Piupula Vaavi sai vielä muutaman lisäpäivän kasvaakseen
Sun viikot on kuitenkin jo tosi hyvät, että ei hätiä mitiä vaikka pikkanen päättäis jo tulla :heart:
NeliApinan tavoin luulen, että sä odotat vielä 4 viikon päästä käynnistystä
Olet mielessä, joten muistahan aina ilmoitella itsestäsi
Että tää huilimääräys tuli pahaan saumaan
Huomenna olis tulossa ekat talon katsojan ja yks makkari on remontin osalta vielä kesken. Lisäksi siivoomista olis vaikka kuinka! Mä olen ihan puoliteholla yrittänyt vähän jotain tedä pojan katsomisen lisäks, mutta kipuhan se taas paheni ja kovat lääkkeet jouduin ottamaan kehiin. En millään haluaisi, mutta noita ne sairaalassakin mulle syötti, joten kai ne vielä turvallisia on. Ja eihän se vauvalle ole hyväksi jos kauhea kärsimys on.
Nyt ei auta kun patistaa mies vaan hommiin (hääkin kipeenä) ja tyytyä siihen siisteyteen mitä tän yön aikana saadaan aikaan.
Ärsyttää vaan, kun anopin ja apen piti tulla auttamaan ja käskivät kysyä myös äitiäni apuun. No äitini ei tule, koska on tosi huono lähtemään mihinkään varsinkaan talvella ja pimeällä ja välimatkaakin on sen 65km. Siitä vissiin loukkaantuivat kun ei apua tullutkaan. Pojan sentään suostuivat ottamaan yökylään, että saadaan ilta tehdä rauhassa, mutta sitäkään eivät suostuneet tulla hakemaan, vaikka välimatka heihin on vain 8km!!
Että kiitti vaan avusta nyt kun sitä olis tarvittu :kieh:
Oltais jätetty poika viemättä, mutta kun tämä mun tilanne on niin epävarma, pitääkö lähteä sairaalaan, niin jos tarvii, voi mies lähteä minua viemään eikä tarvi tuskissaan sitten taksilla matkata. Toivottavasti ei tarvi lähteä ollenkaan!!
Nyt mä painun takaisin lepoasentoon. Kipu on vähän helpottanut lääkkeen ansiosta, mutta pää alkaakin sitten mennä jo sekaisin
Kristen huonona + Tirpana 7+1