Heipat taas teille daamit!
Toivottavasti kaikilla menee hyvin,
Vadelmaunelma, älä tylsisty siellä!
Joskus olisi näppärää olla kristallipallo jolla näkisi että puolen vuoden päästä kaikki on hyvin. Olis helpompaa odotella ja sietää ne mahdolliset vastoinkäymisetkin. Peukut ja varpaat pystyssä sinunkin puolesta.
Pieni tähtönen, mulla on käytössä Multivita raskaus, oon tosin niin hajamielinen etten tahdo muistaa ottaa joka päivä. Neuvolasta mullekin suositeltiin vaan ne D-vitamiinit tässä vaiheessa. Oon välillä ottanut vähän vahvempia versioita niistä kun tuo jokapäiväinen nappi on välillä jäänyt väliin.
Danita, oon kertonut töissä osalle (mm. pomolle just lomia ajatellen), viimeisin joka kuuli asiasta kommentoi että ai jaa sensorttista lihomista tällä kertaa sitten... eli eiköhän jokunen muukin ole kiinnittänyt huomiota mun katoavaan vyötärölinjaani vaikkeivat kohteliaina kehtaa niin mainita siitä. Pientä jojoilua on ollut aiemminkin. Pari vuotta sitten sukujuhlilla pari hiukan harvemmin nähtyä sukulaismiestä onnitteli mua hyvin lämpimästi ja kyseli milloin on laskettu aika... olivat hiukan noloina kun meni tulkinta metsään sillä kertaa. Mutta ruumiinrakenteeseeni siis kuuluu että jos paino nousee niin muutenkin kertyy vyötäisille.
Oon kanssa hitusen kateellinen teille jotka tunnette jo liikkeitä. Tuntuu että neuvolat on sen verran harvassa että ehtii alkaa välissä jännittää. Ens viikolla seuraava kerta. Olin aivan tuhannenvarma ennen raskautta että mitään kotidopplerhörhötyksiä ei meille kyllä tule, mutta kieltämättä on se hankinta mielessä käynyt kuitenkin.
Ehkä jaksais vielä kuitenkin ne muutamat viikot että tuntee vauvan sitten liikkeistä.
Mulla on parhaillaan jo toinen vatsatauti tässä raskaudessa. Vatsassa on tuntunut pieniä kuplimisia silloin tällöin, mutta veikkaampa että liittyy nyt kyllä tylsempään asiaan kun vauvan liikkeisiin. Kotona lepäillessä menee aika. Yleensä en ole kovin helposti kipeänä mutta nyt tuntuu että saan jokaisen taudin joka vastaan tulee. Onko muilla samaa ilmiötä?
Hankinnoista, musta tuntuu että oon ihan tollo sen suhteen mitä vauvalle ylipäätään pitäisi hankkia. Pikkuhiljaa pitäisi ruveta miettimään mitä haluaisi ainakin jos haluaa käytettynä edes osan löytää. Nuo vaunut näyttävät ihan ylipääsemättömältä suolta, mielellään vinkkejä kokeeneemmilta vastaanotetaan kyllä! Oon käynyt vähän ikkunan ulkopuolelta liikkeestäkin kurkkimassa, mutta vielä siinä kynnyksellä alkaa ahistaa niin paljon etten ole sisäpuolelle uskaltanut... ehkä rakenneultran jälkeen sitten? Mitään vaatteita tai muutakaan en vielä ole ostanut, mutta himottaisi pikkuisen ruveta kutomaan jotain pienelle.
Silja Tii, mulla on kanssa mahdoton jano koko ajan, eiköhän se kuulu asiaan. Limuja ja vissyjä en viitsi enää juuri juoda kun niistä tulee niin paljon närästelyä ja röyhtäilyä. Mutta vettä menee litratolkulla. Vanhat vaatteet menee vielä, tosin yhdet farkut vaan mahtuu jotka on pikkuisen venyvää sorttia ja aina olleet aika väljän malliset. Mutta paitojen suhteen oon aina tykännyt kohtalaisen pitkistä ja väljistä malleista kun selkä on aika pitkä. Joten iso osa todennäköisesti toimii vielä aika pitkään. Ystäviltä sain kierrätyksenä kassillisen äippävaatteita mutta vielä ei oo tarvinnut ottaa niitä käyttöön. Ja housujen suhteen joudun kyllä käymään vähän shopauttamassa sitten tuonnempana koska noi ystävät on vähän kapealanteisempaa sorttia kaikki.
Onko joku teistä muuten ajatellut hankkia sellaista raskaanaolevan turvavyönohjainta autoon? Musta on alkanut nyt jo pidemmillä matkoilla tuntua aika tukalalta se istuminen vyön kanssa. Mietin vaan olisko jollain jo kokemuksia tai ajatuksia siitä.
Mut eipä muuta kun mukavia päiviä kaikille teille!
Kukka 15+4 (tai jotain sinnepäin)