Moikka!
Kiitos
Leenuliinukka onnitteluista:heart:. Mukava kuulla sinustakin=). Ihanaa varmaan päästä vauvaa kurkkaamaan ultraan, tulehan kertomaan uutiset, kumpikohan siellä majailee
. Sulla varmaan alkaa olla jo suht hyvä olo vai vieläkö on huonoja oloja?
Undulle myös kiitokset ja oikein hyvää äippälomaa!:heart: Koskas sulla olikaan laskettu?
Sone minkä painoisia sun tytöt olikaan syntyessään? Mun taas pitää olla tarkka siinä ettei tuu taas jättiläistä vaikka sektio on edessä ettei synnytyksen puolesta niin väliä mutta kyllä siinä on eroa kantaako liki viiden kilon vauvaa vai 4 kilon "pikkuista".
(.). Täällä tosiaan alkaa iskostumaan mieleen se ettei tarvii samalla tapaa enää huolta kantaa. Tyttö on yllätyksekseni potkaissut muutaman kerran niin lujasti että tuntuu käteenkin. Pientä kutittelua suurimmaksi osaksi liikkeet vielä on.
Voi että, meille iski vatsatauti
, tosin sekään ei tunnu nyt kovin suurelta murheelta viimeisen piinakuukauden jälkeen. Esikoinen vasta taudin kärsinyt. Onneksi saatiin kaikki hyvä yö alle, katsotaan nyt kuinka moni sairastuu. Eniten tietysti harmittaa tuo pienimmäinen jos taudin saa kun ei osaa itse yhtään varoittaa.
Nyt tää alkais murehtimaan sitä että miten meidän raha-asioiden laita on sitten keväällä kun mullahan loppuu hoitovapaa n.kuukautta ennen seuraavaa äitiyslomaa tai sitten jos aloittaa 50 päivää ennen niin siihen jää viikko. Pitäisi selvitellä että millaista rahaa saan sillä välillä kun todennäköisesti saikulle kuitenkin siinä jään. Ja miten sitten määräytyy äitiysraha? Mulla on vakituinen työ.Turhaan yritän töihin mennä kun aina olen joutunut jäämään jo viikolla 20 saikulle kun supistelee kipeästi ja selkä kipeä. Työ on nostelua paljon tai sitten ainaki pitää seistä koko päivä.
unikettu ja typy 16+3:heart: