.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Ei vissiin ukosta oo vieläkään mitään kuulunu? Harvinaisen kamala tilanne, toivottavasti on kuitenkin ollut luvattomilla teillä (putkassa tai naisissa) eikä mitään vakavampaa ole sattunut. Puhuttelun pitäisin, kovaäänisen, ja sitten kuuntelisin mitä miehellä on sanoa puollustuksekseen.

Ja myönnän, seuraavalla kerralla mun olis tosi vaikea äijää päästää yksin reissullensa. Huolissani olisin, jos se on jonkun mielestä holhoamista, niin aivan sama.

Narsissille kovasti voimia ja pitkää pinnaa! :hug:
Se on ihan satavarma, että mies tekee tämän jälkeen lopullisen päätöksensä.
Joko minä tai huvittelureissut.
Jos minun kanssani haluaa vielä tulevaisuutta rakentaa, niin loppuu ihan täysin kaikenmaailman menot, joihin kuuluu alkoholi.
Ei mennä firman pikkujouluihin, ei kaverin läksiäisiin, ei tupareihin eikä mihinkään jossa riekutaan ja vedetään viinaa kaksin käsin.

Minä en kahli miestä kotiin, vaan annan hänen tehdä itse valintansa. Jos nuo menot ovat niin tärkeitä, että meidän parisuhde murskaantuu, niin saa mennä menojaan. Ei ole siinä vaiheessa tässä suhteessa enää mitään pelastettavaa.
Jos mies haluaa vielä kanssani jatkaa perheenä, niin silloin hän antaa myöden, tekee kompromissin ja jättää huvittelureissut kokonaan.
Valinta on hänen.

AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Ei vissiin ukosta oo vieläkään mitään kuulunu? Harvinaisen kamala tilanne, toivottavasti on kuitenkin ollut luvattomilla teillä (putkassa tai naisissa) eikä mitään vakavampaa ole sattunut. Puhuttelun pitäisin, kovaäänisen, ja sitten kuuntelisin mitä miehellä on sanoa puollustuksekseen.

Ja myönnän, seuraavalla kerralla mun olis tosi vaikea äijää päästää yksin reissullensa. Huolissani olisin, jos se on jonkun mielestä holhoamista, niin aivan sama.

Narsissille kovasti voimia ja pitkää pinnaa! :hug:
Se on ihan satavarma, että mies tekee tämän jälkeen lopullisen päätöksensä.
Joko minä tai huvittelureissut.
Jos minun kanssani haluaa vielä tulevaisuutta rakentaa, niin loppuu ihan täysin kaikenmaailman menot, joihin kuuluu alkoholi.
Ei mennä firman pikkujouluihin, ei kaverin läksiäisiin, ei tupareihin eikä mihinkään jossa riekutaan ja vedetään viinaa kaksin käsin.

Minä en kahli miestä kotiin, vaan annan hänen tehdä itse valintansa. Jos nuo menot ovat niin tärkeitä, että meidän parisuhde murskaantuu, niin saa mennä menojaan. Ei ole siinä vaiheessa tässä suhteessa enää mitään pelastettavaa.
Jos mies haluaa vielä kanssani jatkaa perheenä, niin silloin hän antaa myöden, tekee kompromissin ja jättää huvittelureissut kokonaan.
Valinta on hänen.
en jaksa lukea kokojuttua. mutta juoko miehesi paljon? onko näin käynyt ennenkin?..minun eksä oli samanlainen..onneksi on entinen.

näin mä tekisin
mä nyt oikeesti luulen, että on jotain sattunut. Tuskin mies olis työtänsä jättänyt tekemättä. Kello kuitenkin jo aika paljon. Kannattaiskohan sun soittaa nyt kuitenkin sinne sairaalaan ja kysellä. Selität, että olet huolesta sekaisin jne niin varmasti kertovat onko mies siellä. Jos ei sairaalassa ole niin voit huoletta ainakin odottaa vain, koska se palaa kotiin. Ajattele jos miehelles onkin sattunut jotain ja sä vaan mietit missä se on pahoiilla teillään. Varsinkin jos ei ole miehen tapaista käyttäytyä näin, eikä vastaa puhelimeen

Sen jälkeen poliisille soitto, jos ei sielläkään ole niin voit olla ainakin varma, että on pahoilla teillä

mie
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Meinaatko sä oikeasti kieltää pikkujoulut yms kaikki kissanristiäiset? :eek:
Tuossa ap:n tapauksessa minäkin kieltäisin no juhlat jos ryypätä niissä pitää.... autolla kuiten päästäisin menemää, olettaen että autolla sieltä tullaan poiskin.

Valinta on hänen.
Kuulostaa ihan kompromissilta... Oikeasti ei kannata ajaa toista tuollaiseen pakkovalintaan. Siitä ei mitään hyvää seuraa.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Valinta on hänen.
Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.
Pees.
Toivottavasti mies valitsee vapautensa jos suhde on tuollainen, ei pahalla.
Mut ei ketään voi omistaa noin, ei kenenkään kuulu elää toisen käskyjen alla.

Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Meinaatko sä oikeasti kieltää pikkujoulut yms kaikki kissanristiäiset? :eek:
Kyllä.
Mies saa itse valita, kestääkö sellaisessa suhteessa, jossa ei enää niin vaan mennäkään.
Mies saa itse punnita kuinka tärkeä minä olen verrattuna noihin kissanristiäisiin.
Nyt on viimeiset luottamukset karissut.

Ja meillä on aina ollut jos jonkinmoista äksidenttiä noiden juhlien jälkeen.
Nyt loppu mun anteeksiantavuus ja hyväksyntä.

Valinta on hänen.
Mutta ei toi ole oikeasti valinta. Sehän on uhkavaatimus, elää kuten sinä tahdot tai joutuu elämään erillään lapsistaan.
Mies on saanut elää miten lystää jo monta vuotta.
Aikani olen jutellut hänen kanssaan alkoholismistaan.
En jaksa olla enää vietävissä edes lasten vuoksi.
Jos mies haluaisi elää lastensa luona, niin hän ei tekisi moisia ratkaisuja elämässään.

Niin ja yhtäkkinen raju mielenmuutos johtuu siitä, että mieheni oli yhteydessä äitiinsä.

Anoppi käski poikansa ottamaan yhteyttä minuun hetimiten, koska olen hermona.
Eipä silti se vaivaudu soittamaan tänne ja kertomaan itsestään mitään.

Eiköhän se kerro jo jotain.

mie
Valinta on hänen.
Aikani olen jutellut hänen kanssaan alkoholismistaan.
En jaksa olla enää vietävissä edes lasten vuoksi.
Jos mies haluaisi elää lastensa luona, niin hän ei tekisi moisia ratkaisuja elämässään.
Pysy ap lujana vaikka kuinka täällä lässytetään miten väärässä olet..

vieras
Niin ja yhtäkkinen raju mielenmuutos johtuu siitä, että mieheni oli yhteydessä äitiinsä.

mitä mies oli äidilleen sanonut??

Valinta on hänen.
Mä ymmärän että sä kärsit ja miehesi tekee väärin. Mutta uskollisuuden ja luottamuksen ei pitäisi syntyä ja olla olemassa pakon, sääntöjen jne. takia vaan ihan luonnostaan.
Ethän sä halua että mies ei nussi muita vaan siksi että ei kertakaikkiaan ole tilaisuutta vaan siksi että ei halua vaikka tilaisuus olisikin.
Mä ihan oikeasti ymmärrän sun ajatukset koska aikoinaan olen ollut samankaltaisen ihmisen puoliso. Mutta ei niin voi elää kumpikaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Miuden on aina helppo arvostella ja kritisoida. Vain ne jotka oikeasti elää kyseistä elämää voi tietää millaista se oikeasti on....
No tää on ihan mun yleinen mielipide.
Ei ketään voi omistaa eikä kahlita eikä määräillä, yhdessä voi tehdä kompromisseja tarpeen vaatiessa mut niiden on oltava molempien päätöksiä tai sitten kannattaa lähteä eri teilleen.
Mua ihmetyttää välillä kun puhutaan puolisosta kun lapsesta jonka pitää tehdä niin kuin toinen määrää.
Mä en ikinä suostuisi tuollaiseen suhteeseen ja jos noin pitäisi olla niin ennemmin oisin yksin.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oli kuulemma ollut vähän "seikkailemassa" :headwall:
Kathotaan nyt koska viittii vaivautua soittamaan tai ylipäänsä tulemaan kotiin.
Siis se vastasi kun äitinsä soitti sille? Käsitin jotenkin aiemmista viesteistä ettei se vastannut senkään puheluun?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
oli kuulemma ollut vähän "seikkailemassa" :headwall:
Kathotaan nyt koska viittii vaivautua soittamaan tai ylipäänsä tulemaan kotiin.
toivotaan että on vain sammunut johonkin ja tietää kuinka raivona olet, niin sillä ei uskalla tulla kotiin :) mutta pessimisti ei pety

storm

kertoiko anoppi missä ukko on?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä