-2012 yrittävät pinosta plussanneet-

Sheldon, mulla näytti negaa vielä kp 28/28. Plussa tuli testiin kun menkat oli kaks päivää myöhässä eli 30/28 ja supertumma ei viiva vielä tällöin ollut. Suosittelen testaamaan, onhan se aika varma merkki jos menkkoja ei näy.. ;)
 
Ihan vaan ilmotusluonteisesti et huomenna ois sitte illalla lääkäri, mua pelottaa ihan hirveesti. Mä toivon etten joudu kaavintaa, mä pelkään sitä, mä pelkään nukutusta... Ja siis ihan varma oon, et kesken on menny, se digi sinetöi mun tuntemukset.

Mut edelleenki oon tyytyväinen siihen, et kesken on mennyt kuin että esim sairaan sikiön kehitys jatkuis tai että km tuli isoilla viikoilla. Mä nyt vaan haluisin ton mun kohtuni tyhjäks, Tuntuu kauheelta tietää että sisällä on eloton ihmisen alku..

Näihin tunnelmiin...:'(
 
Voi ei, siulla on nyt kyl kamala tilanne siellä... Toivotaan että selviäsi nyt kerralla tuo asian laita tänää ja pääsis eteenpäin :hug:

Mut jos nyt olis niin pahasti käynyt että km, niin eikös ne ensin anna tabletit ja sillä käynnistä tyhjennyksen, siis kaavintaan kai vaan isoilla viikoilla?

Hirveesti voimia ja jaksamista teidän tilanteeseen :hug: Ilmottele miten meni! :heart:
 
Toivoliini, jaksuja täältäkin!

(.) Hohhoijaa. Paha olo alkaa oleen edes vähän lievempää, pystyn jo poistuun kotoa... Pelkotilat sen sijaan vallannut mielen. Mitä jos mitä jos mitä jos...?! Mies on sitä mieltä että pitäis ajatella positiivisesti. Ihanaa toki, mut mä haluaisin mennä yksityiselle ultraan ja mies ei suostu maksaan siitä ja sen se ny alustavasti pitäis kustantaa. 200 e se kyl maksaa et onhan se aika suolanen hinta. Mut mä aattelen et se olis sen arvosta.

Huonon olon lisäks nännit on kipeet ja MAHA ON ISO! Siis joko mulla on siel jotain tosi omituista tai sitte kolmoset! Mä en tajua, 8 viikko pärähti käyntiin ja vatsa on sellanen pallo ettei farkut mee jalkaan.
 
Rakkausvauva, siulla on nyt se kuuluisa alkuraskauden turvotus :D kyl se siit vähän tasottuu hetkeks,
Ennen kun sit alkaa kohtu kasvaa ylemmäs :)
Miul oli kans alussa jo iso maha, varsinki illal, ja nyt se on tasottunu ku ei enää niin turvota!
 
MÄ oon nyt ihan ymmälläni, siis kohdussa ei ollut mitään, ei sitten yhtään mitään... Huomenna otetaan istukkahormooniarvo ja jos se on korkeella niin, alkiota aletaan sitten etsimään..jostain. Ja siis, sehän voi itsekseen kuihtua pois jostain munanjohtimesta, tai sitten kasvaa porskuttaa ja aiheuttaa pahaa jälkeä.. Että sitä nyt sitten odotellessa.
Mut nyt näyttäis siltä että kaavintaa tmv tyhjennyksiin en joudu.

Tää ei nyt mee niinku strömsössä..:headwall:
 
Toivoliini: Siis miullehan kävi kans noin jokunen vuos sitten rv 7+ menin lääkäriin vuodon takia, ja siellä ei ollut mitään. Jäi sitten arvotukseks missä se alkio oli ollut jos sie oli ollutkaan missään. Mutta raskaana kuitenkin olin testien mukaan.

Miten sie jakselet?
 
En osaa oikein muuta Toivoliinille sanoa kuin että tsemppiä edelleen:hug:. Kyllä se varmaan helpottaa tilannetta että olet osannut varautua siihen että jotain vinossa. Tosi kurjalta kyllä tuntuu sun puolesta:'(.
 
