-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Täälä tuli eilen vessassa käydessä paperiin vähän vaaleanpunaista vuotoa, sama kun edellisessä km.. :ashamed: taisin olla taas liian innokas. :( toivottavasti tää ei olis mitään pahaa.. vähän menkkamaista jomotusta edelleen, tuntuu et menkat alkais..
 
Miwwi: Ei nyt masennuta, se edelleenkin voi olla ihan normaalia ja jos ei ole kirkasta verta niin sen mukaan kaikki ok. Toivotaan nyt vaa parasta että pysys harmittomana.
Alkuraskauden vuodot on kyllä turhankin yleisiä ja säikyttää helposti, varsinkin kun maha ja selkäkivut säestää taustalla. Ja nehän kuuluu asiaan alkuviikoilla.

Toivoliini
: Tummunut on viiva taas siulla :) Kyl siun nyt täytyy vaan uskoo että oot raskaana!! :)

Unikettu :Juu voidaan sit yhdessä alkaa laihduttaa keväällä :D Laitetaan pino pystyyn ;) Toi migreeni on kyl paha vaiva, miulla oli kans hirveet päänsäryt jossain vaihees, nyt on helpottanut nekin. Vettä piti killittää hirveesti, se auttoin vähän edes.
 
Viimeksi muokattu:
Voi YÖK :x mulla on ollu kamala päivä... Niin paha olo et sohvalla oon maannu koko päivän ja ottanu "pieniä" päikkäreitä. Just ja just jaksoin kaupassa käydä (pyörällä vesisateessa :mad:). Vähän piristi ulkoilu koiran kans, mut on tää väsymys jo sen verran hurjaa et loppumatka meni ihan tsompina ja hyvä et jaksoin kiivetä raput.. Onhan tää varmasti kaiken sen arvosta, vaikka nyt onki vähä synkkiä ajatuksia :D Oksu ei oo tullu, vaikka melkein toivosin et tulis jos se auttas, vaikka ei se varmaan tätä etovaa oloa mihinkää veiskään. Mikään mitä kotikaapeista löytyy ei maistu, mut sit kaikkea mitä telkussa näkyy haluttais syyä :rolleyes: Anteeksi omanapailu.. Pahinta tässä on se et mies ei oo kotona ja joudun kärsiin nää pahat olot yksin. Pitäs kait harkita et jos jolleki kertos täst raskaudesta ettei tarvi yksin kärvistellä jos ei esim ees kauppaan jaksa.
 
Miwwille tsemppiä:hug:. Jospa se kuitenkin olis ihan harmitonta vuotoa.

Toivoliini on niiin raskaana=). Älä murehdi.

Panzkus se tosiaan on se arvoista! Täällä kanssa ollut ihan kamala päivä olojen puolesta ja vähän muutenkin, ja kuinkas sattuikaan että mies ollut poissa päivän ja lapsilla kaikilla toinen toistaan huonompi päivä. Sitten kun tyrkkäät vielä koiran kuppiin raakaa jauhettua naudan vatsaa niin kyllä alkaa vähemmästäkin oksettaa:O. Onneksi pääsee kohta nukkumaan=).
 
Viimeksi muokattu:
Sone kiitos kysymästä, vuotoa kesti sen kaks päivää (niukkaa), et tänään ei enää ole tullut mitään. Vatsa sen sijaan vähän kipeä ja sitä silleen "repii" kun nousen seisoon tms... en sit tiedä onks normaalia.

Toivoliini, niin, ootko testaillut?

Panzkus, ainakin tiiät et siellä on se nyytti <3 Itsellä kun ei oikein oireita ole niin tuntuu että onko siel ees mitään. jaksuja!!
 
Sone: En ole soittanu mihinkään, en jotenki ole ollu vielä niin raskaana:D, Ens viikolla pitäis rimpautella. Ja ultraankin tekis mieli, pitää kysyy tarjooko ne neuvolan kautta alkuraskauden ultraa vai kustantaisko sen omasta pussista.

Tänä aamuna tein viimeisen testin, enkä enää aio testata, voin laittaa kuvaa iltapäivällä kun töistä pääsen mikäli joku haluaa nähdä. Ihan oli jo paremmat viivat siinä apteekin omassa.

Tää lähtis nyt töihin.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Rakkausvauva, nuo sun oireet kuulostaa ihan samoilta mitä mulla oli esikoisesta: pientä tuhrua ja kamalat vatsakrampit. Kävin jopa lääkärissä niiden takia, olivat ilmeisesti normaalia kohdunkiinnikkeiden veneymistä mikä ei ole harbinaista ekassa raskaudessa.

Tsemppiä myös Miwwille toivottavasti vuoto loppuu.

Täällä on alkaneet armottomat liitoskivut, lonkkia juilii kävellessä sen verran että ankkatyyli taitaa olla ainoa etenemistapa tästä eteenpäin. Onko mitään vinkkejä liitoskipujen helpottamiskesi.
 
Heissan!

Laita vaan Toivoliini kuvaa viimisimmästäkin testistä!! :)

Undu: Eikai niihin liitoskipuihin auta muu kun synnytys sitten... :/ Mie käytin kauratyynyä aika paljon viimeks loppuraskaudesta ja se lievitti hiukan kipuja. Miulla oli kyl alaselkä se pahin, monta kuukautta särki.

Huhhuijaa, to olis neuvola ja tänään poksuu rv15 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Toivoliini
Sone, oot jo niin pitkällä :) Vau!

