.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Jaahas.
olivat menneet sitten mun sukulaisen luokse.
Oli vielä ihan turpa täynnä ja viisasteli puhelimessa.
Eikä sitä kyllä tippaakaan kiinnostanut koko tilanne.

Nyt voi sanoa hyvillä mielin:

-Kiitos ja näkemiin. Olihan se kivaa niin kauan kuin sitä kesti.
mahtaa kiinnostaa kun selviää. pysy tiukkana sitten ja anna sen tuntea nahoissaan mitä teki. kun kerran on viisastelemaan ruvennut.
:attn: just kun mun näppikseltä. pidä pintas ja anna sen oikeasti tuntea nahkoissaan mitä tuli tehtyä. kaikista pahinta oli se, ettei edes osottanu nöyryyttä hölmöilynsä takia. mun kostoni tollasta idioottia kohtaan olisi kaamea :kieh:

Aika ja ero voi kasvattaa miestä. Ei aina, mutta joskus. Jos itsellä olisi mitta täynnä (niin kuin omassa elämässä jossain vaiheessa oli), ottaisin ainakin asumuseron. Saisi siinä sitten molemmat miettiä rauhassa mitä tahtovat. Meidän kohdallamme vuosi erossa auttoi miestä näkemään mistä jäi paitsi ja mitä oikeasti halusi.

Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ikuisia pentuja ja idiootteja joka ukko!
Ei kuule ole. Sen nyt varmaan oikeasti tiedätkin.
no ei ole. Kunhan nyt vituttaa ap:n puolesta kun nousee omat jutut mieleen.. :kieh:
Okei, ymmärrän kyllä täysin! Koitetaan me nykynaiset kasvattaa omista pojistamme erilaisia. Vaikka mulla ei olekaan yhtäkään. :LOL:

AavikonNorsu
Ikuisia pentuja ja idiootteja joka ukko!
Ei kuule ole. Sen nyt varmaan oikeasti tiedätkin.
no ei ole. Kunhan nyt vituttaa ap:n puolesta kun nousee omat jutut mieleen.. :kieh:
Okei, ymmärrän kyllä täysin! Koitetaan me nykynaiset kasvattaa omista pojistamme erilaisia. Vaikka mulla ei olekaan yhtäkään. :LOL:
juu, mullakin on tyttö. :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Jaahas.

mahtaa kiinnostaa kun selviää. pysy tiukkana sitten ja anna sen tuntea nahoissaan mitä teki. kun kerran on viisastelemaan ruvennut.
:attn: just kun mun näppikseltä. pidä pintas ja anna sen oikeasti tuntea nahkoissaan mitä tuli tehtyä. kaikista pahinta oli se, ettei edes osottanu nöyryyttä hölmöilynsä takia. mun kostoni tollasta idioottia kohtaan olisi kaamea :kieh:
Vinkkejä otetaan vastaan B)

höh
Mä pakkaisin tuossa tilanteessa miehen kamat nätisti jätesäkkeihin ja nostaisin oven taakse. Voisin jopa kirjoittaa päälle "Hasta la vista, mulkero"...
Joo, parisuhde on kahden kauppa ja kompromisseja, mutta mun mielestäni näitten kirjoitusten perusteella ap on venynyt tuossa parisuhteessa jo Ihmeperheen emännän tavoin. Ei kaikkea tarvitse eikä kannata sietää! :hug:

Jaahas.

:eek: :eek:

Tsemppiä ja :hug: tulevaan!

vieras
Jaahas.

ole kylmä,välinpitämätön kun se tulee kotiin. voin oikein tuntea mikä fiilis itsellä olisi tuollaisen jälkeen.

cc
Meillä on iha tavallista että voi jäädä kaupungille jollein tutulle yöksi, tehään sitä kumpikin. Tosin käydään ulkona ehkä 2-3 krt vuodessa,,,asutaan aika kaukana keskustoista. Jos sattuu jollain tutulla olemaan jatkot tai ihan vaan kahelleen niin on ihan ok. Eikä todellakaan kumpikaan soittele tai viestittele yöllä vaan vasta aamulla. Säästyy taksirahat ja toinen voi tulla hakemaan. Ei ole meillä mikään ongelma, luottoa on joten ei mun tarvi toista vahtia ja minua on myös ihan turha vahtia kun lasta,,,,huonolla hapella on suhteet jos tollasesta pikkuasiasta edes harkitaan eroa.

Mä myös pakkaisin tärkeimmät tavarat ja jotain vaatetta kassiin ja veisin ulko-oven toiselle puolelle odottamaan vaikka pienen viestin kanssa. Että tosiaan kun niistä seikkailuista nauttii niin kovasti, niin nyt saapi sitten luvan kanssa seikkailla vähän pitempään. Toki asioista saa ja täytyykin puhua, mutta sen pitäisi nyt tapahtua sinun ehdoillasi eli sitten kun olet itse siihen valmis.

Miehen pitäisi tajuta, että hänen käytöksensä on lapsellista, eikä ota toisia huomioon mitenkään, ja siksi tuomittavaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja cc:
Meillä on iha tavallista että voi jäädä kaupungille jollein tutulle yöksi, tehään sitä kumpikin. Tosin käydään ulkona ehkä 2-3 krt vuodessa,,,asutaan aika kaukana keskustoista. Jos sattuu jollain tutulla olemaan jatkot tai ihan vaan kahelleen niin on ihan ok. Eikä todellakaan kumpikaan soittele tai viestittele yöllä vaan vasta aamulla. Säästyy taksirahat ja toinen voi tulla hakemaan. Ei ole meillä mikään ongelma, luottoa on joten ei mun tarvi toista vahtia ja minua on myös ihan turha vahtia kun lasta,,,,huonolla hapella on suhteet jos tollasesta pikkuasiasta edes harkitaan eroa.
kaikki suhteet ovat erilaisia. meillä miehen kanssa löytyy luottoa kun hän jo töidenkin takia paljon poissa kotoa, mutta ikinä meillä ei jäätäisi minne vaan yöksi. on varaa tulla sillä taksillakin kotiin. kerran mies lähti baarista jatkoille, kun itse olin tullut jo aiemmin kotiin. säikähdin tietenkin kun kuudelta heräsin että missäs se on, katsoin puhelinta ja oli tullut viesti että tulin jatkoille. mutta se tunne kun herää ja toinen ei olekaan vieressä :(

v
Kannattais lukea myös ketjun viimeisimmät viestit ennen kuin kommentoi. On tilanne vähän muuttunut.

s
Miehesi todennäköisesti on rehvakas ja ylimielinen kotiintullessaan. Se on suojautumiskeino. Sinä olet syypää kaikkeen, nalkuttav ämmä joka ei anna ryyppy rauhaa ja krapulaiselle pololle jankuttaa. Mies saa kaiken kääntymään niin että sinä yrität hieroa sopua. Näin ainakin oli meillä. Koita pysyä kovana.Parempi ettet pariin päivään päästä kotiin eikä näe tai kuule sinusta, rehvakkuus katoaa .

juu ei muuta
Et vissiin ole lukenut koko ketjua. Et tiedä kaikkea. Ei ole enää kysymys tavallisesta känni-illasta.

AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja Rosalie Hale:
Mä olisin jo pakannu miehen vaatteet jätesäkkiin ja ilmottanu mistä saa noutaa ja mihin asti jos haluaa rytkynsä viel käyttöön, muuten lähtee roskiin
No ei noinkaan voi tehdä, että kannat toisen tavarat roskiin. Tuo on lapsellista. Asiat pitää jutella tai hoitaa niin että joko sinä lähdet tai mies lähtee, mutta jos asunto on yhteinen niin etä voi vaan viskata miestäsi sieltä ulos.

oo niinku et olisikaan. ojenna laukku ja kerro että voi ottaa nyt välttämättömimmän mukaansa ja loput kerkeää hakea sit myöhemmin. kerro myös, että reissun oisit viä voinu antaa anteeksi (siis mikäli olisit voinu) mutta veetuilu puhelimessa oli viimenen pisara. anna kuitenkin sille mahdollisuus sanoa sanottavansa. ja pidä itses tyynenä koko ajan, pure vaikka huulta, mutta älä rupea rähjäämään sille. :attn: kokemuksesta tiedän, että se syö miestä enemmän kun mikään muu :kieh:

joo
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Mä myös pakkaisin tärkeimmät tavarat ja jotain vaatetta kassiin ja veisin ulko-oven toiselle puolelle odottamaan vaikka pienen viestin kanssa. Että tosiaan kun niistä seikkailuista nauttii niin kovasti, niin nyt saapi sitten luvan kanssa seikkailla vähän pitempään. Toki asioista saa ja täytyykin puhua, mutta sen pitäisi nyt tapahtua sinun ehdoillasi eli sitten kun olet itse siihen valmis.

Miehen pitäisi tajuta, että hänen käytöksensä on lapsellista, eikä ota toisia huomioon mitenkään, ja siksi tuomittavaa.
Eikö se paska ollenkaan aattele että siellä odottaa myös lapsi/lapsia ei vaan kiukkunen vaimo. mitä jos vaimoki päättäs tehä samallaiset temput kuka niitä pieniä sitte hoitaisi? Itsekäs paska koko äijä.

ole kylmä,välinpitämätön kun se tulee kotiin. voin oikein tuntea mikä fiilis itsellä olisi tuollaisen jälkeen.
Mä luovutan sen kaikki viinat eteenpäin.
Eipähän tartte tänne tulla juomaan.
Ja se taitaa tässä tilanteessa vituttaa miestä eniten. Mukavassa humalassa tulee kotiin kuvitellen että kaikki on ok. Ajattelee ottaa pari "tasoittavaa" (eli jatkaa ryyppäämistään) ja kun avaa jääkaapin, niin hitto! Eihän siellä olekaan kaljaa :kieh:
Avaimen otan myös pois ja ohjaan ulkosalle. Jos autolla lähtee ajamaan, soitan samantien poliisille rattijuoposta. Siinä tilanteessa voisi menettää jo korttinsa ja joutua vaikeuksiin työpaikallakin. Mikäs sen parempaa, kuin pistää koko elämä sekaisin yhden seikkailun vuoksi :headwall:

Veikkauksia otetaan vastaan:
Monelta mies saapuu kotiin ja missä kunnossa? B)

vieras
oo niinku et olisikaan. ojenna laukku ja kerro että voi ottaa nyt välttämättömimmän mukaansa ja loput kerkeää hakea sit myöhemmin. kerro myös, että reissun oisit viä voinu antaa anteeksi (siis mikäli olisit voinu) mutta veetuilu puhelimessa oli viimenen pisara. anna kuitenkin sille mahdollisuus sanoa sanottavansa. ja pidä itses tyynenä koko ajan, pure vaikka huulta, mutta älä rupea rähjäämään sille. :attn: kokemuksesta tiedän, että se syö miestä enemmän kun mikään muu :kieh:
nimenomaan, ole tyyni. ja tuo on hyvä että eihän se reissu mitään, mutta se viisastelu..

Mä olisin jo pakannu miehen vaatteet jätesäkkiin ja ilmottanu mistä saa noutaa ja mihin asti jos haluaa rytkynsä viel käyttöön, muuten lähtee roskiin
No ei noinkaan voi tehdä, että kannat toisen tavarat roskiin. Tuo on lapsellista. Asiat pitää jutella tai hoitaa niin että joko sinä lähdet tai mies lähtee, mutta jos asunto on yhteinen niin etä voi vaan viskata miestäsi sieltä ulos.
Kyl voi kun paperit on siinä mallissa.
Ja jos mies on totaalisen välinpitämätön parisuhteensa suhteen niin mitä sitä enää puhumaan? Ei ne sanat enää mitään paranna. Tosin meillä on oletus jo et toista kunnioitetaan ja ajatellaan toisen tunteita, joten tollanen käytös oli niin pohjanoteeraus et kyl molemmat jo tietäis muutenki et se oli sit siinä.

AavikonNorsu
Kyl voi kun paperit on siinä mallissa.
Ja jos mies on totaalisen välinpitämätön parisuhteensa suhteen niin mitä sitä enää puhumaan? Ei ne sanat enää mitään paranna. Tosin meillä on oletus jo et toista kunnioitetaan ja ajatellaan toisen tunteita, joten tollanen käytös oli niin pohjanoteeraus et kyl molemmat jo tietäis muutenki et se oli sit siinä.

juu on se noinkin, muttet siltikään voi viskata yhtäkkiä miestä siitä pihalle ja tavaroita roskiin!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä