Hei tähänkin pinoon, minäkin pääsin odotuspuolelle
Plussasin siis maanantaina ja lasketuksi ajaksi tuli siis 14.7. 2012. Kolmas lapsi siis olisi meidän perheeseen tulossa
Oli ennen plussaa jo aikamoinen tärppiolo, mutta tosi outoa silti, että tässä nyt ollaan
Ihanaa, mutta niin kauan jotenkin odotettu ja monta kertaa petytty, että kestää ennenkuin se oikeasti kolahtaa tajuntaan, että nyt oikeasti kasvatellaan masua ja odotellaan kolmatta lapsukaista! Upeaa
Sone voin kertoa, että me ollaan ennestään siis jo tuttuja kakkosten odotuksesta ja fb:sta, tyttö vaan on keksinyt mulle osuvamman nikin
Elikkäs vanha VIB olen, jos muistanet
En ole vielä kertonut raskaudesta kenellekään, mies saa sunnuntaina sitten ihanan isänpäiväuutisen. Lapsille ei kai kannata hirveästi vielä kertoa(ovat 5 ja 4). He ovat toivoneet pikkusisarusta jo tosi kauan ja lähes joka päivä asiasta juttelevat, joten en halua kertoa liian aikaisin. Minä tuossa jo ennen plussaa kirppiksellä ostin "vahingossa" pari kestovaippaa, "kun ovat niin edullisia ja tosi hyväkuntoisiakin", mutta nyt ei vielä kyllä tee mieli muuta vauvalle ostella ennen kuin aikaa vähän kuluu enempi
Nyt iltapalalle ja lapsukaisia paijailemaan, mukavaa illanjatkoa!
Äitikissa+pikkukisu 4+4