Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:
Ei vissiin ukosta oo vieläkään mitään kuulunu? Harvinaisen kamala tilanne, toivottavasti on kuitenkin ollut luvattomilla teillä (putkassa tai naisissa) eikä mitään vakavampaa ole sattunut. Puhuttelun pitäisin, kovaäänisen, ja sitten kuuntelisin mitä miehellä on sanoa puollustuksekseen.
Ja myönnän, seuraavalla kerralla mun olis tosi vaikea äijää päästää yksin reissullensa. Huolissani olisin, jos se on jonkun mielestä holhoamista, niin aivan sama.
Narsissille kovasti voimia ja pitkää pinnaa! :hug:
Se on ihan satavarma, että mies tekee tämän jälkeen lopullisen päätöksensä.
Joko minä tai huvittelureissut.
Jos minun kanssani haluaa vielä tulevaisuutta rakentaa, niin loppuu ihan täysin kaikenmaailman menot, joihin kuuluu alkoholi.
Ei mennä firman pikkujouluihin, ei kaverin läksiäisiin, ei tupareihin eikä mihinkään jossa riekutaan ja vedetään viinaa kaksin käsin.
Minä en kahli miestä kotiin, vaan annan hänen tehdä itse valintansa. Jos nuo menot ovat niin tärkeitä, että meidän parisuhde murskaantuu, niin saa mennä menojaan. Ei ole siinä vaiheessa tässä suhteessa enää mitään pelastettavaa.
Jos mies haluaa vielä kanssani jatkaa perheenä, niin silloin hän antaa myöden, tekee kompromissin ja jättää huvittelureissut kokonaan.
Valinta on hänen.