-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Miwwi, pahoittelut. Hieno asenne sulla on tähän, itse en ole kesenmenoa kokenut mutta pelkoa kylläkin. Toivoliini, älä vielä luovu toivosta. Tosin hormonitham tasoittuu vasta jonkunajan päästä keskenmenosta. Ehkä kantsii mennä lääkäriin, näkevät kuitenkin sen ruskuaispussin jo 4+ viikolla.

Tänne ei uutta, välillä on parempia öitä ja onkuin sumusta heräisi. Sitten niitä niinkuin viimeyö että herää monta kertaa ja valvoo aamuyöllä. Hohhoijaa. Oikeestaan väsymyksen takia odotan äikkärin alkua kaikista eniten.
 
Sone kolmisen viikkoa on ultraan=). Mulla oli pe-su jo hyvä olo mutta sitten taisin innostua liikaa tuon rempan kanssa ja nyt on sitten ottanut takaisin oikein kunnolla. Äkkiä mennyt nää alkuviikot. Nyt kyllä vatsaa ei oikeastaan enää saa peiteltyä, ainakaan noilla olemassa olevilla normivaatteillani. Pitäisi käydä ostamassa parit mammahousut ja lainata miehen paitoja:D.
 
Testasin huvikseni et mitä digi näyttää. En usko et kaik on ok, toivois vaan et tulis ulos ettei
Tarvis mtn toimenpiteitä. En ihan viel viiti mennä lääkäriin. Jos ei vuotoja tmv tule niin ens
Viikol meen gynelle, sit ois rv6+
 
Sone Hyvä!

Ensimmäistä kertaa joutui tänään käydä oksentamassa ihan kunnolla. En ole oksentanut yhdessäkään raskaudessa aiemmin. Kai siellä on kaikki sitten superhyvin pikkuisella kun näin huonoa oloa pukkaa;).
 
Tänää tullu pyyhittäessä ruskeaa limatuhrua.. Ei verta. Tissit kipee ja öllö olo.. Eli vaan odotellaan.. Mut edelleenkään en usko et raskaus jatkuis, odotan vaan koko ajan koska vuodot holahtaa. Sitä kaavintaa kammoan edelleen.. Jotta tulis nyt ulos jos tullakseen.
 
Jep, ens viikon alussa meen ultraan/lääkäriin.. Mä nyt vähän pitkitän. Sit ois rv yli 6 ni saattas sykkeet näkyy jos ois näkyäkseen.. toisaalta jos oottais viel pitempään, ni se ei sanois, että tule viikon päästä uudelleen ja maksa taas 100e.. voisi kirjottaa sairaalaan sitte lähetteen jos toimenpiteitä vaatii.

On vaan niin epäuskonen olo että kaikki ois hyvin, ikinä ei ole tullut minkäänvaltakunnan vuotoa raskaana ollessa, paitsi kerran ja kesken meni, ja sekin kyllä vuoti kerralla, nyt verta on tullut kerran pyyhittäessä..

En ees jaksa enää miettii, kohdun ulkosta kyllä pelkään:( nii, tai mitä mä nyt en pelkäis..

Ja toki, mä raportoin teitä söpöläisiä:heart:

Toivo rv5+3 ennekuin toisin todistetaan..
 
Toivoliini Jos sulla on vaan kerran pyyhittäessä verta nii en kyl heittäs viel kirvestä kaivoon. Eiks nuo vuodot ole alkuraskaudessa aika tavallisia. Ootko kysyny esim neuvolasta pääsisitkö ultraa julkiselle jos vuotojakin ollu? Ehkä paras ois ultrata sit 7+ viikolla jos maltat oottaa, niin näkyis se sykekin jos näkyäkseen :)

(.) pahaa oloa, pahaa oloa, nälkä mut mitään mitä kotona on, ei haluta :rolleyes: Huomenna neuvolassa eka ultra, HUIII :)

panzkus 6+6
 
Toivoliini: Luulis että olis tullu jo vuoto ja kaikki ulos jos ei siellä mitään kehittys!?!?! miiust asie oot kyllä nyt raskaana kunnes toisin todistetaan! :)
Miulla on alkanut keskenmenot ihan kirkkaalla vuodolla ja se on voimistunut päivän aikana kunnon tulvaksi, se ei siis missään vaiheessa loppunut, ja kivut yltyi vähäisistä aika pahoiksikin. Ja tässä raskaudessa tosiaan säikähdin veritiploja rv 4+, olin myös varma että vuoto alkaa, ei sitten alkanut.

Panzkus: Tsemppiä neuvolaan, miulla kanssa tänään klo 9.00, jännittää ihan älyttömästi, ja pelottaa!!!
 
Olisko kellään neuvola/ultrakuulumisia? Sone? Panzkus?=)

Minäkään en Toivoliinin kohdalla olisi ihan toivoton! Mulle tosiaan sanoivat neuvolassa viimeksi että sitten jos tulee vuotoa siinä määrin kun olisi menkat niin syytä huolestua mutta kyllähän nuo huonot fiilikset kuulostaa vähän pelottavalta sen suhteen ettei kaikki tosiaan ole niinkuin pitäisi:hug:.

Sone en tiedä olisiko se niin että raskaus raskaudelta olot olis pahemmat vai olisiko se sitä kun on jo pesuetta sen verran että väistämättä joudut omia tarpeita laittaa sivuun, ei saa samalla tavalla levättyä kuin pienemmällä lapsimäärällä. Ja tietysti ikä voi tehdä myös tehtävänsä.. En tiedä mutta toivon että pahat olot enteilis poikaa ja kovin on poikaolo. En osaa kuvitella kolmatta tyttöä. Nämä fiilikset tosin vaihtuvat sitten hetkessä jos ovat muuttuakseen. Ja mullahan on tosiaan se ultra jo ens viikon jälkeen=). Anoppi tokaisi että siellä on kaksospojat kun niin koville nyt ottaa. Eilen sain onneksi mummilassa nukkua ja kuulemma olin vaan kalpeana maanut viltin alla. Tänään on parempi olo. Eilen tuntui ylivoimaiselta viikata pyykkiä kaappiin mutta tänään sain pyykkivuoren purettua=). Meinasin lähteä lenkille ja kahviakin olen juonut pari puolikasta kuppia.
Vaikka olot eivät ole samanlaiset kuin elokuvissa, että tekis mieli betonia nassuttaa, mutta sen huomaan kyllä että jos jotain pitää saada niin sitä pitää saada heti. Kun alkaa nälkä kurnia niin pitää jo välistä vetää eikä syödä sitten vasta kun lapsille on saatu kaikki laitettua=).

unikettu:heart:9+2
 
Mulla ei siis ollu neuvolaa vielä, vaan pelkkä ultra. Mahtavaa että meidän neuvolassa on tuo ultramahdollisuus niin ei tarvi maksaa maltaita yksityisellä. Ihan vatsan päältä ultrasi ja olin ihan varma ettei siellä mitään näy kun kohtukin taaksepäin kallellaan. No näkyi siellä sa kaikkein tärkein: pienen pieni sydän pamppaili lujasti :heart: Muuten ei hirveästi mitään erottanu ku oli niin rakeinen kuva eikä mittojakaan saanu. Mutta neuvolakerralla katotaan viel uusiks jos ei silloin vielä sydänääniä saada kuulumaan. Oli kyllä oikein mukava neuvolatäti :D

panzkus 7+0
 
Ihana, että tänne on rantautunut uusia odottajia! :)

Toivoliinille, kovasti voimia ja uskoa! Kyllä tämä kaikki voi vielä onneksi kääntyä, näin jaksan ainakin itse puolestasi uskoa!

