--2012 yrittävät--

Hei kaikki pitkästä aikaa..

oon jättäny tätä palstailua vähä vähemmälle, et sujuis nää kierron alkupvt vähä nopeemmin ;) nyt ovis lähestyy ja mieli kääntyy taas tänne suuntaan..

Toivoliinille jaksamisia, kamalaa tommonen! Toivottavasti saat kaiken tarpeellisen avun ja paranet pian! Muille plussatuulia kovasti!

Ite oottelen postista ovistikkulähetystä, jotta pääsis alottamaan tikuttelun. Nyt siis hmm.. hmm... kp 11 ja piakkoin vois alkaa testaa, ettei vaan mee ohi ;) ei oo kyllä minkäälaisia tuntemuksia ollu vielä..Pidän peukkuja pystys et ois kiva lähetys vastassa ku meen töistä kotiin. Kaikille ihanaa kesää ja viikonloppua! en meinaa malttaa olla enää töis ku mieli tekis jo leipomaan ja siivoamaan kun tulee siskon ja sen mies viikonloppuvierailulle :)
 
ON: Musta tuntuu, että menkat alkaa viikonloppuna. Tänään olen ollut niin kärttyinen ja suuttunut joka asiasta, joten viittaisi niihin tuleviin menkkoihin. Kp23 ja pillereiden kanssa kierto oli 24 päivää. Oon hyvin pidättäytyny kaikista r-testeistä, vaikka kaapista niitä löytyy jokunen. Jos menkat ei ole maanantaina alkanu, niin sittenhän sitä voisi jonkun testin tehdä.

Huomenna Kärkkäiselle, Ikeaan ja siskon luo, josko se vähän piristäisi tätä mököpötköä. Viikonloppuja kaikille!
 
Helou!

Mie kans oon vähän ajatellu et jos elämäni ekat ovistikut hankkisin :D Jotenki en oikein luota tuonon vasemman muniksen toimintaan ollenkaa. Tänään kp 8 vasta, mut jo eilen sellainen himo päällä että ukko riepu sai kyllä tuta nahoissaan :D Viimeksi kun oli näin himokas kierto jo heti alusta, niin kaksoisraskaus lähti käyntiin. Eilen piti 3 kertaa peräjäläkeen puputella eikä mulle olis vieläkkää riittäny,mutta mies teki jo topin :D KHEH! Ja nyt vain oottelee että pääsisi kotia jatkaan sammaa rattaa. Aikaisempien raskauksien perusteella mun ovis menee ja tulee miten sattuu vissiin. Jospa tarttus pieni mukaan ja oikiaan paikkaan, tällä kertaa !
 
Evangelinalla on tekemisen meininki:D! Vähän kateellinen kun tässä taloudessa pupuiluaika aika kortilla. Tänään illalla pitää kyllä repiä aikaa kahdenkeskiseen oleiluun vaikka aamu lähtikin rytinällä ja riidalla käyntiin. Eiköhän tuo ole iltaan mennessä selvitetty ja sitten on vielä mukavampi olla lähekkäin.

On, alkaa jo kroppa uutta ovista enteillä kun rintoja kihelmöi ja oikealla alhaalla jo jomottaa siihen malliin. Huomenna varmaan aloitan jo oviksen metsästyksen, saa nähdä tuleeko hyvissä ajoin vai tuleeko toinen pitkä kierto.
 
Meilläkään ei kyllä ehditä pupuilla läheskään niin paljoa kuin "pitäisi". Mies tekee aamuvuoroa ja minä pääosin iltaa. Niin ja meillä kun ei onnistu mitkään "pikaset", vaan pitää olla se oikea fiilis ja tunnelma siinä hommassa. Siks ollaanki tehty päätös, että mie saan itekseni tikuttaa niin paljon kuin huvittaa, mutta en kerro niistä miehelle. Sitten ei tule sitä pakonomaista yrittämistä silloin oviksen aikaan. Katsotaan miten toimii ensi kierrossa. Jos se kierto nyt alkaisi ensin. Kp24, suututtaa ja kiukuttaa, mutta ei menkkoja.
 
Viikonloppu menny juhliessa, niin en ole tänne ehtinyt ollenkaan...
Niinhän ne menkat sit alkoi, päivän myöhässä, kun olin tietty aamulla tehny nega-testin. Sinne meni taas 9 euroa hukkaan. :D Kallista!

Mäkin ajattelin ovistestejä, mutta käytiin miehen kans apteekissa ja siel oli kahta laatua... apteekin tikkuja ja niitä jtn clearblue testejä. 7kpl paketti apteekin testejä oli 38 euroa? Se on mun mielestä aika paljon? Vai maksatteks te muut aina tollasia summia niistä? :D Mieheni sanoi siellä apteekissa että hän ei ainakaan osallistu moiseen, että ei ne tikut mua kuitenkaan raskaaks tee, täytyy vaan jaksaa harrastaa seksiä melkein päivittäin... :D No nehän jäi sitten ostamatta.

Menkat on toiv. loppusuoralla, että päästään taas nauttimaan uudesta kierrosta!
 
Rakkausvauva, harmi että menkat alkoi.
Minä ostin apteekista Onni-testejä ja ne maksoi 23e. Pakkauksessa on 15 tikkua ja pitäisi riittää 2-3 kiertoon mutta tälläinen himotestaaja saa kyllä ne kaikki menemään yhdessä kierrossakin. Mutta ei nuo sitten niin kalliiksi tuu jos vaikka 2 kiertoa saa niillä tikutettua. Huomenna meinasin aloitella kun tänään unohdin. Jos vaikka ovis tulis siinä kp16-17, niinkuin normaalisti taitaa tulla, niin sittenhän niitä jäis ainakin toiseen kiertoon:). Tietysti tavoitteena on ettei niitä tarvis enää seuraavassa kierrossa käytellä vaan olis jo kyytiläinen mukana:D.
 
Viimeksi muokattu:
HElou!

Mielettömiä mielialanvaihteluita täällä tänään. Huono päivä, vaikken oo ees kauaa ollukkaa hereillä, äärgh...

Unelmavauvasta: meillä ei oo ovis vielä lähimaillakaan, joten ihan vain fiiliksen mukaan puputeltu :D En oo vielä niitä ovis tikkuja hommannu, mut ajattelin just et ei passaa miehelle mittää infota sit jos tikuttaa, ettei tuu suorituspaineita.

Vaikka mun ukko jostain syysstä tietää mun kierron paljo paremmin ja tarkemmin ko minä ite, siltä mie ylleensä ruukaan kysyä että jokohan kohta alkas menkat?? Tietää aina sanoa 1 pv tarkkuudella :D Ja mun kierto vaihtelee kuiten 29-32 välillä. En käsitä miten se voi muistaa ulukoa millon edelliset ollu jne, itellä pittää aina kalenterista laskia ja tuumailla.

mitäs muille kuuluu? Täällä haaveillaan yhtä aikaa kaikesta mahdollisesta, vauvasta, häistä, omakotitalosta jne. Ei tunnu lähitulevaisuudessa mikään niistä olevan tapahtumassa. Mut sain kuiten juuri vakipaikain duunista, se on kuiten jo etteenpän! Vähän masis tänään jostan syystä, sorry omaa napaa vain tuijottaa..

Onko kellää jännäpäiviä nyt kohta?
 
Mie niin heitän kohta jotain jollain :stick:

kp31 ja oikeeseen munasarjaan koskee muttei vuoto ala!!! Aivan järkyttävät pms:sät ja piina vaan jatkuu, tääkin kierto nyt sit venyy. Hitto kun alkas nyt se kunnon tulva niin helpottas tää olo..

Pahoittelut tädin kohdanneille :hug:
 
En tikuttanut, mutta omien arvioiden mukaan se oli 2viikkoa sitten viikonloppuna eli pitäs niitten nyt alkaa! Tein viel tänä aamuna testin varmuudeks ja nega.
Ilmeisesti miun kierto nyt sit vaan on pitentynyt kierukan poiston jälkeen sinne 31---->
Hermoo kiristää ihan sikana kun ne ei ala niin siks ne ei varmaan ala... :LOL:
Kiva kiva, mies lähtee taas reissuun kesäkuun lopulla, ja jos tää kierto nyt viel myöhästyy viikon niin ei tarvi haaveilla ens kuussakaan raskautumisesta :/ Sen lisäks että meillä on kotona muutenkin riitaa niin tuleekohan tästä hommasta nyt yhtään mitään.

Paskoilla fiiliksillä avaudun nyt tänne :ashamed:
 
Niin, jos sitten ei olis niin että ovis onkin ollut kp25-26 kun sillon tuli se haamu testiin. Eli menkat alkais vasta ens su tai ma :0 Kääk!
Meinaan luin että jos on jotain muuta hormonia reilusti elimistössä nin raskaustestit voi antaa haamua.
 
Viimeksi muokattu:
Voi ku Ärsyttävää Sone!! Toivottavasti ne nyt pian alkaa...mielellään jo tänään niin sun ei tarvis enää kauheen kauaa kärvistellä siellä!

Tikutin tänä aamuna elämäni ekan viivan, no, tosin ovistestillä, mut hienolta se tuntuu silti :) kahden haamun jälkeen pärähti tosi tumma viiva, jes!! Nyt en malttais oottaa et pääsee töistä kotiin...piinaviikot here I go again ;) luulin et mulla menis noita tikkuja miljoona ja ostin oikein tukkupaketin..ja ihme kyllä selvisin kolmella! toivottavasti loppuja ei tarviis...tod.näk. kuitenkin käyttöä löytyy vielä..mutta iloinen oon et kroppa näyttää ovuloivan pillerien jälkeen..tuntuu et on askelaan lähempänä raskautta, vaikkakin kaukana siitä..no iloitsen hetken kuitenkin anatumuksella :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Sonelle tsemppiä ukon kanssa ja menkkojen odotusten kanssa!

Vilijonkka, onnea ovisplussasta! Mikäs kp sulla on?

Minäkin muistin tänään aloittaa oviksen tikuttamisen ja haamu sieltä tuli. Toivottavasti ovis olis tuossa viikonlopun korvalla kun mies lähtee sunnuntaina reissuun. No eihän se oo kun päivän pois:D.
 
SONE:lle kyllä tsemejä, toivottavassti saatte kotona hadattua sotakirveet :D

Mun täydellinen mies oli sitte ottanu 3 työvuoroa samalla VUOROKAUDELLE, + muut duunit edeltävinä ja seuraavina päivinä just sillon ku pitäs laskennalliesti olla ovis! Argggg!!! ( sallaa kyllä vähän naurattaaki, hulluhan se on,ja muka sattumalta, höpölöpö haluaa vaan höylätä palijaalla mahollisimman pitkään) Et voip olla ettei tässä kuussa kyllä tärppiä tule. No, meillä on heinäkuussa kesäloma ja sitä molemmat odotta oikein intopiukiana, oikea rakkaudenkesä 2012! Ja en mie oikiasti niin kamalia herneitä vetässy, ollaanki sovittu et tää kuu tehdään duunia mahd paljon ko sit alkaa se loma.

Taidan silti ovistikutella tässä kuussa, harjotusken vuoski ( ja ko ei malta olla tikuttamatta!) kun ekakertaa semmosta touhuilen :D
 
Evangelina ihana ajatus tuo rakkaudenkesä ja sitten jospa tärppikin kävis niin mikäs sen ihanampaa:). Meilläkin oli ensimmäisen kohdalla sellainen "vauvantekoloma" keväällä, ei tuottanut tulosta mutta ihanaa oli:heart:. Nyt on vähän hankalaa kahdenkeskisenajan järjestely, saati että vois jotain lemmenlomaa viettää. No, saatiin me eilenkin talleteltua vaikka muksut kotona. isommat kun painu pihalla niin pienimmälle telkku auki ja pikapikaa peiton alle:D. Eipä tässä vielä käsillä ole tärppipäivät mutta kun mieli tekee.

En koe itse ottavani stressiä tästä hommasta(vielä) ja ihan mielenkiinnostakin tikuttelen ja kuulostelen oireita ja tuntemuksia. Tietysti sitten jos yritys venyy niin varmasti stressaan.
 
Unikettu: Mie myönnän että mie oon nyt kylä stressaantunut tästä vauvaprojetktistakin, tai varmaan kaikesta, töissäkin on hektistä ja kotona riitaa. Tää menkkojen alkamattomuus saa ihmisen hulluuden partaalle. Stressin tekosia.
 
Sone, no sulla on tuo vaihekin kierrosta että on herkkänä ja kaikki *ituttaa ja sitten vielä toi että negaa testissä mutta menkat ei ala. Mulla on tää mukava vaihe kierrosta kun ei ole menkkaoireita eikä *itutuksia ja uusi kierto toivoa täynnä. Kyllä se siitä:hug:.
 
Hei! Täällä olisi taas yksi uusi yrittäjä =)
Olen tasan viikko sitten lopettanut ehkäsypillereiden syönnin (eli olemme ihan alussa) nyt odotellaan niitä kuukautisia pilsujen jälkeen, mutta toistaiseksi ei ole mitään kuulunu..
Vielä olen aivan mahottoman pihalla kaikista testeistä ja ovulaatio jutuista ja täytyy myöntää, että vaikka kuinka yritän ymmärtää noita teidän tarinoita ovulaatio testeitä, mä en ymmärrä :LOL: eli olen tosiaan vielä ihan noviisi näissä hommissa!
mutta joo olen itse 29v ja ja avomieheni 32 ja talven aikana meille kehittyi ihan kauhea vauvakuume ja eihän siihen muuta ratkaisua löytynyt kun viime lauantaina mies sano että jos ne pillerit nyt sit jäis?? ja miehän heti et jep jep jätetään vaan. eli nyt vaan toivotaan niin kovin kovasti! ja jos teillä "konkareilla" on mitään kerrottavaa ja neuvottavaa niin antaa tulla vaan!
 
emppuli tervetuloa! :) Ja nopsaan näihin juttuihin pääsee kiinni ja kyselemällä :) Tosin toivotaan että saat nopsan plussan etkä kerkee perehtyy vauvakuume slangiin ;)

Unikettu: Jep, oikeessa olet, tässä vaiheessa kiertoa on ehkä pikkasen herkkä olotila, kunhan päästään taas uuteen nousuun niin johan se sit helpottaa! :)
Ja nyt on sellanen olo et tänään saattas vaikka alkaakkin, mittasin meinaan aamulämmöt kun selkääkin alko juilii niin ne oli hiukkasen alempana mikä viittais menkkojen tuloon :) (toivottavasti tulee sillä on pieni pelko kystasta kun niitä on ollut ennemminkin)

Siis täh, oliks tääl ny ketään piinailijoita tällä hetkellä, mie oon nyt jotenkin ihan pihalla taas kaikesta tän hormonihäiriön kanssa :)

Hurjaa, nyt on kesäkuu ja vasta laitoin tän pinon pystyyn .... joulukuussa... :D Toivotaan nyt paljon plussia tänä kesänä, ei sitä tiie mitä juhannustaikoja tapahtuu ;)

Mitäs Toivolle kuuluu, onko parempi olo jo?
 
Sone no toivotaan että ne menkat sieltä pian tulis jos et usko myöhäiseen ovikseen ja että plussa vois vielä tulla?

ON. Yön tunteina iski taas kaikenlaisia ajatuksia kun valvoin korvakipuisen lapsen kanssa. Alkoi hirvittää tilanne jos tästä raskaudun neljännen kerran niin miten tosiaan kestää tuo kohtu kun kolme sektiota takana. Kai se vaan täytyy luottaa siihen että kestää kun kerran lääkäri antoi luvan vielä neljänteen vaikka kohdunseinämä olikin paperinohut.
Tänään aamulla tuli reilusti kirkasta limaa joten lupailis hyvää sen puoleen että ovis tulis ajallaan ja kierto olis normaalin pituinen=). Ovistestiin tuli just ja just näkyvä viiva.
 
Hurraaa! Menkat alko! :D Mikä helpotus sen puoleen että ovis kerkee tulla ennekun mies lähtee taas reissuun loppukuusta! 25.6! Jos ei kroppa taas sekoile! Onneks ei venyny ihan tajuttoman pitkäks kierto, 33pv! Tälle kierrolle toivoa täynnä :D

Siulla on Unikettu varmaan aika lähellä ovis kun limaa irtoo :) Nyt vaan puuhiin! :)
 

Yhteistyössä