Se on ihan satavarma, että mies tekee tämän jälkeen lopullisen päätöksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Ei vissiin ukosta oo vieläkään mitään kuulunu? Harvinaisen kamala tilanne, toivottavasti on kuitenkin ollut luvattomilla teillä (putkassa tai naisissa) eikä mitään vakavampaa ole sattunut. Puhuttelun pitäisin, kovaäänisen, ja sitten kuuntelisin mitä miehellä on sanoa puollustuksekseen.
Ja myönnän, seuraavalla kerralla mun olis tosi vaikea äijää päästää yksin reissullensa. Huolissani olisin, jos se on jonkun mielestä holhoamista, niin aivan sama.
Narsissille kovasti voimia ja pitkää pinnaa! :hug:
en jaksa lukea kokojuttua. mutta juoko miehesi paljon? onko näin käynyt ennenkin?..minun eksä oli samanlainen..onneksi on entinen.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Se on ihan satavarma, että mies tekee tämän jälkeen lopullisen päätöksensä.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:Ei vissiin ukosta oo vieläkään mitään kuulunu? Harvinaisen kamala tilanne, toivottavasti on kuitenkin ollut luvattomilla teillä (putkassa tai naisissa) eikä mitään vakavampaa ole sattunut. Puhuttelun pitäisin, kovaäänisen, ja sitten kuuntelisin mitä miehellä on sanoa puollustuksekseen.
Ja myönnän, seuraavalla kerralla mun olis tosi vaikea äijää päästää yksin reissullensa. Huolissani olisin, jos se on jonkun mielestä holhoamista, niin aivan sama.
Narsissille kovasti voimia ja pitkää pinnaa! :hug:
Joko minä tai huvittelureissut.
Jos minun kanssani haluaa vielä tulevaisuutta rakentaa, niin loppuu ihan täysin kaikenmaailman menot, joihin kuuluu alkoholi.
Ei mennä firman pikkujouluihin, ei kaverin läksiäisiin, ei tupareihin eikä mihinkään jossa riekutaan ja vedetään viinaa kaksin käsin.
Minä en kahli miestä kotiin, vaan annan hänen tehdä itse valintansa. Jos nuo menot ovat niin tärkeitä, että meidän parisuhde murskaantuu, niin saa mennä menojaan. Ei ole siinä vaiheessa tässä suhteessa enää mitään pelastettavaa.
Jos mies haluaa vielä kanssani jatkaa perheenä, niin silloin hän antaa myöden, tekee kompromissin ja jättää huvittelureissut kokonaan.
Valinta on hänen.
Tuossa ap:n tapauksessa minäkin kieltäisin no juhlat jos ryypätä niissä pitää.... autolla kuiten päästäisin menemää, olettaen että autolla sieltä tullaan poiskin.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Meinaatko sä oikeasti kieltää pikkujoulut yms kaikki kissanristiäiset?
Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Valinta on hänen.
Kuulostaa ihan kompromissilta... Oikeasti ei kannata ajaa toista tuollaiseen pakkovalintaan. Siitä ei mitään hyvää seuraa.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Minä en kahli miestä kotiin, vaan annan hänen tehdä itse valintansa. Jos nuo menot ovat niin tärkeitä, että meidän parisuhde murskaantuu, niin saa mennä menojaan. Ei ole siinä vaiheessa tässä suhteessa enää mitään pelastettavaa.
Jos mies haluaa vielä kanssani jatkaa perheenä, niin silloin hän antaa myöden, tekee kompromissin ja jättää huvittelureissut kokonaan.
Valinta on hänen.
Pees.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Valinta on hänen.
Kyllä.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Meinaatko sä oikeasti kieltää pikkujoulut yms kaikki kissanristiäiset?
Mies on saanut elää miten lystää jo monta vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Valinta on hänen.
Pysy ap lujana vaikka kuinka täällä lässytetään miten väärässä olet..Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Mies on saanut elää miten lystää jo monta vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Valinta on hänen.
Aikani olen jutellut hänen kanssaan alkoholismistaan.
En jaksa olla enää vietävissä edes lasten vuoksi.
Jos mies haluaisi elää lastensa luona, niin hän ei tekisi moisia ratkaisuja elämässään.
mitä mies oli äidilleen sanonut??Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Niin ja yhtäkkinen raju mielenmuutos johtuu siitä, että mieheni oli yhteydessä äitiinsä.
Anoppi käski poikansa ottamaan yhteyttä minuun hetimiten, koska olen hermona.
Eipä silti se vaivaudu soittamaan tänne ja kertomaan itsestään mitään.
Eiköhän se kerro jo jotain.
Mä ymmärän että sä kärsit ja miehesi tekee väärin. Mutta uskollisuuden ja luottamuksen ei pitäisi syntyä ja olla olemassa pakon, sääntöjen jne. takia vaan ihan luonnostaan.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Mies on saanut elää miten lystää jo monta vuotta.Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Valinta on hänen.
oli kuulemma ollut vähän "seikkailemassa" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä mies oli äidilleen sanonut??
No tää on ihan mun yleinen mielipide.Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:Miuden on aina helppo arvostella ja kritisoida. Vain ne jotka oikeasti elää kyseistä elämää voi tietää millaista se oikeasti on....
Siis se vastasi kun äitinsä soitti sille? Käsitin jotenkin aiemmista viesteistä ettei se vastannut senkään puheluun?Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:oli kuulemma ollut vähän "seikkailemassa" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä mies oli äidilleen sanonut??
Kathotaan nyt koska viittii vaivautua soittamaan tai ylipäänsä tulemaan kotiin.
toivotaan että on vain sammunut johonkin ja tietää kuinka raivona olet, niin sillä ei uskalla tulla kotiin mutta pessimisti ei petyAlkuperäinen kirjoittaja narsissi:oli kuulemma ollut vähän "seikkailemassa" :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mitä mies oli äidilleen sanonut??
Kathotaan nyt koska viittii vaivautua soittamaan tai ylipäänsä tulemaan kotiin.
kertoiko anoppi missä ukko on?Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Niin ja yhtäkkinen raju mielenmuutos johtuu siitä, että mieheni oli yhteydessä äitiinsä.
Anoppi käski poikansa ottamaan yhteyttä minuun hetimiten, koska olen hermona.
Eipä silti se vaivaudu soittamaan tänne ja kertomaan itsestään mitään.
Eiköhän se kerro jo jotain.