**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
pikaseen merkkaan mihin oon ehtiny lukea.
Kiitos uudesta viikkopinosta :D
Tuun astialle sitten myöhemmin kun ehdin.
Poju on äkänen ku ampiainen (kaks hammasta pukkaa yhtäaikaa tulemaan ja ne ei puhkee varmaan ikinä :headwall: :headwall: |O )

pienimuotoiselta lomareissulta palailtu kotiin :D ! vissiin pojallakin oli ikävä omaa sänkyä; huitas nukkua aamukuuteen ja maidon jälkeen vielä yhdeksään!!! meinasin pökertyä kun katoin kelloa :D .....!
jaahas ihan pihalla jutuista ja kiire taas joten en kerkee lukee :ashamed: ....

mentävä on :wave:

Voi että ottaa taas kaaliin, kun täytyy olla niin hyväuskoinen hölmö. Huutiksesta nyt kyse. Viikko sitten eräs huusi minulta vauvan lenkkarit, lähetti heti huudon päätyttyä postia ja kysyi tilinnumeroani ja aikoi maksaa samantien. No, minulla kun oli just muutenkin postissa käyntiä niin ajattelin että säästän seuraavan reissun sillä, että laitan samalla ne tossut postiin, kun kerta maksu oli tulossa...Noh, tossut on perillä mutta maksua ei näy, ei kuulu ja emäntä ei vastaa kyselyihini. Tiedän, ettei koskaan pitäs lähettää mitään ennenku maksu näkyy, mutta kun kyse ei ollu suuresta summasta ja ostaja oli innokas ja heti otti yhteyttä, joten ajattelin että tämän kerran teen näin. Ymmärtäisin, jos jotain olisi sattunut tai maksu jostain syystä viivästyy, mtta mitään ilmoitusta eikä vastausta ole tullut. Odotan kyllä mielenkiinnolla mikä on selitys, jos sellainen joskus saapuu. Selitys ei voi olla ainakaan se, ettei olisi ollut koneen äärellä tms,koska katselin hänen tietojaan huutonetistä ja sinne on ainakin tehty merkintöjä sen jälkeen, joten huutiksessa on ainakin surffaillut. Kunpa nyt surffaisi sinnekin pankin sivuille ja pistäs rahat tulemaan....että sellasta.

Mun sedältä leikataan parhaillaan oulussa aivokasvainta, tässä tietoja oottelen, tosin varmaan se kestää vielä enneku se loppuu ja niitä saa. Pitävät koomassa sitä viikon verran leikkauksesta, ettei se itse sieltä ainakaan soittele, mutta jospa sieltä jotain tietoa sais. Kyllähän se vähän jänskättää, että palaako hän enää ennalleen ja mihin kuntoon...

Santilla Siellä hyvät viritykset!Toivottavasti Siiri paranee pian, ja kaikki muutkin sairastelijat, joita en tähän hätään nimeltä muista.

Venlalle Hyvää nimipäivää :flower:

Topsylla Siellä ihanaisia vaatteita myynnissä, mutta raha-astia on niin tyhjä, ettei ylimääräisiin hankintoihin ole nyt varaa.

Tuli tuossa mieleen, että mulle ei oo tullu vieläkään ilmoitusta siitä lindexiltä haettavasta paketista...josta tulikin mieleen että meillähän onkin tänään 7kk synttärit =)

Nyt ei järki juokse, jos menis tukkasa laittamaan.

pakko kysyä topsyltä et tuleeks sielt esim Siirille viis vaatetta vai mulle ja Siirille yhteensä viis vaatetta siis jos annan kokoni? alko nimittäin kiinnostamaan toi viiden ylläri vaatteen paketti! :whistle:

Mulla kahden tunnin päästä se hammaslääkäri :'( :'( :kieh:
Jos musta ei enää kuulu,niin en selvinny sieltä enää takas kotio :ashamed: :)

Laitan sulle topsy vielä tänään yksäriä tai s.postia niistä vaatteista :D

tuolla kerhossa kävin ja en muistanu kirjottaaet voisko silti joku edes jotain sinne mökkien läheisiin risteyksiin jne laittaa jotain merkkiä?nimittäin meikäläinen on aika tumpelo suunnistus hommissa..siis ihan vaikka joku värikäs nauha roikkuu tai jotain?

Heippa ja aurinkoista ja tuulista maanantaita!!

Meillä on meno jo hurjaa. Eero menee niin, ettei perässä meinaa pysyä. Tänään "karkas" terassille Onnin perässä. Nytkin ovella kyttää tilaisuutta :whistle:
Eerolle pukkas 4 ylähammasta kerralla, yks kulmahammas pilkotti pari päivää ennen muiden puhkeemista. Eikä mitään oireita!! Laitoin iltasin nestemäistä Panadolia ikeniin, niin lieneekö auttanut? Naapurilta sain sen vinkin. Nyt on jo 6 hammasta sitten suussa, kyllä kelpaa pureskella!
Kauhee meno on myös vaipanvaihdon yhteydessä, ei pysy millään paikallaan, saati selällään. Pitää siis hommata lisää housuvaippoja. Enpäs muistanut tämmöstä sen jossain vaiheessa olevan.

Onnista sen verran, että vihdoinkin päästiin yövaipoista eroon!! No, kopkop, kaks yötä ilman vaippaa, eikä pisuja sängyssä. Sentään ennen 4v juhlia oppi!! Tosin, ootan sitä kertaa, kun yöllä tulee pisuhätä, herääkö vai ei? Edellinen yritys ilman vaippaa oli se, että kahet pisut, eikä edes herännyt kummallakaan kertaa.. No, vahinkoja varmaan sattuu vielä, onhan tuo niin uus juttu =)

Santti: Oon miettinyt Tuulosessa käyntiä, olisko treffien paikka? Treffeille saattaa osallistua yks toinenkin mamma teiltäpäin :) Olis kiva nähäuus Tuulonen ja voisin samalla poiketa kaverilla kylässä, asuu siinä ihan nurkilla.

oro9tijjjfjunguu5ujj3uuru=auto (Onni kävi kirjottelemassa teille)

Onnea Venlalle!! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
pakko kysyä topsyltä et tuleeks sielt esim Siirille viis vaatetta vai mulle ja Siirille yhteensä viis vaatetta siis jos annan kokoni? alko nimittäin kiinnostamaan toi viiden ylläri vaatteen paketti! :whistle:

Salainen vaate paketissa saa valita yhden koon ja sen, haluaako ne tytölle vai pojalle. Aikuisten vaatteet eivät kuulu tähän tarjoukseen. Ja noi 5 vaatetta maksaa 30 euroa. Huomioittehan että vaatteilla ei ole palautusoikeutta ja vaatteet voivat olla mitä vain :) Mut yleensä itse olen kyllä saanut tosi kivoja vaatteita!

Alkuperäinen kirjoittaja krisu:
Mulla kahden tunnin päästä se hammaslääkäri :'( :'( :kieh:
Jos musta ei enää kuulu,niin en selvinny sieltä enää takas kotio :ashamed: :)

Laitan sulle topsy vielä tänään yksäriä tai s.postia niistä vaatteista :D

Kiva, jään odottamaan :)

Plaah, mulla taas nyt tuntuu siltä että voisin tämän imetyksen lopettaa ja heti :headwall: :headwall: Mietin että haluaisin lähteä johonkin "tuulettumaan" hetkeksi ja kekkasin että lähdenpä Annin kans illalla sirkukseen kun tulevat täksi iltaa tuohon Jäälin keskustaan. Mutta, mutta sitten huomasin että näytös kestää 2h15 ja menisi niin myöhään ennenkuin olisin kotona etten voi lähteäkään
0047.gif
Mun pitää laittaa tuo vauva nukkumaan ja ei kai tuo ala muuten jos ei tissiä saa |O ihan turha toivo! Voi että tämä joskus voi ottaa päähän kun ei ole mitään omaa elämää :o :'( Siis tuokin mun tämän iltainen "oma elämä" olisi ollut sitä että olisin vienyt Annin huvituksiin, mutta sekin on mulle piristävää vaihtelua vauvan hoitoon!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Alkuperäinen kirjoittaja santti:

Salainen vaate paketissa saa valita yhden koon ja sen, haluaako ne tytölle vai pojalle. Aikuisten vaatteet eivät kuulu tähän tarjoukseen. Ja noi 5 vaatetta maksaa 30 euroa. Huomioittehan että vaatteilla ei ole palautusoikeutta ja vaatteet voivat olla mitä vain :) Mut yleensä itse olen kyllä saanut tosi kivoja vaatteita!

vitsi... mä haluun ton paketin Siirille. laitas mulle yv:tä et miten toimitaan!

Alkuperäinen kirjoittaja Vilma-Onni:
Santti: Oon miettinyt Tuulosessa käyntiä, olisko treffien paikka? Treffeille saattaa osallistua yks toinenkin mamma teiltäpäin :) Olis kiva nähäuus Tuulonen ja voisin samalla poiketa kaverilla kylässä, asuu siinä ihan nurkilla.

joo... mennään vaan. käytiin siellä isännän kassa pari viikkoo sitten nopeesti vaan syömässä. käviskö vaikka ens viikolla joku päivä?

Oikein mukavaa alkanutta viikkoa kaikille!!!

Täällä on juhlat juhlittu ja olo on aika seesteinen tällä hetkellä. Viikon kestäneet kiireet ja hulabaloo on ohi :whistle: Juhlat oli ihanat ja onnistuneet. Sisko sanoi olevansa oikein tyytyväinen, vaikkakin perheellemme ominaiseen tyyliin hän "kämmäili" ainoana lakinsaajana 150 ylioppilaan joukossa :D :ashamed: Niin kauniisti kipitti 10 sentin koroillaan hakemaan lakkiaan ja todistustaan 550 katsojan edessä mutta kun toikkarin sai käteen niin herra-Murphy taas ilmoitti olemassa olostaan ja todistus levisi Oulun kaupungin teatterin näyttämölle kuin jokisen evväät :laugh: Ja neidillä kun oli semmonen justiinsa vesirajan peittävä kolttu päällä, niin papereiden noukkiminen oli suoritus sinänsä :laugh: Mutta lakin sai kauniisti kouraansa :D Ja tyytyväinen oli minun rakentamaan tukkahärpäkkeesee ja meikkiin. Ja täytyy myöntää, että kyllä taas silmä lepäsi kun oman käden jälkeä pääsi ihastelemaan :D Itse mallillahan ei ole osuutta asiaan :laugh: Ei vaiskaan, mutta nätti oli sisko, just semmonen niinku siasta sanotaan :D

Mutta, nyt on sitten omantunnon ja oikean ja väärän erottelun paikka :/ Veljen pojalla on tosiaan ne ristiäiset silloin ens viikonloppuna (poiketen viime viikon tiedoista :kieh: ). Veli ei kuitenkaan "ollut kykeneväinen" saapumaan siskon lakkiaisiin, kuten ei myöskään minun lakkiaisiin, mummonsa hautajaisiin, kummipoikansa yksillekkään synttäreille jne. Aina on ollu jotain :/ Nyt minä täällä mietin tietysti hieman vihaisena, että laitanko omat jo aiemmin sovitut menoni niiden ristiäisten edelle..? Oon miettiny kyllä pääni puhki ja vähän väliä muutan mielipidettäni... On vaan niin vihainen olo siitä, että velipoika voi edes tuommosta tehä. Ja miksi meidän muiden on aina vaan tehtävä "oikein" ja hän saa tehdä niinku huvittaa |O PRKL! Eli tullakko mökille, vai vältää ikuinen vihanpito ja mennä ristiäisiin :/ Mielipiteitä otetaan vastaan!

Nopsaan luin läpi edellistä ketjua ja sen verran huomasin sieltä, että Tiipii kyseli iho-ongelmista. Minähän en ole kosmetologi vaan meikkaaja/maskeeraaja, eli ihan varmalla en voi sanoa, mutta kuulostaa kyllä aurinkoihottumalta/yliherkkyydeltä. Siltä voi parhaiten suojautua välttämällä aurinkoa ja aurinkovoiteilla. Sulla myös saattaa nyt olla ns. "teinihormoonia" elimistössä, eli hormoonitasapaino on raskauden ja imetyksen vuoksi ihan yhtä sekaisin kuin teini-ikäisellä konsanaan, ja siksi siis oireilet nyt samoin kuin aikoinaan. Eli mun villi veikkaus että hormooneiden aiheuttama/edesauttama aurinkoihottuma. Ja onnea teille viime yöstä!!!

Ja Ronttiko se oli nähnyt minut unessaan :D Ei punajuureksi kutsuta kummiskaan, mutta kasvimaan tuotokseksi kumminkin -Tilli on meidän Siljan lempinimi :D (Tillukka=Tilli) Muita nimiä Sikke, Sikuriina, Siketsy, Näpsä, Mussu, Nöpönenä, Nyytti, Kirppu :)

Venlalle vielä nimpparionnittelut:flower:

Nyt meen hakemaan jotain suuhun pantavaa (niinku en olis koko viikonloppua syöny :ashamed: )

Yhteistyössä