--2012 yrittävät--

Vilijonkka oooo, olispa hyvä! Eka kertaa ovistikkuja käytin ja ovista bongasin, ihan selkee positiivinen tuli tänä aamuna :D Saanähä tuliko miehelle suorituspaineita, vaikka tuppashan tuo sitäki vähän hymyilyttään :D Vaikka hyvähän se on hymmyillä ko paineli töihin :kieh:

Miten sitä lasketaan sitä dp vai mikä se oli, onko ovispulssa pv dp1? Millon voi aikaisintaan näkyä plussa sit testissä? Mie oon ihan kamala himotestaaja, tekis jo nyt mieli pissiä tikkuun vaikkei oo ees siimahännät ehtiny uija huudeille.. :ashamed: Nolo...

Jännäpäiviä kellään ja mitä oireita? Ossaako kukkaa autta laskeen et millon olis mun jännäpäivät? Menkkoja oottelen kai siinä juhannuksen aikaan. Olis se vaan aika hienoo jos tulis jussiplussa! Keh!

unikettu ja muutki tasapuolisesti onko sulla koskaa ovisken aikaan tai sen lähestyessä niin himoja ( seksi siis). Mie ainakin huomaan aina ihan selvästi ( ja Mies vielä selvemmin) millon alkaa ovis lähentyä ko vois vaan puputella koko ajan :D
 
Joo Evangelina, mäki tikutin viime ma ensimmäisen ovikseni ja sen takia ainaki kuvittelen olevani noista jutuista perillä..korjatkaa muut viisaammat, jos oon vääräs ;) mä kaduin ainaki sitä et tuli miehelle möläytettyä..kyllähän ne suorituspaineet tais sieltä puskea, vaikka muuten musta tuntuu et se haluis ollu koko ajan pupuilemas (Ehkä ikuinen parikymppinen ;) ) ens kierros pidän pään kylmänä ja tikutukset itelläni...toki kyllähän se mieski laskee osaa, muttei ehkä sitte ajattele sitä niin pakkona... Toivottavasti sun miehes on toista mieltä.

Itestä tuntuu ainaki et en oo ennen yrittämistä tuntenu mitää ovulaatiohimoja...kai se nyt on sit eri juttu ku on niin innoissaan hyödyntämässä päiviä niin ajattelutapaki muuttuu ;)

Aikasintaan kai näkyy plussa 3-4 pvää ennen menkkoja, riippuu testistä. Samalla tahdilla melki mennään, mä oottelen (tai pelkään) menkkoja juhannus-ke tai to muistaakseni.. :)
 
Toivoliini iik! Täällä jännätään sun puolesta.

ON: Kauhea turvotus päällä ja mahaan koskee. Lisäksi ei tee mieli ruokaa, herkkuja sen sijaan voisin syödä vaikka kuinka paljon. Kp30, jospa ne menkat huomenna alkaisi. Toivottavasti eivät ole ihan kamalat.
 
Toivoliini mitä häh! Haamu? Ja sä kun olit niin epätoivoinen ja varma ettei varppina osu tällä kertaa. Voi että, toivottavasti nyt haamu siitä vahvistuu. Ihan mahtavaa=)=). Hitto että jännittää sun puolesta.

Evangelina, vissiin se silleen lasketaan että ovisplussapäivä on dpo -1 ja sitten siitä 0:sta etiäpäin. En ole ihan tarkkaan noihin perehtynyt mutta näin ymmärtänyt. Ja kyllä, himot(seksi) iskee kun lähestytään ovulaatiopäiviä. Huomaan katselevani enemmän miestäni sillä silmällä ja tekee mieli enemmän kuin muina kierron aikoina ja tämän olen huomannut kyllä vaikka ei olisi vauvanyritys päälläkään.

Mulla on kanssa ennen jussia ne jännät hetket, tai katsotaan nyt tuleeko se ovis ajallaan, siitähän se on kiinni.
 
Toivoliini Hurjaa!!! Raportoihan heti aamupissojen viivojen vahvistumiset! Näytähän meille muille esimerkkiä miten ne plussat pamahtelee tikkuun!

Unikettu Voijjaan jännäillä sit jussin aikaan yhessä =) Vaikka siis mullahan on niiin hyvä hermo että alan tikutteleen eka kerran jo ensviikolla hohoijaaa....

