.

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Ei saatana mikä asenne miehellä. Ja tämä on lastesi isä? Voi helvetti, nyt pihalle tuommoinen.
Mies on paras isä lapsilleen. Siitä ei ole ollut koskaan valittamista.
Mutta kaikki muu sitten meneekin metikköön.
Se tässä vähän harmittaakin. Jos kaikki muukin sujuisi, niin tässähän olisi unelmien perhe kasassa.

Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Ei saatana mikä asenne miehellä. Ja tämä on lastesi isä? Voi helvetti, nyt pihalle tuommoinen.
Se tässä vähän harmittaakin. Jos kaikki muukin sujuisi, niin tässähän olisi unelmien perhe kasassa.
Paras isä lapsilleen.. Toki. Miksei se rakkaus ja vastuuntunto lapsia kohtaan saa sitä sitten tulemaan jo kotiin? Ei tuolla tavoin käyttäydy hyvä isä.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
muista että oudut kuitenkin olemaan tyypin kanssa loppuelämäsi tekemisissä lapsienne takia, ei siis kannata pilata välejä kokonaan...
eihän tässä kukaan ole pilaamassa. ap:han on aivan tyyni ja rauhallinen ;D miehelle annetaan vaihtoehdot ja that´s it.
Must vähän kuulosti siltä et mies on jo päätöksensä tehnyt eikä vaihtoehtoja kaipaa.
Sitähän se näyttäisi nyt tehneen.

Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
oo niinku et olisikaan. ojenna laukku ja kerro että voi ottaa nyt välttämättömimmän mukaansa ja loput kerkeää hakea sit myöhemmin. kerro myös, että reissun oisit viä voinu antaa anteeksi (siis mikäli olisit voinu) mutta veetuilu puhelimessa oli viimenen pisara. anna kuitenkin sille mahdollisuus sanoa sanottavansa. ja pidä itses tyynenä koko ajan, pure vaikka huulta, mutta älä rupea rähjäämään sille. :attn: kokemuksesta tiedän, että se syö miestä enemmän kun mikään muu :kieh:
nimenomaan, ole tyyni. ja tuo on hyvä että eihän se reissu mitään, mutta se viisastelu..

Itseasiassa tänne palstalle purettuani isommat kiukut, olen saanut hillittyä itseni muuten. Eli en ole kokoajan vaanimassa puhelimen vieressä ja vaatimassa selityksiä.
Ja nyt on olokin mukavan tyyni. Sitä puolta mieheni ei olekaan vielä nähnyt minussa, jos on tehnyt typeryyksiä.
Ehkäpä se siis herättää, että olen nyt tosissani asian suhteen.
Ja se vittuilu puhelimessa todellakin oli se viimeinen pisara. Välinpitämättömyys ja näsäviisastelu.

Sanoin sille puhelimessa, että varo mitä sanot, ettei osakkees laske yhtään enempää.
Vastauksena sain naurua ja "eiköhän mun osakkeet ole jo laskenut riittävän alas"
"Me tästä otetaan vielä olutta ja jatketaan sitten matkaa, jonnekin päin. Olen yhteyksissä.... joskus *haha*" :headwall:
-Sitten tulikin jo luuria korvaan.
no pitäkööt nyt hauskaa vielä kun voi. Ei se loputtomiin kestä.
no ei se sit keihään finaaliin vielä kotiin tuu. ens yönä ehkä.
mut toi puhelinkeskustelu on sitä luokkaa, että mä en enää ihmettele ollenkaan että sä raihaannuit ja äijälle tulee lähtö

ai niin, muista kertoa sille sitten, että nyt saa seikkailla ihan vapaasti

vähän käänteisenä, mutta tää biisi tuli mieleen http://www.youtube.com/watch?v=UXLJLRhJAms

AavikonNorsu
jokainen täällä eroa haluava sanoo tän samna lauseen. ei se mikään unelmien isä ole lapsilleen jos noin käyttäytyy sinua kohtaan, mies rikkoo yhtenäisen perheen josta myös lapset jossain vaiheessa jollain tapaa kärsii etteivät asu kaikki yhdessä. ei se ole kunnollinen isä jos alkoholi tekee miehestä tollaisen.

muista että oudut kuitenkin olemaan tyypin kanssa loppuelämäsi tekemisissä lapsienne takia, ei siis kannata pilata välejä kokonaan...
eihän tässä kukaan ole pilaamassa. ap:han on aivan tyyni ja rauhallinen ;D miehelle annetaan vaihtoehdot ja that´s it.
Must vähän kuulosti siltä et mies on jo päätöksensä tehnyt eikä vaihtoehtoja kaipaa.
Toi puhelu vaikutti todella välinpitämättömältä joten luulen et tunteita sua kohtaan katkeruuden lisäksi ei juuri ole.
Anteeksi suora puhe, mut siltä se mun mielestäni vaikutti.

Paras isä lapsilleen.. Toki. Miksei se rakkaus ja vastuuntunto lapsia kohtaan saa sitä sitten tulemaan jo kotiin? Ei tuolla tavoin käyttäydy hyvä isä.
Sanos se.
Kai hällä on sitten mitta täynnä mitä tulee meidän parisuhteeseen. Nyt avautu ovi päästä eroon siitä.
Ja kai mies senkin tietää ja tajuaa, että teki hän mitä vain, lapsia hän ei menetä. Olen aina painottanut sitä, kuinka tärkeää on jopa eron tullessa antaa lasten nähdä molempia vanhempiaan ilman, että lapset sotketaan mahdollisiin riitoihin.

Katos, taas on päässyt rakit purkaan oman turhautumisensa toisten niskaan. Jollain kun mene huonosti niin mikäs sen mukavampaa kun alkaa aukoon päätään ja vittuilleen. Ap.lle sympatiat ja monille muille tässä ketjussa pitäis antaa pitkin korvia.

Toi puhelu vaikutti todella välinpitämättömältä joten luulen et tunteita sua kohtaan katkeruuden lisäksi ei juuri ole.
Ei se mitään. Tiedostan itsekin tosiasiat.
Ja noinhan se juuri on. Jos olisi ollut edes vähän pahoillaan, olisi toivoa ollutkin.
Mutta ei tuollaisen vittuilun jälkeen.

Nähdä ja nähdä... Onko se sitten kivaa kun ei voi jakaa sitä arkea lastensa kanssa? Sehän hänellä on edessä nyt. Ryypätköön ja seikkailkoon sitten sydämensä kyllyydestä.

Hyvään isyyteen kuuluu lasten äidin kunnioittava kohtelu.

ei äijä ole katkera, vaan välinpitämätön. ja pahoin pelkään, että mieskin tietää että ero tästä tulee ja ehkä sitä omilla tekemisillään nyt hakeekin. on varmaan miettinyt sitä jo pitempään ja pitkäksi venynyt ryyppyilta antaa hyvän verukkeen jatkaa toimintaa niin että ap nakkaa hänet pihalle, koska ei itse uskalla ratkaisevaa askelta ottaa

Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Mikä tarve tässä on nyt ruveta piikittelemään?
Ei juuri nyt kiinnosta tippaakaan moinen.
Se, että näitä "nyt äijä saa lähteä lässynlää"-ketjuja on usein, ja onko kukaan koskaan sitä paskaa äijäänsä pihalle pistänyt? Ei. Nimimerkillä kokemusta löytyy.
Onko kaikki jatkanut ketjujaan loppuun asti?
Eikös juuri se nainen pistänyt miehensä pihalle, joka löysi miehensä ja ystävänsä pannuhuoneesta sammuneena päällekkäin?
Mutta eipä tässä kai sulle tarvitse sen enempää todistella... vai?

Alkuperäinen kirjoittaja Ei kuitenkaan niin:
Katos, taas on päässyt rakit purkaan oman turhautumisensa toisten niskaan. Jollain kun mene huonosti niin mikäs sen mukavampaa kun alkaa aukoon päätään ja vittuilleen. Ap.lle sympatiat ja monille muille tässä ketjussa pitäis antaa pitkin korvia.
Mä en ainakaan auo päätä, toivottavasti en antanut sellaista kuvaa? Ei ollut tarkoitus. Yritän vain avata ap:n silmiä vähän lisää.

Eikös juuri se nainen pistänyt miehensä pihalle, joka löysi miehensä ja ystävänsä pannuhuoneesta sammuneena päällekkäin?
Ei mulle tarvi todistella mitään, ei ihan niin paljon kiinnosta, kuinka teillä jatkuu.. Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.

Nähdä ja nähdä... Onko se sitten kivaa kun ei voi jakaa sitä arkea lastensa kanssa? Sehän hänellä on edessä nyt. Ryypätköön ja seikkailkoon sitten sydämensä kyllyydestä.

Hyvään isyyteen kuuluu lasten äidin kunnioittava kohtelu.
Olet kyllä ihan oikeassa.
Ajattelin asiaa ehkä hieman suppeasti.
Ajattelin sitä läsnäoloa lasten kanssa. Sitä tasavertaista hoitamista ja huoltamista.
Kai tuo mies siihen joskus herää mitä menettää.
Ehkä tämä perhe on liian itsestäänselvyys.

AavikonNorsu
Ei mulle tarvi todistella mitään, ei ihan niin paljon kiinnosta, kuinka teillä jatkuu.. Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.
kenties ihan omakohtaista kokemusta?

Mä en ainakaan auo päätä, toivottavasti en antanut sellaista kuvaa? Ei ollut tarkoitus. Yritän vain avata ap:n silmiä vähän lisää.
Onhan täällä osa asiallisia ja rakentavia, kuten esim. sä, osa taas aivan hanurista ja saa mut näkeen punaista. Eivät varmaan ole empatiasta kuulleet edes koulunpenkillä psykologian tunnilla..

Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.
Niin on.
TAAS ystäväpiirin Matti ja Mervi päättivät jatkaa yhdessä ja kyllä, mua v*tuttaa vaikka pitäis varmaan uskoa rakkauden voimaan ja olla onnellinen heidän puolestaan |O
(ei nyt liity Narsissiin mitenkään, mutta tulipa vaan mieleen)

Joo kiva juttu. Jos ei kiinnosta, niin kai ketjun voi sivuuttaa ilman, että täytyy kirjoittaa tuo vakiolause, minkä olen nähnyt sinun kirjoittavan monessa muussakin ketjussa?
Vai mitä sinä ajat takaa näillä kommenteillasi?
Sitä, että saat olla oikeassa?
On varmaan kiva tunne kun saa todistella "mitä minä sanoin" -juttujensa kanssa.

vieras
ENpä ole palstalle kirjoitellut, mutta niin lähti ukko perheestä, kun aikansa pelleili. Eikä mun mun mielestä ollut mikään hyvä isä , kun lasten aikanakin sekoili. Juu , kyllä touhus kaikenlaista lasten kanssa ja vei retkille ym. vaikka viimisillä rahoilla.Että silleen.Tää on sellanen tarkistelemisen arvoinen asia, nimittäin jos mies ei kunnioita vaimoaan jokainen voi kuvitella miten se lapsiin vaikuttaa. Ja myös päin vastoin.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä