Viikonlopun vietosta palattu! Kotikulmilla oltiin taas, kuten lähes joka viikonloppu. Haaveissahan olisi muutto sinne takaisin mahdollisimman pian.
Tervetuloa
Vilijonkka ,
Eläinrakas,
Rakkausvauva89 ja
juliesisko!
Onnea
Niina85!
Miwwi :hug:
Teillä oli tuolla aiemmin puhetta omasta ruokavaliosta. Itse pyrin syömään terveellisesti, mutta syön aivan liikaa makeaa, herkkuja yms. Koko viikonlopun mulla oli maha aivan sekaisin (johtui kai kuukautisista), joten tänään aloitan sitten terveelliselllä linjalla. Aamupalaksi puuroa ja vattuja. Toivotaan että into kestää.
Eläinrakas Meillä mies oli aluksi vauvaa "vastaan" (halusin vasta parin vuoden päästä), mutta keskusteltiin asioista muutaman kerran vakavasti ja pian mieskin oli aivan innoissaan. Kannattaa selvittää miksi miehesi ei halua lapsia juuri nyt. Meillä miestä huoletti taloudellinen puoli ja mun kesken jäävät opinnot. Ne kun saatiin puhuttua selviksi, niin mieskin oli jo vakuuttunut.
Sone Olis kyllä kiva jatkaa juttelua samassa porukassa odottajienkin puolella. Hyvä idea!
Toivoliini En osaa sanoa kuinka paljon mehua pitäisi juoda, joku voisi valaista siinä, mutta käsitykseni mukaan kaupan mehu kelpaa ihan hyvin. Minunkin pitäisi muistaa ostaa sitä.
OMA: Kuukautiset alkoivat torstaina illalla ja nyt ovat lopuillaan. Koko viikonlopun oli maha aivan sekaisin ja heikko olo, mutta kipuja ei ollut suuremmin. Suuria kipuja pelkäsin pillereiden lopetuksen jälkeen, koska ennen pillereitä olivat pahat ja kyllä niitä pillereidenkin aikana esiintyi. Nyt olis siis menossa kp5(?),
joten missähän vaiheessa kannattaisi alkaa tikuttamaan kun ensimmäinen kierto pillereiden lopetuksen jälkeen kyseessä? Pillereiden kanssa kierto oli 24 pv ja ennen pillereitä (söin reilun vuoden) n.30 pv.