Ommaa nappaa:eek:vis kipuilut oikealla, joten sieltä varmaan irtos tässä kierrossa= ei voi tärpätä tässä kuussa. No, saapahan harjotella. Bongasin tänään iltalenkillä aivan ihanan omakotitalon tästä läheltä ja siinä oli niin täydelline piha ja tuntu heti kodilta että! Siinä huokailin aidan toisella puolen, kunnes hoksasin et talo näyttää jotenki tutulta.... sit tajusin et sehän on MYYNNÏSSÄ ja oon nähny sen netissä pari kertaa! OUMAIGAAD!!! Mikä talokuume! Herrajeesus mie tahon sen talon nyt heti heti heti! Rempta sitä pittää sisältä mut sou wot, sitte rempataan. Olishan se nyt aika unelma ko pääsis oamkotitaloon. Sai muutaki ajateltavaa vähksi aikaa ko vauvahaaveet eikä elämä pyöris pelkän kuukautiskierron ympärillä. Jätin yhteydenotto pyynnön, et jos pääsis katsoon sitä taloa vähän paremmin :D Jännää jännää :D
 
Tässä istun ja tuijotan hölmönä tota haamujenhaamuja. Testin ohjeessa sanotaan, että +tulos jää näkymään ja testin voi halutessaan vaikka säästää.. Aika jännä kun muita testejä just nimenomaan kehotetaan olla kattomatta enää testiajan jälkeen. Ja tuossa testissä +viivan on aikaa ilmestyä 30 minuuttia.. Mun haamu ilmesty 10 sisällä.

En nyt osaa olla mitään mieltä, kemialliset ym kummittelee mielessä... Testejä mulla ei enää ole.. jos huomen hakis ja su aamuna testais.. On tää jännää.

Niin ja oireista, tänää tajusin että mulla on jänniä oireita 1)JÄRKYTTÄVÄN kamalat ilmavaivat.. vatsa on ku pallo ja yöööök:x mille "tuoksun". ja 2) mun naama ja yläkroppa on täys finnejäää.... Eli mä oon tosi ihana ja hehkee..:xmas:

Ja unta en saa... päässä pyörii kolme miljoonaa asiaa:heart:
 
Voi Toivoliini, niin ihanan jännää! Meinasinkin kysyä että maltatko odottaa maanantaihin asti ennen seuraavaa testiä, ajattelin alkaa jo yllyttämään että kyllä jo huomenna sun pitää testata kun me halutaan tietäää:D!
Millainen sulla on nyt muuten vointi paitsi pönttö sekaisin?=)

Evangeline toivottavasti löydätte ja saatte unelmienne talon=).

ON. Eipä tullut vieläkään ovisplussaa, oikeastaan haaleampi viiva kuin pari päivää sitten. Mutta jos huomennna tulee plussa ovistestiin niin se olis just niin kuin pitää eli siitä 14 päivää niin pitäis menkat alkaa ja kierto olisi sitten se normaali pituinen. Joten odotellaan vaan rauhassa=). Kuka se olikaan joka kirjoitti että pongattu ovis tuntuu yhdeltä askeleelta lähemmäs raskautta, se oli aika hyvin sanottu vaikka sen jälkeen on vielä monta mutkaa matkassa.
 
Viimeksi muokattu:
Unikettu: Vointi alkaa olemaan jokseekin siedettävä, mulla oli siis erityisen vaikea astmatilanne päällä monta päivää ja siihen päälle sydämen rytmärit, jotka johtui astmatilanteesta, kävin 4 päivää makailemassa sairaalassa ja kyllä se tästä nyt päivä päivältä on parempi. KAIKKI lääkkeet on onneksi sellassai mitä voi mahdollisen raskauden aikan myös käyttää.

En tiedä maltanko olla testaamatta, tekis mieli hakea pussillinen testejä, mutta mulla on ongelma..MÄ EN KEHTAA ENÄÄ TOSTA LÄHIAPTEEKISTA, mun pitää muutenki aina vähän kytätä ketä siin on töissä, mä tiedän niiden vaitiolovelvollisuudesta mut silti..pari tuttavaa/kaveria on töissä siinä.


Mutta että huh, oonko mä raskaana..help help help... :O:D
 
Toivoliini, missä päin asut, mä kipasen sinne ja haen sulle pussillisen testejä;). Tää on just tätä, tyyppi makaa sairaalassa ovislimojen kanssa ja me muut testaillaan oviksia ja pupuillaan hulluna ja makoillaan seksin jälkeen jalat kohti kattoa ja sitten meet ja testaat haamun kun me muut saadaan negatiivisia tuloksia:D. Mut siks tää on niin jännää kun ei ikinä voi tietää! Mahtava juttu.
 
Unikettu.. joo, kipase.. mä kyl kohta keksin jonku verukkeen, että lähen käymää keskustassa.. Mies ei siis tiedä haamusta, se saa tietää sitte ku on oikeesti jotain näytettävää..:D. Tää on mun oma pikku salkkari vielä..ja teidän;)

Joo, aika hullulta se mustaki tuntuu jos nyt raskaan oisin.. hyvin on simppa säilyny mukana jos näin on.. Sen perusteella vois olla sitte tyttö, ko nehän on sitkeempiä simppoja.. Ja mitenkään mä en ole taas asioiden edellä.

Mä tuun sit heti kertoo kun on jotain kerrottavaa..
 
Toivoliini Ounou, toivottavasti vielä ilmestyy kummitukset! Testeissä on eroa! Tsemppia!

ON: Tiistainan mennään kattoon sitä taloa. Remppaa siihen pitää tehä aika lailla, mut ei meitä haitaa kun itselle tehhään! Jos vaan saadaan kohtuu hintaan se. Jännittää! Ei malttas odottaa! Ovis päällänsä varmaa vielä, tissit kipeet ja täyteläiset ( niinku aina oviksen aikaan mulla). Ja jostainsyystä mies käy hermoille ko viisastelee joka asiasta, pah. No, se lähtee kohta duuniin niin ei ehi syttyä ees sota :D Jotenki alahtelevainen olo. Pittää alakaa googlettaan noita remppa hommia kun ei niistä mitään tajua...
 
Sunflower11
Predictorilla voi kyllä heittää vesilintua, mä ainakin oon sillä (ja first signalilla, fertestillä) saanu haamupositiivista tms. tarkottamatta että oon raskaana.

Pahoittelut Toivoliini negasta :(

Mulla oireet ja olot vahvistuu.. prkl ihan varmasti kuvittelen kaikki :stick:
 
Voi harmi Toivoliini:hug:. Odotellaan nyt kuitenkin, jos vaikka..
Mulla ainakin pannassa on tuo Clearbluen+ -testi. Taidan luottaa vain apteekin testeihin paitsi apteekin omaankin sain viimeksi haamun, tosin ajan ulkopuolella.

Evangelina mullakin on rinnat kipeet ja ukko ottaa pattiin ihan tosissaan. Kokoajan viisastelemassa ja sanomassa joka asiasta. Joskohan huomenna tulis plussa ovistestiin kun näin rintoja jomottaa. Tänään mies saa huonoa käytöstään mielellään hyvitellä seksillä:D.

Sunflower, milloinkas sulla pitäis menkat alkaa? Toivottavasti olot enteilevät hyvää=).
 
Sunflower11
unikettu: Jaa-a.. kun tietäis. Tän vuoden puolella kierrot ollut 26-28.
Jos ovis oli silloin kun tunsin ja oletin niin ne ois jo pitänyt alkaa, tai tiputtelun ois pitänyt tänään alkaa.
Se leikkaus toki voi sekottaa, mut jälkivuodon loppupuolella, kun oli enää tuhrua rupes tulee menkkakivut ja vuoto runsastu, eli oletin olevan menkat ja varmaan olikin. Sen mukaan ois sitten kp 20-21 ja dpo ois oletetusta oviksesta 8, tosin ei siitä ole varmuutta.
 
Toivoliini oliko se pystyviiva yhtä paksu kuin se vaakaviiva? Jostakin lueskelin että tuohon testiin tulee viivanpaikka ja on nega jos pystyviiva on ohut, näkyy vain toisesta reunasta. Mutta jos se tuli heti ja on niin selkee ettei tarvii tihrustaa niin voisko se olla kuitenkin plussaa!!! Etkä sää mikään hullu tai seko oo, tai et sitten ainakaan ainut tästä porukasta:D.

Sunflowerille hurjasti peukkuja!:whistle:+++
 

Yhteistyössä