--2012 yrittävät--

Kiitos unikettu :) ja sunflowerille myös kiitokset vinkistä!

En nyt vielä mitää tilannu, onhan tässä ovikseen aikaa...sitä jäin pohtimaan et kun noi cb:n ovistestit on niin suolasen hintasia, niin ootteko kokenu et muillaki, halvemmilla, pärjää? Haluisin ostaa halvempia ku eipä tässä opiskelijalla oo ihan mielettömästi noihin sijoittaa, mut sitte taas mietin et tuunko hermoraunioksi kun tuskailen mitä mikäki testitulos tarkottaa...toisaalta eipä sen nyt niin vaarallista oo jos liikaa heiluttelee peittoja varmuuden vuoksi, hih ;) onko siis tiellä minkälaisia kokemuksia??

Onpas tää taas jännää aikaa :) Tänä aamuna on tuntunut kohdun alueella todella puristava/turvonnut tunne, olispas tää nyt oire eikä toive ;) Muuten samat tuntemukset kun viimeks loppukierrossa.. Pakkohan ne kp:tkin oli nyt laskee, eli nyt on kp20 ja viikon päästä pe on kp30, hui! :) Kierto oli viimeeks 31pv mut muuten ollu 28-30...

Viimeksi muokattu:
Jee, ens viikolla päästään piinailemaan Sonen kanssa=).

Vilijonkka, joo kyllä mä ainakin pongasin ovikset halpistesteillä.

Mietiskelin eilen illalla taas että miksi nyt kierto venyy ja millainen tilanne mulla oli siinä vaiheessa kun normaalin kierron mukaan olisi ollut ovis ja taisin olla silloin aika kypsä tähän touhuun kun mies ei saanut sanottua mitä haluaa. No sitten kun mies viimein sanoo sanasensa ja suostuu vauvantekohommaan niin mulle pamahtaa testiin ovisplussa, kovat oviskivut ja limat. Aika jännä juttu. Eiks tää oo vähän niinku tarkoitettu että raskautuisin tästä kierrosta:D. Pohdinhan tätä vitsillä jo aiemminkin mutta nyt aloin tosissani miettimään. Onhan nää vähän henkimaailman juttuja ja kaikki niin niin pienestä kiinni.

Vilijonkka, harmi ettei nyt sit tärpännyt vielä... Tsemppiä uuteen kiertoon!

Koska sen raskaustestin siis voi tehdä aikaisintaan? Mullahan ei ole edes tietoa olenko ovuloinut, mutta sitähän toivotaan ja siihen uskotaan! Jopa vähän jännittää, että voisko olla tullu tärppi ekasta yk:sta. Oireitahan ei siis ole, koska vastahan mulla oviskin laskujen mukaan olis ollut tossa 15-.20.5, mutta silti jotenkin salaa toivon et olisinkin raskaana. Pitääkö mun oottaa menkkojen pois jäämiseen asti ennen kun näkyy testissä?

Rakkausvauva: Järkevää testaustahan olis se että testaa kun menkat myöhässä, tai aikaisintaan sinä aamuna kun pitäis alkaa... Mutta harvapa meistä malttaa sinne asti ootella.

Mites uniketulla menee?

ON: Mie oon ihan kauhee horminihirviö!!! Päänahka täynnä finnejä ja rasvottunut! Hermoo kiristää ja ärsyttää ihan kaikki! Toivottavasti raskausoireet voi olla samankalataisia kun PMS-oireet... |O Kyllä mie muistan omista raskausistani että olen ollut hiukkasen hermona ja äkkipikanen, mutta tälleen 10pv ennen menkkkoja se kyllä tulee ekana mieleen että menkat ne tekee tuloaan.

Sone, kiitos kysymästä=), mikäs tässä. Menkkaoireet alkoivat tuossa illan edellä ja nyt juilii selkää ja jalkoja. Kyllähän nuo menkkaoireet aina syö tuota uskoa mahdolliseen plussaan mutta kyllä mulla oli edellisen raskauden alkaessa ennen plussaa aika kovatkin menkkakivut. Olin kirjoittanut kalenteriin kahden kierron ajalta mitä oireita mulla oli , toisesta niistä plussasin. Nyt olen kirjoittanut ylös myös ja sitten illalla vertaillut miten sattuu niihin kiertoihin ja aika samat olis tänä päivänä ollut kuin viimeksi plussakierrosta. No, oireet on kyllä varmaan ihan sellaisia perusoireita mutta valkovuoto on ainakin pysynyt juoksevana ja suht kirkkaana. Jos tänään olis kaupassa ollut raskaustestejä niin olisin ostanut mutta yritän nyt pitää itseni aisoissa, sitäpaitsi joudun heti viikonloppuna kertomaan appivanhemmille miksi ei siideri maistu jos oon plussan saanut testiin ennen viikonloppua. Tosin mies varmaan haluais kertoa heti. Tosin jos epäilen olevani raskaana niin ei kyllä alko taida oikein maistua, suuria määriä tosin en muutenkaan ota kun muksut herättää aamulla ja pitää jaksaa niiden kanssa koko päivä oli se arki tai juhla. Ei mennä kuitenkaan asioiden edelle. Odotellaan|O. (yrittää näennäisesti pysyä rauhallisena)

Rakkausvauva, kyllähän monet testit lupaa näyttää jo neljäkin päivää ennen menkkoja plussan jonkinlaisella prosentilla mutta se on juu eri asia kannattaako etukäteen testailla. Jokaisen oma valinta, ja mikä jottei jos rahapussukassa on ylimääräistä:). Me tietysti yllytetään testaamaan jo heti kun mahdollista:D.

Viimeksi muokattu:
Iiiik! Olin ajatellu että testaisin tosiaan vasta kun menkat on joku viikon myöhässä.. JOO, todellakaan en pysty oottaan :D Jos kuitenkin oottaisin tosiaan edes siihen että jos olisivat päivän myöhässä. Heh! Ei löydy tältä tytöltä malttia ;D

Unikettu, toihan tarkottaa sitä että sähän voit hyvinkin olla raskaana, vaikuttaa jopa todennäköiseltä!! Peukut ja varpaat pystyyn ! :)

Rakkausvauva, monet testit lupaavat 99% luotettavan tuloksen jo sinä päivänä kun menkat pitäisi alkaa.
Älä älä lietso minua, kohta olen päivystävän apteekin nurkilla ja haen vielä testin aamuksi:D. Aika samanlaisia nuo oireet on sekä plussa- että nega-kierroissa mutta tosiaan mulla tuppaa tuo vuoto olemaan paksua ja vähän kokkaremaistakin joskus ennen menkkoja mutta nyt juoksevaa ja aika kirkasta, se on tällä hetkellä selkein ero mutta sehän voi muuttua hetkessä.

Viimeksi muokattu:
Työ oletten ihan mahdottomia:D:heart:! Odottakaas kun alkaa teidän piinaviikot niin minä alan lietsomaan ja yllyttämään:). Nukahtaisin varmaan rattiin jos nyt lähtisin ajamaan ja koiran kanssa en jaksa niin pitkälle tallustaa vaikka iltakävelylle pitäis vielä lähteäkin. Katsotaan huomenna uudestaan, yritän kyllä taistella vastaan;).

Rakkausvauva no tokkiinsa tulen tieteskii kertomaan=).

ON. Tänään aamulla taas ollut niin yököttävä olo että piti jo hetken olla tuossa lavuaarin läheisyydessä kun alkoi niin yököttää ja yskittää mutta eipä tuokaan nyt mitään oikein kerro. Ihan hirvee maku suussa heti aamuherätyksestä lähtien, en saa millään lähtemään. Kelasin että mitä olen illalla syönyt mutta en mitään ihmeellistä. Makustelin ja olin tunnistavinani raudan maun mutta heti sitten lopetin maun analysoinnin sillä jos se tosiaan olis raudanmaku niin plussatoiveet nousis kyllä 99% tasolle, joten yritän tuon unohtaa. Muutaman päivän päästä tietää mitä oireet ennakoi:).

Mulla on sellainen taikauskoinen ajatus että kun ostaa kunnon satsit siteitä niin plussa napsahtaa=). Kun ensimmäinen lapsi oli tekeillä eikä plussasta ollut tietoakaan vielä niin ostin 3 jättipakettia tampooneja kun oli -50% ja plussa tuli seuraavana päivänä. Viimeksi ennen plussaa ostin kanssa arsenaalit täyteen siteitä ja eilen ostin varovaisesti yhden paketin vaikka ei välttämätta olis tarvinnut:).

Kyllä mä varmaan tänään käyn testin ostamassa kun menen apteekin ohi. Pitää sitten kattoa että milloin sitä testais. Huomenna on 14 päivää saadusta ovisplussasta että kaipa tuon pitäis sitten jo näkyä. Pitäiskö heti investoida digiin.. Huomenna kun testais niin vois sitten rauhallisemmin mielin odotella menkkoja tuleviksi tai sitten saapi pyöritellä mielessään pientä/suurta salaisuutta=). Viikonloppu menee mökillä varmaankin isommassa porukassa.

Viimeksi muokattu:
Tein aamulla testin ja näytti ei raskaana, siitä sitten kolme varttia ja menkat alkoi. Hyvä että alkoivat nyt sitten heti ettei tarvii enää odotella, ihmetellä ja testailla. Mulla oli eilen illalla niin huono olo että ajattelin että ei ole muuta vaihtoehtoa kuin olla raskaana mutta aamulla sitten kun odottelin testin valmistumista niin oli vahva negaolo.
Ei mua sinänsä harmita kun ei edes kunnolla vielä yritystä ehditty sillä tavalla aloittaa ja olisi ollut aika yllätys että heti tulee mutta nuo oireet ärsyttää. Nyt oon vaan sitä mieltä että oireita voi olla mitä vaan ihan tavallisessakin kierrossa. Ja en tiedä sitten miten luottaa noihin testeihin. Ainakaan Clearblue+ testiä en enää tee!

No ensi viikolla onkin sitten Sonen ja Rakkausvauvan vuoro piinailla=). Sitä odotellessa:popcorn:!

Mukavaa viikonloppua kaikille!:wave:

Unikettu, näin sitten tällä kertaa, :/ uuteen nousuun paremmalla onnella. :)

Mie oon kans sitä mieltä että mitä tahansa oireita voi olla, keho taitaa tehtaill aniitä kun oikeen toivoo raskautta.

On: Viikko vielä piinailtavaa, aika oireetonta tällä hetkellä. Kohdun nippailut on ollut ainoot "oireet". Flunssan kourissa olen ja yritän töitäkin tehdä ;)

Höh, unikettu, jännityksellä käyny seuraamassa sun testejä.. Noo, uutta putkeen vaan.

Mä oon itse ollu "poissa pelistä", pikku pyrähdyksen tein sairaalassa kun henkikulta ei taho oikein kulkea vieläkään.
Nyt on kp 13 ja oviksesta ei mitään tietoa.. Nyt vaan pitää viikko olla oikein ahkera ja reipas:whistle:

Eipä tässä hätä jos ei nyt raskaaksi tuliskaan, kesällä vois sitte muutamia terde bissejä siemalla:p, mut jos nappaa ni ihana sekin..

Mä jään taas kuulostelemaan teidän testailuja.. paaaaaaljon paaljon pluuuuuuussa tuuuuuuuulia puhkun huonoilla keuhkoillani;)

Sone, mä näin susta unta, olit meillä ja itkit ihan kauheesti, mä olin ihan paskana, et mitä on käyny, sitte yht'äkkiä rupesitki nauramaan, et "hehehehe huijasin, en itkekkään", että olit tehny pos. raskaustestin ja testissä luki "raskaana/ 2vauvaa"... Mulle näytit sitä testiä..

Toivoliini, ihana uni :D :D

Kiitos kaikille tsempeistä ja plussatuulista, mulla nyt ei ole siis mitään raskausoireita, että kyllähän mä aika epätodennäköisenä pidän raskaaks tuloa ekasta kierrosta. :) Mut koskaan ei tiiä, jännittää! Mieskin kyllä on alkanu kunnolla lämmetä ajatukselle että olis kiva jos heti tärppäis... Yhdessä käytiin eilen Ikeassa ja hän rupes kattoon lasten osastolla huonekaluja ;)

Unikettu, harmi et kävi noin... ne oireet on kyllä tylsiä kun hämää, ja joutuu turhaan kärsimään. Nyt vaan uusia tuulia !! :)

Toivoliini: Hahahhah :LOL: Aika hauska uni! Taitaa tulla uniinkin tää kuumeilu :) Mie kans aatttelin et olis ihan kiva jos tulis plussa, mutta jos ei niin sitten nautitaan kesästä ja terasseista :p(kun on toivuttu niistä mustista päivistä!!) Meillä on eka hääpäiväkin nyt 11.6 ja sit kohta juhannus <3
Mies sie nyt voit, onko kuitenkn parempaan päin ja jaksaa peittojakin heilutella ;) ;) ???

Moikka kaikille!

Oon vähän pitäny kaksplussa-taukoa. Lueskelin tossa putkeen teidän tekstejä, että pääsisin vähän jyvälle mitä teille kuuluu. :)

Meille ei muuta uutta auringon alla kuin että juuri loppu mun ekat kunnon kuukautiset sitten vauvan syntymän. Ja sunnuntaina loppuu pillerilaatta, jonka jälkeen alkaa toisen yhteisen, mun kolmannen, yritys. Vähän jännittää ja on rimakauhua, mutta samalla oon tosi innoissani.

Mä en tunnista mun ovista, kierto on ollu tosi erilainen aina riippuen, onko ollu kierukka vai ei ja sillon kun ei, se on ollu tosi epäsäännöllinen. Niinpä en osaa yhtään sanoa, koska olis edes mahdollista tulla tärppiä :) Jännittää jo...

Kiitoksii kaikille=)!
Aika urpoksi tässä itsensä tuntee noiden oireiden kanssa mut ei oo eka kerta:headwall:. Nyt oon vaan tyytyväinen ettei kierto enää venynyt ja toisaalta mieluummin kyllä haluaisinkin kevätvauvan. Plussaan tietty ens kuussa ja tulee kolmas helmivauva. Ei kyllä malta pitää kuukautta taukoakaan kun on saanut miehenkin mukaan puuhiin. Juu kesällä on ihan kiva olla ilman pahoinvointia ja nauttia täysin rinnoin. Ja pääsen uimaankin jo viikonloppuna kun ei tarvii kylmää vältellä=). Kyllä mulla silti tänään tuli vähän surku fiilis kun oli raskaana olevia taas ympärillä ja aloin kuulostelemaan omia oireitani, kunnes muistin ettei niillä ollutkaan enää niin väliä.

Toivoliini, niin mikä sulla on nyt vointi?

Ja ens viikolla sitten jännäillään muiden mukana(hieroo käsiään yhteen):D.

Vointi on sellanen, että spiran kanssa olen kotona, vaadin päästä kotiin, kun sairaalassa olo on vaikeaa, ko ei äidit oikein jouda sairastamaan. Eilen kävin ottamassa viimisen iv kortisonin osastolla.

Nyt sit ihmetellään ja katotaan mihin suuntaa olo lähtee menemään, ottaa kyllä nyt aika rajusti nää siitepölyt mun keuhkoihin.

Mut ovista en missaa vaikka rutto tulis:whistle:, pittee sitte vaan ihan hissuksii tallennella:D...

Että sellasta.. Kyl se tästä..ehkä..joskus..kai..: /

Joo vaikka pää olis kainalossa niin ovis hyödynnetään=).

Kuulin juuri tänään että serkulla on siitepölyallergiasta johtuva keuhkokuume. Aika paljon sitä höttöö tuntuu kyllä ilmassa olevan. Onneksi ei ole meidän poika vielä oireillut kun hänellä tuli hankala ihottuma ja silmäongelmia jokunen kesä sitten kun oli pitkät helteet.

ON.Kyllä on sitten selkä niin pirun kipeä että! Ja olen itse niin pirun kiukkuinen:(. Onneksi mies lähti alta poies, ärähdin jo aika kovasti ja sen jälkeen tuli itku. Voi voi tätä naisen hormoonien myllerrystä=).

Yhteistyössä