Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Vielä piinaan topsya,mutta mikä pienin koko siinä salavaate jutussa?
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:tuutille nopsaan et isolla äällä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja santti:pakko kysyä topsyltä et tuleeks sielt esim Siirille viis vaatetta vai mulle ja Siirille yhteensä viis vaatetta siis jos annan kokoni? alko nimittäin kiinnostamaan toi viiden ylläri vaatteen paketti!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja krisu:Mulla kahden tunnin päästä se hammaslääkäri :'( :'( :kieh:
Jos musta ei enää kuulu,niin en selvinny sieltä enää takas kotio :ashamed:![]()
Laitan sulle topsy vielä tänään yksäriä tai s.postia niistä vaatteista![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:Alkuperäinen kirjoittaja santti:pakko kysyä topsyltä et tuleeks sielt esim Siirille viis vaatetta vai mulle ja Siirille yhteensä viis vaatetta siis jos annan kokoni? alko nimittäin kiinnostamaan toi viiden ylläri vaatteen paketti!![]()
Salainen vaate paketissa saa valita yhden koon ja sen, haluaako ne tytölle vai pojalle. Aikuisten vaatteet eivät kuulu tähän tarjoukseen. Ja noi 5 vaatetta maksaa 30 euroa. Huomioittehan että vaatteilla ei ole palautusoikeutta ja vaatteet voivat olla mitä vainMut yleensä itse olen kyllä saanut tosi kivoja vaatteita!
Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:Santti: Oon miettinyt Tuulosessa käyntiä, olisko treffien paikka? Treffeille saattaa osallistua yks toinenkin mamma teiltäpäinOlis kiva nähäuus Tuulonen ja voisin samalla poiketa kaverilla kylässä, asuu siinä ihan nurkilla.