Itsellä ollut nyt aika paljon kiireitä, kun piti palata koulunpenkille syyskuun alussa ja nyt yritän saada mahdollisimman paljon tehtyä opintopisteitä ennen kuin jään äippälomalle :) Odotus on sujunut hyvin ja olen kyllä kiitollinen tästä keskiraskaudesta, kun lueskelen teidän pahoinvoinneista. Maha kasvaa kovaa vauhtia ja pieni myllää päivittäin ja liikkeet ovat kyllä voimistuneet aivan mahdottomasti :D

Hyviä vointeja kaikille, etenkin pahoinvoinnin kanssa taisteleville ja vuodoista kärsiville!

kathii & vekara 24+2
 
Unikettu, oliskos aika hurjaa jos tuliskin kaksoset, sit siul oliskiin jo kuus lasta :D hih;)
Mie oon kans jotenki yhdistäny oksentelut pojan odotukseen, joten tavallaan miul on poikaolokin, vaikka
Suurimman aikaa on tyttöolo :)
Mie en oo enää juurikaan yrjöilly, viime la viimeks, onneks enää harvemmin on paha olo.

Panzkus, onpa hienot kuulumiset siulla <3 ihanaa!!

Kathiille tsemppiä koulun penkille ja koitahan ladata voimia sinne loppuraskauteen :)

On, neuvolassa kaikki meni hyvin, vahvat äänet löytyi heti ja kaveri potki hirveesti dopleriin :)
Ja nyt mie uskon että ne muljahtelut mahassa on oikeita liikkeitä :) ihanaa :)
Painoa oli tullut 3kg eli ihan tarpeeks 16 viikossa!! Hyvin se nousee vaikken herkkuja syö nimekskään.
Nyt jos sais pysymään niin että puoleen väliin nousis kilon niin sit menis samaa rataa kun viime raskaudes
Jossa keräsin 12 kg neukun mukaan ja plussasta laskettuna 15kg :O
No tuli nyt mitä tuli niin sit keväällä tiputetaan! :)

ps. Säikähdin tänään puolkuoliaaks kun vahingos astuin kaverin koiran hännälle, no sehän säikähti ja puras!
Onneks oli pieni koira ja ei menny ihon läpi ihan hampit. Huhhuijaa...
 
Rakkausvauva: Kyllä se muuttuu!! En miekään ollu yhtään onnellinen alkuraskaudesta kun oli niin kamala olo ja hormonit teki tepposia mielialan kanssa. Nyt tänään just mietin että me oon niin älyttömän onnellinen nyt tästä vauvasta ja ihana olla raskaana!!! :) Kun olo tasottuu niin kyllä samat fiilkset sieltä löytyy kun yritysaikanakin jo oli, kova vauvakuume siis :)
Koita jaksaa nyt vaan se alun ylitse, kyllä se varmasti sitten helpottaa :hug::heart:
 
Joo eiköhän tää nyt sit ala olee tässä.. Tein cb digin, joka näytti raskaana 1-2. Viime viikolla oli se 3-4. Eli hormoonit laskeneet. Voinko mä nyt sitte vaa odotella että tulee ulos ja kuinka kauan..? Kait mä sit soittelen lekuriin ma..

V*****u
 
Voi ei, pahoittelut Toivoliinille ja paljon voimia :hug:

Minä hyppään tänne ketjuun, toivoisi vaan että kaikki saisivat täällä pysyä!<3

Itsellä nyt 4+5 menkoista laskettuna. Epätodellinen on olo ja ilman pahempia oireita on vielä selvitty :) Ens viikolla ajattelin varata ajan ekaa neuvolaa varten.
 
Toivoliini olen niin pahoillani:'(.

nibsu lämpimästi tervetuloa:heart:.

Rakkausvauva jaksamista sinulle:hug:. Kyllä mullakin tässä ajoittain tulee aika tuskastunut olo ja huono omatunto kun ei osaa oikein iloita tästä kun väsymys ja paha olo jyllää. Kyllä meillä kohta helpottaa ja sitten nautiskellaan ja taputellaan masuja=)

kathiilla on ihana vaihe menossa:heart:. Ihana kuulla että sulla raskaus mennyt hyvin:).

unikettu:heart:9+3
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä