--2012 yrittävät--

Paljon onnea mimmilii, ja onnea matkaan!:heart::flower:

Kävin kaupungilla ja olikin vastassa raskaanaolevien naisten armeija, toinen toistaan kukoistavampia ja isovatsaisempia=). Kauniita kaikki:heart:.
Kyllähän tuolta apteekista tarttui sitten matkaan paketti CB:n testejä. Jotenkin noi halpisliuskat tuolla kaapissa ei herätä luottamusta. Uskaltaiskohan huomenna testata, tai uskaltaa mutta lankeaisko.. Riippuu vähän millainen olo illalla on=). Apua, mitähän mies tuumaa jos vaikka olisinkin:D.
 
Onnea paljon mimmiliille!!! :)

Unikettu: No hei, lankee vaan ja testaa kun meitä muitakin jännittää :D Jos on plussa niin iloitaan yhdessä ja jos on nega niin jatketaan sit piinailua :)

Vilijonkalla myös jännät paikat :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:
Sone, senkin yllyttäjä, ihana!:D Nyt ainakin tuntuu että teen testin aamulla. Ihan älyttömän hiostava ilma ja meikäläistä vaan kummasti viluttaa ja vuoto on kirkasta, paksua limaa. Aika luottavainen on nyt mieli, tai sitten mua vedätetään oikein kunnolla:ashamed:. Testissä lukee että voipi tehdä 4 päivää ennen menkkojen alkamispäivää ja silloin 53% varmuus. Tulen aamulla kertomaan kuin käypi.
 
bellabambini=)!

Jaahas, jatkamme samassa tilanteessa kuin aikaisemminkin. Ei tuonut testi/testit mitään helpotusta piinailuun. Tein ensin Clearbluen testin ja heti siinä näkyi jotain. Tiedä sitten lasketaanko se haamuksi vai onko siinä testissä ominaisuus että pystyviiva kuultaa vaakaviivan takaa. Ei tarvinnut ihan hirveästi edes tihrustaa kun näkyi haamuviiva mutta läheltä toki piti katsoa. One step- testin tein perään ja se oli nega. Olisin ehkä tuosta Cb:n tuloksesta hiukan toiveikas mutta kun eilen luin siitä kokemuksia ja joku kirjoitti sen antaneen vääriä plussia.. Ekaa kertaa käytän näitä. Viime kerralla kun testasin plussan niin sain hailakan viivan päivää ennen menkkoja. Lauantaina uudestaan:). Niiin pitkältä tuntuu aika.
 
Sone, kyllä nää oireet ovat olleet niin klassisia ja todellisia ja onhan tuo haamu toiveita herättävä mutta mutta, katsotaan:). Vähän epäuskoinen olen että voisko se käydä näin helposti, toisaalta onhan se käynyt aika helposti aikaisemmilla kerroillakin. Mietin tässä että kertoisinko miehelle tänään tuosta haamusta vai odottaisinko kun saan selkeän tuloksen suuntaan tai toiseen..
Ja oviksen tunnen kyllä hyvin selvästi, joskus erittäin kovanakin kipuna. Siitä en tiedä että missä vaiheessa kipuja pitäis pelehtiä petissä.
 
Uu, miten jännää...Lievittää vähä omaa jännitystä kun voi jakaa oman jännityksensä teidän muidenki tilanteisiin ;) kumpa se haamu tosiaan uniketulla pian vahvistuisi!

Tässä kuussa arvioin ovulaatiolaskurilla otolliset päivät, tosin mulla on tullu pillereiden jälkeen vasta kahdet menkat, joten kierron pituudesta ei oikein voi olla vielä varma.. Laskurin päiviä 3 päivää aikasemmin heräs sitte mielettömäty himot ja vatsassakin taisi tuntua muutaman tunnin kipua, joten päättelin siitä et varmaan ovis oli aikasemmin ku laskurilla laskien...ainaki panostettiin peittojen alla niihin ite tuntemiin päiviin...Muistan ehkä lukeneeni että ne ovismerkit on nimenomaisena ovispvnä eli jos hempeilee sitä edeltävänä pvnä(mikä on tietty merkeistä lukien mahdotonta) ja ovispvnä ja seuraavana ois parhaat mahkut..Voin toki olla täysin väärässäki, korjatkaa viisaammat;)

Muia vähä kans houkuttais semmosen varhaistestin osto..tänään on kaupat kiinni, mut ehkä huomenna käyn ostoksilla...ti pitäis menkat alkaa, mut sithän voisin jo pian testailla varhaistestillä ;) mieski ekan kerran totes (ollu vähä liianki ärsyttävän jalat maassa koko ajan mun tuntemuksista ;)) eilen et voiskohan olla niin ihanasti että ois vauva masussa kun tää mun vatsakipu on ihan outoa...neljättä päivää nyt tuntuu...En tajua, mitä muutakaa tää vois olla, tai sitte mulle on kehittymässä jotkut mielettömän pitkän ja ärsyttävät menkkakipuilut :( Eilen oli pakko ottaa buranaakin kipuiluun...sitä pitikin teiltä kysyä, että jos teillä on ollut oviksen jälkeistä juilimista, niin onko siihen auttanut burana yms.? Nimittäin mulla kyllä olo koheni lääkkeellä...ja aattelin et onko sen helpotuksen syynä se, et kivut todella on menkkakipuja...piinailu siis jatkuu. Onneksi tänään tulee jännittävä matsi ja siskokin vielä kylään niin saa ajatuksia pois vauvatoiveista ;)
 
Vilijonkka, mulla on tosiaan tässä kierrossa muiden oireiden lisäksi ollut juurikin tuo vatsakipu, ja välillä se on juilimista alavatsasta, ylävatsakipua, sitten sitä kireyttä kuin olis vatsalihasliikkeitä tehnyt. Nyt muutaman päivän ollut polttavaa kipua oikealla puolella ja kipua selässä. Että jos tästä nyt plussaan niin vatsakivut ovat olleet kyllä plussan oireita koska ei mulla näin kivuliaat kierrot yleensä ole, ja kipuja ollut monena päivänä. Varmaan kipujen takia olen ollut kiukkuinenkin kun missään asennossa ei ole ollut hyvä olla. Hyvältä vaikuttaa sulla ja ihanaa kun mies on mukana jännäämässä!:)
 
Pöh, kyllä tää mieli heittelee niin taajaan että. Nyt tuntuu että en mie mitään raskaana oo. Vilasin aamulla tekemääni testiä ja haalempi se pystyviiva siinä nyt on mutta kyllä jotain olen näkeväni siinä edelleen. Tiedä sitten kun silmät sikkurassa ja tukka pystyssä tihrustin aamulla testiä, oli pakko niin aikaisin herätä kun pissahätä pakotti nousemaan. Kattellaan ja sillä aikaa soudan ja huopaan ajatusteni kanssa:). Ja nyt ei kyllä viluta, on niin himskatin kuuma ja painostava ilma.
 
Kiitos Unikettu positiivisista sanoista...mullaki tää on kyllä niin vuoristorataa...välillä tuntuu et pakkohan täs on raskaana olla, mut sitte taas valtaa epätoivo ;) tänään oli kumma ku vessareissulla tuli punanen pisara paperiin...hyvin pieni kylläkin, just ja just erotti...noh, lähdin siitä paikasta sitte juoksulenkille et jos kerta menkat sieltä on tulos niin vauhditetaan sitte niin pääsee taas uuden kierron alkuun vauhdilla...no ei oo kyl ikinä ollu näin lyhyt kiertoväli, eikä sitä verta oo nyt sitte tullu enää vaikka kävin lenkillä ja heiluteltiin peittojaki miekkosen kans (oon huomannu et sillä saa monesti kyllä vauhditettua menkkoja;)) mut nyt oon täysin ymmälläni...mitäköhän se punanen pisari paperissa oli?? vitsin, alkaako ne menkat nyt sitte kummiski :(:(:( Muilla kokemuksia tommosesta?

Unikettu: kyllä tää selvästi aika piinaa on ku tunteet menee niin vuoristorataa, tsemit!!
 
Lueskelin teijän kirjotukset, mutta en ehdi nyt vastailla kun on jännä peli menossa! :)

Mut oli pakko tulla kyselemään noista ovistesteistä. Jos ovistestiin tulee haamu, niin onko se merkki, että ovulaatio on tulossa lähiaikoina? Vai voiko se näyttää haamua ihan muuten vaan? : / Ihan selvä viiva, mutta haaleampi kuin se toinen. Eilen ei ollut haamusta tietoakaan. Tiedän testin olevan negatiivinen, mutta.. Eipä sillä nyt muuten mitään väliä, mutta ollaan kyläilemässä ainekin lauantai iltaan asti ja mietin, että onko tulossa vai ei. Kellään kokemuksia?
 
Viljonkka, joo peittojen heilutus usein meillä ainakin saa sitten hanat auki viimeistään:). Ymmärtääkseni ei ole mitenkään poikkeuksellista jos tuossa vaiheessa tuleekin veritippoja, en olisi kovin huolissani mutta kyllähän tuo mietityttäisi minuakin.

unelmavauvasta, käsittääkseni se näin menee että se siitä sitten voimistuu oviksen lähestyessä. Mulla kyllä pamahti edellisen päivän haamujen haamun jälkeen seuraavana päivänä selkeä ovisplussa, vähän puun takaa tuli:).

Raskausajatuksia ja piinailua on yritetty purkaa tänään hernemaan kääntämiseen. Mitähän sitä huomenna keksis. Nyt pitääkin koneelta häipyä, ukkonen hiipi jo aika lähelle.
 
Tää lähtee mökille piinailemaan joten hyvää viikonloppua kaikille!:wave:

Tänään on ollut taas sellainen negaolo, oireita ei juurikaan paitsi paljon juoksevaa valkovuotoa ja pissattaa usein. Yölläkin pariin kertaan piti käydä, yleensä en käy. Tosin mies haki pitsaa illaksi että voipi se siitäkin sitten johtua kun kittasin vettä päälle. Mies oli aika järkyttynyt kun kerroin tehneeni testin, ei vissiin odottanut mahdollista tulosta näin nopeasti:).
 
Täällähän on monilla jännät paikat. Mä peukutan täällä teille.

En ole juuri kirjotellut tänne, mutta ahkerasti olen lukenu teidän juttuja. Mä oon ollu reissun jälkeen niin romuna, mulla on astma ja tällä hetkellä se on aikas pahana, henkeä ahdistaa ja kaksin käsin vedän lääkettä naamariin, syksyllä olin viikon keuhko-osastolla ja sitä pelkään nytkin, ja siis pahin pelko tällä hetkellä että olen sairaalassa oviksen aikaa (huomiokaa asioiden tärkeysjärjestys):whistle::D:|

Noo, päivä kerrallaan, huomenna pitäis iltavuoroon mennä, saa nähdä pystynkö.

MUN MIES oli city reissullaan käyny lastentarvikkeessa kattoo vaunuja, oli kuulema paljon muuttunu viidessä vuodessa (ihan ku en tietäis), hää mulle sitte tarkkaan selosti millassia renkaita jne.. Toi mulle vielä emmaljungan vaunukuvaston "tuliaisiksi"..:heart: aika lutuska..

Mut mä meen jatkaa tätä hengittämistä tonne sohvalle.. puuh.
 
Helou Toivo :)

Siustakin kuulee :)
Voi vitsi, miten se siun astma voikin olla noin pahana onks ne nää siitepölyt nyt sit kun kuulemma tilastojen pahimmat tänä vuonna? Täytyy kyl olla kiitollinen että miulla on helpottanut allergiat, meinaan sairastan myös astmaa ja toissa syksy oli tosi vaikea. Ootko muuten kokeillu kaikki vippaskonstit, höyryhengitykset, ja pyykit kuivamaan sängyn viereen jne? Ja älä ny mee sinne töihin jos oot kovin kipeenä, lepäät nyt niin oot pelikunnos sit oviksen aikaan KOTONA, etkä sairaalassa. Asiat siis tärkeysjärketykseen :saint:
Ps. Onpa siulla tosiaan lutuska mies :)

Hei mites piinailijat, onks plussia tänä aamuna?? :)


ON: Nyt sit vaan alkoi piinailu, sillä tän kierron puuhailut on takana, mies lähti aamulla espanjaan viikoks! Mut sitäseuraavan viikon venäjän työreissu sentäs peruuntu että saan sen takas kotia. Toivon niin että ovis on ollu jo. Nyt taidetaan elää kp16. Ainakin on kipuilllut ti asti. Tulispas tärppi <3
 
Viimeksi muokattu:
Toivoliini, hui kamalaa! :( Ethän sä nyt voi töihin mennä tossa kunnossa? Saikkua vaan ja lepäilyä ovista varten ;) :D

Sone, toivotaan sulle kovasti tärppiä! Mä en tunnista mun ovista... toivon, että kierto olis täysin normaali, vaikka alle kuukausi on renkaan pois jättämisestä. Koska laskurin mukaan olis varmat päivät nyt 15.-20. pv. ja ovis 18. pv... no joka päivä ollaan puuhailtu, että nyt toivotaan et kierto tosiaan olis normaali! :D HUI!

Ensimmäinen Vauva-lehtikin ostettu, tosin irtonumerona toistaiseksi. ;)
 
No voi crap... Miiun miehellä on kans nyt pahat oireet, se oli eilenkin ihan täynnä punasia laikkuja mm... Miulla tulee oireet vasta kesällä, jos tulee, kun timotei kukkii. Raskausaika ja pikkuvauva-aika on ollut allergioiden suhteen pahinta aikaa nyt aikuisiällä, se on jotenkin herkistänyt :0

Hei, ootteko huomannu sellasta että oviksen aikaan olis vähän niinkun pms-oireilua, siis jotenkin sellanen hormonihirviö olo?
 
Hehhee, löysin aiheesta ketjun : PMS-oireet ovulaation aikana!

"kun tekee mieli seksiä ja samalla tekee mieli vetää ukkoa paistinpannulla ympäri korvia!!! "

http://kaksplus.fi/keskustelu/plussalaiset/mitas-nyt/1906319-pms-oireet-ovulaation-aikaan /




Pms-oireista löytyi myös hyvä linkki jos joku muukin kärsii helvetillisitä sellaisista ;)
Kuukautisia edeltävä oireyhtymä (PMS) – Kuukautiset.info


Ehkä näistä löytyy selitys siihen että puolivälissä kuuta mie pimahdan ja räjähdän yhden kerran kunnolla ja sitten menkkojen aikaan kp1 ja kp2 on myös pahoja päiviä. Eilen siis oli se pimahduspäivä ja kahtena aamuna oon heränny jo ihan liian aikaseen!! Viime kierto meni niin että joka hemmetin aamu parina viimesenä viikkona heräsin jo 5 maissa!!! |O Sit nää kaks viimistä viikkoo oon nukkunu kun tukki! Eli näiden oireilen perusteella ovis olis nyt takanapäin.

Rasittavaa :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
Voi kamala noi allergiat, kaikille myötätuntoisia ajatuksia täältä..toivotaan, että ne alkais pikkuhiljaa jo helpottamaan :)! mulla on ollu ihmeen helppo kevät niiden suhteen, välillä on munki pitäny olla koko ajan astmahatseja vetämässä...

Tänään ei oo yhtää hyvä päivä...tein aamulla cb:n tavistestin...ihan selvä nega oli...ja nyt on sitte niin pettyny ja turhautunu olo, että minkä ihmeen takia on ollu sit semmosetki vatsakivut koko viikon ja ihan turhastako!? ÄÄh..ja suomen pojatki meni vielä häviämään :( tiän kyllä et ne nega voi vielä muuttua mut en oikein jaksa uskoa nyt juuri. Toivottavasti teillä muilla on ollu parempi päivä!!!
 

Yhteistyössä