Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Ei hyväjumala......
on siinä toisilla akoilla otsaa tulla nälvimään vaimoa menojen rajoittamisesta kun viina vie miestä eikä toisinpäin.
Uskomatonta.
Pikkasen alkoi tuntumaan että tämä "sipuli" taitaa olla tuttu ihan IRL.
Näillä mielipiteillä ei lapsillekkaan saisi laittaa rajoja tai pahentaa tilannetta?
Tai vastaavasti työpaikalla ei saisi olla pelisääntöjä yhteisen viihtymisen eteen???
OOh...GET A LIFE!!!!
jos sä et osaa lukea ni älä kommentoi mun tekstejä eikö joo.
Mä nimenomaan olen tähän ketjuun kirjoittanut että kumppania ei voi kohdella kuten lasta, lasta voi komentaa ja pitää kasvattaa mutta toista ihmistä EI VOI omistaa saati rajoittaa.
Jos mies tai nainen on sopimaton kumppaniksi niin kaippa he tietävät missä ulko-ovi on.
Ja kyllä pieni rakas, mulla on otsaa
Mulla vaan ei ole oikeutta rajoittaa kenenkään elämää paitsi lasteni tai kissan, mutta ei ihmisen jonka kuuluu olla mun kanssa samalla viivalla ilman et mä nalkutan tai koitan toista muuttaa.
Siinä vaiheessa saa luvan lähteä, se on niin pirun helppoa.
Mä en koskaan ikinä halua sellaiseksi pirttihirmuksi ja jos niin pitäisi olla ni oisin ennemmin ilman miestä.
Mä olen elänyt suhteessa jossa mua koitettiin muuttaa, mun menemisiäni rajoittaa ja mä todellakin tulen aina muistamaan sen ahdistuksen mitä koin, sen miten mua itseäni ei enää edes ollut vaan joku typerä kuori joten älä tule mulle sanomaan et mulla ei ole otsaa.
Jokainen on vapaa lähtemään, mutta ketään ei voi pakolla muuttaa.
Semmoista se vaan on, sun viestis oli jotenkin niin typerä et ihme et jaksoin vastata.