.

Status
Viestiketju on suljettu.
Siis onko sulla jokin syy olettaa että mies on jonkun naisen luona? Jos omani ei saapuisi yöksi kotiin niin ensimmäisenä epäilisin että nyt on tosiaan jotain sattunut ja toisena vaihtoehtona kaverin sohvalle nukahtamista.
 
vieras
Aika surullinen avioliitto sulla jos yhdestä juomareissulle jäämisestä oot heti valmis olettamaan pahinta.

Mieti jos se makaa parhaillaan sairaalassa tms. ja sä olet heti olettanut sen pohjasakaksi.
 
mami
Voi....älähän nyt pelkää pahinta vielä...jospa ukkosi onkin sammunut jonkun miespuolisen kaverin luokse? Onko ketään jolle voisit soittaa että onko nähnyt miestäsi tai tietääkö tämän öisistä liikkeistä?Kamuja joiden kanssa illalla ollut?Ja kyllä se sieltä kotiutuu.Toivottavasti kaikki ok.Mulle kävi kerran noin ja aamulla ukkeli löyusi itse kotiin, oli ollut kaverilla ja mä kyllä uskoin selityksen.
 
vieras
Niin... Pelätä pahinta... Mulle on kerran käynyt noin. Silloin pelkäsin pahinta... Eli kuvittelin itseni jo leskeksi. Silloin toinen nainenkin olisi ollut helpotus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
voi se olla kaverillakin yötä? odota rauhassa ja kuuntele mitä mies sanoo.
Ei asu kavereita ollenkaan siellä päin, missä olivat juhlimassa. Ja tuota selitystä tuskin edes käyttää.

Koti on lähin paikka tulla yöksi. Siksi en usko tähän teoriaan. Ja mies kyllä tietää että mokauksia ei enää kannata tehdä. Mulle ei mene kaikki selitykset läpi.

Toivottavasti olisi siis putkassa mieluummin. Sairaalassa makaaminen ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta.
 
Kiira
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
 
Jaksamisia ap:lle! :hug:

Ihan ot.. mutta jännä kun ap itse sanoo epäilevänsä, että mies eksynyt jonnekkin sänkyyn. Niin silloin on kaikki sanomassa, että miten sä voit jos vaikka onkin sairaalassa jne.. jos taas olis sanonu olevansa huolissaan, että on käynyt jotain kaikki sanois miehen olevan vieraissa kuitenkin. :xmas:
 
silloin kun
mun ukko viel joi niin tuli yöllisen reissun jälkeen suht selvänä kukkapuskan kans kotiin..

:D oli alkanut pienessä nousuhumalassa haastamaan riitaa yhden pubi emännän kans joka ei tarjoillut kun oletti että ukko on juonut liikaa..oli vaan meinannu kmpastua jonkun muikin käsilaukkuun...ja siten riiteli prtsarin kans samasta asiasta että ei ois halunnu pois lähtee kun ilta oli viel nuori..
ja sitten tuli sinivuokot ja vei putkaan...

no onneks ei sen kummempia..'

ja kerran oli vahtimassa kännistä kaveriaan uimarannalla..

ja nyt ollut viis vuotta jo vesiselvä.... :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Jaksamisia ap:lle! :hug:

Ihan ot.. mutta jännä kun ap itse sanoo epäilevänsä, että mies eksynyt jonnekkin sänkyyn. Niin silloin on kaikki sanomassa, että miten sä voit jos vaikka onkin sairaalassa jne.. jos taas olis sanonu olevansa huolissaan, että on käynyt jotain kaikki sanois miehen olevan vieraissa kuitenkin. :xmas:
Mietin äsken ihan samaa :whistle:
Kai täällä on vaan ihan pakko, periaatteesta olla eri mieltä aloittajan kanssa.



Alkuperäinen kirjoittaja kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
Miehelläni ei ole ainuttakaan sellaista naispuolista ystävää johon pitää yhteyttä, saati lähtisi nukkumaan sinne. Ja aikaisemmassa viestissä mainitsin jo, että miehelläni ei ole juhlapaikan läheisyydessä (lue= 20km) yhtään tuttua nukkumapaikkaa. Koti on 5km etäisyydellä, niin kai sitä olettaisi että tulee kotiin mieluummin kuin lähtee kauas kaverille. Tai ainakin pitäisi voida olettaa.

 
jepjep
Joopa joo. Mun exäni selitteli öisiä poissaolojaan sillä, että oli joutunut putkaan. Täysin syyttä, tietenkin. Ja ne jäljet kaulassa, kaverit kiusallaan teki.
 
kännissä arviointikyky pettää ja mitä tahansa voi sattua vaikka suhde oiskin kunnossa.

että saa pelätä, mut kannattaa odottaa et mies saapuu kotiin ja antaa selityksen. siitä voi sit olla montaa mieltä kannattaako uskoa vai ei.
 
Ärsyttävintä on se, että toinen ei vastaa puhelimeen :headwall:
Jos tulee kotiin, niin venyttää saapumista mahdollisimman myöhälle. Tässä sitten saa monta tuntia odotella vastausta että mitä on tapahtunut.
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
 
siis
onko aiemminkin osoittanut ettei voi luottaa? En tiedä itse olin 10v miehen kanssa johon en voinut luottaa ja joka noita katoamistemppuja teki. Jälkeenpäin selvisi että naisissa tuo ramppas minkä kerkes. Aina vaan mulle löyty selitys. Se oli kamalaa ja en halua että kukaan joutuu sellaista kokemaan. Nyt on hyvä mies kyllä ollut 5v. Jaksamista sinulle tilanteen selvittämiseen!
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
no näin!
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
solmussa: humalassa, mutta ei kuitenkaan kaatokännissä.
Tarkkaan en osaa sanoa, kun kuitenkin puhuimme vain puhelimessa.

Alunperin miehen piti lähteä reissuun autolla (oli siis itse jo lähdössä autolla) ja tulla autolla myös kotiin. Mutta kun neuvoteltiin niin sovittiin että mies saa mennä linja-autolla jotta voi hyödyntää myös kohtuudella ilmaisia viinoja. ISO VIRHE!
Tässä sen näki; kun osoitat luottavasi toiseen, niin vedetään se matto jalkojen alta. (olettaen ettei toinen ole pää kainalossa lasaretissa) |O
Puheittesi perusteella mies on ennenkin töpännyt.

Se on sitten kumma juttu, että miehet voivat puuhastella mitä tahansa ilman minkäänlaista omatunnon kolkutusta. Kotonakin voi vaimoa ihan huoletta katsoa silmiin ja samalla valehdella silmät ja suut täyteen kaikenlaista paskaa.

Se on kyllä tosi, että jos ennenkin on ollut löyhä moraali ja kunnioitus vaimoa kohtaan puutteellinen, niin mikä estää?! Ei mikään. Sopiva humala ja kaikki naiset ovat vähintäänkin jumalattaria ja niitä pitää päästä painamaan vaikka kotona oliskin kaikki aivan loistavasti. :(

Sympatiahalit ap:lle (vaikka mies oliskin ollut kunniallisilla asioilla liikenteessä) :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
no näin!
Mun mielestä jos on yötä pois niin siitä pitää sopia etukäteen, mielellään jo hyvissä ajoin.

Ja ei se kavereiden keskenäinen illanvietto kuulu vain sinkkuelämään, vai pitäiskö perheellisenä ihmisenä nyt sitten olla koko loppuelämä yötä päivää yhdessä? :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Jaksamisia ap:lle! :hug:

Ihan ot.. mutta jännä kun ap itse sanoo epäilevänsä, että mies eksynyt jonnekkin sänkyyn. Niin silloin on kaikki sanomassa, että miten sä voit jos vaikka onkin sairaalassa jne.. jos taas olis sanonu olevansa huolissaan, että on käynyt jotain kaikki sanois miehen olevan vieraissa kuitenkin. :xmas:
Aivan!
Palsta on niin hyvä =)

 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä