessa Sie oot kyl viel tuhat kertaa kylmähermoisempi ku minä! Testiä kehiin, ni saat varmuuden. Toivotaan parasta. :)

Tervetuloa Na-nu. Toivotaan, että sulla tärppäisi nopeasti. Itse muistan hyvin selvästi kun otin viimeisen pillerin ja nyt siitä on jo aikaa n. 40 päivää! Hurjan nopeasti tää aika kyllä menee.

Toivoliini tutulta tosiaan kuulostaa! Onko sulla yhtään sellanen olo, että olisit raskaana? ku mullahan ei missään vaiheessa ollut ja en itsekään uskonut koko hommaan. Odottelin vaan niitä menkkoja. Mee ihmeessä ostamaan taas testiä ja tuu kertomaan miten kävi! Toivotaan, että plussa sieltä vielä tulis.

ON: Muo ärsyttää jo valmiiksi tuleva ovulaatio. Se kuitenkin sattuu juhannuksen jälkeiselle viikolle, jolloin mulla on älyttömästi töitä ja niin kyllä myös miehellä. Sit ei kuitenka päästä puuhiin sillon kun pitäisi. :ashamed:
 
Unelmavauvasta: Äläs ny murehdi etukäteen, jos vaan tarpeeks mieli tekee nin kyl sitä jaksaa :) Ja jos tikuttelet niin sithän se on hyvä säästää voimia hedelmällisiin päiviin. ;)

Sukupuolesta: Meillä on tosiaan kaksi tyttöä ja toivoisin kolmattakin , sillä noi mekot on vaan ihania tuolla kaapissa. :) Tänäänkin löysin ihana retromekon kirppikseltä... nukelle... tai sitten tyttövauvalle... :):whistle::saint:
Toisaalta ihana ajatus olis poikakin, vois olla todella jännää olla myös pojankin äiti, ja varsinkin seurata millainen isä-poika suhde kehkeytyis :)

Jotenkin tosi hyvät fiilikset nyt :)
 
Sone ei niinkä jaksamisesta kiinni, vaan yhteisen ajan puutteesta. Mies tekee pelkkää aamua ja minä aamua ja iltaa. Ei paljoa ehditä nähdä ja kuten olen jo aiemmin sanonut, niin meillä ei kyllä onnistu mitkään pikapupuilut. Mut totta puhut, että ei pitäis jo valmiiksi stressata asiasta.

Muistinkin väärin, että mulla olis 8 ovistikkua. Olinkin tilannut enemmän ja niitä on vielä joku 15 jäljellä. Voi siis rauhassa tikutella. :D
 
Unikettu Jep, kyllämie koitan täällä rauhottua, ainaki täyttäny kalenteria kaikella mahollisella menolla ja töillä et sais ajan kuluun ja ajautkset muualle. Mutku mutku... ko nyt tuntuu että tissitki alkaa mennä kippeeksi :D Vaikka voihan se olla ihan t toiveajatteluaki, kai sitä jos oiken haluaa niin voi tulla vaikka mitä oireita.

Tänään kävin katsoo yhtä taloa, ihanalla seudulla, ja ihan potentiaalinen koti, askartelua vaatis eli pinta remppaa, semmostahan on kiva tehhä. Mut tiistaina uudelleen katsooon kera miehen, katsotaan sit miten käy. Tännään tuli yhtäkkiä semmonen olo että en muuten varmaan oo raskaana. Mut kuiten sit tuntuu että ihan niinko alkas aristeleen nuo rinnat vähän, ja täyteläisiltäkin ne tuntuu :D

unelmavauvasta eiköhän oviksen aikaan ne halut pidä huolen siitä että tulee pupuiltua :D Ja onhan teillä yö aikaa :whistle:
 

Yhteistyössä