.

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä jotenkin kyllä ymmärrän ap:n viimeisimpien viestien ajatukset ihan täysin. Mehän tehtiin aikoinaan neitin isän kanssa sellainen ratkaisu, että juhlimisien jälkeen ei ollut kotiin pääsyä: mä siis tavallaan sanouduin irti siitä tilanteesta, että joutuisinkin huomaamaan ettei tulekaan ollenkaan, tai että tulisi ihan äärimmäisen huonossa jamassa, tai että kaverinsa soittaisivat että nyt saisit tulla kantamaan tms. Elettiin siis kokolailla niin, että kun mies meni, lähti selvinpäin ja tuli selvinpäin, vaikka siihen kännäämiseen olisi mennyt viikko (ikinä ei siis mennyt, mutta jos olisi mennyt ) siinä välissä ei kotiin ollut mitään asiaa. Juuri siksi että en kestänyt sitä epävarmuutta, mielummin olin tietämättä mitään. Toinen vaihtoehto olisi ollut valinta: joko minä tai reissut, mutta sitä ratkaisua en uskaltanut silloin vielä vaatia. Loppujen lopuksi se olisi ehkä ollut kuitenkin parempi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Niin ja yhtäkkinen raju mielenmuutos johtuu siitä, että mieheni oli yhteydessä äitiinsä.

Anoppi käski poikansa ottamaan yhteyttä minuun hetimiten, koska olen hermona.
Eipä silti se vaivaudu soittamaan tänne ja kertomaan itsestään mitään.

Eiköhän se kerro jo jotain.
No niin, tämä siis selvisi. Paska mies, turhaan olit huolissasi siitä. Vit***taa sun puolestas, törkeä kusipää. :(

Mä en nyt yhtään käsitä miksi narsissia kritisoidaan täällä? Tosin luin vain sivut 1,2 ja 10. Mutta siis, mitä sen pitäis tehdä? Katsella kun mies pilaa alkoholismilla koko perheen elämän? Kyllä se on ihan oikein laittaa mies valinnan eteen.

mie
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Uneton:
Miuden on aina helppo arvostella ja kritisoida. Vain ne jotka oikeasti elää kyseistä elämää voi tietää millaista se oikeasti on....
No tää on ihan mun yleinen mielipide.
Ei ketään voi omistaa eikä kahlita eikä määräillä, yhdessä voi tehdä kompromisseja tarpeen vaatiessa mut niiden on oltava molempien päätöksiä tai sitten kannattaa lähteä eri teilleen.
Mua ihmetyttää välillä kun puhutaan puolisosta kun lapsesta jonka pitää tehdä niin kuin toinen määrää.
Mä en ikinä suostuisi tuollaiseen suhteeseen ja jos noin pitäisi olla niin ennemmin oisin yksin.
Peesi.

Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Mä ymmärän että sä kärsit ja miehesi tekee väärin. Mutta uskollisuuden ja luottamuksen ei pitäisi syntyä ja olla olemassa pakon, sääntöjen jne. takia vaan ihan luonnostaan.
Ethän sä halua että mies ei nussi muita vaan siksi että ei kertakaikkiaan ole tilaisuutta vaan siksi että ei halua vaikka tilaisuus olisikin.
Mä ihan oikeasti ymmärrän sun ajatukset koska aikoinaan olen ollut samankaltaisen ihmisen puoliso. Mutta ei niin voi elää kumpikaan.
Olen täysin samaa mieltä.
Siksi se on helpompi sanoa, että minä tai juhlat.
Kyllä ne juhlimiset taitaa viedä voiton. Ei tarvitse itse tehdä sitä lopullista päätöstä, kun toinen päättää puolesta.
Voi kuinka se olisikin ihanaa, että se halu olla uskollinen lähtisi miehestä itsestään.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Minen ymmärrä teitä pariskuntana eläviä, kun teille on maailmanloppu jos toinen on yötä poissa tai muuten tavottamattomissa. Toista pitää kokoajan vahtia kuin lasta tai sitten pitää ilmotella toiselle jatkuvasti tekemisistään. Miten aikuiset ihmiset jaksaa elää kuin 5-vuotiaat.. tätä en ymmärrä. Ettekö te sekoooooooo!!!!!!!!!!!!!
Minä taas EN ymmärrä, että jos parisuhteessa ollaan, MIKSEI sille toiselle voi kertoa, jos jossain pidempään menee? MIKSI turhaan huolestuttaa toista? :(

=(
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Ethän sä halua että mies ei nussi muita vaan siksi että ei kertakaikkiaan ole tilaisuutta vaan siksi että ei halua vaikka tilaisuus olisikin.
.
Tää on kyllä ihan totta.meillä on se tilanne että mies ei saa käydä missään ja mä tiedän että tää on väärin, se on uskollinen vain koska ei ole tilaisuutta.mutta mä en nyt kestä eroa tai pettämistä.yritän kerätä voimia että pääsen irti ja saan uuden elämän ja mieskin voi sitten toteuttaa himojaan.mutta vielä vaan en pysty irrottamaan tilanteesta jonka tiedän ihan vääristyneeksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Minen ymmärrä teitä pariskuntana eläviä, kun teille on maailmanloppu jos toinen on yötä poissa tai muuten tavottamattomissa. Toista pitää kokoajan vahtia kuin lasta tai sitten pitää ilmotella toiselle jatkuvasti tekemisistään. Miten aikuiset ihmiset jaksaa elää kuin 5-vuotiaat.. tätä en ymmärrä. Ettekö te sekoooooooo!!!!!!!!!!!!!
Minä taas EN ymmärrä, että jos parisuhteessa ollaan, MIKSEI sille toiselle voi kertoa, jos jossain pidempään menee? MIKSI turhaan huolestuttaa toista? :(
tätä mieltä minäkin. mun mies kulkee kaukana töissä ja aina laittaa viestin kun on perillä, en pystyis nukkumaan jos en tietäis että on päässyt perille, pelkäisin että on sattunut jotain

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Siis se vastasi kun äitinsä soitti sille? Käsitin jotenkin aiemmista viesteistä ettei se vastannut senkään puheluun?
Mies oli ilmeisesti ollut yhteydessä veljeensä, joka sitten ilmoitti äidilleen asiasta. Äitinsä oli sitten ilmeisesti soittanut pojalleen joka kertoi että oli ollut seikkailemassa. Äitinsä oli kehoittanut ottamaan heti minuun yhteyttä, jotta asia selviäisi minullekin Tästä on about tunti aikaa. Mitään ei ole mies vieläkään ilmoittanut itsestään.

storm
Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Seikkailemassa my ass :kieh: |O Mä pistäisin tässä vaiheessa viestin miehelle, että seikkaile nyt ihan rauhassa vielä muutama päivä, tänne ei ole tulemista. Otan yhteyttä sitten kun haluan puhua.
peesailen tätä :)

Alkuperäinen kirjoittaja opiskelijaäiti-69:
Seikkailemassa my ass :kieh: |O Mä pistäisin tässä vaiheessa viestin miehelle, että seikkaile nyt ihan rauhassa vielä muutama päivä, tänne ei ole tulemista. Otan yhteyttä sitten kun haluan puhua.
mä olen aika samoilla linjoilla :kieh:

AavikonNorsu
ei vittu noita miehiä. Mies 30v ollut vähän "seikkailemassa" :LOL: . hitto et olen onnellinen etten ole enää yhtän ukkoa ottanut. Näköjään oli kuinka hyvä mies tahansa niin näin siinä käy loppujenlopuksi. Ikuisia pentuja ja idiootteja joka ukko!

v
Kyllä munkin mielestä parisuhteessa pitää huomioida toinen, jos ei pysty hoitamaan ryyppyreissuja "asiallisesti" (ihmisten aikaan kotiin jne) niin ei ole hyvä. Mut kyllä pitää saada olla omat menotkin, sitä vaan en tajuu jos ne omat menot on pakko liittyy aina alkoholiin...

Jaahas.
olivat menneet sitten mun sukulaisen luokse.
Oli vielä ihan turpa täynnä ja viisasteli puhelimessa.
Eikä sitä kyllä tippaakaan kiinnostanut koko tilanne.

Nyt voi sanoa hyvillä mielin:

-Kiitos ja näkemiin. Olihan se kivaa niin kauan kuin sitä kesti.

se on kyllä ihan narsissin oma päätös miten asiansa hoitaa jos mielestään on hyvä idea soittaa mutsille niin se sitten varmasti on. tunnet kuitenkin anoppis ja miehes paremmin ku kukaan täällä palstalla joten mitä me ollaan sanomaan.

itse en olis moksiskaan kun en halua ees miestä kännissä kotiin jos on lapsi kotona. ja tunnen mieheni että jos ei tule kotiin niin nukkuu jossain känniään pois. mutta koskaan ei tiedä että missä se nukkuu sitä känniään. toistaiseksi ei ole vielä naisten vierestä herännyt ja toivottavasti ei herääkkään.

vieras
Jaahas.

Olen pahoillani. :(

:hug:

Löydät vielä tulevaisuudessa jonkun, johon voit oikeasti luottaa, ja joka osaa arvostaa sinua kuten olet ansainnut.

vieras
Jaahas.

mahtaa kiinnostaa kun selviää. pysy tiukkana sitten ja anna sen tuntea nahoissaan mitä teki. kun kerran on viisastelemaan ruvennut.

Jaahas.

Juu samat sanoisin mie.En alkais tuommosta katteleen,jos kerta muutenki alkon kans ongelmaa.
Tosi kypsiä nuo miehet usein :whistle: |O

AavikonNorsu
Alkuperäinen kirjoittaja nystymuikio:
Jaahas.

Juu samat sanoisin mie.En alkais tuommosta katteleen,jos kerta muutenki alkon kans ongelmaa.
Tosi kypsiä nuo miehet usein :whistle: |O
noin meilläkin kävi. Ja vaikka annoin samalla mitalla takaisin..oli ryyppyreisullaan 3pv niin tyhjensin kämpän ja muutin lapseni kanssa omaan kotiin ..niin ei paljon katunut 2viikkoa itki perään ja koitti takaisin..nyt erosta 1,5v ja yhtä törkeesti käyttäytyy, tapaamisista ei tule mitään. Juoppo mikä. juoppo..meillä kans ukko oli tollanen ryyppyreissujen jälkeen..helvetin ylimielinen, ihan kin minun olisi pitänyt pyytää anteeksi sitä että hän oli ryyppyreissuillaan ilmoittamatta :headwall:

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä