-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Ai niin, ja piti vielä sanoa, että olo alkaa pikkuhiljaa parantua. Oksentelu on loppunut. Välillä vielä kuvottaa kovasti ja turvottaa. Mutta nyt elo on jo siedettävämpää. Järkysti kyllä väsyttää välillä. Ja sitä ei kauheesti helpota toi ikiliikkuja taapero, jolla on nyt ollut aikamoisia uniongelmiakin... :/
 
Leenuliinukka eilen illalla just mietiskelin että onkohan sulla olo jo helpottanut, kiva kuulla että voit paremmin. Ja paljon onnea ihanista ultrauutisista:heart:.
Mulla ollut tosiaan pari parempaa päivää ja nyt tänäänkin tuntuu suht hyvältä olo. Huomenna on ultra, kääk!:D
Jaksamista sinulle taaperon kanssa ja hyvää vointia=).

Muuten koska aikaisintaan voi kysellä sukupuolta? Me ei olla koskaan kysytty etukäteen mutta nyt taas mietin että josko kysyis.

unikettu:heart:11+2
 
panzkus, niin sellaista se on ekaa odottaessa, kaikki hermostuttaa ja mietityttää ja muutos tulee olemaan suuri kyllä mutta ihana kuitenkin. Ei sitä vaihtaisi sitten enää lapsettomaan aikaan kun saa oman lapsen. Rankkaa se oli meillä ainakin parisuhteelle mutta siinä sitten kasvaa lapsen mukana. En usko että kukaan meistä on heti valmis äidiksi. Tsemppiä sinulle kaikkeen mitä tämä tuo tullessaan. On se sen arvoista:heart:.
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus
Rv 8 ja vauvan sydänsykkii mutta valitettavasti väärässä paikassa.. Eli kohdunulkoinen tämä sitten. Nyt sitten sairaalassa, tänään sain lääkkeitä jolla tämä pieni sitten pääsisi tukalasta tilanteesta pois. Huomenna kotiin ja ti sitten takasin, tai aikasemmin toki jos hämminkiä tuloo.. hcg oli yli 3000.
 
Toivoliini, mie mietinkin että miten siun tilanne on edennyt.

Onpa kamala tilanne, kuitenkin elossa se pieni vauvan alku ja siitä joutuu luopumaan.. Oon niin pahoillani että joudut kokemaan tuon asian. Varmasti tulee olemaan rankat päivät siulla edessä. Toivotan hirveesti siulle voimia ja jaksamista ja toivoa tulevaisuuteen että saisit vielä sen pienen sylin asti. <3<3<3
 
Hyviä uutisia ultrasta:). Yksi pienokainen siellä huiski menemään ja sitten paineli takimmaiseen kohdunnurkkaan nukkumaan. Sikiö viikkoihin nähden niin pieni että laskettu aika heitti 8 päivällä. Uusi laskettu on siis 2.5. 11+4 on nyt sen sijaan 10+2. Ihan kuin joutuisin elämään yhden viikon uudelleen:D. Pääasia että kaikki kunnossa vaikka vähän harmittaa raha-asioiden kannalta tuo lasketun siirtyminen. Toki aavistin sen koska tiesin ovulaation olleen myöhään.
 
Viimeksi muokattu:
Unikettu :D ihania uutisia! Voihan noi viikot viel muuttua,eikö? Miulla ainakin la siirtyi rakenneultrassa vielä esikoisen kohdalla, tosin eteenpäin pari päivää mutta kuitenkin vielä muuttivat.
Joko on alkanu maha kasvaa? :)
 
Toivoliini, :hug: Olen pahoillani.

Oloista... Ehkä vähän tyttöolo. Johtuen tosta oksentelusta. Tytöstä oksensin ja pojasta en. Ja ultrassa "näytti" tytöltä.

Meneepä aika äkkiä, joko sulla Sone on jo kohta se rakenneultra. Meinaatteko kysyä sukupuolta? Me meinataan, jos vaan näkyy.
 
24.10 on rakenneultra, ei kysytä sukupuolta, pidetään jännitys yllä :)
Välillä on poikaolo, mutta välillä tyttöolo. En kyl osaa arvailla yhtään :-D viimeeks ultrassa näytti jotenki enempi pojalta. Sittenhän sen maaliskuussa tietää :p
 
Toivoliinille PALJON voimia, ihan kamala tilanne. :( Kaikella on tarkoituksensa, vaikka se ei just nyt varmasti lohdutakaan. Jaksuja! :hug:

Unikettu, ihanaa että ultrassa kaikki hyvin! :) Lasketun ajan muuttuminen tuntuis mustakin hassulta, kun jotenkin mä niin elän näitä viikkoja kun aina luen mitä tapahtuu aina meneillään olevalla viikolla. :D Mut voi se mullaki hyvin muuttua kun kierto niin epäs. että ei voi yhtään tietää.

(.) Tän hetkisiä oireitani:
-Tissit TOSI kipeet, nännit varsinkin
-Huonovointisuutta ja kuvotusta muutamia tunteja päivässä
-Väsyttää
-Selkäsärkyä
-Hiuksia lähtee PALJON ja rasvottuu päivässä
-Mahaa turvottaa niin että oon jo ruvenny "pitelee kättä" siinä niinku oikeen raskausmahan päällä :D

Jotenki rasittavaa ku pitää käydä labrassa ja sitte on se lääkärikäynti ja sitten on ultra ja sit on viel hammaslääkärikin :D Hirveesti kaikkea just työpäivien päälle. Ultraahan mä tietty ootan innolla mut senkin sain 12+6, vaikka halutaan sikiöseulonnat!

Rakkausvauva89 & Kirppu 9+0
 
Heips! minä sukellan myös teidän joukkoon eli testejä tehty ja jokkainen näytti plussaa :) aamuinen clearblue näytti 2-3 viikkoa ja laskurin mukaan menossa ois 5+1. minä tässä ensin hiukan perehdyn mitä olette tänne kirjoitelleet, niin tiedät päivän polttavimmat aiheet siis :)

Tänne ei tarvi vissin mitään "kriittisiämittoja" antaa tonne etusivulle :)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea ja tervetuloa emppuli ja häpimama!!! :)

Mie en oo päivitelly mitään tonne etusivulle kun olin aluks tässä pinossa yksin niin tuntui hölmöltä :D Mut kai sinne voi stässä kunhan kerkeen niin vaikka laittaa vähän listaa.???

Punaisella vaikka nikki, la, mones lapsi ???
 
Oikein paljon onnea ja tervetuloa emppuli ja häpimama! :)

Oloista mulla on ihan poikaolo, ja ihan vaan on sellanen fiilis, en ees ymmärrä miten ku esikoinen tulossa :D Sormustesti näyttää myös poikaa..

(.) Tänään oli eka neuvola ja mieskin oli vapaalla joten pääsi mukaan :) Myös pikkuista päästiin taas kurkkaamaan ja näkyi jo selvästi paremmin kuin 7+0, sydän pamppaili ja hieman liikuskelikin siellä :heart: Mittoja ei th halunnut ottaa. Nyt odotellaan kutsua nt-ultraan, ei jaksais millään oottaa! Sikiöseulontoihin osallistutaan joten toivottavasti saan ultra-ajan hyvissä ajoin.

Mun rivi: panzkus/ 9.5./1.

9+4
 
Tervetuloa emppuli ja häpimama! :) Niin, ja Onnea! :heart:

Onko teillä ultra neuvolassa, panzkus? Vähänkö oon kade, täällä ultrataan vaan toi niskaturvotusultra ja rakenneultra ja siinä kaikki....

Mun rivi: Leenuliinukka / 10.4. / 3.

13+5
 
Leenuliinukka joo on meillä ultralaite neuvolassa, ihan luksusta!!! Ultrattiin 7+0 ja tänään. Vatsan päältä kylläkin vain ultrataan tuolla, mutta on ollu mahtavaa nähä et alkio oikeassa paikassa, kasvaa, liikkuu ja sydän lyö :heart: Kuvia ei valitettavasti saa, mut nt-ultrasta sit kai jo saa.
 
Mie tuun ihan hulluks tän turvotuksen kanssa, eilen säikähin omaa naamaani kampaajan peilissä kun olin niin turvoksissa. Ja väsymys, oikeestaan fyysinen uupumus on ihan hillitöntä kun turvottaa. Joko tää nyt jo alkaa :D Pakko käydä kilpirauhaskokeissa tänä aamuna.. Iha melkeen masentaa tää voimattomuus. Ei minuuu väsytä silleen että vois nukkuu koko ajan, on vaan todella "raskas" olo. No raskaanahan tässä ollaan tietty ;)

Ps. Eilen meidän tytöt tunsi vauvan potkut mahan päältä kun illalla makoilivat vieressä, sitten myöhemmin mieskin :) Esikoiselle varsinkin vauva potki monen monta kertaa, kyllä noi lapset nauro ihan hirveesti, oli niin hauskan tuntusta. Varmasti vauva on nyt heillekkin todellisempi <3

Rakkausvauva Miulla on yleensä raskaana hiukset tuuhentunu tosi paljon, nyt ei sitten yhtään!!! :0 APua, näistä ei oo varsin imetyksen jälkeen mitään jälellä taas kerran.. Pakko alottaa heti keväälllä priorinit taas! :xmas:
 
Onnea melkeinprinsessa!!! :) soittele vaan neuvolaan jo!! :)

On: päivittely on vaiheessa, väsyttää niin paljon ettei jaksa keskittyy mihikää. Saikkuu varsin
Ma haettava! Kilpirauhasen vajaatoiminta on vetäny kaikki mehut!

Mitäs muille?? :)
 

Yhteistyössä