V
Voi voi...
Vieras
Minullapa on krv tuttavana tietoa ja saan siitä sievoisen summan itselleni soittamala juorulehtiin. Tai sitten ei.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minullapa on krv tuttavana tietoa ja saan siitä sievoisen summan itselleni soittamala juorulehtiin. Tai sitten ei.
Uijui! "Tuttava" jakaa "tietoaan" rahastustarkoituksessa juorulehteen. Tämä pisti nyt asiat ihan uuteen perspektiiviin.
Tyttöhän oli suunnitellut kaiken ja vielä sen että väitti että joku muu jostain tuli ja tappoi. Aika hyvin huomaa että ihmiset uskoo kaiken kun ne jutut tulee joltain tietyltä jolla on vielä stipendit kotonaan. Sille sitten järjestetään vaikka mitä ja ettei se vaan joutuis vankilaan niitten oikeesti pahojen kanssa joita kuuluukin vihata ja oli vaan ajan kysymys kun ne sinne joutui. Suurin huoli on tollasen paskan opiskelut ja ettei ne vaan häiriintyisi ja sille vois jakaa sitten lisää niitä kivoja stipendejä ja kaikki vois taputtaa onnellisina. Varmaan joku perustaa keräksen sille jotta sillä ei olis paha mieli ja vois sen parin kuukauden päästä taas kutsua jonkun himaansa. Hyvin huomaa miten ennakko luuloista porukkaa opettajat ja lasut ja poliisit sun muut on.
Lähinnä sinulla tuntuu olevan erittäin vahvat ennakkoluulot, miten olet pärjännyt koulussa?
Toihan kuulostaa ihan minult teininä. Mukava, hiljainen, yksinäinen, hyvä koulussa...
Todellisuudessa olin jatkuvan sadistisen pahoinpitelyn ja hyväksikäytön uhri joka eristettiin kotiin hoitamaan nuorempia sisaruksia ja joka vietti KAIKEN vapaa-aikansa vanhempien luona kun muualle ei saanut mennä. Että kulissien takaisesta ei tiedä
Yhtä mä en kyllä käsitä.
Sitä, että muiden murheilla jotkut saavat olonsa paremmaksi.
Yhtä mä en kyllä käsitä.
Sitä, että muiden murheilla jotkut saavat olonsa paremmaksi.
En ymmärrä miten se liittyy tähän. Olen käynyt sen peruskoulun jos se joku uutinen on. Vastaa sä että miltä susta tuntuisi jos sua tai lapsiasi syyteltäis syyttömänä??
Onko sinua syytelty jostain? Koulussa hyvin pärjääminen tuntuu olevan sinulle kirosana, miksi?
Yleensä nää hiljaset hikke tytöt on murhanhimosempia ku ne "pahat" alkoholia ja röökiä käyttätävät pojat.
On syytelty ja mun lapsiani on syytelty. Mun puolesta jokainen saa pärjätä koulussa niinkun pärjää mutta on se jännä juttu aina vaan huomata miten ne paremmat numerot koulussa antaa anteeks vaikka mitä. Mun mielestä kun ihan laissakin ja kouluissa on määrätty että rangaistukset pitää olla tasapuolisia. Nyt porukka ihan poliisit myös ihmettelee ja suree kun se tappaja ei ollutkaan sellanen kun sen piti olla. Sitten ne vois pienillä päillään älytä sen että ihan selvä juttu. Ei ihme että mummelit voi varastaa vaikka mitä jatkuvasti ja kun ne sitten lopulta jää kiinni niin sekin on että voi voi ja nyt me kaikki autetaan sua ja pistetään ihan keräys sun puolesta.