--2012 yrittävät--

SUnf:lle vaan paljon jaksuja ja ihailtavaa kun jaksat olla hyvillämielin yk: määrästä huolimatta ja toivotaan parasta jatkossa :)

Jep, vähän jo valmiiks pelottaa noi mustat päivät, ne on ihan hirveitä kun Pms-oireet ottaa vallan koko aivotoiminnasta, on ottanut näköjään jo. kp 2 on kyllä yleensä ihan pahin!

Miulla venyi kans viimekierto vähän normaalia pitemmäks, toivon todella että tää kierto jäis alle 30..
 
Helou!

Yleensä taustailijana hillunut, vaan nytpä aattelin ilmottautua joukkoon tummaan.
2 raskautta takana, joista toinen oli kaksoisraskaus. Molemmat kerrat kuitenkin kohdun ulkopuolisia, ja toinen munajohdin poistettu sen takia. Omaa lasta olen halunnut jo KAUAN! Nyt vihdoin on löytynyt mies jonka kanssa haluan jakaa elämäni sen loppuun asti. Edellisestä extrasta ei oo kauaa, vain yhdet menkat ehtiny tulla sen jälkeen, ja nyt parhaillaan toiset. Tämä kierto venähti, tai siis suomennos että menkat oli 5 pv myöhässä ( mulla kun ei yleensäoo!) mut negaa näytti raskaustesti ja vuotoa nyt pari pv ollu. Se tosin loppu nyt ko seinään. Kamala flunssa päällä, että jos jotain raskaus oireita on niin ne kyllä peittyy tehokkaasti tän räkiksen alle.

Mut tuntuu jotenki järjettömältä tehä testiä kun menkat just loppu? Toki molemmissa edellisissä raskauksissa tullu menkat ihan normiin tapaan, vaikka testi oliki positiivinen ( toisessa positiivinen myöhään, vasta menkkojen jälkeen). Mut kuten jo kerroinkin, ei ollu normaalit raskauedet.
Vauvan kaipuu on niin kova että tyhjää syliä särkee
 
Noniin tyttelit!! Mä olin siis Tallinnassa pari päivää, joten siks ei ole musta kuulunut.

Tänään pitäis menkat alkaa, mikäli olis pillereiden jälkeen jäänyt normaali kierron pituus...
MUTTA, mulla on joku 5 päivää nytten tullu sellasta ruskeaa valkovuotoa. :( Eli oon vaan koko ajan ajatellu että kierto ihan sekasin, menkat ei välttämät tuu normaalisti vaan toi pieni vuoto olis jo ne sekasin menneet menkat? Ei raskaana ainakaan kai tuu mtn värillisiä vuotoja.

Mutta pitäiskö mielenrauhan vuoksi testata huomenna aamulla (voiko päivällä testata?), että mikä tilanne on? Jos menkat ei tänään ala, niin kyllähän mulle herää kovat toiveet raskaudesta vaikka se ei todennäköistä olekaan sen takia että renkaan pois jättämisen jälkeen voi kierto muutenkin olla ihan sekasin. Ovis kyllä hyödynnettiin JOS se olis normaalisti ollut sekään. :D

Että piinailuahan tää vähän on. Mutta yk1 menossa, että en viitsis ottaa ressiä.

Sone, harmi että tuli nega sulle :( Monesko yk lähtee sit menkkojen jälkeen sulla?
 
NIIN ja raskausoireita ei kai ole, en tiedä niistä mitään kylläkään. :D

Ainut, että Tallinnassa mulla oli ekana iltana ihan jäätävää huimausta, ei siis mitenkään paha olo vaan pelkästään huimas niin että jouduin makoileen silmät kiinni sängyllä. Toisena päivänä oli vähän samaa havaittavissa mutta tosi paljon lievempänä, mä pysyin ihan pystyssä yms. Sitten kun soitin miehelleni kotiin niin se vaan kysy että voiskohan ne olla raskausoireita. Mutta kun ei tiedetä ;)

Muuta ei ole mielessä oireista. Maha on ollut kipeä, mutta voi johtua myös siitä että se ei ole toiminut kovin hyvin tuolla reissussa. TAI siitä, että menkat olis alkamassa.
 
Evangelina, lämpimästi tervetuloa ja onnea yritykseen!:wave::whistle:

Rakkausvauva, testaa ihmeessä jos vaikka olis masuasukki matkassa=).


Minä taidan hilpasta tänään ostamaan ovistestit odottamaan ensi viikkoa. Pian aletaan käynnistelemään ensimmäistä kunnon yrityskertaa ja tällä kertaa auta armias jos ukko alkaa yhtään empimään. No, itsehän meni juuri toitottamaan muille viikonloppuna että meillä tehdään uutta elämää joten en usko että alkaa enää himmailemaan=). Mokoma hölösuu:attn:.
 
Mie aattelin kans että jos tilais jo valmiiks netistä ovistestit. Ostatsie siis apteekista unikettu?

Tulipa muuten mieleen että teettetkö ovistestit aamupissasta ja kerta päivään vai testaileeko joku viel illastakin? minä oon tehny tähän asti aina niin että olen alottanut kp9-10 tikuttaa sinne kp 20 asti jos ei oo tullu plussaa ja aina aamupissasta. Ekassa yykoossahan en saanu kunnon ovisplussaa missään vaiheessa niin mietinkin että ovuloinkohan mie ollenkaan sillon.

Avauduin miehellekin tästä haamu-nega jutusta kun ärsytti, se taas lohdutteli että onpahan kiva taas sitten harjotella... miks miehet ei oo niin hätäsii kun naiset?? :) Ai kamalaa mie pelkään sitä menkkojen alkua kun mie tiien miten hulluks sitä taas menee mielialat, ne vaan vuosi vuodelta pahenee! :0 A.p.u.a! Kun vois oikeesti nukkuu vaikka menkkojen ajan, heräis sit vaan kun vuoto on loppu :)
 
Sunflower11
Citymarketista mä ainakin ostan ovistestit (pregcheck, parhaimpia mitä oon käyttäny!) tai sit tilaan samoja raskauskeijusta tai wondfo-merkkisiä (samoja ku pregit) halpa-testistä.

joskus testailen illallaki mut pääsääntösesti testaillut aamuisin.
 
Sone meinasin joo käydä apteekista ostamassa ovistestejä mutta taidankin käydä cittarista hakemassa noita Sunflowerin suosittelemia. Noissa Onni-testeissä nimenomaan pitää tehdä aamupissasta testi.

Joo ei oo kyllä raskausaikana eikä imetyksen aikana ollut menkkoja ikävä. Tälläkin kertaa oli niin veemäiset kuin olla ja voi. Onneksi mulla jo loppumassa tältä erää=).
 
No mutta terveisiä täältä letkuviidakosta..se tää henki ei ihan meinaa kulkee. vessassa käydessäni ihailen jotain ihanan paksuja ja venyviä limoja.. Liekö myöhänen ovis jota nyt ei sit pääse hyödyntää (nyyh) vai mitä lieneekään. Ja ehkä nyt ei ole paras aikakaan raskautua tai olla raskaana ku joka letkusta menee erinäistä myrkkyä mun kroppaan ja siihen röntgenit sun muut sädetykset päälle..

Mutta jään odottamaan teidän muiden testailuja..
 
Tervetuloa evangelina!

Tsemppiä sunflower ja toivottavasti pääsette pian yrittään!

Pahoittelut Sonelle negasta.

Munhan piti lopettaa pillerit sunnuntaihin. Mutta lähettiin perjantaina mökille ja pillerit unohtu kotiin, joten viimesen otin sit torstaina. Että nyt on yritys päällä :) Kierroista ja muista ei siis mitään hajua, kattellaan...
 
Toivo : no voi hemmetti.. oot varmaan ihana paskana tosta tilanteesta, tai siis voin vaan kuvitella :/ Mut tästä yrittämisestä niin jos ootte talletellu ennemmin niin onhan se viel mahollista vaik se ovis oliskiin nyt. Ja jospa se siun olotilakin tästä kohenis parissa päivässä jo parempaan suuntaan..??
 
Onpa kurja tilanne toivoliinilla...saataspa siihen nyt joku helpotus :heart:

Evangelina tervetuloa :)

Pahoittelut negasta Sonelle : /

on: mun ei tarvinnukkaan kauaa ihmetellä millon menkat alkais. Samana iltana huomasin et ne olivat alkaneet... No nyt päästiin sit uuteen kiertoon!:D
 
Toivoliinilla kyllä kurja tilanne! Hyvä että tutkitaan ja saat hoitoa, toivottavasti pian helpottaa.

bellabambini, paljon onnea uuteen kiertoon, plussatuulta:whistle:.

Sone, ei oo minkäänlaista kokemusta sylkitesteistä. Koklaa ja kerro meille;).

Mä hypistelin Citymarketissa hetken ovistestejä tänään mutta kun anoppi oli mukana niin en kehdannut ostaa vaikka se taitaa tietääkin, kiitos mieheni, näistä meidän suunnitelmista=). Pitää kattoo jos vaikka tilais netistä tai sitten menen apteekkiin vaikka joutuiskin maksaa sen 23 euroo 15 tikusta.
 
Kuinkahan oireita täynnä oleva tästä kierrosta tulee kun jo nyt on oksettavaa oloa ja rintojen kihelmöintiä ja vasta kp8(oho, äkkiä ovistestiostoksille=)). Ja halutkin alkaa taas olla kohdillaan joten hyvä kierto tästä vielä tulee:).

Mukavaa viikonloppua kaikille!=)
 

Yhteistyössä