Mitäs tänne, hiljaista ollut? Joko on pahoinvoinit helpottaneet alkutaipaleella odottavilta? :)

Mie tunsin eilen pieniä hentoja potkua vatsan päälle kun piti käsiä napakasti mahalla <3 Muuten kyl tuntuu ihan hyviä jumppatuokioita jo pitkin päivää, mutta olipa ylläri että ne noin nopeesti liiikkeet vahvistuu ja tuntuu jo ulospäinkin :) Pitää ruveta kyttäilee millon vauva liikkuu paljon niin pääsee mieskin kokeilee :)

Muuten on ihan hyvä olo täälläpäin, mutta hirvee väsymys ja stressi päällä.

16+5
 
Moikka=).
Täällä ei juurikaan ole olot helpottaneet. Joka päivä sitä kuulostelee että joko tänään jaksais paremmin mutta ei. Oikeastaan huono olo on pahentunut hiukan parina viime päivänä.

Ihanaa Sone kun sulle liikkeet jo niin selviä:heart:.

unikettu:heart:10+3
 
Mie oon jättäny muutamana päivänä nuo raskaus ja imetys vitamiinit ottamatta nii on ollu paljon parempi olo. Pystyny ihan ok:sti syömäänki ja jaksanu tehä muutaki ko maata sohvalla.

Voi ootan kyl itekki et tunnen liikkeet, mut esikoista odottava ei niitä vissii kovin ajoissa tunne?

Reilun viikon päästä olis eka neuvolaki, jee :)

panzkus 8+1
 
Toivoliinille isot halaukset ja paljon voimia :hug: Tuntuu niin pahalta sinun puolestasi!

Sone, ihanan aikaisin tunnet kunnon liikkeitä! :)

Ja koittakaa naiset pärjäillä niiden huonojen olojen kanssa! Kyllä se olo siitä teilläkin vielä kohentuu, vaikka sitä ehkä tällä hetkellä on vaikea uskoa!

kathii & vekara 25+3
 
Toivoliini, voimia sulle ja toivotaan että siellä ei mitään nyt ole tekemässä tuhoja ja pääsisit uuteen yritykseen! :hug:

Sone, voi kun ihanaa että tunnet liikkeet. =) Meillä mies odottaa kovasti sitä aikaa, että pääsis tuntemaan potkuja... siihen menee viel AIKA kauan. :D

(.) Pahoinvoinnit tosiaan helpottaneet, mikä taasen saa mulle sellaisen olon, et onko kaikki kunnossa? Omituinen ajankohta niiden loppumiseen tää 8. viikko. Mutta kyllä edelleen niin raskaana olevan olo kun vaan voi olla.
Hajuaisti niin terävänä ja tissit kasvaa ja on kipeet. Vatsaa turvottaa kovasti ja huonoa oloakin esiintyy kuitenkin päivittäin vaikka varsinaista suurta pahaa oloa ei olekaan. Maanantaina eka neuvola. <3
 
Kiva kuulla Rakkausvauva että olot jo helpottaneet=).

Mulla ei edelleenkään ole olossa hurraamista. Väsyttää, huono olo, närästää ja nyt tänään päänsärky vaivannut koko päivän. Eilen oli ihan virtsiittiolo mutta onneksi meni ohi. Olen miettinyt että tää on jännä juttu aina raskausaikana kuinka muuttuu tämä syöminen. Monia ruokia ja raaka-aineita joita normaalisti tykkää syödä ei pysty ajattelemaankaan, esim. kana ei mene alas. Sitten taas esim. kaupan valmiit lihapullat, joita en koskaan muuten syö, niin menee sitten pelkiltään kun huono olo yllättää. Harmittaa kun sienet ja sienestäminen ällöttää ja sinne ne sienet tänään taas jäi sammalmättäiden päälle mätänemään:(. Hyvää kyllä muuten teki samoilla metsässä.

Hyvää vointia kaikille ja mukavaa sateista maanantaita:D.

unikettu:heart:10+6
 
Viimeksi muokattu:
Täällä nyt 6+0 ja ilman pahoinvointia olen säästynyt :) Verensokerit vaan laskee tosi nopeesti mistä tulee vähän huonoa oloa ja huimausta. Tänään pieni tuhruvuoto ja mahakivut säikäytti..mutta taisi mennä ohitse ja ilmeisesti tuollainen voi olla normaalia?
Väsymys on tosi kova, mutta muuten olot ok.

Ihan totta unikettu, oon huomannut saman ruokien suhteen. Ennen raskautta rakastin juustoja, nyt ne haisee ihan järkyttävälle eli pitää jättää juusto pois leivän päältä :$ Saati sitten fetajuusto, jota söin ennen melkein päivittäin, maistui viimeks ihan pilaantuneelta vaikka juuri oli avattu paketista.. Mutta fetan suhteen kun on raskaudessa rajoituksia niin ei haittaa. Eipä haittaa sekään etten saa syödä aurajuustoo jota tankkasin ennen raskautumista kun ajattelin etten saa syödä sitä piiitkään aikaan ;) Yök!
Samoin makeat herkut ei oikeen enää uppoa, kuten jäätelö, suklaakakku...mitä ihmettä mulle on tapahtunut?? :D Ei kuulosta minulta yhtään.
 
Ruoka: Miulle uppoo melkeen kaikki :D Kana kuvottaa edelleen, ja samoin makkarat, nakit, kinkkusuikaleet, lihapullat, siis lähinnä kaikki einestiskin kamat!!!

Liha, keitot, puurot, hedelmät, jogurtit, leipä, tomaatti... namnam!!! :p Kyl mie niin rakastan ruokaa!! Ja kaikki tuliset houkuttelee kans! Ihana oli päästä intialaiseen syömään, mut meiän lähettyvil ei oo!!

Maha se vaan kasvaa, nyt on pullahtanut ihan kunnolla. Ehkäpä vois sanoa että enenmpi poikamaha kun tyttömaha. Edelliset mahat on levinny sivuunki, jännä seurailla alkaaks tääki levitä vai kasvaako vaan eteenpäin :)

17+2 <3
 
  • Tykkää
Reactions: panzkus ja kathii
Heiii :wave:

Täällä ilmottautuu sunnuntaina neljännen plussannut ;)

Kävin jo toiseen ketjuun liittymässä,kunnes löysin tän oman tutun:heart:

Tänään siis viikkoja tasan 5.
ja eka neuvola varattu tän kuun loppuun.

Kauhee turvotus on päällä..luulen johtuvan tupakoinnin lopettamisesta,
aineenvaihdunta teki täys stopin :(
Onko kellään vinkkejä millä aineenvaihdunnan saa toimimaan???
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Lämpimästi tervetuloa kuumeileva äippä ja onnea matkaan!:heart::wave:
Mihinkäs laskettu sulla ajoittuu? Minkäs ikäisiä muksuja sulla on jo?

(.). Ihanaa tänään tuntuu jo paremmalta=). Rankka oli kyllä kulunut kuukausi mutta toivottavasti nyt helpottaa. Eilen jo nautiskelin hiukan raskaudesta ja ajatuksesta että pikkuinen siellä kasvaa. Tähän asti ikävä kyllä olo ei ole ollut kovin onnellinen. Ultra alkaa jänskättää kun se on ihan pian=).

unikettu:heart:11+1
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Tervetuloa ja onnea kuumeileva äippä!!!

Voi unikettu ootpas sieki jo pitkällä :) Ja hyvä että olo helpottuu! Iteki oon ollu jopa vähän ihmeissään, et miks en oo niin onnellinen ku oisin kuviellu kovan vauvakuumeilun jälkeen, mut ehkä se tän alkujärkytyksen jälkeen muuttuu :) Meille eka tulossa nii oon lähinnä hämilläni ja kauhuissani..

Mulla eka neuvola ens maanantaina ja huomenna taas poksuu :heart:

panzkus 8+6
 
  • Tykkää
Reactions: Sone*
Tervetuloa kuumeileva äippä :wave:

Unikettu ja panzkus
: Kyl miullakin kesti että alkoi olla onnellinen olo, just ekan kolmanneksen jälkeen alkoi jo pikkasen nauttia raskaudesta. Siihen asti olin vaan pahoinvoiva ja ahdistunut. Nyt tuntuu hyvältä ja onnelliselta olo <3
 
  • Tykkää
Reactions: unikettu ja panzkus
Tervetuloa, kuumeileva äippä!

Pitkästä aikaa taas täällä... Toivottavasti uniketun olo paranis pian! Sone, ihanaa, että tunnet jo liikkeet! :)

Mulla oli eka ultra ja yhdistelmäseula sekä eka lääkärikäynti. Kaikki on hyvin, pieni oli ultrassa 3 päivää eellä kuukautisista laskettua, mutta pienen heiton takia ei alettu muuttamaan laskettua aikaa. Joka on siis edelleen 10.4. Ihana pikkuinen siellä köllötteli. Turvotukset ja veriarvot ok. Mä vähän (paljon) jännitin etukäteen, kun tätä ikääkin on jo aika lailla.

Ja nyt poksuu 13+0 :)
 

Yhteistyössä