Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
oo niinku et olisikaan. ojenna laukku ja kerro että voi ottaa nyt välttämättömimmän mukaansa ja loput kerkeää hakea sit myöhemmin. kerro myös, että reissun oisit viä voinu antaa anteeksi (siis mikäli olisit voinu) mutta veetuilu puhelimessa oli viimenen pisara. anna kuitenkin sille mahdollisuus sanoa sanottavansa. ja pidä itses tyynenä koko ajan, pure vaikka huulta, mutta älä rupea rähjäämään sille. :attn: kokemuksesta tiedän, että se syö miestä enemmän kun mikään muu :kieh:
nimenomaan, ole tyyni. ja tuo on hyvä että eihän se reissu mitään, mutta se viisastelu..
Itseasiassa tänne palstalle purettuani isommat kiukut, olen saanut hillittyä itseni muuten. Eli en ole kokoajan vaanimassa puhelimen vieressä ja vaatimassa selityksiä.
Ja nyt on olokin mukavan tyyni. Sitä puolta mieheni ei olekaan vielä nähnyt minussa, jos on tehnyt typeryyksiä.
Ehkäpä se siis herättää, että olen nyt tosissani asian suhteen.
Ja se vittuilu puhelimessa todellakin oli se viimeinen pisara. Välinpitämättömyys ja näsäviisastelu.
Sanoin sille puhelimessa, että varo mitä sanot, ettei osakkees laske yhtään enempää.
Vastauksena sain naurua ja "eiköhän mun osakkeet ole jo laskenut riittävän alas"
"Me tästä otetaan vielä olutta ja jatketaan sitten matkaa, jonnekin päin. Olen yhteyksissä.... joskus *haha*" :headwall:
-Sitten tulikin jo luuria korvaan.
no pitäkööt nyt hauskaa vielä kun voi. Ei se loputtomiin kestä.