.

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Onko kaikki jatkanut ketjujaan loppuun asti?
Eikös juuri se nainen pistänyt miehensä pihalle, joka löysi miehensä ja ystävänsä pannuhuoneesta sammuneena päällekkäin?
Mutta eipä tässä kai sulle tarvitse sen enempää todistella... vai?
Ei mulle tarvi todistella mitään, ei ihan niin paljon kiinnosta, kuinka teillä jatkuu.. Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.
Sulle s***analle ei tarvi mitään todistaa, ei varmaan kun sä vaan räkytät tätä samaa litaniaa joka saakelin vastaavassa ketjussa! Hitostako sinä tiedät toisten, ilmeisesti KAIKKIEN muiden elämät ja tarinat ja niputat samaan pussiin?! Vain siksi kun oot mielestäs "näitä niin paljon nähnyt"?

Suksi *****, KKK. Sä oot uskomattoman täynnä itteäs ja luulet että oot joku saamarin ylijumala. Etköhän säkin vielä putoa korkealta ja kovaa - sitä odotellessa, sanon vaan että toi sun leukojen räksytys alkaa tosissaan nyppiä. Täällä ei suunnilleen yhtään ektjua voi lukea ilman että sä oot jakelemassa ivallisia tuomioitas.

hilavitkutin harmaana
johan nyt. joku mainitsi et miehellä ei varmaa ap:ta kohtaa enää tunteita ole, voi olla mut ois kai tuon voinu vähä nätimminki ilmasta. tosi inhottavaa käytöstä ja aikuiselta...

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Onko kaikki jatkanut ketjujaan loppuun asti?
Eikös juuri se nainen pistänyt miehensä pihalle, joka löysi miehensä ja ystävänsä pannuhuoneesta sammuneena päällekkäin?
Mutta eipä tässä kai sulle tarvitse sen enempää todistella... vai?
Ei mulle tarvi todistella mitään, ei ihan niin paljon kiinnosta, kuinka teillä jatkuu.. Kokemuksesta vaan tiedän, että siitä suuresta uhosta on vielä TOOOOSI pitkä matka tekoihin.
Sulle s***analle ei tarvi mitään todistaa, ei varmaan kun sä vaan räkytät tätä samaa litaniaa joka saakelin vastaavassa ketjussa! Hitostako sinä tiedät toisten, ilmeisesti KAIKKIEN muiden elämät ja tarinat ja niputat samaan pussiin?! Vain siksi kun oot mielestäs "näitä niin paljon nähnyt"?

Suksi *****, KKK. Sä oot uskomattoman täynnä itteäs ja luulet että oot joku saamarin ylijumala. Etköhän säkin vielä putoa korkealta ja kovaa - sitä odotellessa, sanon vaan että toi sun leukojen räksytys alkaa tosissaan nyppiä. Täällä ei suunnilleen yhtään ektjua voi lukea ilman että sä oot jakelemassa ivallisia tuomioitas.
Joo, KKK:lla on jäänyt kyllä vähän levy päälle...

vieras
Älä herra varjelkoon ajattele edes mitään "vähän sellanen syyllinen olo" juttuja , siihen sun miekkoses varmasti antaa lisäpontta. Sinä olet ollu kotona lasten kanssa ja mies ties missä ET TODELLAKAAN OLE SYYLLINEN MIHINKÄÄN, piste.

Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
narsissi hyvä.
tästä ketjusta mä valitettavasti saan sellaisen kuvan et sä rajoitat ja nalkutat.
Mä olisin jo tommoisen äijän lempannut pihalle ennemmin kun alkanut vaatimaan asioita(joka ei selkeesti ole edes onnistunut)
Kyllä, mä olen vierestä seurannut useitakin suhteita joissa muija valittaa ja komentelee tauotta ja mies ei vaan jaksa enää ja alkaa tapella vastaan mm. lähtemällä ryyppäämään.
Kumpaakaan en noissa tapauksissa syytä, mutta kummastelen miksi ovat edes yhdessä.
Sä voit toki vetää herkut nokkaan siitä et sanon asian niin kuin mä sen näen, ja kääntää vielä asian niin että mä syytän sua, mut niin se ei ole.
Alkoholismi on vakava asia ja se on jotain mitä sun miehesi täytyy keskenään selvittää, mutta ei toi uhkauksien laatiminen sitä selkeästi ole helpottanut.
Mä en sua siitä syyttänyt, mä tarkoitin vaan ettei toi ole asiaa auttanutkaan.
Ero on hyvä vaihtoehto, se on vissi ja onnea jatkoon, parempi se tulvaisuus on ilman alkkismiestä joka ei halua muuttua.