Omanapa: Koko ajan kuvottaa. Siis en oksenna, mutta kun on sellanen olo et voisin oksentaa koska tahansa. :( No, se on kai sen arvosta. Sen lisäks väsyttää, pissattaa, närästää, nälättää, tissit kipeenä... että oireita kai on ilmestynyt!

Kirpun kanssa tänään 5+6
 
Mut voi poistaa listoilta.. Vuodan verta. Parempi kun tuli ulos jos vaikka kaikki ei ollut ok ja hyvä kun nyt eikä rv 12..

ONnea teille muille:heart:

Ja niin taas oma aavistus piti paikkansa, mulla oli koko ajan sellain olo, että kaikki ei mene ku strömssössä..:(
 
Voi ei Toivoliini, olen kovin kovin pahoillani :'( :'(. Jaksamista:hug:.

Sone on tosiaan niin pitkällä=). Kohta se vauveli siellä alkaa kutittelemaan. Mä oon kyllä tuntenut liikkeet jo muutaman viikon:LOL:. Ilmakuplat siellä varmaan mun vatsanahkaa kutittelee..

Rakkausvauvalle tsemppiä oireiden kanssa ja toivotaan että helpottaa pikaseen. Musta tuntuu että mulla on ollut nyt muutaman päivän jo parempi olo=).

unikettu:heart:8+6
 
Toivoliini ei oo totta :'( Miten jakselet? Onko ihan runsasta vuotoa? Voi itku, mie niin toivoin että siulla olis nyt mennyt hyvin tää raskaus! Ei kai siinä sit auta kun toivoo uutta tärppiä ja parempaa onnea. Ihan kamala olo siun puolesta :hug:
 
Siis aamulla vessareissulla tuli pyyhittäessä ihan reilusti verta, sen jälkeen ei ole tullut mtn. Kovin on menkkamaista jomoa selässä ja mahassa.
Mulla on ollu sellain tunne, että loppuun saakka tää raskaus ei mene, siks en ole edes kovin pettyny ja on kuitenki paras luottaa siihen, että luonto hoitaa ja että menee kesken jos kaikki ei ole kunnossa.

Nyt vaa pittee (taas) odotella, jos ei lisää vuotoa kuulu, meen ens vk gynelle, tuskin hyödyttää nyt lähtee kun viikkoja oli/on niin vähän.
 
Toivoliini, voi ei! :'( Olen kovin pahoillani! :hug: Onko tosiaan siis runsasta ihan kunnon verta? Uutta tärppiä pian teille.

(.) Juu toiv. helpottaa pian tää olo... neuvolasta lohduttivat että se yleensä tarkottaa sitä et kaikki on ainakin hyvin pikkusella. Saikkua tuli!
 
Täälä kans on vuotoa tullut jo aika runsaasti, ja hyytymiä myös, eli se oli sitten tässä, onneks tosiaan näin aikasin, kivut ei oo ollu yhtä vahvat kun edellisessä ja ei vuotokaan NIIN runsasta, mutta nyt tosiaan aika alussa tapahtu ja tosiaan nuo testithän ei kunnolla edes vahvistunut joten tää oli arvattavissa, nyt taas saa vaan odottaa muutamat menkat..
 
Voi Miwwi olen kovin pahoillani:'(. Voi että te jaksatte Toivoliinin kanssa olla uskomattoman reippaita ja realistisia. Kovasti jaksamista teille molemmilla:hug:.
Toivotaan että tulisi sitten pian uusi tärppi. Voi kurjuus sentään tätä elämää joskus:(.
 
Toivoliini: Mie en nyt viel suostu uskoo pahimpaan, eli nyt sit vaan odotetaan (ko?) siis ootko harkinnu soittoa gynelle? Positiivista on että verta ei oo tullu enää!! Onko kipuja vielä? Tainno koko alkuraskaudenhan niitä juilimisia on että se ei välttämättä kerro mitään...

ON: Mahaan koskee, oksettaa, näinköhän oon tulossa kipeeks. Viel pari tuntia töitä ja tässä vikalla tauolla pakko oli käyä kurkkii mitä tänne kuuluu :)
Jänskättää hirveesti torstain neuvola, pelko on kova onko siellä mitään elossa. Varsinkin kun liikkeitä ei mitenkään SELVÄSTI ole tuntunut. Viime raskaudessa näillä viikoilla tuntui. Ihan kun jotain muljuamista olis mut en voi olla varma, saatan kuvitellakin. No maha on ainaki kasvanu.
 
Voi että Toivoliini, jospa selviäisit pelkällä säikähdyksellä! Minäkään en suostu uskomaan että toivo olis menetetty!

Sonelle jaksamista ja kyllä siellä pikkuisella kaikki hyvin on=).

(.)Kaksi kamalaa päivää takana, mä kun luulin että alkoi jo helpottaa.

unikettu:heart:9+0
 
Unikettu niinnne vaan viikot siullakin nousee, nyt jo 9 :) Ja kohta siulla on eka kurkkaus sit vatsaan, eikö vaan? :) Jaksuja, kohta se alkaa sit jo helpottaa olot sielkin :)

Ehkä miekin taas rauhotun hetkeks kun ne sydänäänet saadaan kaiken toivon mukaan kuulumaan, muuten kyllä oon nauttinut tästä raskaudesta jo, jos ei tosiaan lasketa noit ajoittaisia pelkotiloja ;)
 

Yhteistyössä