--2012 yrittävät--

Juliesisko, tuu sitten heti kertomaan miten kävi!? :) Tsemppiä!

Unelmavauvasta
, mäkin ostin tänään greippimehua ja join heti lasillisen, meni alas mut ei herkkua. :D Valion litranen greippituoremehu, kai se on oikeet tavaraa?

Oltiin äsken kattomas kavereiden vauvaa joka on kuus viikkoa, ja ei kauheesti auta tähän kuumeeseen!!! :eek:

Ja toistan vielä mun aikaisemman kysymyksen... Onko siis kellään hajua koska hormoni lähtee (yhdistelmäehkäisyn eli pillereiden tai renkaan jälkeen) mun kehostani pois et voin tulla raskaaksi lopettamisen jälkeen?
 
Huomenta! Tein testin ja nega se on edelleen :| (apteekin oma) Toki vielä ei pitäis heittää kirvestä kaivoon, mutta kuullostaa että kyllä se plussa jo tässä vaiheessa on aikalailla näkynyt naisilla? Nyt siis vähän toivo hiipui... Toisaalta, mulla on kauheen ristiriitaiset tunteet, kesä on tulossa ja sen mukana reissut+harrastukset yms. joihin tietysti olis kiva osallistua ilman raskauden tuomia paineita. Mutta kun TAHTOO vauvan!!! :D En tiiä, ehkä molempi parempi! Pitää vielä odotella.

Ärsyttää, kun mies tuumasi eilen vielä saunoessamme, että mun rinnat on "oudot". Sanoi että nännipihat on suuremmat ja tummemmat. En mä itse niissä huomaa eroa, mutta ajattelin että mies ne mun tisut paremmin tunteekin :) Nyt siis tuonkin takia niin sylettää toi negatiivinen testi, kun ehti toiveet nousta eilen :headwall:
 
Ainiin meillä tosiaan yrityksestä ei tiedä kuin mun äiti ja yksi mun hyvä ystävä. En todellakaan halua huudella yksityisasioita ympäriinsä, enkä kerro raskautumisestakaan joka puolelle... Esikoista odottaessa lähipiirissäkin suurin osa sai tietää vasta kun maha alkoi näkyä ja oli pakko kertoa :) Yleensä kaikki omat asiat pidän mielellään omana tietona, vihaan olla huomion keskipisteenä jne. Esim. mentiin mieheni kans kihloihin täysin kaikessa hiljaisuudessa, kukaan ei tiennyt ennenkuin huomasi sormukset sormissa!
 
Rakkausvauva: Kyllähän se on täysin mahdollista tulla raskaaksi heti kun pillerit on jätetty pois, on monelle näin käynyt. Toki sitten taas on niinkin että elimistö vielä hakee sitä omaa hormonitasapainoa jokusen kierron enne kuin säännöllistyy. Sehän on niin yksilöllistä.

Juliesisko: Se voi viel vaihtuu plussaksin. Miun plussat on menny näin: Esikoisesta en kyl en itseasias tiedä/muista kun terveyskeskuksessa testasivat eka negan ja minä vaan väitin että olen raskaana, ottivat uudelleen jonkun päivän päästä ja sitten jo näytti plussaa. Seuraava raskaus kp 50 vasta plussa ja km, sitten kp28 haalea plussa ja kuopus syntyi tästä. Sitten oli pari plussaa vielä kp35 ja kp26. Eli siis ovis on ollut millon sattuu ja plussattu on vielä yli kp30 reilusti. Kierrothan miulla on ollut 30pv. Älä nyt siis viel luovuta, toivotaan siulle vielä plussaa, onhan täs viel päivä aikaa ennekun pitäs alkaa eikö vaan?

Meilä tietää yrityksestä nyt äiti, kun sain kakistettua viimein ulos :) Parille ystävälle olen sanonut myös, mutta asiasta en puhu kun yhden ystävän kanssa. Jotenkin ahdistaa puhua. Mut täällä ei kyl sitten yhtään, on vaan mukava kun pääsee höpöttää :)
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Sone kannustuksesta :) Mullahan esikoinen kans testattiin vasta terveyskekuksessa kun menkat oli olleet myöhässä jo 2vk. Enkä tuolloinkaan suostunut uskomaan raskauden mahdollisuutta ennenkuin sen plussan sieltä sain kuulla :D oli huono olo, väsytti ja rinnat oli kipeet ja vaikka mitä, silti uskottelin itselleni että EN minä raskaana oo :D esikoinenhan oli "vahinko" joskin plussan myötä sitten erittiän haluttu ja odotettu :heart:

Juu eli menkat pitäis alkaa to. tai pe. (kp27 tai 28) muutama päivä siis vielä! Dpo:sta kun en oo varma onko se nyt 12 vai vasta 11. Ja yleensä mulla on kierto sen 26pv mutta on heitellyt sit tosiaan välillä jopa 28pv. Viime kierto olikin sitten taas yks poikkeutensa, sain ovisplussan vasta kp15 ja menkat alkoi tarkalleen sitten dpo14 (niinkuin mulla aina) ja täten kierto venyi 29pv:n mittaiseksi :) Nyt kun en dpo:sta ihan varma niin siten on myös kaks vaihtoehtoa menkkojen alkamispäivälle :D kauhee stoori taas :LOL: Vaan mistäpä näistä kierroista koskaan ihan varmuudella tietää!
 
Ainiin piti sanomani, että toi viimekierto oli täysin erilainen kun tää meneillä oleva, ei ollut minkäänlaisia oireita eikä tuntemuksia, tiesin etten ole raskaana! Nyt sitten näin vahvoja oireita on (ellen kuvittele :O ) niin sitä vaan viimeiseen asti toivois että nyt on tärppi käynyt! Viime kierrossa kun en edes keksimällä saanut itselleni oireita ;)
 
juliesisko, ai kun jännää!:popcorn:

Rakkausvauva89, aika paljon kuulee kertomuksia synnytyksistä joissa kaikki ei ole mennyt käsikirjoituksen mukaan mutta ehkä niistä puhutaankin sitten enemmän. Mulla takana 3 sektiota joista ensimmäinen oli kamala kokemus henkisesti ja fyysisestikin koska oli ihan loppu ja kuumeessa siinä vaiheessa kun leikkaus päätettiin suorittaa. Toinen meni kans mönkään kun sain bakteerin ja toipuminen meni kaikin tavoin persiilleen. Kolmas sen sijaan meni oikein hyvin kaikin puolin ja nautin jopa sairaalassa olosta. Voi se palkinto on niin huisi ja tunne uskomaton, ihan tulee kyyneleet silmiin kun muistelee. Tuntuu että aika pysähtyy ja ihana keskittyä vauvaan, tuijotella vaan pientä nyyttiä. Älä stressaa vielä synnytyksestä ja kun sen aika on niin saat kaiken mahdollisen avun ja kuka ties raskauden aikana kasvanut henkisesti vahvemmaksi ajatukseen synnytyksestä:). Kyllä muakin hirvittää ajatus mahdollisesta neljännestä sektiosta mutta teen parhaani että kaikki menee hyvin ja toivun hyvin, muuta en voi.

).(, eilen illalla helpotti ne lukuisat kivut ja kolotukset joita on monta monta päivää jo ollut. Seksin jälkeen tosin palasi vihlonnat alakertaan. Olen tietysti ehtinyt jo miettiä sitäkin vaihtoehtoa että jos vaikka oliskin ollut ovulaatio silloin kierron alkupuolella ja nyt kun sain kirkuvan plussan ovistestiin myöhemmin niin jos se kielisikin plussasta.. No ainahan sitä löytää porsaanreikiä että vois olla raskaana:D. Jos ovis oli nyt myöhemmin niin talletuksia ainakin tehty ja ovis hyödynnetty. Jos vaikka kroppa odotteli miehen mielen muuttumista ja panttas ovista siihen kun saan ukon kellistettyä tositoimiin:LOL:.
Jännä nähdä kuinka paljon menkat myöhästyy jos/kun ovis tuli näin myöhään.
 
Viimeksi muokattu:
Vinkkinä: Unohtakaa yrittäminen ja nauttikaa kahden keskisistä hetkistä! Koko ajan pieniä kosketuksia ja muuta vipinää, joka päivä! :hug: Ei ressiä ja pakko panemista! Tulee ylläreitä ennen ku huomaattekaan.. :whistle:

Nimim. 2 kertaa toiminut ;)
 
Tietenkin kirjotin taas pitkät pätkät, niin että en ollu sitte kirjautunut ja teksti hävis. :(

Unikettu
, voihan se olla et mun pelkotila helpottaa kun siihen pisteeseen pääsee. Haluan ainakin pitää sen vaihtoehdon avoinna että voisin kokea normaalin synnytyksen ilman pelkoa. Kuitenkin NYT se tuntuu mahdottomalta, koska se pelko on saanu mut joskus ajatteleen etten edes omia lapsia voisi saada/pystyä tekemään.
Aika näyttää...

Ja siis pidetään nyt unikettu peukkuja, koska ikinähän ei tiiä!! ;)

Aiemmin joku oli kommentoinut mulle jotain siihen, kun sanoin että halutkin on kummasti lisääntynyt ja vauva mielessä makkarissa... en voi sille mitään. Mieheni kysy eilen että "mikäs seksipeto susta on tullu kun joka päivä pitää saada?" Mä vaan hymyilin ja sanoin että saahan sitä haluta. :D Sitten se kysy että "yritätkö sä nyt sit raskaaks tulla vai mistä on kyse?" Sanoin että joo, myönnän että se varmasti innostaa mua seksiin alitajuisesti. Kuitenkin HALUAN miestäni juuri hänen itsensä takia ja läheisyys suhteessa on molemmille tärkeetä. Eli vauva ei ole varsinainen syy seksin harrastamiseen eikä se tunnu pakkopullalta, päin vastoin ollaan huomattu et mitä enemmän sitä harrastaa sen paremmalta se tuntuu... Suosittelen kokeilemaan! :D

YRITÄN olla yrittämättä... tää kuume vaan on ihan HILLITÖN! On vaikee saada ajatuksia muualle, vaikka häätkin on tulossa. Toivon, että se on nyt tää alku, minkä oon näin intona ja laantuu sitten jonkin ajan päästä jos ei heti tärppää. Meillä ei oikeasti ole kiire.
 
Niina85: Ei varmaan kukaan pysty unohtamaan yritystä joka täällä kirjoittelee (tai jos unohtas niin ei varmana kirjottelis ;)), on se sen verran iso asia kuitenkin, mutta voihan sitä olla pienemmällä stressin määrällä jos ei höyryy liiikaa. Tavallaan tietoisesti rajoittaa omia ajatuksiaan. Ei kyl toimi miulla, ajatukset on aika voimakkaasti kuumeilussa, mut hyvällä tavalla :D Ehkä rankemman kaavan tjottailu olisi siinä vaiheessa paikallaan jos menis vuos tai pari, mutta toivotaan nyt ettei menis niin kauaa ja yritetään nauttia tästä vaiheesta elämässä <3
 
Kyllä siitä kun seksin jälkeen miettii että hei tästä voi syntyä jotain uutta ja ihanaa niin tuo mun mielestä seksiin jotain sitä mistä on pohjimmiltaan kyse. Mä tunnen suurta rakkautta ja yhteyttä toiseen just sillä hetkellä ja sen jälkeen. Mutta mutta, meillä onkin lapset saaneet alkunsa tähän mennessä helposti eikä pakkopanemisesta ole ollut merkkiäkään:D. Tää kuumeilu on tavallaan ihanaa vaikka se vaikuttaakin siltä että toisinaan turhaa stressiä ilmenee yhdessä sun toisessa kuumeilijassa. Mut sehän tässä onkin se juttu että täällä voi kertoa niistä fiiliksistä joita ei ihan äkkiä tulis jollekin päin naamaa(ei edes kumppanille) sanottua. Usein jutut on mielijohteita ja hetken tunteita mutta just sillä hetkellä itsekullekin isoja juttuja vaikka ehkä joskus menevätkin överiksi:D. Ja ihana huomata ettei ole ainoa jolla menee yli=).
 
Ei mulla ainakaan (en oo huomannut että miehelläkään) seksi olis ollut minkäänlaista pakko suorittamista, vaikka vauvaa tässä yritetäänkin! ei mulla ainakaan vauvan suloiset kasvot oo mielessä kun mieheni kanssa seksiä harrastan ;) Ja todellakin ainakin mulle helpommin sanottu kuin tehty tuo, että ei yritä! Oonhan nyt vannonut, että tämän kierron jälkeen en testaa enkä laske päiviä vaan annan tärpin tulla jos on tullakseen. En tiedä onnistuuko! Mutta ainakin nyt on ovistestit loppu ja todellakin niin paljon harrastustoimintaa tulossa kesää kohti että en yksinkertaisesti ehdi ajatella vauvajuttuja kaiken aikaa! :)

Rakkausvauva mulla oli kans jollain lailla paineita synnytyksestä, joskin ne iski päälle vasta sairaalassa... Mun ystävä oli synnyttänyt pari kuukautta aikaisemmin ja synnytys oli vaikea! Ponnistusvaihe oli kestänyt kauan ja vauva oli jouduttu lopulta auttamaan ulos imukupilla, ei olisi millään halunnut tulla ulos... Tätä pelkäsin itse, että jos joudun kärsimään saman. Tiedossa oli että iso vauva on mulla tulossa, jotkut vielä kauhisteli että ompas siinä ensisynnyttäjälle kokemus!!! Synnytys kaikkiaan kesti mulla n. 10tuntia ja itse ponnistus 10min :) Sieltähän tuli terve poika kokoa 4290g ja 53,5cm :heart: Mulla synnytys oli siis oikein helppo lopulta, vaikka kyllä sinne sitä kipua ja itkuakin mahtui, niinkuin ihan varmasti kaikilla... Sinä pärjäät kyllä! :hug:

Omanapa: Heräsin juuri vähän aikaa sitten 2tunnin unilta! Töistä kotiin tultua olin taas ihan järjettömän väsynyt ja mulla iski yhtäkkiä ihan kamala pahoinvointi... Piti käydä yökkimässä veskissä, en kumminkaan oksentanut. Heti herättyä ryntäsin suoraa päätä keittiön kaapeille, teki sikana mieli saada sekä suolaista että makeaa! Löysinkin miekkosen kätköt: ranskanpastilleja ja suolatikkuja joita sitten pistelin molempia niin paljon että nyt äklöttää taas vähän :LOL:
En oikein osaa sanoa onko mulla silti raskautunut olo vai ei :O Jotenkin kait se aamuinen nega sai ajatukset siihen että tärppi ei oo käynyt... Vatsassa on nipistellyt edelleen mutta se on jotenkin ollut nyt vähempää kuin aikaisempina päivinä. Nyt on 3 huonosti nukuttua yötä takana, nukahdan illalla hetkessä mutta herään varhain aamuyöstä pyörimään ja uni on sitten kellon soittoon saakka tosi katkonaista. eli iltapäivien väsymys ja huonovointisuus voi johtua toki pelkästään huonosti nukutuista öistä!!! Joskin normaalisti päiväunet ei vaikuta mun yöuniin mitenkään ja valoisina aikoina en oo yleensä väsynyt vaikka olisin nukkunut vähän.... Kaikki ei siis nyt ihan kunnossakaan ole mutta liekkö romuska vai raskaana? ;)

Muokkaus vielä: eli oon huomannut myös nyt että viimeaikoina seksi ei oo käynyt pienessä mielessäkään ja en halua edes mieheltäni läheisyyttä! Jotenkin pelkästään se kun hän tulee pusuttelemaan tai halaamaan, ahdistaa mua :O Tarkemmin ajateltuna tätä on ollut varmaan yli viikon jo :'( Mistähän tää voi johtua? Eilen illalla myöskin olin kamalan ärsykeherkkä... tuntui että yksikin ärsyke saa mut räjähtämään, olisin halunnut että kukaan ei liiku, eikä puhu, eikä koske: vain MINÄ olen tässä ja nyt ja te muut olette pois :D
 
Viimeksi muokattu:
Rakkausvauva89 mun kaverilla on vajaa kolmen kuukauden ikäinen tyttö ja tosiaan vaan lisää tätä kuumeilua. Aivan ihana tapaus ja käyn heillä kyläilemässä aina kun voin. :)

Meillä mies tilasi mulle vauvalehden (yllätyksenä), mutta se ei ole vieläkään tullut. Aikaa kuitekin on jo pari-kolme viikkoa ellen ihan väärin muista. Itse olin ostanut irtonumeron ja sitten kirpparilta vanhoja lehtiä (kaksplus ja vauva). Itse tykkään enemmin vauvasta, suosittelen tilaamaan!

juliesisko minä en halua ketään lähelleni kuukautisten alussa ja koko ajan olen normaalia äksympi. Toki voi johtua raskaudestakin ja toivotaan, että sen plussan vielä saat! Muut oireet viittaavat vahvasti siihen suuntaan! :)

Minä ajattelin huomenna aloittaa ovistesteillä testailun. Olin jotenkin ajatellut, että testi olisi hyvä tehdä aamulla, mutta ohjeissa lukee, että suotuisin väli olisi 10-20. :confused:
 
Huomenta! Ihanaa, kerrankin hyvin nukuttu yö takana :heart: Tein testin heti herättyä, ja en nyt osaa sanoa näänkö siinä häivähdyksen väriä... JOS siinä mitään edes näkyy, niin se on kyllä kaikkien haamujen esiaste. Sit menin vielä tekeen tän klassisen: tarkkailin eilistä r-testiä! Siinäpä näkyi nyt sitten hyvin haalea, mutta kumminkin tihrustamatta havaittavissa oleva viiva. Äh, uskon että toi nyt sekottaa mun päätä sen verran että haluan nähdä sen haamun myös tän aamuisessa. Noh, mene ja tiedä! Yksi testi on vielä jäljellä ja sen teen vasta viikonloppuna jos menkat ei oo alkaneet :) Ihanaa, mulle tulee äiti ja sisko tänään kylään ja lähtevät vasta sunnuntaina, saan muuta ajateltavaa ;) Sain perjantaiksi napattua vapaapäivän jotenka ekstra pitkä viikonloppu nyt sitten tämänpäiväisen työkeikan jälkeen :)

Eilenhän siinä sitten kävi niin, että ukko kulta sai lämmiteltyä minut lemmenleikkeihin! Seksin jälkeen havaitsin veskissä että paperiin tuli veristä (vaaleanpunaista)"litkua". Nyt sitä ei enää ole. Oon kuullut, että raskauden aikana yhdyntä voi aiheuttaa pientä vuotoa?
Mä oon kamalan äkkipikainen ja oikeesti mieliala saattaa muuttua hetkessä, kun elän niin tunteella ja näytän myös, oon esim. tosi herkkä ja itken kyllä jos yhtään itkettää ja kohta saatankin nauraa kippurassa. Oon sillain sievästi sanottuna erittäin räiskyvä persoona :D siispä en oikeesti osaa sanoa milloin alakulo tai kiukku on menkoista johtuvaa tai milloin jostain ihan muusta... :) Sen oon kyllä havainnut, että yleensä ennen menkkoja (minä lie päivänä) iskee se inhotus itseen: näytän kamalalta/oon lihava, haisen kamalalta, vaatteet ei sovi päälle, kaikki inhoo mua....Tää kestää sen yhden päivän aina. Tätä ei oo tullut vielä ;)
 
Niin ja se mulla piti sanoa, että en oo koskaan sillain tarkkaillut koska mulla tekee mieli läheisyyttä/seksiä jne. mutta ainakin just viime kierrossa muistan kun halusin kauheesti just ennen menkkoja ja vielä ukolle höyrysin että "vielä kerkee ennen ku vuoto pukkaa päälle" :D Oon vaan normaalistikin niin äärilaidoilla kulkeva tyyppi etten osaa sanoa mistä tunnepurkauksen milloinkin johtuu :D
 
Juu juliesisko erittäin lupaavaa, eiköhän sulla ole pikkuinen matkassa:)!

Mulla on muutama r-testi tuolla odottamassa kun yhtenä päivänä pari tilasin kun oli niin varma olo. Tänään kp25/27-28 ja äkkiä kävin aamulla pissalla etten vaan ehdi tehdä liian aikaista testiä. Eilen illalla poltti ilkeästi oikealta puolelta, paleli kuin olisin kipeäksi tulossa ja huono olo joka helpotti kun otin pari suolakeksiä. Oli niin varma olo ettei se muuta voi olla kuin alkuraskauden oireita. No tänään nyt sit taas ei oo yhtään varma olo enkä jaksa uskoa että plussaisin.
 
Unikettu: :D Eks ookkin hermoja raastavaa ja JÄNNÄÄ :D Toi testin tekemisen kiusaus on kyl paha, kun pystys sinnittelee siihen että menkat olis myöhässä niin välttyis niiltä "tein negan liian aikasella testillä" .. Voi vitsi kun tässä kierrossa malttasin miekin ootella sinne kp30 ainakin. Nyt vasta kp13 menossa ja luultavasti ne otolliset hetket käsillä!!! |O Aika varmaan matelee seuraavat parisen viikkoa!

Mikähän siinä on että irl ei haluu puhuu näistä kuumeiluista mutta täällä pystyy olla tosi avoin ja oma itsensä. Melkein ahdistus iskee jos joku tuttu alkaa kyselemään, tuntuu jotenkin että siinä tullaan liian lähelle, omalle reviirille.. Tänä aamunakin eräs ystävä kyseli onko tulossa perheenlisäystä jolle mainitsin että olen ottanut kierukan pois niin oli jotenkin pakko vaihtaa puheenaihetta heti, jotenkin kiusaantunut olo tuli.
 
Sone, ihan mahdotonta pitää ajatukset muualla ja sitten kun tuntuu että oireita vaan pukkaa vaikka mielestäni olen heittänyt turhat plussaamisen paineet ja alkanut pikkuhiljaa iloita siitä että kai meillä yritys on päällä. Nyt mulla on kyllä ollut huono olo ihan oikeasti ja sellaista jännää "kirvelyä/syljeneritystä" leukaperissä kun alkaa huono olo hiipiä, kuten just nyt kun ajattelen että joisinko toisen kupin kahvia=). Mutta jotenkin tuntuu siltä että enhän mä voi plussata kun ollaan häthätää just ja just yritystä aloiteltu ja noi ovistestauksetkin mietityttää.
Mä en oikein tykkää kertoa kenellekään yrityksestä tai edes vihjailla. Mä olen aina halunnut hetken pitää sen oman salaisuuden ihan ihan salassa ja hymistellä vaan itsekseni. Toki mies saa tiedon heti ja se kun on sellainen ettei jaksa kauaa odotella vaan kiikuttaa jo kuoharit läheisille ja julistaa uutisen. Mä voisin siinäkin kohtaa odotella pidempään. Tosin jään kiinni aika pian kun vatsa pompsahtaa heti aina näkyviin ja tuntuu kasvavan kyllä äärimmäisiin mittoihin. Olisko pienet sisätilat, kohdunasento ja isot lapset olleet tähän syynä:). Mutta yritän nyt sinnitellä vielä testien kanssa mutta kyllä mä ehkä jonkin testin teen ennen menkkapäivää. Pitäähän tästä tilanteesta ottaa kaikki irti:D.
 
Heippa!

Mä en ole liiemmin täällä käynyt keskustelemassa, vaikka keikunkin tuolla listoilla " yrityksen aloittaneet. Lueskellut kyllä olen. No, semmosta vaan ajattelin laittaa, että plussasin 15.5 ja nyt rv 4+3 omien laskujen mukaan :heart:. Meillä tärppäs heti yk 1, ja olo ON epätodellinen. Ja mies on ylpeä supersiittiöistään :D. Näyrin mielin otin raskausuutisen vastaan, koska työskentelen naisten kanssa ja tiedän, miten vaikeaa raskautuminen voi olla. Alussahan tässä ollaan, ja tottakai pelottaa kuinka käy, mutta ei nyt taida auttaa murehteminen.

Terkuin mimmilii ja rv 4+3
 
Jes, ptikä viikonloppu edessä, eminaa vaan väsyttää niin, että parasta suunnata tästä seuraavaksi kunnon päikkäreille :)

Ihania uutisia Mimmilii, paljon onnea pidetään peukut ja varpaat pystyssä, että kaikki menee hyvin. Muilla tuntuu myös olevan jänniä aikoja..teillekin stemit ja onnen toivotukset piinailuun.

Meillä tästä yrityksestä tietää mun äiti, sisko ja läheinen ystävä. Mies on kuulemma vastannu kavereidensa tiedusteluun pereenlisäyksestä, että pillerit on jätetty pois, mut tulee kun tulee..miehillä toi ajattelumalli taitaaki toimia paremmin ;) Lisäksi juuri valmentaja kyseli viime viikonloppuna, että onkohan perheenlisäystä, et pitää tilalleni etsiä joku joukkueeseen muuten...mitäs tohon nyt sitte voi vastata!? kai se niin on, et kun on juuri naimisiin menny, niin kaikki ympärillä pohtii meidän tilannetta, kiusallista.

Mullaki on ollu vähä outoja tuntemuksia viime aikoina. kp 24/30 menossa ja vatsaan on kyllä pari päivää sattunu aika kovaa...niin ku menkkakipua, mut ei ne mulla oo aikasemmin näin paljon aikasemmin alkanu..lisäksi välillä tuntuu semmosia viiltoja...jännä nähdä, täälläkin siis toivo elää ja mieli tekis hankkia varhaistestejä...ehkä viikonlopuksi sitte jos en muuten malta olla :D Limaaki on tulla enemmän, tai sitte oon vaan kiinnittäny asiaan huomiota enemmän...hmmm...

Ihania vapaita niille joilla on ja voimia työn raskaan raatajille!!
 
Ihania uutisia Mimmilii, ONNEA! :heart:

Ja nyt on peukut ja varpaat pystyssä teidän muidenkin puolesta joilla tuntemuksia... Juliesiskon oireet ovat ainakin aika selkeitä! :)

Mä oon ihan koukussa tähän ketjuun ja kaikenmaailman vauva-aiheisiin... saispa jo oman. <3
 

Yhteistyössä