Ei hyväjumala......

on siinä toisilla akoilla otsaa tulla nälvimään vaimoa menojen rajoittamisesta kun viina vie miestä eikä toisinpäin.
:eek:

Uskomatonta.

Pikkasen alkoi tuntumaan että tämä "sipuli" taitaa olla tuttu ihan IRL.
Näillä mielipiteillä ei lapsillekkaan saisi laittaa rajoja tai pahentaa tilannetta?

Tai vastaavasti työpaikalla ei saisi olla pelisääntöjä yhteisen viihtymisen eteen???

OOh...GET A LIFE!!!!

joo mies tuli kotiin kahdeksan maissa.
Virnuili ja ensimmäisenä suunnisti jääkaapille hakemaan kaljaa |O
Enkä mä edes hävittänyt niitä kaljoja! tuli sitten sellainen sota jotta kaadoin kaljat viemäriin. Tässä huushollissa ei enää kaljaa juoda. En minä, eikä kukaan muu. Varsinkaan lasten edessä!

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ei luulis olevan vaikeaa(käytännössä ) jättää ko. miestä, jos kerran asunto ap:n (?), talousasiat kunnossa jne.

Ei kannata olla Taloudellisesti riippuvainen miehestä, muutoin saa kestää mitä tahansa paskaa pysymättä vaikuttamaan tilanteisiin. Toisinsanoen vaikeampi irtautua jos rahaa ei ole kuin äijällä.
Taloudellisesti en ole riippuvainen miehestä. Hän se "tyhjän päälle" jää jos potkin tuon pihalle.
Kämppä on mun joten minä en tästä myöskään lähde.

Asenne miehellä on perseestä. Virnuilee eikä edes anteeksi pyytänyt.
Ei pahoittele, ei kadu eikä edes hävetä yhtään.
Naisia ei kuulemma ole mukana ollut ja väittää ettei muista mitään 02.00-08.00 väliseltä ajalta. Eli ei voi kuitenkaan satavarmaksi naisia kieltää mukana olleen jos ei kerran muista edes mitään.

V*ttu täys kusipäähän tuo on.
Otin auton avaimet pois, koska oli lähdössä autolla, vaikka on vieläkin ihan turpa täynnä.
Nyt se norkoilee olohuoneessa ja mahtoi vituttaa kun avasin sitten itse smirnoffin.
Kiusa se on pienikin kiusa ja tuo vasta ottaakin päähän. Katsella kun joku muu juo alkoholia.

Nyt jatkuu taas selvittely. Ja kohta lähtee varmaan äijä ovesta pihalle |O

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Ei hyväjumala......

on siinä toisilla akoilla otsaa tulla nälvimään vaimoa menojen rajoittamisesta kun viina vie miestä eikä toisinpäin.

Uskomatonta.
Mitäh? Onhan tuossa tolkkua, mitä järkeä yhteiselossa jos antaa tuollaisen uhkauksen ettei toinen saa käydä missään? Ero ennemmin kuin tuollainen uhkaus. Vai olisiko sinusta mukavaa elää parisuhteessa siten, että sulla olis koko ajan ukkos ukaasi niskassa, että jos jotain tiettyä teet, niin... Pikkuisen on väärä peruste olla yhdessä, uhkailun avulla.

Ei hyväjumala......

Uskomatonta.
Mitäh? Onhan tuossa tolkkua, mitä järkeä yhteiselossa jos antaa tuollaisen uhkauksen ettei toinen saa käydä missään? Ero ennemmin kuin tuollainen uhkaus. Vai olisiko sinusta mukavaa elää parisuhteessa siten, että sulla olis koko ajan ukkos ukaasi niskassa, että jos jotain tiettyä teet, niin... Pikkuisen on väärä peruste olla yhdessä, uhkailun avulla.
Niin. Onhan se vaimo paha kun ajattelee miehensä parasta kun tämä ei siihen viinanhimossaan pysty....

Ajattelehan niitä katko laitoksia jossa alkoholisteja pidetään väkisin viinasta erossa...oikein lailla pitäs tuollaiset kidutuskammiot kieltää

:LOL:

vieras
Ei hyväjumala......

Uskomatonta.
Niin. Ajattelehan niitä katko laitoksia jossa alkoholisteja pidetään väkisin viinasta erossa...oikein lailla pitäs tuollaiset kidutuskammiot kieltää

:LOL:
Haloo?!? MÄ puhuin PARISUHTEESTA, miten v**ussa katkohoito liittyy tähän???

Susta ok pitää uhkauksin kumppani suhteessa?

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä