peesaan!Alkuperäinen kirjoittaja millinka:Jaksamisia ap:lle! :hug:
Ihan ot.. mutta jännä kun ap itse sanoo epäilevänsä, että mies eksynyt jonnekkin sänkyyn. Niin silloin on kaikki sanomassa, että miten sä voit jos vaikka onkin sairaalassa jne.. jos taas olis sanonu olevansa huolissaan, että on käynyt jotain kaikki sanois miehen olevan vieraissa kuitenkin. :xmas:
Mä en usko, että on noin. Veikkaan, että mopo lähti käsistä ja nyt tajuaa mokanneensa. Hyökkäys on paras puolustus, siksi vittuilee ja uhoilee vielä jatkavansa. Ei anna miehisyys periksi tulla kotiin hattu kourassa ja myöntää virheensä. Kännissä tuollainen uhoaminen saattaa tuntua maailman parhaalta idealta, kun pituuttakin on tullut 15cm lisää. Krapulassa idea sitten ei enään olekaan niin hyvä.Alkuperäinen kirjoittaja Tirsku:ei äijä ole katkera, vaan välinpitämätön. ja pahoin pelkään, että mieskin tietää että ero tästä tulee ja ehkä sitä omilla tekemisillään nyt hakeekin. on varmaan miettinyt sitä jo pitempään ja pitkäksi venynyt ryyppyilta antaa hyvän verukkeen jatkaa toimintaa niin että ap nakkaa hänet pihalle, koska ei itse uskalla ratkaisevaa askelta ottaaAlkuperäinen kirjoittaja sipuli:Toi puhelu vaikutti todella välinpitämättömältä joten luulen et tunteita sua kohtaan katkeruuden lisäksi ei juuri ole.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Sitähän se näyttäisi nyt tehneen.Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:Must vähän kuulosti siltä et mies on jo päätöksensä tehnyt eikä vaihtoehtoja kaipaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:eihän tässä kukaan ole pilaamassa. ap:han on aivan tyyni ja rauhallinen ;D miehelle annetaan vaihtoehdot ja that´s it.Alkuperäinen kirjoittaja v:muista että oudut kuitenkin olemaan tyypin kanssa loppuelämäsi tekemisissä lapsienne takia, ei siis kannata pilata välejä kokonaan...
Anteeksi suora puhe, mut siltä se mun mielestäni vaikutti.
Hallatar pisti ukon pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Se, että näitä "nyt äijä saa lähteä lässynlää"-ketjuja on usein, ja onko kukaan koskaan sitä paskaa äijäänsä pihalle pistänyt? Ei. Nimimerkillä kokemusta löytyy.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Mikä tarve tässä on nyt ruveta piikittelemään?
Ei juuri nyt kiinnosta tippaakaan moinen.
On mahdollisuus mennä muualle, mutta ei kiinnosta lähteä "lipettiin" kodista. Ymmärrät varmaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:narsissi, miten menee? onko sulla mahdollisuutta ottaa lapset ja mennä jonnekin vähäksi aikaa ettei tarvi kohdata miestä? voimia sulle, olet fiksun kuuloinen ihminen
Mielestäni ihminen ei voi olla fiksu jos on kimpassa juopon kanssa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:narsissi, miten menee? onko sulla mahdollisuutta ottaa lapset ja mennä jonnekin vähäksi aikaa ettei tarvi kohdata miestä? voimia sulle, olet fiksun kuuloinen ihminen
Nannalle kelpaa mies kuin miesAlkuperäinen kirjoittaja NannaIhana:Luin koko ketjun ja en taas voi käsittää mitä idiootteja tääl on.
tasan antaisin mäki tollaselle pässille vaihtoehdot; biletys tai minä ja lapset |O
Koita narsissi jaksaa :hug:
Ei todellakaan ole sun vika!!! Ja uskon että miehellä taas perhe kiinnostaa kun hieman selviää, kännissä se ajatus vaan ei kulje siellä oikealla suunnalla.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:On mahdollisuus mennä muualle, mutta ei kiinnosta lähteä "lipettiin" kodista. Ymmärrät varmaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:narsissi, miten menee? onko sulla mahdollisuutta ottaa lapset ja mennä jonnekin vähäksi aikaa ettei tarvi kohdata miestä? voimia sulle, olet fiksun kuuloinen ihminen
Luulis jo, että olis tullut kotiin tähän mennessä.. Mitä vielä. Ei näy koko miestä..
Hieman ahdistaa sellainen syyllinen olo.
Ihan kuin oltaisiin riidelty ja mies olisi lähtenyt sen vuoksi.
Täytyy vaan jankuttaa itselleen, että ei ole tällä kertaa yhtään syytä minussa.
Miehellä lähti vain mopo käsistä, eikä sen jälkeen kiinnostanut mitä perheelle kuuluu :|
niin se kestää taas seuraavaan kertaan mielenkiinto.sitten taas ryyppy kiinnostaa ja oletetaan että akka odottaaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Ei todellakaan ole sun vika!!! Ja uskon että miehellä taas perhe kiinnostaa kun hieman selviää, kännissä se ajatus vaan ei kulje siellä oikealla suunnalla.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:On mahdollisuus mennä muualle, mutta ei kiinnosta lähteä "lipettiin" kodista. Ymmärrät varmaan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:narsissi, miten menee? onko sulla mahdollisuutta ottaa lapset ja mennä jonnekin vähäksi aikaa ettei tarvi kohdata miestä? voimia sulle, olet fiksun kuuloinen ihminen
Luulis jo, että olis tullut kotiin tähän mennessä.. Mitä vielä. Ei näy koko miestä..
Hieman ahdistaa sellainen syyllinen olo.
Ihan kuin oltaisiin riidelty ja mies olisi lähtenyt sen vuoksi.
Täytyy vaan jankuttaa itselleen, että ei ole tällä kertaa yhtään syytä minussa.
Miehellä lähti vain mopo käsistä, eikä sen jälkeen kiinnostanut mitä perheelle kuuluu :|
ei kerrota, sun pitää lukea koko ketjuAlkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:mä en jaksanu koko ketjuu lukee mut siis onko se mies nyt ollu jonku naisen kaa vai mitä?
eiiiiii!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kerrota, sun pitää lukea koko ketjuAlkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:mä en jaksanu koko ketjuu lukee mut siis onko se mies nyt ollu jonku naisen kaa vai mitä?
no jos bongaat vaan narsissin viestit niin ei ole niin paljoa lukemistaAlkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:eiiiiii!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kerrota, sun pitää lukea koko ketjuAlkuperäinen kirjoittaja vieras vaan:mä en jaksanu koko ketjuu lukee mut siis onko se mies nyt ollu jonku naisen kaa vai mitä?