**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Iltaa :)

Tänään kyllä oli tylsä päivä kun sisällä istuttiin, vettä tuli kun esterin sieltä. Ilta onneksi paistanut aurinkoa ja kävinpä joka showdance-tunnillakin vähän tanssimassa ja ottamassa hikeä :)

Minttu yrittää jo välillä nousta seisomaan, ilkeä äiti ei vain laita liukkareita jalkaan niin eipähän onnistu ;) Päiväunia meillä nukutaan kahdet, 1-3 tuntia molemmat. Nukkumaan menee 19-21 ja herää 0645-07.45.

Jos alkais taas noita fabriikkeja opettelemaan, ei ole oikein meikäläisen pravuuria...

hitto ku täällä ei oo mitään ohjattuja liikunta juttuja,siis just mitään tansseja tai kuntosali juttuja..no ainut taitaa olla cirquit mut sitä sai nii paljo koulu aikaan harrastaa et ei enää nappaa..mut kiva ois just sitä body pumppia ja jotain tanssia käydä vetkuttelemassa..

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
krisu lähtiks sulla tosta kela korvaus jo?jos ei niin hae kelalta korvaus..
ja mä purin sitä lappua koko illan,toki vaihdoin noin 30min välein uuden,ihan talouspaperista tein nyytin..miten se meni?sattuko?laittoko monta puudutetta?

Juu oli siitä jo kelakorvaus otettu :headwall: KALLISTA lystiä!
itse toimenpide oli ihan kivuton eikä puudute piikitkään sattunu yhtään :o
Niitä taidettiin 3-4 laittaa en nyt varmaksi muista :whistle:
Oli aika hankala tapaus tuo mun hammas..juuret tooosi pitkät ja sit ku se oli koko hammas ihan vinossa. Kovasti se poraili jotta se saatiin sieltä sitten pois.
Nyt kyllä sattuu niin pirusti :'( Ei tässä pysty yöllä nukkumaan jos kipu tällänen :kieh: . kauankohan tää kipu kestää???
Mä en sit pitäny sitä lappuu suussa ku tunnin verran :o nooooh... :whistle:

Topsy,taidanpas minäkin tilailla itelleni nuo polvihousut ja yhen mekon...laitan siis yksäriä jossain vaiheessa =)
Lääkärissä Peetua käytin ja saatiin kuuri silmätulehdukseen..tosin nyt aloin pähkimään et jos onkin allergiaa..lääkäri sano et on ollu useella nyt sellasia oireita et silmät turpoo ja on punaset,muuten siis samat oireet kun silmätulehduksessa ilman rähmää vaan.Peetulla kuitenkin ollu aamusin silmät (nyt siis jo molemmat) rähmässä joten alotin kuurin. Huomena sit alkaakin Peetulla kesä urheilukoulu,pääsee poitsu kirmaan kentälle =)

Vätystää.... |O jos oli oikeesti fiksu menis nukkumaan..mulla vaan oottaa hiusväri tuola joten pitäsköhän sitä värjäillä hiukset. saas nähdä...

Enja: Aatuhan juo nokkamukista vettä. Enemmän mua mietityttää miten mies saisi pojan yöunille ja yöllä uudestaan unille ilman tissiä. Herää siis kerran, toisinaan kahdestikin yössä tissille. Mietin tuolla äsken kun nukuttelin että voisiko sitä nokkamukia tarjota yölläkin. :| Tuntuu että kyllä kai vauva virkustuu jos siitä antaa maitoa kun pitää istualleen juottaa. Mulla olisi siskon 30 v juhlat lauantaina ja voi että mulla menojalka vipattaa siihen malliin että todellakin pitäisi päästä tissejä tuulettamaan :laugh: ;)
elephant-rose-danse.gif

Kaiholla mietiskelin äsken tuolla samalla omia polttareita ja varsinkin sitä viimeistä valssia jonka pääsin jonkun herrasmiehen kans taipumaan ;) Osaksi samoja likkakavereita olisi näissäkin lauantain bileissä ja voi että mieli halajaa tyttöjen mukaan :'( :'( On tää niin epistä kun minä en pääse juhlimaan
0023.gif

Kiitos kaikille kelan vastauksista. :heart: :flower: =)

Vielä pitää vähän selventää. :D Mun polttarit oli siis meidän mökillä ja mentiin sitten illan päätteksi paikalliseen baariin ja sen kautta lavatansseihin. En siis normaalisti biletä perinne tanssi paikoissa. ;)

Katjanna siellä vaan valssivenytyksistä haaveilee :D :hug: Pian pian toivotaan, sinäkin pääset. Tulisin hoitamaan jos vain pystyisin :D

Krisu
, no hätä, kipaisen mittaamassa...L-koossa rinnanympärys NOIN 48 cm ja vyötärö NOIN 56 cm. Tuohan on täysin A-mallinen, joten aika hankala arvioida tuota vyötärökohtaa. Mutta suunnilleen noin ja eri kokojen välillä on aina 2 cm eroa noissa koossa.

Yksäiti jos tarkoitit noita valkoisia äidin polvihousuja, ne on syötävän mageet :p . En ihmettele että kaikki muut koot on mennyt. Hoikille siis XS ja S kokoa tarjolla :D Mulla mallistossa on yhdet M-koot ja puolet kavereista kuolaa niiden perään ja yrittää väen vängällä napata ;) Mut pistele vaan yksäriä niin laitan tulemaan.

niinukka ihan hyvin oli pojan päivä mennyt. Oli ja aikasta valmista kauraa kun kotio tuli :laugh: Aloin nauramaan kun pojan näin: käsivarret ihan mustat ja kasvot. Oli töitä tehneen näköinen :whistle: Jääkaapille painatti ensimmäiseksi, nälkä oli ja kova! No siinäpä näki kun teki aamulla niukat eväät eikä uskonut äitiä (eikä syönyt aamupalaa, jännitti vissii liikaa. Huomiseksi ottaakin 2 lihapiirakkaa kera nakkien ja lämmittää ne siellä. Kyllähän tossa jo tuskaili että taas huomenna ja ylihuomenna jne. Laski monta tuntia on jäljellä töitä :laugh: :laugh: No nytpä tietää ettei se työnteko aina herkkua ole ja sen pienenkin rahan eteen pitää töitä tehdä. Kyllähän tossa mietti että jos hyvin hommat hoitaa niin ois mahikset ehkä ens kesänäkin päästä :)

Piituli ihan toimiva kuva!

katjanna miä oon viimeksi ollut ulkona öööh, toissa vuoden syyskuussa :o Miten onkin mahdollista? No jaa, ehkä selittyy silläkin kun minirahan saa niin ei sitä vähää raaski kapakkaa kantaa. Mutta myö ollaan lähdössä ulos heinäkuussa! :laugh: Pikkusen etukäteen suunniteltu ja lapsenvahtikin kysytty. Ja jos ei mummille esteitä tule niin mennään ukon kanssa meripäiville lauantaina. Siel on esiintymässä Tähkä ja Menneisyyden vangit ainakin. Itse asiassa vankeja mentäis kattomaan. Molemmat tykätään niistä.

Miä oon rätti, puhki ja poikki! Tai pikemminkin mun selkä on. Ollaan tänään raivattu ukon kanssa 5h sitä saamarin puukasaa tosta autojen edestä. Mätetty pienempiä pätkiä puuvajaan ja isompia keoksi toiseen paikkaan oottamaan sahausta. Kiia ihme kyllä oli tyytyväisenä rattaissa sen ajan. Välillä nukkuen ja välillä istuen. Pidettiinhän myö ruokataukokin sentään. Mutta nyt se kasa on poissa siitä kohtaan (siirtyi vaan vähän näkymättömämpään paikkaan).

Ihana hiljaisuus vallitsee täällä. Suloiset lapsukaiseni nukkuvat kaikki :whistle: :heart: Koira kuorsaa koivissa ja myö ukon kanssa molemmat omilla koneillamme :D Mikäs tän parempaa oiskaan?

mammoliino mukaan vaan mökille. Kumpis on pienempi paha: veli ottaa nokkiinsa vai myö? ;) :D

krisulle paranemisia :hug: Ja ihan kun mun aivot ois rekisteröineet että jollakin muullakin sairastetaan (unohdin kenellä :ashamed: ) joka tapauksessa paranemisia teillekin :hug:

Muutes tuli tosta kotihoidontuki keskustelusta mieleen että miä saan nytkin Danielista sen 60? kuussa (-verot). Saakos kaikki muutkin jolla on alle kouluikäisiä sisaruksia? (maksetaan vain yhdestä ) Vai olikohan se tulosidonnainen *menee kelan sivuille tarkistamaan*

Santti merkkaatko siä nyt kumminkin risteykset vai merkataanko myö Piitulin kanssa? :wave:

Muoks. Kelan sivuilla luki näin:
Vanhempainpäivärahakauden aikana voidaan vanhempainpäivärahan määrästä riippuen maksaa kotihoidon tukea, jos perheen muu alle kouluikäinen lapsi ei ole kunnan järjestämässä päivähoidossa.

pää värjätty :) ja inhottava piristyminen tapahtu kun kävi suihkussa...ei hyvä.
Rontille laitettu takas yksäriä jos et jo huomannu B)
Voi että tätä mun kesä fiilistä...ihan uskomatonta kuinka mieli pomppaa kattoon kun aurinko paistaa B) B) B) oon kyl niin henkeen ja vereen kesä ihminen et oksat pois ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Topsy Kiitos mitoista, mittailen huomenna riittääkö. :)

Tässä vielä kuva tämän päivän projektista, kotipäivä tytyn nuhan takia ja sain lopultakin tuon Villit Nakkikoirat -vaipan tehtyä.

Hyvä kuva! :heart: Noista vaipoista en kyllä ymmärrä mitään :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
pää värjätty :) ja inhottava piristyminen tapahtu kun kävi suihkussa...ei hyvä.

Miä huomasin ja eilen saman :kieh: Uni huuhtoutui viemäristä alas :headwall:
Minkäs väriseksi laitoit pään? Mun pitäis ja taas vaihteeks laittaa raitoja tasoittamaan juurikasvua tai koko päähän väri. Mut kun en jaksais :/

Laitoin tuollasen jonkun kullanruskean mut turha toivo et sais yhtään vaaleemmaks tätä tumman ruskeeta..saas nähdä miltä kuivana näyttää.
Topsylle tilausta pukkaa :) .

Niin ja olikos täälä jotain kampaaja immeisiä tms?!?...mulla kun siis tää ihan lyhyt tukka ja ollu vaan yksvärinen nyt.Kaverin häitä silmällä pitäen haluisin tähän vähän jotain muutakin väriä..kuinkas tällaseen lyhyeen sais muuta kun yhtä väriä? Kyselee yks joka ei ymmärrä mistään mitään :D

:p nam... miä muistin just että pakastimessa on MUN OMA jäätelörasia. Litra saksanpähkinäjäätelöä kera pähkinöiden palasien :p :heart: :p

Ja yöllä/aamulla taas kiroan mitä tuli tehtyä kun mahaa koskee ja kiertää :headwall: No mut :headwall: se on vasta sitten :laugh:

Yhteistyössä