--2012 yrittävät--

Toivoliini pahoittelut negasta:hug:. Mulla oli eilen jo käsissä raskaustesti kun ruokakaupassa kävin mutta sitten muistin sun ja mun omatkin kokemukseni ja päätin että en kyllä enää käytä muita kuin apteekin omaa tai sitten digiä. Ärsyttää tosi paljon varsinkin tuo clearbluen+ testi:mad:. Siinä pitäis sitten olla maininta että siiihen voipi tulla pystyviiva mutta ei ole plussaa jos ei yhtä paksu kuin vaaka(vai oliko siinä mainintaa..?).

Evangeline voi harmi! Onneksi kuitenkin homejuttu selvisi tässä vaiheessa mutta kyllä teitä varmaan harmittaa kovasti. No, se ei ollut tarkoitettu teille sitten:hug:. Toivottavasti pian löytyy koti jonne pääset vauvanhuonetta laittamaan=).

ON. Jep, tänään oli jo ovistestin viiva hieman haalistunut eli sitten vaan aletaan piinailemaan. Eilen kyllä koski aika paljon illalla alavatsaan, kylkiin ja selkään ja jos ei olis vauvanyritys meneillään tai en tietäisi näiden olevan ovisoireta niin olis ehkä seksi jäänyt väliin. Tosin kovasti teki mieli ja kovimmat kivut tulivat vasta pupuilun aikana ja sen jälkeen.

Ja Rakkausvauva meistä monella varmaan sahaa tunteet ja ajatukset edestakaisin tämän ison asian tiimoilta ja itsekutakin pelottaa ajatus siitä että mitäs jos ei vauvaa tulekaan. Tsemppiä sinulle näiden ajatusten ja tunteiden keskellä! Täällä näitä tunteita on hyvä ja helppo jakaa, uskon että moni meistä ymmärtää sua oikein hyvin:).
 
Viimeksi muokattu:
Toivoliinille pahoittelut negasta toivotaa nyt ettei kierto veny jo ne menkat on tullakseen : / Peesaan Unikettua, mie kans pysyttelen turvallisissa raskaustesteissä edellä mainittujen kokemuksien tiimoilta, saa kyllä *itutuksen nostamaan päätään..

Unikettu: Mie olen kans vaistonnut alkaneen raskauden tähän mennessä :) Viimeeks varsinkin kun olin raskaana, olin todella varma plussasta jo melkeen heti. Outoa :O Kuopuksen kohdalla en muista olleeni varma mutta muissa raskauksissa vaan tiesin sen. Luulen että sen takia oon ollu loppukierroista vähän pahalla päällä kun ei ole ollut sitä Suurta Tunnetta ;) Murrr..

Rakkausvauva: Noi fiilikset sahaa laidasta laitaan varmaan kaikilla, ja ihan hyvä että niistä pääsee juttelemaan :) Miullakin on loppukierto ihan tuskaa ja sitten menkkojen aikana oon satavarma etten enää ikinä saa lapsia. Nyt taas on ihan tosi hyvä mieli ja sellanen olo ettei tällä asialla ole mikään kiire, hyvin rauhalliset fiilikset :) Kunnes sitten taas tulee piinapäivät ;)

Vilijonkalle tsemppiä piinapäiviin :)

Bellabambini, Huhuu, mikäs siun tilanne on? :)

Kiitos kaikille hääpäivän onnitteluista!!! :) Oli oikeen mukavaa tulla eilen iltavuorosta kotiin kun sauna oli lämmin ja ruusu keittiön pöydällä :)

ON: Greippimehua litkin tässäkin kierrossa kun hyvälle maistuu, menkatkin loppu eilen ja viikonloppua nyt odottelen että pääsee tikuttaa :) Pe vois olla hyvä aika alottaa kun kp11 sitten. En kyl usko aikaseen ovikseen mutta parempi kuitenkin varmistella :)
 
Viimeksi muokattu:
Yhtään en siis mene asioiden edelle mutta täällä tää jo suunnittelee ja vannoo ettei testaa kyllä ennen kun dpo 12 eli juhannussunnuntaina ja vain ja ainoastaan apteekin omalla testillä. Varsinkin jos ollaan isommassa porukassa eikä olla kaupungissa niin parempi jättää testaukset siihen kun kotio pääsee, jos ei siis ole menkat alkaneet. :attn: niiiin monta päivää vielä|O. Endinpähän taas kehitellä liudan oireita..:headwall:
 
Unikettu, en miekään mee asioiden edelle ikinä Yhtään! Ei o ees ovis viel ollu ja suunnittelen myös että apteekin omalla testaan sitte (luultavasti liian aikaseen taas), paitsi ehkä jos ratkeen niin kokeilis niillä pregchekeillä sit :LOL:
En kyl tiedä antaaksne vääriä plussia tai roskishaamuja, ei oo mitään kokemusta..
 
  • Tykkää
Reactions: unikettu
Sone niin vissiin:D. Ja arvaa vaan mitä minä aloin miettimään ja googlettamaan.. no että miten ne kaksoset saavat alkunsa kun eilen niin pirusti juili illalla edestä ja takaa ja vuoroin oikealta ja vasemmalta:LOL:. Suvusta kun löytyy kaksosia mutta ei ole kelleen vähään aikaan napsahtanut=). Tais olla eilen molemmilla puolilla solut matkassa kun niin kovin vuoroin koski. Tänään enää vähän arkuutta vatsalla. Mulla on jotenkin helpottunut olo nyt kun tietää että ovis tuli ja meni, vaikka en stressiä ole seksistä ottanutkaan niin nyt kuitenkin hyvillä mielin voi jatkaa eteenpäin kun tietää että kaikki on tehty mitä voi. Pupuilua olis tietysti tarkoitus jatkaa kun on hyvään rytmiin päästy=).
 
Viimeksi muokattu:
Mä en enää koskaan ikinä milloinkaan testaa kun aikasintaa:whistle: silloin ku menkkojen pitäis alkaa..en ainakaan sorru minkäänlaisiin perkeleen (sori) clearblueen tai predictoreihin...
Menkkoja odottelen ja ärsyttää ku ei ala.. Niin oon kiukkunen että oon tosi hirveen hyvää matkaseuraa täällä autossa tolle muulle perheelle:stick:
 
sone Juuri näin mie ainaki nään missä vaan haamun ko halu on niin kova! :D

Varasin pari näyttöä asuntoja katsomaan, saa nähdä tuleeko mistään niistä kotiolo.
Tänään väsy ja kamala nälkä koko ajan. Yön nukuin ku tajuton,haukotuus... Jännäpäivä olis mulla kai 22.6 ( ?) mut testaan takulla eka kerran varmaan jo viikonloppuna... jos ees maltan sinnekkää asti odotella. pah kun sais jostain vähän kärsivällisyyttä :D
 
Toivoliini: Me oltiin kans reisussa kun piinailin viimeeks ja voin kertoo etten ollut mitenkään loistavaa matkaseuraa kun oli jännitys millon ne menkat alkaa ja sit välil meni pää ihan sekasin että jospa ne ei alkaskaan vaikka kuitenkin tiesin että ne alkaa kun testailin negan. Siis todella rasittavaa oli! Vitsi kun vois aina skipata menkat tai ne kestäs vaan sen pari päivää ja ovis olis heti perään :) Tsemppiä piinailuun!! Toivattavasti tilanne ratkeaa pian, toivoa on niin kauan kun ei ole vuotoa!

Sunflowerille tsemppiä kanssa piinailuun! Hmmm.. Jos teit päiväpissasta niin se ei tietty viel välttämättä kerro mitään, eli mahkuja olis jos vaan vuoto ei ylly!!!

Enagelina, mikäs kp siulla on nyt ja tiiitkö millä kpl:llä ovuloit?
 
sone Nyt olis niinku kp 18. ja ovistesti anto ekan vahvan plussan kp 13 tai 14 ( tein just yövuoroja sillon niin on vähän sekasin minkä vuorokauden puolella millonki eletiin ). Edelliset raskaudet oli kohdun ulkopulisia ja vaikkei niissä edes kovin korealle hcg noussu ( paitsi viimeisessä kun oli tuplat tulossa), niin tiesin olevani raskaana jo melkein heti oviksen jälkeen, n 1,5 viikkoa ennen odotettuja menkkoja :D Nyt yhtä vahva tunne että olisin raskaana mut vauvan kaipuu on kyllä miljoonakertainen kun jo 3 menetetty, etten uskalla uskoa ollenkaan fiilikseen. Nyt on myös närästänyt, mitä mulla ei muuten tee, paitsi sillon ko olin raskaana :D

Voi päivät kulukaa, ei jaksa odottaa...
 
Evangelina toivottavasti tärppäis uuden kodin kanssa. Me odotellaan tarjousta kaupungilta. Ei millään jaksais oottaa muuttoa takaisin kotiin. :heart:

Tervetuloa MelkeinPrinsessa! Kerro jotain itsestäsi. :)

ON: Testasin aamulla negan (kp34), joten nyt kyllä vaan odotellaan menkkoja. Alkais nyt pian, niin pääsis uuteen kiertoon! Mietin, että pitäiskö sitä greippimehua käydä hakemassa, mutta taijan jättää väliin. Ei ollut mitään erityisen hyvää.
 
Tervetuloa MelkeinPrinsessa!!! :)

Evangelina: Kyllä sen voi vaistota jo heti oviksen jälkeen, mie oon kans vaan tiennyt aiemmissa raskauksissa, ainoa poikkeus on kuopus mistä en ollut ihan varma. Ja nyt ei ole ollut sellaisia varmoja oloja joten vähän jänskättää piinapäivät kun sitä on sitten nin pahalla tuulella jos ei ole sellaista "raskautumisen tunnetta".

Unelmavauvasta: No voi hitsi, toivotaan nyt että se kierto ei venyis hirveesti ja pääsisit piakkoin sitten uuteen nousuun. Mut toisaalta sitä ei voi kuitenkaan nyt varmaks sanoo ollenkaan ootko raskaana vai et kun ei oo kierron pituudesta tietoa. Eli siinä tapauksessa kannattaa vaan olla mahdollisimman usein kun ovis voi olla millon vaan. Hormonaalisen ehkäisyn jälkeen voi mennä jonkun aikaa ennen kuin kropppa käynnistyy. Miullahan oli aikoinaan hormonikierukan poiston jälkeen ovis aika myöhään kun plussasin vasta kp50 ja vähän yli. Eli kroppa tosiaan heräs myöhään ja ovuloi vasta jossain kp35-40 maissa.

ON:Hihhii, tikut tuli eilen postissa, olipas nopsaa. Mies olikin jo avannut sen kuoren :D Joo, se avaa miunkin postin aika usein.. Eipä se mitään maininnu, saa nähdä vaikuttaako miten. Aattelin kyl sanoo että tikutan mutta teidän muiden kokemuksien perusteella sitten meinasin kuitenkin olla hiljaa ettei vaikuta s.e. Aamulla kyllä tuli txt että tekis mieli :p No jokatapauksessa olen nyt tehtävällä bongaa ovis!! Perjantaista eteenpäin!!
Mies lähtee tässäkin kierrossa reissuun mutta onneks vasta kp21, joten pitäs olla ihan hyvät mahikset kun kierto on ollu nyt 30-33päivää kierukan poiston jälkeen.
Huom. mie puhun vaan kierroista ja kp:stä en kuusta enkä päivistä, nyt on höyry taas päässyt valloilleen! Jekyl and hide!
 
MelkeinPrinsessa lämpimästi tervetuloa pinoon kuumeilemaan:wave:!

unelmavauvasta tuo on niin tylsää kun negaa ja menkkoja ei kuulu:mad:. Toivottavasti pian alkaa ja pääset uuteen kiertoon=)

Evangelina toivotaan että sun tunteet pitävät kutinsa ja pikkuinen on tarrannut mukaan ja oikeaan paikkaan! Me kuljetaan melkein samoilla kp:llä, mulla on kp20 ja dpo 1=). Mulla vaan ovis oli senverta myöhemmin että kierto mennee yli, ehkä 30 tai 31.

Sonelle metsästysonnea oviksen kanssa=). Mitä ja mistä tilasitkaan tikut? Voisin ens kierrossa kokeilla jotain muita kun noita Onni-tikkuja.
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos tsemppailuista, nyt on taas vähän valoisampi fiilis. :) Joskus tulee noita päiviä/iltoja kun pelottavat ajatukset valtaa mielen.

Mä tikuttelin ovista maanantai-iltana (kp 12) ja tänään aamulla (kp14) ja ei kyllä tosiaan haamun haamua. Huomenna aamulla starttaan reissun päälle loppuviikoksi, joten jos tänään talletellaan (KUN tänään talletellaan!:D), voisi ovis tulla huomenna tai ylihuomenna ja siittiöt selvitä sinne asti. Toivoa siis on, eikö???

29 päivää on ollu mulla kierron pituus ehkäsyn käytön aikana, eli jos ei oo siitä muuttunut niin menis kaiken järjen mukaan noin.

Kuinka nopeesti lääkärit suostuu määrään sitä jotain hormonia, jos ei ovista kuulu? Onko kokemuksia?

Evangelina, testaa vielä aamupissasta, jos on sellainen olo :)

MelkeinPrinsessa tervetuloa, kerro tosiaan jotain itestäs ja vauvasuunnitelmista... :)

Unelmavauvasta, toivotaan sulle nyt pian niitä menkkoja, jos on tullakseen!! :)
 
Sunflower11
No aamulla ei mitään, eikä yön aikana tullu, pientä tuhrua sit ku hetken oli hereillä (kahtena aiempana päivänä tullut enempi aamulla ja sit päivällä ei mitään, eilen illalla pikkasen pyyhittäes silloin tällöin).
Ja mä kyl käyn oikeesti koko ajan vessassa, kun lipitän vettä :D Et en mä käy kattelemas "muuten vaan" tilannetta :D en mä ihan niin pimee oo :LOL:
 
Heippa!

Mä en oo ollut hirveen aktiivinen viime aikoina mut olen kuitenki käynyt päivittäin lukemas teidän juttuja :)

Nyt on sit käynyt näin, et menkat piti alkaa sunnuntaina, perjantaina tein raskaustesti koska lauantaina oli ystävän polttarit...Se oli davidin testi ja näytti ihan supersuperhaalea viiva...
Noh, tein taas lauantaiaamulla testin, nega. Join kyllä alkoholia silloin illalla...
Maanantaina tein taas testin, davidin testi haaleahaalea viiva ja predictor testillä nega, paitsi puolentunnin päästä kun kurkkasin roskikseen niin siellä oli haamu...:)

Tänä aamuna tein apteekin omalla raskaustestillä testin...Ja plussahan se näytti, apua :) Huomen aamullla meinaan vielä tehdä sillä digitestillä, ja sit vast kerron miehelleni!

Oireet on kyl, rinnat kipeät, mut vaan sivulla, yleensä mul on aina koko rinta kipeä ennen menkat, närästystä ( ei oo ikinä ennen ollut), tosi semmonen krapulainen olo koko ajan, ja menkkamaiset kivut alaselässä....

Huuuhhuuuuh, tää on vaan niin outo tunne, olenko mä oikeesti raskaana?!? :D
 
shafa ihania uutisia! Paljon onnea plussasta ja onnea matkaan:heart::flower:. Usko pois vaan eiköhän se sitä itseään ole, oikein hyvää vointia sinulle!=)

Sunflowerille suuret tsempitykset täältä ja toiveet ettei oliskaan ihan normaalia vuotoa nyt vaan jotain ihan muuta:whistle:+++.
 

Yhteistyössä