.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
voi se olla kaverillakin yötä? odota rauhassa ja kuuntele mitä mies sanoo.
Ei asu kavereita ollenkaan siellä päin, missä olivat juhlimassa. Ja tuota selitystä tuskin edes käyttää.

Koti on lähin paikka tulla yöksi. Siksi en usko tähän teoriaan. Ja mies kyllä tietää että mokauksia ei enää kannata tehdä. Mulle ei mene kaikki selitykset läpi.

Toivottavasti olisi siis putkassa mieluummin. Sairaalassa makaaminen ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta.
"Mokauksia ei kannata ENÄÄ tehdä"?
Onko sulla siis oikeasti syytä olettaa että se on vieraissa??

Paska juttu, oli miten oli. Vaikkei olisi tapahtunut muuta, kun sammuminen kaverin sohvalle, niin jos iinä vaiheessa kun sinne kaverille lähdettiin (eikä kotiin, niinku ois pitänyt), olis pitänyt ilmoittaa kotiväelle.
Juurikin sen välttämiseksi että sitten soitellaan hädissään sairaaloita läpi ja pelätään että toinen on suunnilleen kuollut. Ei ole kovin kiva juttu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja siis:
onko aiemminkin osoittanut ettei voi luottaa? En tiedä itse olin 10v miehen kanssa johon en voinut luottaa ja joka noita katoamistemppuja teki. Jälkeenpäin selvisi että naisissa tuo ramppas minkä kerkes. Aina vaan mulle löyty selitys. Se oli kamalaa ja en halua että kukaan joutuu sellaista kokemaan. Nyt on hyvä mies kyllä ollut 5v. Jaksamista sinulle tilanteen selvittämiseen!
Aiemminkin on ollut epäluottamusta.
Kerran jäänyt kiinni pettämisestä, sen jälkeen hieman epäilyä, mutta kun mitään todisteita ei ole ollut, niin olen jättänyt asian sikseen.

Selityksiä löytyy aina.
En tiedä edes miksi roikun tuon kanssa. Alkoholismia ilmassa eikä useiden keskustelujen jälkeen voi viikkoa enempää olla juomatta edes VAIN sitä yhtä olutta illassa.
Pakko saada, niin pakko saada.
Kai tässä kuvittelee ettei selviä yksin. Osaa eikä pysty.
Miehessä on kuitenkin aina ollut se positiivista, että käy harvoin missään juhlimassa. Ja jos on käynyt, niin on myös sitten ajoissa, eli puoliltaöin kotona.
Niin kauan kun miehellä ei ole todisteita putkassa vietetystä ajasta tai sairaalassa makaamisesta, olen sitä mieltä että pettämässä tuo oli. ja se on noiden kahden jälkeen todennäköisin totuus.
 
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
no näin!
Mun mielestä jos on yötä pois niin siitä pitää sopia etukäteen, mielellään jo hyvissä ajoin.

Ja ei se kavereiden keskenäinen illanvietto kuulu vain sinkkuelämään, vai pitäiskö perheellisenä ihmisenä nyt sitten olla koko loppuelämä yötä päivää yhdessä? :D
no ei tosiaan tartte, mut on kyllä syytä sopia yökyläilyistä etukäteen. tämmöset katoamiset vaan turhaan nakertaa luottamusta.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
voi se olla kaverillakin yötä? odota rauhassa ja kuuntele mitä mies sanoo.
Ei asu kavereita ollenkaan siellä päin, missä olivat juhlimassa. Ja tuota selitystä tuskin edes käyttää.

Koti on lähin paikka tulla yöksi. Siksi en usko tähän teoriaan. Ja mies kyllä tietää että mokauksia ei enää kannata tehdä. Mulle ei mene kaikki selitykset läpi.

Toivottavasti olisi siis putkassa mieluummin. Sairaalassa makaaminen ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta.
"Mokauksia ei kannata ENÄÄ tehdä"?
Onko sulla siis oikeasti syytä olettaa että se on vieraissa??
Kyllä. Niin paljon vain, kuin voi asioista jotain olettaa.
Tunnen mieheni ja tiedän että tämä on hyvin todennäköistä. Varsinkin kun yöksi ei ole tultu kotiin.

Luottamusta kerättiin ajan kanssa takaisin, mutta turhaa työtä se näköjään oli.
Harmittaa vain niin vietävästi.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Jaksamisia ap:lle! :hug:

Ihan ot.. mutta jännä kun ap itse sanoo epäilevänsä, että mies eksynyt jonnekkin sänkyyn. Niin silloin on kaikki sanomassa, että miten sä voit jos vaikka onkin sairaalassa jne.. jos taas olis sanonu olevansa huolissaan, että on käynyt jotain kaikki sanois miehen olevan vieraissa kuitenkin. :xmas:
No ekasta viestistä ei käy millään tavalla esille se, että ap:llä olisi jotain syytä epäillä miestään esim. pettämisestä. Kyllä silloin on ihan loogista ajatella, että taustalla voisi olla jotain muutakin kuin toinen nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ekasta viestistä ei käy millään tavalla esille se, että ap:llä olisi jotain syytä epäillä miestään esim. pettämisestä. Kyllä silloin on ihan loogista ajatella, että taustalla voisi olla jotain muutakin kuin toinen nainen.
No mielestäni se kertoo paljon, että ajattelin sitä asiaa ensimmäisenä.
 
hmph
Niin, kun se kunnioitus itseään ja toista kohtaan puuttuu, niin millään ei ole mitään väliä.

Valitettavasti miehesi ei välitä sinusta todellisuudessa pätkääkään.

Kylmä, karu totuus ja taatusti sattuu, mutta kohtaa faktat!
 
jaa
Alkuperäinen kirjoittaja JosSanon:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Kiira:
Mitä hittoa?? Mie oon ollu monta monta kertaa miespuolisen kaverin luona yötä, ihan vaan sen takia, että en oo jaksanu lähteä kotiin. Taksia ei oo saanu tms. Ja olen ihan aikusten oikiasti vain NUKKUNUT. Ootte kyllä kauhean epäluuloista porukkaa.
mä en ymmärrä tällaista yhtään. Kun on perhe ja lapset, niin silloin tullaan yöksi kotiin. Jos on nuo miesystävät niin tärkeita, niin silloin olis pitänyt vielä elää sitä sinkkualoa. Tällainen ei kuulu parisuhteeseen. Ei ole kysymys siitä, että nukutaanko vai nusastaanko.
no näin!
Mun mielestä jos on yötä pois niin siitä pitää sopia etukäteen, mielellään jo hyvissä ajoin.

Ja ei se kavereiden keskenäinen illanvietto kuulu vain sinkkuelämään, vai pitäiskö perheellisenä ihmisenä nyt sitten olla koko loppuelämä yötä päivää yhdessä? :D
Ei toki tarkoita ettei voi viettää iltaa kavereiden kanssa, mutta jos jää mielummin miespuolisen kaverin luo yöksi, kuin menee kotiin, niin ei se kovin hyvää asioista kerro. Toista pitää kunnioittaa sen verran, että ilmoittaa missä liikkuu. Mä ainakin olisin huolesta sairas, jos mun mies ei tulis kotiin eikä ilmoittas missä on. Eikä se ole musta etukäteen ilmoittamista jos soitetaan miehelle klo 4, että jääkin Nikon/Pertin tai Maken luo yöksi.
 
rohkeutta
jssap - jätä se sika ansaitset parempaa. jos siis oli vieraissa. ja toi juominen...

itse olen joskus tuollaisessa suhtessa ollut. lähtö kirpaisi, mutta elämä muuttui täysin. ja löytyi se kunnollinen mieskin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
No ekasta viestistä ei käy millään tavalla esille se, että ap:llä olisi jotain syytä epäillä miestään esim. pettämisestä. Kyllä silloin on ihan loogista ajatella, että taustalla voisi olla jotain muutakin kuin toinen nainen.
No mielestäni se kertoo paljon, että ajattelin sitä asiaa ensimmäisenä.
Ei se kerro muuta, kuin että itse ajattelit sitä asiaa ensimmäisenä. Kai sitä saa vaihtoehtoisia selityksiä tarjota? Ei kai aina tarvitse vain myötäillä?

Mutta siinä olen samaa mieltä, että omituinen palsta tämä on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja Luksusta:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja hilavitkutin:
voi se olla kaverillakin yötä? odota rauhassa ja kuuntele mitä mies sanoo.
Ei asu kavereita ollenkaan siellä päin, missä olivat juhlimassa. Ja tuota selitystä tuskin edes käyttää.

Koti on lähin paikka tulla yöksi. Siksi en usko tähän teoriaan. Ja mies kyllä tietää että mokauksia ei enää kannata tehdä. Mulle ei mene kaikki selitykset läpi.

Toivottavasti olisi siis putkassa mieluummin. Sairaalassa makaaminen ei kuulosta hyvältä vaihtoehdolta.
"Mokauksia ei kannata ENÄÄ tehdä"?
Onko sulla siis oikeasti syytä olettaa että se on vieraissa??
Kyllä. Niin paljon vain, kuin voi asioista jotain olettaa.
Tunnen mieheni ja tiedän että tämä on hyvin todennäköistä. Varsinkin kun yöksi ei ole tultu kotiin.

Luottamusta kerättiin ajan kanssa takaisin, mutta turhaa työtä se näköjään oli.
Harmittaa vain niin vietävästi.
:( ja :hug:

Jaksamista. Jos ei todella pysty näyttämään toteen olleensa putkassa tai ensiavussa, niin tiedät kyllä mitä on tapahtunut.

Pää pystyyyn, etkä suostu enää tollaiseen kohteluun! Parempiakin miehiä on olemassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Niin, kun se kunnioitus itseään ja toista kohtaan puuttuu, niin millään ei ole mitään väliä.

Valitettavasti miehesi ei välitä sinusta todellisuudessa pätkääkään.

Kylmä, karu totuus ja taatusti sattuu, mutta kohtaa faktat!
B)

Mitä tässä on juuri tehty?
 
hohhoijaa
Siis mitä ihmettä te jankkaatte, että miksi epäilee heti naisissa juoksua?!?! JOs on pettänyt ennenkin, niin eiköhän tuo itellennekin tulis ekana mieleen!?!?! Hitto minkälaista jeesustelua...
 
Alkuperäinen kirjoittaja millinka:
Jaksamisia ap:lle! :hug:

Ihan ot.. mutta jännä kun ap itse sanoo epäilevänsä, että mies eksynyt jonnekkin sänkyyn. Niin silloin on kaikki sanomassa, että miten sä voit jos vaikka onkin sairaalassa jne.. jos taas olis sanonu olevansa huolissaan, että on käynyt jotain kaikki sanois miehen olevan vieraissa kuitenkin. :xmas:
juuri ihan samaa mietin!
 
hmph
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Niin, kun se kunnioitus itseään ja toista kohtaan puuttuu, niin millään ei ole mitään väliä.

Valitettavasti miehesi ei välitä sinusta todellisuudessa pätkääkään.

Kylmä, karu totuus ja taatusti sattuu, mutta kohtaa faktat!
B)

Mitä tässä on juuri tehty?
No melko suurella todennäköisyydellä jäät parisuhteeseen ja annat murtaa itsesi ja itsetuntosi ihan pirstaleiseksi. Haluatko sitä? Haluatko tuhlata elämäsi olemalla ihmisen kanssa, joka ei sinua rakasta ja kunnioita ansaitsemallasi tavalla?
 
Ei toki tarkoita ettei voi viettää iltaa kavereiden kanssa, mutta jos jää mielummin miespuolisen kaverin luo yöksi, kuin menee kotiin, niin ei se kovin hyvää asioista kerro. Toista pitää kunnioittaa sen verran, että ilmoittaa missä liikkuu. Mä ainakin olisin huolesta sairas, jos mun mies ei tulis kotiin eikä ilmoittas missä on. Eikä se ole musta etukäteen ilmoittamista jos soitetaan miehelle klo 4, että jääkin Nikon/Pertin tai Maken luo yöksi.[/quote]

Mä olen ihan samanlainen, heti aina ajattelen että pahin on sattunut, eli makaa jossain sairaalassa. Ja etukäteen sopiminen on mun mittapuulla muutama päivä, ei tosiaan silloin kello 4 yöllä! :D
 
Hieman päivitystä.

Nyt tämä luotettava kaveri pisti viestiä ja kertoi että mieheni ja heidän kolmas kaveri olivat yhdessä vaiheessa iltaa ihan sekaisin.
Tämä luotettava kaveri oli sitten lähtenyt ajoissa kotiin nukkumaan. Aivan kuten olettaisinkin hänen toimivan.
Mieheni ja kolmas kaveri jäivät sille tielle. Nyt tämä luotettavakaan heppu ei saa kaksikkoa kiinni ja 11.00 pitäisi olla jo hommia tekemässä, eli hakemassa kamoja pois juhlapaikalta.
Miten saa, kun miehelläni on kuljetukseen vaadittava auto täällä pihassa ja auton avaimet mukanaan?
Yritin soittaa tällä toiselle huithapelille ja eihän hänkään vastannut puhelimeen.
Ja nämä ovat vanhoja miehiä niin ei olettaisi käyttäytyvän kuin kakarat enää |O
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Hieman päivitystä.

Nyt tämä luotettava kaveri pisti viestiä ja kertoi että mieheni ja heidän kolmas kaveri olivat yhdessä vaiheessa iltaa ihan sekaisin.
Tämä luotettava kaveri oli sitten lähtenyt ajoissa kotiin nukkumaan. Aivan kuten olettaisinkin hänen toimivan.
Mieheni ja kolmas kaveri jäivät sille tielle. Nyt tämä luotettavakaan heppu ei saa kaksikkoa kiinni ja 11.00 pitäisi olla jo hommia tekemässä, eli hakemassa kamoja pois juhlapaikalta.
Miten saa, kun miehelläni on kuljetukseen vaadittava auto täällä pihassa ja auton avaimet mukanaan?
Yritin soittaa tällä toiselle huithapelille ja eihän hänkään vastannut puhelimeen.
Ja nämä ovat vanhoja miehiä niin ei olettaisi käyttäytyvän kuin kakarat enää |O
Joukossa tyhmyys tiivistyy :/
 
v
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
jos mies ei ole pettänyt ennen, niin ei kai sitä ny heti tarvii aatella, että on vieraissa. sammunut ja nukkuu jossain humalaansa
mieshän oli pettänyt!lukekaa hyvät ihmiset AINA ap:n kirjoitukset ja kommentoikaa niihin älkääkä toisten kirjoitusten perusteella tehkö johtopäätöksiä!
tämä on niin naurettavaa kun asiat väännetään siten
että jos aloittaja kirjoittaa miehensä olevan alkoholisti niin pari kommenttia myöhemmin on jo väännetty ap alkoholistiksi-TÄMÄ OLI SIIS ESIMERKKI!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja hmph:
Niin, kun se kunnioitus itseään ja toista kohtaan puuttuu, niin millään ei ole mitään väliä.

Valitettavasti miehesi ei välitä sinusta todellisuudessa pätkääkään.

Kylmä, karu totuus ja taatusti sattuu, mutta kohtaa faktat!
B)

Mitä tässä on juuri tehty?
No melko suurella todennäköisyydellä jäät parisuhteeseen ja annat murtaa itsesi ja itsetuntosi ihan pirstaleiseksi. Haluatko sitä? Haluatko tuhlata elämäsi olemalla ihmisen kanssa, joka ei sinua rakasta ja kunnioita ansaitsemallasi tavalla?
Näin varmaan tulee käymään.
Mutta sitä en kuitenkaan halua. Luonne kun on heikko, niin kai tässä suossa ryvetään niin kauan kunnes A/Jompikumpi löytää uuden B/ Jompikumpi kuolee C/jotain ihan muuta.



 
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
jos mies ei ole pettänyt ennen, niin ei kai sitä ny heti tarvii aatella, että on vieraissa. sammunut ja nukkuu jossain humalaansa
mieshän oli pettänyt!lukekaa hyvät ihmiset AINA ap:n kirjoitukset ja kommentoikaa niihin älkääkä toisten kirjoitusten perusteella tehkö johtopäätöksiä!
tämä on niin naurettavaa kun asiat väännetään siten
että jos aloittaja kirjoittaa miehensä olevan alkoholisti niin pari kommenttia myöhemmin on jo väännetty ap alkoholistiksi-TÄMÄ OLI SIIS ESIMERKKI!
No niinhän se yleensä menee :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Hieman päivitystä.

Nyt tämä luotettava kaveri pisti viestiä ja kertoi että mieheni ja heidän kolmas kaveri olivat yhdessä vaiheessa iltaa ihan sekaisin.
Tämä luotettava kaveri oli sitten lähtenyt ajoissa kotiin nukkumaan. Aivan kuten olettaisinkin hänen toimivan.
Mieheni ja kolmas kaveri jäivät sille tielle. Nyt tämä luotettavakaan heppu ei saa kaksikkoa kiinni ja 11.00 pitäisi olla jo hommia tekemässä, eli hakemassa kamoja pois juhlapaikalta.
Miten saa, kun miehelläni on kuljetukseen vaadittava auto täällä pihassa ja auton avaimet mukanaan?
Yritin soittaa tällä toiselle huithapelille ja eihän hänkään vastannut puhelimeen.
Ja nämä ovat vanhoja miehiä niin ei olettaisi käyttäytyvän kuin kakarat enää |O
:/
 
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja viillettäjä pihapiirissä:
jos mies ei ole pettänyt ennen, niin ei kai sitä ny heti tarvii aatella, että on vieraissa. sammunut ja nukkuu jossain humalaansa
mieshän oli pettänyt!lukekaa hyvät ihmiset AINA ap:n kirjoitukset ja kommentoikaa niihin älkääkä toisten kirjoitusten perusteella tehkö johtopäätöksiä!
tämä on niin naurettavaa kun asiat väännetään siten
että jos aloittaja kirjoittaa miehensä olevan alkoholisti niin pari kommenttia myöhemmin on jo väännetty ap alkoholistiksi-TÄMÄ OLI SIIS ESIMERKKI!
No niinhän se yleensä menee :D
no aloiktus tekstin perusteella, jonka luin, niin siinä ei sanottu, että mies on pettänyt ennenkin, siinä oli mielestäni vain oletus mitä on tapahtunut
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä