niinukka ihan hyvin oli pojan päivä mennyt. Oli ja aikasta valmista kauraa kun kotio tuli

Aloin nauramaan kun pojan näin: käsivarret ihan mustat ja kasvot. Oli töitä tehneen näköinen

Jääkaapille painatti ensimmäiseksi, nälkä oli ja kova! No siinäpä näki kun teki aamulla niukat eväät eikä uskonut äitiä (eikä syönyt aamupalaa, jännitti vissii liikaa. Huomiseksi ottaakin 2 lihapiirakkaa kera nakkien ja lämmittää ne siellä. Kyllähän tossa jo tuskaili että taas huomenna ja ylihuomenna jne. Laski monta tuntia on jäljellä töitä

No nytpä tietää ettei se työnteko aina herkkua ole ja sen pienenkin rahan eteen pitää töitä tehdä. Kyllähän tossa mietti että jos hyvin hommat hoitaa niin ois mahikset ehkä ens kesänäkin päästä
Piituli ihan toimiva kuva!
katjanna miä oon viimeksi ollut ulkona öööh, toissa vuoden syyskuussa

Miten onkin mahdollista? No jaa, ehkä selittyy silläkin kun minirahan saa niin ei sitä vähää raaski kapakkaa kantaa. Mutta myö ollaan lähdössä ulos heinäkuussa!

Pikkusen etukäteen suunniteltu ja lapsenvahtikin kysytty. Ja jos ei mummille esteitä tule niin mennään ukon kanssa meripäiville lauantaina. Siel on esiintymässä Tähkä ja Menneisyyden vangit ainakin. Itse asiassa vankeja mentäis kattomaan. Molemmat tykätään niistä.
Miä oon rätti, puhki ja poikki! Tai pikemminkin mun selkä on. Ollaan tänään raivattu ukon kanssa 5h sitä saamarin puukasaa tosta autojen edestä. Mätetty pienempiä pätkiä puuvajaan ja isompia keoksi toiseen paikkaan oottamaan sahausta. Kiia ihme kyllä oli tyytyväisenä rattaissa sen ajan. Välillä nukkuen ja välillä istuen. Pidettiinhän myö ruokataukokin sentään. Mutta nyt se kasa on poissa siitä kohtaan (siirtyi vaan vähän näkymättömämpään paikkaan).
Ihana hiljaisuus vallitsee täällä. Suloiset lapsukaiseni nukkuvat kaikki

:heart: Koira kuorsaa koivissa ja myö ukon kanssa molemmat omilla koneillamme

Mikäs tän parempaa oiskaan?
mammoliino mukaan vaan mökille. Kumpis on pienempi paha: veli ottaa nokkiinsa vai myö?
krisulle paranemisia :hug: Ja ihan kun mun aivot ois rekisteröineet että jollakin muullakin sairastetaan (unohdin kenellä :ashamed: ) joka tapauksessa paranemisia teillekin :hug: