**2007 LOKAKUUN HERHILÄISET**viikko 23

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tuutilulla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
LillaStina Kysyitkö naapurista?Onhan se uudempi esite?Kun uus jakso alkaa ylihuomenna...Mulla pitää melkein huomenna laittaa se tulemaan, että ehtii varmasti, jos et siis saa sitä sieltä.

:attn: :attn: Lähetän tuon meidän myyntitykin elikkäs LillaStinan mukana teille mökkeilijöille uusimman oriflame-esitteen, joten siellä voitte omatoimisesti katsella kuvastoa ja tehdä mulle mahtavat määrät tilauksia :laugh: :laugh:
Postikulut ei oo sit onkelma, voin tulla niissä vastaan!

Ja muille, ei-mökkeilijöille myös tiedoksi, että mun kautta saa kaikkia oriflamen tuotteita tilattua. Kiinnostuneet laittakoot yv.tä,niin voin laittaa esitteitä tulemaan. Ja nettisivuilta löytyy myös kaikki tuotteet, joten siellä voi myös käydä tutustumassa! Kesällä tulossa mielettömän hyviä tarjouksia, kannattaa kurkata!

Niin, ja saahan mun kautta myös niitä mausteita (Lilliksellä onkin jo niin paljon asiakkaita, että tästä lähin uudet voi kääntyä mun puoleeni :laugh: :laugh: ) Olikohan hyvä mainospuhe! Että yv.tä odotellessa =)

Ja joo,nyt vois kirjoitella vaikka mitä mut nukkimaan kai se o mentävä, joten huomiseen :wave:

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
Laitoin tuollasen jonkun kullanruskean mut turha toivo et sais yhtään vaaleemmaks tätä tumman ruskeeta..saas nähdä miltä kuivana näyttää.
Topsylle tilausta pukkaa :) .

Niin ja olikos täälä jotain kampaaja immeisiä tms?!?...mulla kun siis tää ihan lyhyt tukka ja ollu vaan yksvärinen nyt.Kaverin häitä silmällä pitäen haluisin tähän vähän jotain muutakin väriä..kuinkas tällaseen lyhyeen sais muuta kun yhtä väriä? Kyselee yks joka ei ymmärrä mistään mitään :D

Kaverille laitettiin joskus lyhyisiin sillai raitameiningillä. Etutukka tuli eriväriseksi, ja siis pensselillä. Ja hyvä tuli :D

Alkuperäinen kirjoittaja äitivaan:
Eiks Vip oo ainaki kampaaja, sen muistan kertoneen moista...

Muistinkohan miä sitte väärin :ashamed: no ei ois mikään ihme näillä aivoilla. Meijen äitikin sanoi mulle tänään että mun kannattais kirjottaa itelleni muistilappuja.. ainut että unohtaisin sitte lukea ne :ashamed: :laugh:

Mä en nuku varmaan koko yönä... Vetäsin tuossa pullollisen EDiä ja ei nukuta yhtään... Muutekin ihan paska päivä, sainpahan suututettua yhden hyvän kaverinkin näköjään ihan kokonaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Mä en nuku varmaan koko yönä... Vetäsin tuossa pullollisen EDiä ja ei nukuta yhtään... Muutekin ihan paska päivä, sainpahan suututettua yhden hyvän kaverinkin näköjään ihan kokonaan.

:hug: no jospa se siitä leppyis :)

Mutta nyt miä meen maate. Öitä :wave:

Tuutis: Kiitos, taidan marssia Kelaan ja hakee edes sen puolen vuoden takautuvasti Onnista kotihoidontukea, luulis jotain saavan, sen verran pikkasen saan äippärahaa. Ainakin kannattaa yrittää!

Hemmetti kun ne ei voi yhtään neuvoa asiakkaita!!! :headwall: :headwall: :headwall:

V-O kannattaa ainakin yrittää :) Mitä sitte tarkoittaakaan että

Vanhempainpäivärahakauden aikana voidaan vanhempainpäivärahan määrästä riippuen maksaa kotihoidon tukea, jos perheen muu alle kouluikäinen lapsi ei ole kunnan järjestämässä päivähoidossa.

No miähän saan vain sen minimipäivärahan. Hitto, sain enemmän pelkällä kotihoidon tuella ollessa :/

Meille tulee ilmeisesti ensi viikolla vieraita Kuusankoskelta :D Kiiaa puoli tuntia vanhempi poika vanhempineen tai ainakin äidin kanssa. Elikäs mun huonekaveri KOKSista :) Myö kaks saatiin KOKSin synnäri ja leikkurin aikataulut sekaisin kun molemmat jouduttiin menemään kiireelliseen sektioon puolen tunnin välein :laugh: Ihan kiva nähdä pitkästä aikaa :heart:

Huomenta!

Meillä oli koirat ekan kerran taas tänä keväänä yötä tuolla ulkona. Oli niin rauhallista nukkua :whistle:
Enja tosi hyvän näköinen vaippa. Meilläkin on niitä kaksi :laugh:
Paitsi, että äippä teki niistä kokoa M ja nyt ne on jo liian pienet :ashamed:

äitivaan ei ollut. Isännän sisko oli tuomassa sitä tässä loppuviikosta, mutta ei välttämättä kerkeä ennen perjantaita... Eli pistäppä postiin.
Juu, mausteita on mukana mulla iso kasa. Mökillä voi kokeilla niitä ja tilata sitten lisää äitivaan nimissä joko netin kautta suoraan kotia tai sitten myyjältä. Mutta tuolla on sitten sitä valkosipulidippiä!!!! Eli toktori älä osta muuta kuin kermaviiliä, jos haluut dipata. Toi on avattu pussi, joka on esittelyissä mukana, joten siitä kyllä riittää sullekin!!!

Mutta jos tänään tai huomenna ehtis mennä ostamaan sen uuden puhelimen, niin ei tarttis tota reittiäkään enää pähkäillä... :D

huomenia!

hitto meillä taitaa tosiaankin levitä tuo pyykkikone :o ihme laahaava ääni kuuluu kun linkoaa..eikä ole ku reilun vuoden vanha..

tuutilulla meillä painu salkkareiden jälkeen eilen illalla tyttö nukkumaan..ja oli sit viideltä tänä aamuna kello soimassa..mie puol seiskalta kävin kurkkaamassa huoneesta et on lähteny töihin..
miekin noista eväistä sanoin,et olis voinu vaik siellä ruokalassa käydä syömässä,kun ei kuitenkaan ole ku muutaman euron ruoka..mutta ei kuulemma haluu..palaset otti ruisleipää,kakkupalan,ja kaks marie keksii..mie varmaan tollasilla eväillä kuolisin sinne :o
no,omapaha on mahasa..jos nälkä kurnii.. itellä ainakin käy koskemaan päätä,ja sit mahaa..jos ei saa tarpeeks ruokaa,tai vettä..

miun pitää lähtee kirkolla käymään..hakemaan huuto.netin paketti..vihdoin ja viimein tuli..

miekin muistin et meilläkin on tuolla me&i.n pari vaatetta..t-paita ja leikkipuku..mahtaakohan mahtuu enää päälle..loppuviikoksi lupas lämmintä,niin jos sit koklais..

Alkuperäinen kirjoittaja Enja:
Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Enja tosi hyvän näköinen vaippa. Meilläkin on niitä kaksi :laugh:
Paitsi, että äippä teki niistä kokoa M ja nyt ne on jo liian pienet :ashamed:

Kiitos. Minua himottaa hankkia Myllymuksujen norsu-pulia, se on todella kivan näköistä. :p Nakkikoirakangas oli todella kallista, vaippapala 5,50. Tuo koko saa luvan sopia kauan. :laugh:

Mä ostin tonn siitä käsityölehden valmis jutusta. Tulikohan siinä tarvikkeet 4-5 vaippaan? Eikä mun mielestä tainut olla silloin kallis.
Nyt pitäis ostaa jotain uutta, että saisin tehtyä eemelille yövaippoja, kun vanhat alkaa olla liian pienet. Pitääkin mennä tänään kattomaan mitä sieltä löytyis... jos vaikka löytyis joku kiva kuvio...

Huomenta! oottepas ollu ahkeria kirjottelemaan eilisen aikana :) Eilisen iltaa leivoin kun tänään tuleepi vieraita! Tää vanhus täyttää jo 26 :o

Pikku neiti on jo ekoilla päikkäreillä, herättiin 8 pintaan ylös.
Meillä ei muuten oo vieläkään ainuttakaan hammasta! eikä vielä liikuskella muuten kun pyörähtää selältä mahalleen ja toisinpäin.. 11 päivä olis taas fysioterapia, nyt on ollu pari viikkoa taukoa kun odotellaan et hää lähtis liikkeelle.

Yritän ryhdistäytyä tämän laihislistan päivityksessä, kun pari viikkoa on mennyt vähän huolimattomasti. :ashamed:

DOGTOR (60kg) lähtöpaino 67,7kg viime kerrasta +100g, nyt 64,7kg

LILLASTINA (65kg) lähtöpaino 75kg viime kerrasta -500g, nyt 66,5kg

NÄKYMÄTÖN NINNI (65kg) lähtöpaino 68,3kg viime kerrasta -300g, nyt 66,7kg

PEPISA (72kg) lähtöpaino 82,6kg viime kerrasta +/-0g, nyt 82,8kg*

TILDA77 (75kg) lähtöpaino 83kg viime kerrasta -1000g, nyt 77kg

TOPSY (67kg) lähtöpaino 76kg viime kerrasta +/-0g, nyt 72,5kg

Alkuperäinen kirjoittaja pepisa:
Mikäs on krisun kiputila tänään? Olikos se leikkaus vai vaan repiminen? (sorry kun en muista :ashamed: )

Leikkaus oli juu :/ Mutta enään ei juurikaan särje. otin kuitenkin särkylääkkeen aamusella varmuuden vuoks. ehkä se tästä :D
kiitos kysymästä!

Yhteistyössä