Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:Laitoin tuollasen jonkun kullanruskean mut turha toivo et sais yhtään vaaleemmaks tätä tumman ruskeeta..saas nähdä miltä kuivana näyttää.
Topsylle tilausta pukkaa.
Niin ja olikos täälä jotain kampaaja immeisiä tms?!?...mulla kun siis tää ihan lyhyt tukka ja ollu vaan yksvärinen nyt.Kaverin häitä silmällä pitäen haluisin tähän vähän jotain muutakin väriä..kuinkas tällaseen lyhyeen sais muuta kun yhtä väriä? Kyselee yks joka ei ymmärrä mistään mitään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:Eiks Vip oo ainaki kampaaja, sen muistan kertoneen moista...
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Mä en nuku varmaan koko yönä... Vetäsin tuossa pullollisen EDiä ja ei nukuta yhtään... Muutekin ihan paska päivä, sainpahan suututettua yhden hyvän kaverinkin näköjään ihan kokonaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Enja:Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Enja tosi hyvän näköinen vaippa. Meilläkin on niitä kaksi![]()
Paitsi, että äippä teki niistä kokoa M ja nyt ne on jo liian pienet :ashamed:
Kiitos. Minua himottaa hankkia Myllymuksujen norsu-pulia, se on todella kivan näköistä.Nakkikoirakangas oli todella kallista, vaippapala 5,50. Tuo koko saa luvan sopia kauan.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:Mikäs on krisun kiputila tänään? Olikos se leikkaus vai vaan repiminen? (sorry kun en muista :ashamed: )