T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mitäköhän tuolla on ihan oikeasti tapahtunut.
Tosi järkyttävä tapaus. Ehkä sekin vaikuttaa tähän, että tuollainen väkivaltaisuus on tytöillä aika harvinaista... mikä on voinut olla syynä, että 15- vee haluaa tappaa toisen? Pelottavaa.
Alkuperäinen kirjoittaja stipendejä lisää;30804629:No kuule ihan siitä että jotain tosi outoa noissa on aina ollut!!! Ja mä satun tietämään varmasti että mun tytöistä kukaan ei kutsu meille ja ala sen jälkeen tappamaan. Syy oli varmaan se ettei maantiedosta tullut niin hyvää numeroa niin se ole helpottui prinsessalla kun voi ottaa jonkun toisen hengiltä. Teidän mielestä toi ola tietysti mieleltään terve koska koko kulissi oli niin ihanan kiva. Ei meidän tyttö ikinä ja sitten tapahtuu jotain näin hirveää. Paskaäidit kasvattaa lapset niin ja näin ja asiat on ja pysyy selkeinä. Kato kun pää on niin tyhmä ettei mahdu liian kieroja ajatteluja ja elää vaan niin ja näin ja kasvattaa lapsetsamoin. On ne mitä ei saa tehdä eikä niin kun "paremmat" äidit ettei kakaranne osaa käsitellä mitään asioita. No sitten ihmettelette ja kauhistelette että mitä mun rakas lapseni teki??!!! Mä satun tietämään mitä mun rakkaat lapset tekee ja vaikka niissä olis jotain olosuhteiden pakosta tehtyä niin mitään tollasta yllätystä ei tule.
Tätä en ymmärrä.
"Epäilty on rauhallinen ja asiallinen sekä materiaalin perusteella varsin fiksu tyttö".
"Vahingon mahdollisuus on suljettu pois heti alkuvaiheessa. Tarkoitus on ollut tappaa".
Jotenkin nuo Ilta Sanomista lainatut rikoskomisario Esa Uusi-Kakkurin kommentit ei oikeen korreloi...
Jotenkin tuntuu väärältä lukea näistä erikoisjärjestelyistä ja siitä, miten tyttöä kohdellaan silkkihansikkain. Kaikki nuo mahdollisuudet opiskeluun, kuntoiluun jne.
Hän on vienyt toiselta tytöltä hengen, kaikki mahdollisuudet, tulevaisuuden. Hän on tuhonnut tapetun tytön perheen elämän, ikinä mikään ei ole ennallaan. Hän on myös tuhonnut oman perheensä elämän. He tulevat aina olemaan tappajan vanhemmat.
Jotenkin tuntuu, että uhri on kokonaan unohtunut ja tappaja saa liikaa gloriaa ja paapomista. Eikö tässä sais kuitenkin käsitellä tyttöä ja hänen tekoaan paljon negatiivisempaan sävyyn? Tästähän saa helposti muut teinit kuvan, että kyseessä ei oo mikään vakava juttu...
Vaarallista mun mielestä tää uutisointiTyttö ei oo mikään sankari ja paapottava. Tuo tyttö on tappaja.
Jotenkin tuntuu väärältä lukea näistä erikoisjärjestelyistä ja siitä, miten tyttöä kohdellaan silkkihansikkain. Kaikki nuo mahdollisuudet opiskeluun, kuntoiluun jne.
Hän on vienyt toiselta tytöltä hengen, kaikki mahdollisuudet, tulevaisuuden. Hän on tuhonnut tapetun tytön perheen elämän, ikinä mikään ei ole ennallaan. Hän on myös tuhonnut oman perheensä elämän. He tulevat aina olemaan tappajan vanhemmat.
Jotenkin tuntuu, että uhri on kokonaan unohtunut ja tappaja saa liikaa gloriaa ja paapomista. Eikö tässä sais kuitenkin käsitellä tyttöä ja hänen tekoaan paljon negatiivisempaan sävyyn? Tästähän saa helposti muut teinit kuvan, että kyseessä ei oo mikään vakava juttu...
Vaarallista mun mielestä tää uutisointiTyttö ei oo mikään sankari ja paapottava. Tuo tyttö on tappaja.
Tätä en usko. Tuo tyttö, joka harkiten tappoi kaverinsa ei missään tapauksessa tunne mitään tunteita.
Kiitos. Tätä tietoa tarvittiinkin.Molemmat tytöt, Hanna ja Oona, näyttivät olevan ihan tavallisia suomalaisia tyttöjä. Tämä on hyvin harvinainen poikkeustapaus, joten tuskin kannattaa lähteä syyllistämään suomalaisia, koulussa hyvin menestyviä tai kauniita tyttöjä.
Vaikuttaa siltä, että Hanna on ottanut mallia Ulvilan tapauksesta. "Joku vaan tuli ja tappoi kaverini, apua". Hannalla on vaaleat pitkät hiukset kuten Annelillakin. Mutta ei lähdetä silti yleistämään mitään![]()
Oletko selvännäkijä?
Mistä sä tiedät, että hänellä on kauhea olo?
Poliisin mukaan on aivan varmaa, ettei kyseessä ollut vahinko, vaan TARKOITUS ON OLLUT TAPPAA! Kyllä vähän vaikuttaa, että tyttö on kylmäverisesti ja tiedostaen tappanut luokkakaverinsa. Voi siis hyvinkin lakkailla niitä varpaankynsiä ja myhäillä. Tehtävä suoritettu. Tosin voi potuttaa, ettei uskottu siihen ulkopuoliseen tappajaan, vaan joutui itse vangituksi.
Ei tuo ihan normaalilta tapaukselta vaikuta. Kyllä 15-vuotias tietää, mitä ihmisen tappaminen tarkoittaa.
Mistä sä tiedät, että hänellä on kauhea olo?
Poliisin mukaan on aivan varmaa, ettei kyseessä ollut vahinko, vaan TARKOITUS ON OLLUT TAPPAA! Kyllä vähän vaikuttaa, että tyttö on kylmäverisesti ja tiedostaen tappanut luokkakaverinsa. Voi siis hyvinkin lakkailla niitä varpaankynsiä ja myhäillä. Tehtävä suoritettu. Tosin voi potuttaa, ettei uskottu siihen ulkopuoliseen tappajaan, vaan joutui itse vangituksi.
Ei tuo ihan normaalilta tapaukselta vaikuta. Kyllä 15-vuotias tietää, mitä ihmisen tappaminen tarkoittaa.