15 vuotias joka tappoi oli tosi hyvä koulussa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja stipendejä lisää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

stipendejä lisää

Vieras
Siinä sen taas näkee...paremmista piireistä ja paremmilla todistuksilla. Stipendejä saadaan ja ongelma on kuulemma ne toiset aina joilta voi odottaa ihan mitä tahansa ja mikään ei yllätä. Sitten ollaan shokissa ja pettyneitä kun ei yhärien lapset olletkaan tekijä.

Aikanaan mut pakotettiin tekemään ryhmätyötä tollasen hikarin kanssa. Se oli piirrellyt vihkoonsa jotain kuvia joissa mä kuolen koska ei saanut kiitettävää kun mä pilasin sen kuulemma. Se kävi jatkuvasti itkemässä opettajalle ettei se hyväksy tätä koska olin kuulemma niin tyhmä ettei mun kanssa voi kukaan tehdä hyvää numeroa. En onneks mennyt sen kotiin tekemään sitä...

Alkuperäinen kirjoittaja stipendejä lisää;30803845:
Aikanaan mut pakotettiin tekemään ryhmätyötä tollasen hikarin kanssa. Se oli piirrellyt vihkoonsa jotain kuvia joissa mä kuolen koska ei saanut kiitettävää kun mä pilasin sen kuulemma. Se kävi jatkuvasti itkemässä opettajalle ettei se hyväksy tätä koska olin kuulemma niin tyhmä ettei mun kanssa voi kukaan tehdä hyvää numeroa. En onneks mennyt sen kotiin tekemään sitä...

Mun lapsi kiroili tässä viimeksi tänään lusmuja ryhmätyökavereita. Itse on hikari. On myös syyllistänyt tyhmempiä pareja ryhmätyön tuloksen pilaamisesta. Ja sitten häntä on myös v*tuttanut se, että joutuu tekemään kaiken duunin, ja muut saa hänen kustannuksellaan ryhmä/paritöissä hyvän numeron.

Saakeli, tuo on varmaan tuleva sarjamurhaaja.

Mitäköhän tuolla on ihan oikeasti tapahtunut.
Tosi järkyttävä tapaus. Ehkä sekin vaikuttaa tähän, että tuollainen väkivaltaisuus on tytöillä aika harvinaista... mikä on voinut olla syynä, että 15- vee haluaa tappaa toisen? Pelottavaa.

Nyt kyllä jaksat miettiä tuollaisia. Jos olisi kyse maahanmuuttajasta, olisi ihan erilainen näkökulma.

Mistäs sä tiedät, ettei tuo tekijä ollut maahanmuuttajataustainen?
Toiseksi, mistä ihmeestä sä voit tietää mun näkökulmista yhtään mitään? Mun nähdäkseni tämä tilanne on erikoinen, koska kyseessä on kaksi tyttöä. Tämä on aika harvinaislaatuinen tapaus. Tyttöjen välinen väkivalta harvemmin päättyy toisen kuolemaan.

Toiseksi, mistä ihmeestä sä voit tietää mun näkökulmista yhtään mitään? Mun nähdäkseni tämä tilanne on erikoinen, koska kyseessä on kaksi tyttöä. Tämä on aika harvinaislaatuinen tapaus. Tyttöjen välinen väkivalta harvemmin päättyy toisen kuolemaan.

Älä nyt väitä, että puhuisit samalla tavalla, jos olisi tiedossa, että kyseessä on maahanmuuttaja. Sinun näkökulmasi on nähty aika monta kertaa eikä niissä ole koskaan mietitty, mikä on voinut olla syynä.

Älä nyt väitä, että puhuisit samalla tavalla, jos olisi tiedossa, että kyseessä on maahanmuuttaja. Sinun näkökulmasi on nähty aika monta kertaa eikä niissä ole koskaan mietitty, mikä on voinut olla syynä.

Niinkö?
Mitenköhän paljon sulla menee tosiasioita ohi, kun olet vaan päättänyt tietäväsi paremmin?
Mun nähdäkseni ainut asia, joita mä tällaisissa tapauksissa mietin, on se, miksi näin tapahtui. Ilmeisesti sinä et ole kovinkaan hyvin seurannut minun näkökulmiani, vaikka kovasti kuvittelet siitä jotain tietäväsi.

VIDEO: Surmatun tytön naapurusto järkyttyi: "Mitä lapsillemme on tapahtunut?" - Rikos - Uutiset - MTV.fi

– En tiedä, mitä meidän lapsille oikein on tapahtunut. Joutuvatko he kasvamaan liian nopeasti aikuisiksi, vai mistä tällainen johtuu? Olen aivan järkyttynyt, kertoo lähinaapuri Marika Katila.

Epäusko valtasi Seinäjoen - mitä teinityttöjen välillä tapahtui? - IL-TV

Surmasta epäillyn tytön naapurissa vuosia asuneen miehen mukaan tyttö vaikutti kaikin puolin normaalilta 15-vuotiaalta, joskin hiljaisen sorttiselta sellaiselta.

- Kun vanhemmat ovat lähteneet viikonlopuksi mökille, niin tyttö on lähtenyt heidän mukaansa. Hän ei ole jäänyt kotiin niin sanotusti bilettämään, mies sanoo.

Naapurin mukaan hyvästä perheestä oleva tyttö on hiljainen, mutta tervehti häntä pihapiirissä ohi mennessään. Muutoin tyttö tuntui viihtyvän omissa oloissaan.

- Yleensä tuon ikäisillä nuorilla on piha täynnä polkupyöriä. En ole nähnyt oikeastaan koskaan, että siellä olisi ollut tytön lisäksi muuta väkeä (kavereita).

Naapurin mukaan urheilullinen tyttö on harrastanut etenkin nuorten keskuudessa suosittua joukkuelajia paikallisessa seurassa.

Toihan kuulostaa ihan minult teininä. Mukava, hiljainen, yksinäinen, hyvä koulussa...
Todellisuudessa olin jatkuvan sadistisen pahoinpitelyn ja hyväksikäytön uhri joka eristettiin kotiin hoitamaan nuorempia sisaruksia ja joka vietti KAIKEN vapaa-aikansa vanhempien luona kun muualle ei saanut mennä. Että kulissien takaisesta ei tiedä

[QUOTE="harmaa";30804002]Ettei vaan olis kyse jostain koulukiusaamistapauksesta?[/QUOTE]

Pakkohan tälle nyt joku syy on olla! Eihän kyse voi olla samanlaisesta ihmisen perustavaa laatua olevasta pahuudesta kuin joidenkin mamujen kohdalla!

Luulis, että fiksulapsi suunnittelis vähän paremmin, niin että ei jäisi kiinni ja mikä tää juttu on, että se ei myönnä tehneensä sitä? Oisko pamahtanu psykoosiin?

Teilläpäin tapahtuu ilmeisesti paljonkin tällaisia keissejä, missä alaikäiset (tytöt) tappavat toisiaan?
Vai mistä pierasit tuon "siinä se taas nähtiin"?

No kuule ihan siitä että jotain tosi outoa noissa on aina ollut!!! Ja mä satun tietämään varmasti että mun tytöistä kukaan ei kutsu meille ja ala sen jälkeen tappamaan. Syy oli varmaan se ettei maantiedosta tullut niin hyvää numeroa niin se ole helpottui prinsessalla kun voi ottaa jonkun toisen hengiltä. Teidän mielestä toi ola tietysti mieleltään terve koska koko kulissi oli niin ihanan kiva. Ei meidän tyttö ikinä ja sitten tapahtuu jotain näin hirveää. Paskaäidit kasvattaa lapset niin ja näin ja asiat on ja pysyy selkeinä. Kato kun pää on niin tyhmä ettei mahdu liian kieroja ajatteluja ja elää vaan niin ja näin ja kasvattaa lapsetsamoin. On ne mitä ei saa tehdä eikä niin kun "paremmat" äidit ettei kakaranne osaa käsitellä mitään asioita. No sitten ihmettelette ja kauhistelette että mitä mun rakas lapseni teki??!!! Mä satun tietämään mitä mun rakkaat lapset tekee ja vaikka niissä olis jotain olosuhteiden pakosta tehtyä niin mitään tollasta yllätystä ei tule.

No vaikka lukemalla:

Poliisi somen väitteistä: "Suomalaiset trollit sekoittamassa pakkaa" | Etelä-Pohjanmaa | Uutiset | Ilkka

"Uusi-Kakkurin mukaan väärän tiedon levittämisen lisäksi somessa on menty jopa rasistisiin väitteisiin.

– Suomalaiset trollit sekoittamassa pakkaa. Tässä tutkinnassa ei ole osallisena ensimmäistäkään ulkomaalaistaustaista. Ei epäiltynä, silminnäkijänä tai muunakaan, Uusi-Kakkuri painottaa."

Yhteistyössä