vierailija
Tottakai on kun Janhan sitä Joksujen somea hoitaaMä oon edelleen sillä linjalla että toi kansikuva on Janin Pariisin kuvista
Tottakai on kun Janhan sitä Joksujen somea hoitaaMä oon edelleen sillä linjalla että toi kansikuva on Janin Pariisin kuvista
Kris: Mikä me nyt laitetaan kuvaksi, pakko olla joku!Todellakin on
Mulle antaa tylsästi puseromusa perjantaina. Mutta mennään sillä että tuo sun käännös on se oikea.Mitä helkkaria Tiktokin tägeissä lukee bluza muza u petak ja käännös on pusero aviomies perjantaina Ei sitä nyt naimisiin tartte mennä sinkun promoamisen takia.
Mä just näin ton käännöksen husband-versiona twitterissä jollain, kyllä me tää käännös pidetäänMulle antaa tylsästi puseromusa perjantaina. Mutta mennään sillä että tuo sun käännös on se oikea.
Eli Jancen häät perjantaina?Mä just näin ton käännöksen husband-versiona twitterissä jollain, kyllä me tää käännös pidetään
Jan pelastaa tilanteen kuin tilanteen. Tosin Nacen paljas perä on pitänyt rajata siitä pois.Tottakai on kun Janhan sitä Joksujen somea hoitaa
Jure ei kyllä oikeastaan ollenkaan arki-elämää paljasta ja se hänelle suotakoon, jos hän niin on päättänytJurekin havahtui jakamaan joksujen stoorin. Sen sometus on kyllä kans ihan yhtä tyhjän kanssa. Bojankin on jännempää seurattavaa koska siltä sentään joskus saattaa tulla jotain.
No, nyt löytyi selitys B:n matkalle. Meinaako joksut kaapata K:n alttarille? Jos ei se onnistu, Jance uhrataan sitten.Mitä helkkaria Tiktokin tägeissä lukee bluza muza u petak ja käännös on pusero aviomies perjantaina Ei sitä nyt naimisiin tartte mennä sinkun promoamisen takia.
Ja hääkimppu on tehty sinisistä ruusuista.Eli Jancen häät perjantaina?
Ehdottomasti. Silti seuraan sitä kiihkeästi ja aina toivon jotain enemmän kuin vain bändin jakoja.Jure ei kyllä oikeastaan ollenkaan arki-elämää paljasta ja se hänelle suotakoon, jos hän niin on päättänyt
En ymmärrä kun biisin kuulee jo youtubesta niin miksi tätä odotetaan...?50 tuntia jäljellä Bluzaan! Kris tuuttaa varmaan huomennakin somet täyteen promoa!
Siis sehän on suoraan biisin sanoista muza, muusaMulle antaa tylsästi puseromusa perjantaina. Mutta mennään sillä että tuo sun käännös on se oikea.
Koska edelleen youtubessa ei ole se lopullinen versioEn ymmärrä kun biisin kuulee jo youtubesta niin miksi tätä odotetaan...?
Lämmin yö Kyproksella, homobaari ja muutama drinkki. Aamulla Kärtsä huomaa menneensä naimisiin tanskalaisen miehen kanssa.No, nyt löytyi selitys B:n matkalle. Meinaako joksut kaapata K:n alttarille? Jos ei se onnistu, Jance uhrataan sitten.
nojaa, eipä se siitä varmasti ole juuri muuttunutKoska edelleen youtubessa ei ole se lopullinen versio
Jos yhtään olet seurannut niin tiedät kyllä, että Joksut ovat sitä muuttaneet paljon. Muun muassa lisää soittimia siellä. Sitä paitsi kivempi se on spotifysta yms kuunnella kuin youtubestanojaa, eipä se siitä varmasti ole juuri muuttunut
On muuttunut todella paljon. Ja vaikka olisi samanlainen niin liveversio on aina ihan eri asia kuin studioversio.nojaa, eipä se siitä varmasti ole juuri muuttunut
Ja se tanskalaisen kaveri katsahtaa bojania toisenkin kerran ja päättää pyytää treffeille.Lämmin yö Kyproksella, homobaari ja muutama drinkki. Aamulla Kärtsä huomaa menneensä naimisiin tanskalaisen miehen kanssa.
Kiinnostaako Bojanin matkailu?Olenko mä tosiaan ainoa, jota ei voisi hevon vtun vähempää kiinnostaa Käärijän matkailu.
Siellähän on B myös mukana?Olenko mä tosiaan ainoa, jota ei voisi hevon vtun vähempää kiinnostaa Käärijän matkailu.
Slovenialainen homosaippuaooppera sarja saa lisää henkilöitä joukkoonsa.Ja se tanskalaisen kaveri katsahtaa bojania toisenkin kerran ja päättää pyytää treffeille.
Et oo. Muakaan ei kiinnosta tippaakaan. Ei koko K yhtään.Olenko mä tosiaan ainoa, jota ei voisi hevon vtun vähempää kiinnostaa Käärijän matkailu.