vieras
Tuskin se ap tulee tänne tilittämään jos mies on tullut kotiin, eiköhän ne tappele siellä...
Justjoo, niinhän sinä luulet, vaan et tiedäAlkuperäinen kirjoittaja B:Nannalle kelpaa mies kuin mies
Sulle s***analle ei tarvi mitään todistaa, ei varmaan kun sä vaan räkytät tätä samaa litaniaa joka saakelin vastaavassa ketjussa! Hitostako sinä tiedät toisten, ilmeisesti KAIKKIEN muiden elämät ja tarinat ja niputat samaan pussiin?! Vain siksi kun oot mielestäs "näitä niin paljon nähnyt"?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei mulle tarvi todistella mitään, ei ihan niin paljon kiinnosta, kuinka teillä jatkuu.. Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Onko kaikki jatkanut ketjujaan loppuun asti?
Eikös juuri se nainen pistänyt miehensä pihalle, joka löysi miehensä ja ystävänsä pannuhuoneesta sammuneena päällekkäin?
Mutta eipä tässä kai sulle tarvitse sen enempää todistella... vai?
Joo, KKK:lla on jäänyt kyllä vähän levy päälle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Sulle s***analle ei tarvi mitään todistaa, ei varmaan kun sä vaan räkytät tätä samaa litaniaa joka saakelin vastaavassa ketjussa! Hitostako sinä tiedät toisten, ilmeisesti KAIKKIEN muiden elämät ja tarinat ja niputat samaan pussiin?! Vain siksi kun oot mielestäs "näitä niin paljon nähnyt"?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:Ei mulle tarvi todistella mitään, ei ihan niin paljon kiinnosta, kuinka teillä jatkuu.. Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:Onko kaikki jatkanut ketjujaan loppuun asti?
Eikös juuri se nainen pistänyt miehensä pihalle, joka löysi miehensä ja ystävänsä pannuhuoneesta sammuneena päällekkäin?
Mutta eipä tässä kai sulle tarvitse sen enempää todistella... vai?
Suksi *****, KKK. Sä oot uskomattoman täynnä itteäs ja luulet että oot joku saamarin ylijumala. Etköhän säkin vielä putoa korkealta ja kovaa - sitä odotellessa, sanon vaan että toi sun leukojen räksytys alkaa tosissaan nyppiä. Täällä ei suunnilleen yhtään ektjua voi lukea ilman että sä oot jakelemassa ivallisia tuomioitas.
Hölmö :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Toivottavasti aapee ei käyttäydy väkivaltaisesti miestään kohtaan
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:narsissi hyvä.
tästä ketjusta mä valitettavasti saan sellaisen kuvan et sä rajoitat ja nalkutat.
Mä olisin jo tommoisen äijän lempannut pihalle ennemmin kun alkanut vaatimaan asioita(joka ei selkeesti ole edes onnistunut)
Kyllä, mä olen vierestä seurannut useitakin suhteita joissa muija valittaa ja komentelee tauotta ja mies ei vaan jaksa enää ja alkaa tapella vastaan mm. lähtemällä ryyppäämään.
Kumpaakaan en noissa tapauksissa syytä, mutta kummastelen miksi ovat edes yhdessä.
Sä voit toki vetää herkut nokkaan siitä et sanon asian niin kuin mä sen näen, ja kääntää vielä asian niin että mä syytän sua, mut niin se ei ole.
Alkoholismi on vakava asia ja se on jotain mitä sun miehesi täytyy keskenään selvittää, mutta ei toi uhkauksien laatiminen sitä selkeästi ole helpottanut.
Mä en sua siitä syyttänyt, mä tarkoitin vaan ettei toi ole asiaa auttanutkaan.
Ero on hyvä vaihtoehto, se on vissi ja onnea jatkoon, parempi se tulvaisuus on ilman alkkismiestä joka ei halua muuttua.
Taloudellisesti en ole riippuvainen miehestä. Hän se "tyhjän päälle" jää jos potkin tuon pihalle.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Ei luulis olevan vaikeaa(käytännössä ) jättää ko. miestä, jos kerran asunto ap:n (?), talousasiat kunnossa jne.
Ei kannata olla Taloudellisesti riippuvainen miehestä, muutoin saa kestää mitä tahansa paskaa pysymättä vaikuttamaan tilanteisiin. Toisinsanoen vaikeampi irtautua jos rahaa ei ole kuin äijällä.
Mitäh? Onhan tuossa tolkkua, mitä järkeä yhteiselossa jos antaa tuollaisen uhkauksen ettei toinen saa käydä missään? Ero ennemmin kuin tuollainen uhkaus. Vai olisiko sinusta mukavaa elää parisuhteessa siten, että sulla olis koko ajan ukkos ukaasi niskassa, että jos jotain tiettyä teet, niin... Pikkuisen on väärä peruste olla yhdessä, uhkailun avulla.Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Ei hyväjumala......
on siinä toisilla akoilla otsaa tulla nälvimään vaimoa menojen rajoittamisesta kun viina vie miestä eikä toisinpäin.
Uskomatonta.
Niin. Onhan se vaimo paha kun ajattelee miehensä parasta kun tämä ei siihen viinanhimossaan pysty....Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäh? Onhan tuossa tolkkua, mitä järkeä yhteiselossa jos antaa tuollaisen uhkauksen ettei toinen saa käydä missään? Ero ennemmin kuin tuollainen uhkaus. Vai olisiko sinusta mukavaa elää parisuhteessa siten, että sulla olis koko ajan ukkos ukaasi niskassa, että jos jotain tiettyä teet, niin... Pikkuisen on väärä peruste olla yhdessä, uhkailun avulla.Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Ei hyväjumala......
on siinä toisilla akoilla otsaa tulla nälvimään vaimoa menojen rajoittamisesta kun viina vie miestä eikä toisinpäin.
Uskomatonta.
Haloo?!? MÄ puhuin PARISUHTEESTA, miten v**ussa katkohoito liittyy tähän???Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Niin. Ajattelehan niitä katko laitoksia jossa alkoholisteja pidetään väkisin viinasta erossa...oikein lailla pitäs tuollaiset kidutuskammiot kieltääAlkuperäinen kirjoittaja vieras:Mitäh? Onhan tuossa tolkkua, mitä järkeä yhteiselossa jos antaa tuollaisen uhkauksen ettei toinen saa käydä missään? Ero ennemmin kuin tuollainen uhkaus. Vai olisiko sinusta mukavaa elää parisuhteessa siten, että sulla olis koko ajan ukkos ukaasi niskassa, että jos jotain tiettyä teet, niin... Pikkuisen on väärä peruste olla yhdessä, uhkailun avulla.Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:Ei hyväjumala......
Uskomatonta.