Ei mulla ainakaan (en oo huomannut että miehelläkään) seksi olis ollut minkäänlaista pakko suorittamista, vaikka vauvaa tässä yritetäänkin! ei mulla ainakaan vauvan suloiset kasvot oo mielessä kun mieheni kanssa seksiä harrastan
Ja todellakin ainakin mulle helpommin sanottu kuin tehty tuo, että ei yritä! Oonhan nyt vannonut, että tämän kierron jälkeen en testaa enkä laske päiviä vaan annan tärpin tulla jos on tullakseen. En tiedä onnistuuko! Mutta ainakin nyt on ovistestit loppu ja todellakin niin paljon harrastustoimintaa tulossa kesää kohti että en yksinkertaisesti ehdi ajatella vauvajuttuja kaiken aikaa!
Rakkausvauva mulla oli kans jollain lailla paineita synnytyksestä, joskin ne iski päälle vasta sairaalassa... Mun ystävä oli synnyttänyt pari kuukautta aikaisemmin ja synnytys oli vaikea! Ponnistusvaihe oli kestänyt kauan ja vauva oli jouduttu lopulta auttamaan ulos imukupilla, ei olisi millään halunnut tulla ulos... Tätä pelkäsin itse, että jos joudun kärsimään saman. Tiedossa oli että iso vauva on mulla tulossa, jotkut vielä kauhisteli että ompas siinä ensisynnyttäjälle kokemus!!! Synnytys kaikkiaan kesti mulla n. 10tuntia ja itse ponnistus 10min
Sieltähän tuli terve poika kokoa 4290g ja 53,5cm :heart: Mulla synnytys oli siis oikein helppo lopulta, vaikka kyllä sinne sitä kipua ja itkuakin mahtui, niinkuin ihan varmasti kaikilla... Sinä pärjäät kyllä! :hug:
Omanapa: Heräsin juuri vähän aikaa sitten 2tunnin unilta! Töistä kotiin tultua olin taas ihan järjettömän väsynyt ja mulla iski yhtäkkiä ihan kamala pahoinvointi... Piti käydä yökkimässä veskissä, en kumminkaan oksentanut. Heti herättyä ryntäsin suoraa päätä keittiön kaapeille, teki sikana mieli saada sekä suolaista että makeaa! Löysinkin miekkosen kätköt: ranskanpastilleja ja suolatikkuja joita sitten pistelin molempia niin paljon että nyt äklöttää taas vähän
En oikein osaa sanoa onko mulla silti raskautunut olo vai ei :O Jotenkin kait se aamuinen nega sai ajatukset siihen että tärppi ei oo käynyt... Vatsassa on nipistellyt edelleen mutta se on jotenkin ollut nyt vähempää kuin aikaisempina päivinä. Nyt on 3 huonosti nukuttua yötä takana, nukahdan illalla hetkessä mutta herään varhain aamuyöstä pyörimään ja uni on sitten kellon soittoon saakka tosi katkonaista. eli iltapäivien väsymys ja huonovointisuus voi johtua toki pelkästään huonosti nukutuista öistä!!! Joskin normaalisti päiväunet ei vaikuta mun yöuniin mitenkään ja valoisina aikoina en oo yleensä väsynyt vaikka olisin nukkunut vähän.... Kaikki ei siis nyt ihan kunnossakaan ole mutta liekkö romuska vai raskaana?
Muokkaus vielä: eli oon huomannut myös nyt että viimeaikoina seksi ei oo käynyt pienessä mielessäkään ja en halua edes mieheltäni läheisyyttä! Jotenkin pelkästään se kun hän tulee pusuttelemaan tai halaamaan, ahdistaa mua :O Tarkemmin ajateltuna tätä on ollut varmaan yli viikon jo :'( Mistähän tää voi johtua? Eilen illalla myöskin olin kamalan ärsykeherkkä... tuntui että yksikin ärsyke saa mut räjähtämään, olisin halunnut että kukaan ei liiku, eikä puhu, eikä koske: vain MINÄ olen tässä ja nyt ja te muut olette pois