2+ laihdutus kamppanja

  • Viestiketjun aloittaja zalminakki
  • Ensimmäinen viesti
Mamis74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 13:24 saga79 kirjoitti:
tää tarvii kans megaison potkun persuksille :wave: Tää koko homma menee taas ihan reisille. Pari viikkoo menee tosi hyvin sit alkaa se lipsuminen ja sit lähteekin jo mopo käsistä. kertokaa mistä sen itsekurin saa?? :'(
Osta vaikka jotku "tavoitehousut". Mulla on yhdet housut jotka mahtuu ehkä sitte kun painan sen 60kg, ovat kokoa 36 ja palan innosta saada ne vielä joskus jalkaani.
 
super hot female
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 13:58 zalminakki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 08:24 hiirimatto kirjoitti:
Ilmoittaudun mukaan!
Kävin aamulla vaakalla, näytti 68,6 kg \|O joka on aika kaukana
mun 'normaali' painostani. Ylimääräistä on tullut viime talven ja
tämän kesän aikana 5 kg, joten tavoitteeni on 64 kg. Pituutta on
165 cm, painoindeksiä en osaa laskea, mutta peili-indeksi on
kamala!

Tämän päivän tavoite on saada ruokailu kuriin eli eväänä on
salaattia, kiisseliä ja ruisleipää. Liikunta on mun heikko kohtani,
en saa itseäni ulos ja lenkille, yrittäkää potkia mua vauhtiin.

Onko tarkoitus kertoa kokemuksia pitkin viikkoa, vai vain punnitus-
tuloksia ? *kyselee tyhmänä* Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta
tällaisesta ryhmässä laihdutamisesta netissä, joskus olen ollut
Painonvartioissa mukana.
hyvä kun tulit mukaan =) kokemuksia voi kertoa pitkin viikkoakin,mutta sunnuntaina laitetaan aina viimeistään se lukema mitä vaaka näyttää.itellänikin toi lenkkeily on jääny vähiin,mutta just tulin parin kilometrin lenkiltä ja sain kaatosateen niskaan...nyt on tyytyväinen olo että sain itsestäni irti ja lähdin. =) mä kevensin kertaheitolla tota ruokavaliota ja söin just lautasellisen kasvissose keittoa..ja uskokaa tai älkää,mutta se oli oikeesti hyvää.ja ihan kaupan valmistuote (knor)
ei tarvii milleen monen kilometrin hikilenkille lähteä näin aluksi,vaan kävele vaikka ihan pieni puolen kilometrin lenkki.siitä on hyvä aloittaa ja mielikin on parempi kun tietää liikkuneensa edes vähän =)
tsemppiä vaan kovasti ja otetaan kunnolla nyt itseämme niskasta kiinni. :wave:
Meillä suurinpiirtein samat mitat, mä painan nyt 66.7kg ja pituutta 165cm, eli tavoitteena nyt ens alkuun ois kans toi 5kg
elikäs tää kans ilmoittautuu mukaan(toiv. ei liians myöhäistä)
 
zalminakki
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.08.2005 klo 22:20 super hot female kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 13:58 zalminakki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.07.2005 klo 08:24 hiirimatto kirjoitti:
Ilmoittaudun mukaan!
Kävin aamulla vaakalla, näytti 68,6 kg \|O joka on aika kaukana
mun 'normaali' painostani. Ylimääräistä on tullut viime talven ja
tämän kesän aikana 5 kg, joten tavoitteeni on 64 kg. Pituutta on
165 cm, painoindeksiä en osaa laskea, mutta peili-indeksi on
kamala!

Tämän päivän tavoite on saada ruokailu kuriin eli eväänä on
salaattia, kiisseliä ja ruisleipää. Liikunta on mun heikko kohtani,
en saa itseäni ulos ja lenkille, yrittäkää potkia mua vauhtiin.

Onko tarkoitus kertoa kokemuksia pitkin viikkoa, vai vain punnitus-
tuloksia ? *kyselee tyhmänä* Mulla ei ole aikaisempaa kokemusta
tällaisesta ryhmässä laihdutamisesta netissä, joskus olen ollut
Painonvartioissa mukana.
hyvä kun tulit mukaan =) kokemuksia voi kertoa pitkin viikkoakin,mutta sunnuntaina laitetaan aina viimeistään se lukema mitä vaaka näyttää.itellänikin toi lenkkeily on jääny vähiin,mutta just tulin parin kilometrin lenkiltä ja sain kaatosateen niskaan...nyt on tyytyväinen olo että sain itsestäni irti ja lähdin. =) mä kevensin kertaheitolla tota ruokavaliota ja söin just lautasellisen kasvissose keittoa..ja uskokaa tai älkää,mutta se oli oikeesti hyvää.ja ihan kaupan valmistuote (knor)
ei tarvii milleen monen kilometrin hikilenkille lähteä näin aluksi,vaan kävele vaikka ihan pieni puolen kilometrin lenkki.siitä on hyvä aloittaa ja mielikin on parempi kun tietää liikkuneensa edes vähän =)
tsemppiä vaan kovasti ja otetaan kunnolla nyt itseämme niskasta kiinni. :wave:
Meillä suurinpiirtein samat mitat, mä painan nyt 66.7kg ja pituutta 165cm, eli tavoitteena nyt ens alkuun ois kans toi 5kg
elikäs tää kans ilmoittautuu mukaan(toiv. ei liians myöhäistä)
milloinkaan ei ole liian myöhäistä =) teretulemast :wave:
 
KahdenÄippä
Heippa kaikille!

Täällä olisi myös yksi laihduttaja tulossa joukkoon mukaan :wave:

Itse asiassa olen jo laihduttanut viime vuoden elokuusta tämän vuoden maaliskuulle saakka. Kiloja lähti PV:n (vain parisen kuukautta laskin pisteitä) ja jumppaamisen ansiosta noin 13 kg =). Painoa tuli kesän aikana takaisin 4 kg ja nyt elokuun alusta aloin laihduttamaan Kutrin ohjeiden mukaan ja paino on nyt siis 71,2 kg (lähtöpaino oli siis elokuun alusta 73,4 kg).

Pituutta minulla on 174 cm ja painoa olisi tarkoitus pudottaa 65 kiloon elikkä vielä kuusi kiloa tarttis vielä lähteä :\|

Niin ja sunnuntaisin olen tähän asti käynyt puntarilla ja nyt olisi tarkoitus käydä teidän kanssa ilmoittelemassa miten homma etenee =)
 
Täällä myös uusi elämäntapa-muokkaaja.En jaksa dietille alkaa mutta koko ruokavalio pitäis uusia =)

Historiikki:yli kolmekymppinen kahden lapsen (6 ja 4) äippä.Tokan kanssa rd ja tällä viikolla km,ja sokerit nousi heti plussan jälkeen.
Pituutta 163 ja painoa 73,ja tieto että painon pudotus auttaa uudessa raskaudessa.Siis tulevaisuudessa..

Olen tämän viikon "kutistanut" vatsalaukkua,aamusta päivälliselle vaan rasvatonta jogurttia ja sitä valion vahäkalorista mehukeittoa.
Työt kun aloitti niin hyvin on pystynyt päivät olla syömättä!!

Tavoite paino varmaan lähellä 60kg :LOL:
 
Joo, mulla meni sitten lomalla viduiksi koko laihdutus ja tuli 2 kiloa lisää... \|O \|O \|O Nyt ei ole ees lenkille päässyt kun vettä on tullut kun esteristä. Iltasyömisiä olen koittanut lopettaa, mutta mulla ei vissiin auta muu kun totaalinen syömisen lopettaminen... :headwall: :headwall: :headwall: Tää on aina niiin tätä!
 
zalminakki
mua vähän lohduttaa se että täällä on muitakin joilla tää laihdutus menee viduiksi....
mutta nyt ihan tosissaan ystäväiseni,yritetäänkö uudestaan päästä taas oikealle polulle???
mul tulee aina kauheen huono omatunto ku syöpöttelen ja tosissaan ei oo tullu noitten ilmojen takia ees liikuttua.

nyt nala,saga ja kaikki muutkin....ottakaa itteänne niskasta kiinni!!!!!!!!mäkin otan...lupaan sen ja teidän luottamustanne en petä. :hug:
 
Viikko sitten 67,5 ja tänä aamuna 67,7 eli +200 g \|O \|O
Ja toi +200 olen saanut perjantain ja lauantain aikana. Meni 2 päivää ihan harakoille, kun oltiin reissussa. Onneksi työt alkaa huomenna ja pääsen taas normaaliin rytmiin. Tämä taisi olla neljäs viikko ja aloituspaino oli 68,6 eli -900 g kuukaudessa :ashamed: , tosin suunta oikea.
 
KahdenÄippä
No niin, kävin äskettäin vaa'alla ja lukema näytti 71,2 kg. Viikko sitten paino oli 71,6 kg eli -400 g on pudonnut.

Spinningiä kävin torstaina kokeilemassa ja olihan siinä polkemista, hiki lensi :p. Liikuntaa harrastan muutenkin kuten jumppaa ja nyt kesällä aloitin rullaluistelun.

Tsemiä kaikille muille punnitsijoille tänään! :flower:
 
Mamis74
Do dii, se ois taas tilinteon paikka :whistle: Mulla paino tänä aamuna 70.6, elikkä just sama kuin viime lauantaina :ashamed: Taitaa olla vähän tekemistä niillä viime viikonlopun häillä ja alkuviikon pizzan mässäilyillä. Mutta pääasia ettei ollu noussu ;) Kyllä tämä taas tästä. Mä lupaan että viikon kuluttua on alle 70kg :wave:
 
Aamulla painoa aamupuuron jälkeen 77,8. Heh heh! Jos nuo 7 kiloa nyt saisi aluksi pois, niin olisin tyytyväinen itteeni. No, nälkähän tunnetusti kasvaa syödessä... :D Ja ensi sunnuntaina katotaan taas miten mänöö... :wave:
 
zalminakki
minä täällä hyvin nolona kerron että paino ei jälleen kerran oo tippunu grammaakaan :ashamed: :ashamed: :ashamed:

olenkohan tullu oudotukseni päähän :/
totisesti haluan nämä 7kiloa lähtevän \|O
 
Mulla on virallinen punnitus huomenna, mutta mulla kanssa toi kotivaaka näyttää ettei paino olisi parissa viikossa tipppunut yhtään :( Mut täytyy kyllä myöntää, etten ole enää ottanut tätä yhtä tosissaan kun silloin ekoina viikkoina ja se kyllä ärsyttää. Nyt plikat otetaan vaan itseämme niskasta kiinni ja yritetään saada se sama alun motivaatio ja yritys päälle? Eiks joo? ;)
 
laihtuispa
Viikko on taas vierähtänyt ja puoli kiloa häipynyt. Vaaka näyttää 81,5kg, pääsispä äkkiä sinne alle 80 niin sitten tuntuisi kivalta kun lukemat alkaa eri numerolla. Kivalta tuntuu kyllä tämäkin, kun paino tippuu kivasti, eikä erikoisemmin tunnu, että olisi laihiksella, olen aloittanut vähähiilarisen elämäntavan. Tummaa suklaata menisi enemmän, mutta sitä yritän säännöstellä(pari palaa/pv), muuten kyllä tuntuu niinkuin kävisi ravintolassa koko ajan syömässä, kermaa eikä voita tarvitse säännöstellä enempää, kunhan ei kohtuuttomuukksiin mene.
Liikuntaa olen kyllä lisännyt sekin tietysti auttaa, käyn vaunuilla vauvan kanssa noin 5 kilometriä päivässä kävelemässä.
Tsemppiä kaikille!!!!
 
pullervo
Plus 1 kg :headwall: Minkäs teet, on maksastakin jäljellä vain riekaleet.. Siis pidennetty viikonloppu, pelkkää (g)rilluttelua ja (s)yöpötettelyä. Mutta uskotaan yhä huomiseen....
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.08.2005 klo 17:12 pullervo kirjoitti:
Plus 1 kg :headwall: Minkäs teet, on maksastakin jäljellä vain riekaleet.. Siis pidennetty viikonloppu, pelkkää (g)rilluttelua ja (s)yöpötettelyä. Mutta uskotaan yhä huomiseen....
Et ole ainut :hug:
Minä myös olin viihteellä viikonloppuna ja tuli grillailtua yms ja nyt on kilo tullut lisää :headwall: Mutta kuuri jatkuu...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 14.08.2005 klo 14:06 Mamis74 kirjoitti:
Do dii, se ois taas tilinteon paikka :whistle: Mulla paino tänä aamuna 70.6, elikkä just sama kuin viime lauantaina :ashamed: Taitaa olla vähän tekemistä niillä viime viikonlopun häillä ja alkuviikon pizzan mässäilyillä. Mutta pääasia ettei ollu noussu ;) Kyllä tämä taas tästä. Mä lupaan että viikon kuluttua on alle 70kg :wave:
Piti lähteä hehkuttamaan. Lupasin että viikon kuluttua alle 70kg, mutta sepä meniki jo tänä aamuna, 69.8kg JEEE B) Mulla on tässä mensujen aika ja juoksinki eilen koko päivän veskissä, eli turvotusta oli vielä eilisessä punnituksessa. En ole painanu alle 70kg ainakaan kahteen vuoteen. Nyt sain taas lisää puhtia tähän hommaan.
Ai niin, vaihdoin eilen illalla nikkiä. Nyt ole kotisirkka.

T: ex-mamis74

 
täähän meinaa pudota...
Mut asiaan. 1,1kg oli lähtent! Jee!! Tosin edellisestä punnituksesta taitaa olla pari viikkoa, mut kuitenkin. Oikea on suunta. Välillä on tosi, tosi hankalaa ja meinaa lyödä jo hanskat tiskiin, mut tää taas palkitsee. Kaikille hurrrrjan paljon tsemppiä =)
 
zalminakki
kaikki halukkaat mahtuvat mukaan =)
saga...hienoa että olet päässyt pudottamaan :flower:
itelläni on tosi vaikea vaihe meneillään ton syömisen kanssa.tänään olen lenkkeillyt ihan hullun lailla että saisin tehokkaammin pudotettua ja kulutettua kaloreita.siitä on hyvä omatunto,mutta illat on vaikeita ku muksut on nukkumassa ja kaapista löytyisi vaikka mitä hyvää. :p
yritän kuitenkin kovasti roikkua täällä mukana.
oikein paljon tsemppiä kaikille.

vielä mä yllätän teidät ja pääsen tavoitteeseeni ;)
 

Yhteistyössä