.

Status
Viestiketju on suljettu.
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja narsissi:
Olishan se mukavaa olla pari yötä hotellissa ja olla ihan vaan relax :heart:
Jos miehestäkin oli vaan kivaa olla vuorokausi ihan vaan relax ja päissään?
varmasti oli, kun ei kadu edes mitään :whistle:
Niin jotta mies ei saa olla relax mutta sun pitäis saada -ko?
Niin mitäs sillä on väliä että vaimo ja lapset kotona murehtii pääasia että itellä on kivaa.
no niin ja toisinpäin. tai no, mökötetään kotona molemmat.

Eedlis
Niin se sun miehes ei kadu, koska se on kännissä vieläkin... mut eiköhän se krapulamorkkis sieltä vielä esiin astu...

Nyt vaan mies pihalle, ni tekee vieläkin tuskaisemmaks sen krapulamorkin, ni muistaa sit kuinka hyvin sillä kotona asiat oli.

Ja lisätään vielä rautalangasta vääntämällä: Mä en katsois hetkeäkään mun kodissani mun lasteni elämässä alkoholistia vaan potkisin pihalle ja takaisin voisin harkita ottaa kun on tarpeeksi kauan ollut kuivilla, mutta lapsilleni en koskaan sitä tekisi et joutuisivat alkkiksen kanssa elämään ja mulla ei ole ketään oikeutta muokata, se saisi tehdä sen ihan omillaan ja tukisin parhaani mukaan jos niin päättäisi.
Jos mun luottamus petetään niin sitä ei anteeksi saa.
Oliko hyvin artikuloitu tää mun pointtini nyt?

Uskon että miehes rupeaa vielä katumaan kunhan selviytyy.. Mutta ei ehkä olisi kannattanut ruveta itse juomaan.. :/ Toki eihän yksi juoma paljoa ole, mutta jos molemmat vaikka ottaa ja lapset siellä kotona.. Usein humalassa tulee tehtyä ja sanottua paljon kaikenlaista, ja useinhan silloin ne riidatkin syntyy, eikä teillä ole sitten kumpikaan ajokunnossa jos menee siihen pisteeseen.. :| Olen kuitenkin edelleen puolellasi ja en voi tuomita sinua, sillä en voi tietää teidän tilannettanne täysin.. :attn:

mie ymmärrän ap:tä :hug: ite olen vastaavanlaisessa tilanteessa ollu ja kyllä se syö ihmisen sisältä ulos käsin täysin. sitä on niin paska olo ettei meinaa pystyä tekemään mitään. ja vituttaa ku se toinen ei missään vaiheessa ymmärrä satuttavansa.

ymmärrän myös tuon välittömän reaktion mikä ap:ltä tuli: ukko pihalle jos ei kunnon selityksiä tule. ymmärrän niin helvetin hyvin ettei moni osaa ees arvatakkaan... :(

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja sipuli:
Alkuperäinen kirjoittaja solmussa:
Ei hyväjumala......

on siinä toisilla akoilla otsaa tulla nälvimään vaimoa menojen rajoittamisesta kun viina vie miestä eikä toisinpäin.
:eek:

Uskomatonta.

Pikkasen alkoi tuntumaan että tämä "sipuli" taitaa olla tuttu ihan IRL.
Näillä mielipiteillä ei lapsillekkaan saisi laittaa rajoja tai pahentaa tilannetta?

Tai vastaavasti työpaikalla ei saisi olla pelisääntöjä yhteisen viihtymisen eteen???

OOh...GET A LIFE!!!!
jos sä et osaa lukea ni älä kommentoi mun tekstejä eikö joo.
Mä nimenomaan olen tähän ketjuun kirjoittanut että kumppania ei voi kohdella kuten lasta, lasta voi komentaa ja pitää kasvattaa mutta toista ihmistä EI VOI omistaa saati rajoittaa.
Jos mies tai nainen on sopimaton kumppaniksi niin kaippa he tietävät missä ulko-ovi on.
Ja kyllä pieni rakas, mulla on otsaa :)
Mulla vaan ei ole oikeutta rajoittaa kenenkään elämää paitsi lasteni tai kissan, mutta ei ihmisen jonka kuuluu olla mun kanssa samalla viivalla ilman et mä nalkutan tai koitan toista muuttaa.
Siinä vaiheessa saa luvan lähteä, se on niin pirun helppoa.
Mä en koskaan ikinä halua sellaiseksi pirttihirmuksi ja jos niin pitäisi olla ni oisin ennemmin ilman miestä.
Mä olen elänyt suhteessa jossa mua koitettiin muuttaa, mun menemisiäni rajoittaa ja mä todellakin tulen aina muistamaan sen ahdistuksen mitä koin, sen miten mua itseäni ei enää edes ollut vaan joku typerä kuori joten älä tule mulle sanomaan et mulla ei ole otsaa.
Jokainen on vapaa lähtemään, mutta ketään ei voi pakolla muuttaa.
Semmoista se vaan on, sun viestis oli jotenkin niin typerä et ihme et jaksoin vastata.
tule sipuli tuo asia vääntämään mun ukolle rautalangasta.ihminen jonka pitäisi olla mun puoliso niin yrittääkin olla isä.

j

[/quote]

Mä en usko, että on noin. Veikkaan, että mopo lähti käsistä ja nyt tajuaa mokanneensa. Hyökkäys on paras puolustus, siksi vittuilee ja uhoilee vielä jatkavansa. Ei anna miehisyys periksi tulla kotiin hattu kourassa ja myöntää virheensä. Kännissä tuollainen uhoaminen saattaa tuntua maailman parhaalta idealta, kun pituuttakin on tullut 15cm lisää. Krapulassa idea sitten ei enään olekaan niin hyvä.[/quote]

Täysin samaa mieltä

Alkuperäinen kirjoittaja olet onneton luuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ilmankos sinun suhteet ei kestäkään, jotain tärkeää on jäänyt oivaltamatta. Ei parisuhteeseen kannata mennä jos haluaa olla kuin sinkku. Silloin kannattaa hakea vaan sitä hetken hurmaa ja miespuolisia kavereita.
Länkyti länkyti, elä sinä vaan lieassa ja kuvittele että se on normaalia. Ketään et voi omistaa vaikka lausuisit "tahdon" kymmenen papin edessä. Ihmiset ovat erillisiä lihamöykkyjä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!
Hemmetin kivaa lukea tällasta paskaa, ku oma mies on kuollu ja joutunu yh:ksi. Miettikää ihmiset vähän, et elämäntilanteita on yhtä monta ku ihmisiäkin! Kaikki ei saa sitä ihanneperhettä vaikka kaiken tekisin juuri "oikein"!

Ja lisätään vielä rautalangasta vääntämällä: Mä en katsois hetkeäkään mun kodissani mun lasteni elämässä alkoholistia vaan potkisin pihalle ja takaisin voisin harkita ottaa kun on tarpeeksi kauan ollut kuivilla, mutta lapsilleni en koskaan sitä tekisi et joutuisivat alkkiksen kanssa elämään ja mulla ei ole ketään oikeutta muokata, se saisi tehdä sen ihan omillaan ja tukisin parhaani mukaan jos niin päättäisi.
asiat kun harvoin on ihan näin mustavalkoisia. Jokainen kai yrittää elää sen yhden oman elämänsä niin hyvin kuin osaa.

Alkuperäinen kirjoittaja j:
Toi on 100 % törkeä temppu, mutta oikeesti, teoriassa toi vois käydä myös aika monelle naiselle - ei toi näsäviisastelu, mutta se että ilta vähän venähtääkin hyvien kavereiden kanssa.
Varmaan totta. Mutta. Mitä helvetin väliä sillä nyt on toteuttiko tämän tempauksen mies vai nainen? Täysin epäolennaista pointin kannalta. Ap:n puoliso kohtelee häntä kuin sukkanöyhtää, ihan sama kumpi on mies ja kumpi nainen.

Alkuperäinen kirjoittaja :
asiat kun harvoin on ihan näin mustavalkoisia. Jokainen kai yrittää elää sen yhden oman elämänsä niin hyvin kuin osaa.
Kyllä ne vaan melko useesti on, toki sitä voi koittaa pehmitellä sanomalla ettei olisi.
Mä olen sen verran itsekkin kokenut vastaavaa kuraa ja toisinkinpäin vastaavaa et puhun kyllä kokemuksesta.

MintunKukka
Oli ihan pakko tämän takia aukasta kone, et miten tämä juttu päättyy...ja tilanne jatkuu yhä.
( mä olen koko ajan ap.n nikin lukenu NARSISTI :eek:)

MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Kactus:
Alkuperäinen kirjoittaja olet onneton luuseri:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Ilmankos sinun suhteet ei kestäkään, jotain tärkeää on jäänyt oivaltamatta. Ei parisuhteeseen kannata mennä jos haluaa olla kuin sinkku. Silloin kannattaa hakea vaan sitä hetken hurmaa ja miespuolisia kavereita.
Länkyti länkyti, elä sinä vaan lieassa ja kuvittele että se on normaalia. Ketään et voi omistaa vaikka lausuisit "tahdon" kymmenen papin edessä. Ihmiset ovat erillisiä lihamöykkyjä, paitsi siiamilaiset kaksoset.
Onko yksinhuoltajan elämä normaalia? Ei, ainakaan sen lapsen mielestä; Mutta sä nyt tunnetusti et ajattele lastas, vaan omaa napaas kaikessa!
Hemmetin kivaa lukea tällasta paskaa, ku oma mies on kuollu ja joutunu yh:ksi. Miettikää ihmiset vähän, et elämäntilanteita on yhtä monta ku ihmisiäkin! Kaikki ei saa sitä ihanneperhettä vaikka kaiken tekisin juuri "oikein"!
Ihan totta. Aika yleinen ja ''ainut'' selitys tahtoo aina olla et itseaiheutettu.
Haleja sinulle. Ja osaan otto puolison pois menosta.

vieras
Otin auton avaimet pois, koska oli lähdössä autolla, vaikka on vieläkin ihan turpa täynnä.

Nyt jatkuu taas selvittely. Ja kohta lähtee varmaan äijä ovesta pihalle |O
Olisit antanut lähteä ja soittanut ne poliisit perään.

Ei millään pahalla Narsissi, mutta jos miehen vaan otat tuosta noin vaan "takas" kotio noinkin typerän toiminnan jälkeen, niin taatusti seuraavaksi käyttää sua samanlailla kynnysmattona. Se, että avaat yhden pullon on sit "iso kosto"... Helpolla mies pääsee kyllä...

Oikeasti mieti nyt haluatko elää tuollaisen kanssa? Jos se ei tuosta muutu, niin mitä sää siitä hyödyt, että olette yhdessä? Mies ei ilmeisesti halua muuttua, menee ja tulee miten sattuu ja vielä *ttuilee perään, niin miksi sietää sitä? Miksi haluat elää sellaisessa parisuhteessa, jossa joudut sanomaan "joko toi tai minä"? JOs mies sanoo parin päivän päästä ottavansa sut ennemmin kuin noi huvitusjuhlat ja lähteekin sitten kuitenkin firman pikkujouluihin, niin mitä sitten..? Taasko annat samat lauseet vaihtoehdoiksi ja kierrätte ympyrää ja mies käyttää sua kuin kynnysmattoa, kun alkoholi vie? Mies ei näytä edes katuvan tilannetta.

Mää en kyllä sietäisi, niin ikävälle kuin se kuulostaakin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sanrizz:
Uskon että miehes rupeaa vielä katumaan kunhan selviytyy.. Mutta ei ehkä olisi kannattanut ruveta itse juomaan.. :/ Toki eihän yksi juoma paljoa ole, mutta jos molemmat vaikka ottaa ja lapset siellä kotona.. Usein humalassa tulee tehtyä ja sanottua paljon kaikenlaista, ja useinhan silloin ne riidatkin syntyy, eikä teillä ole sitten kumpikaan ajokunnossa jos menee siihen pisteeseen.. :| Olen kuitenkin edelleen puolellasi ja en voi tuomita sinua, sillä en voi tietää teidän tilannettanne täysin.. :attn:
Olet kyllä oikeassa. Lasten aikana ei pidä juoda.
No enpä kyllä ehtinytkään montaa hörppyä ottamaan kun juomat oli jo mun naamalla ja ympäri kämppää. Otti sitten sen verran luonnon päälle, ettei hyvä tosikaan.
Nyt ei ole sitten enää niitä mun limuviinojakaan, vaan mies yritti väkisin juoda nekin ja lopulta nekin löytyi keittiön katosta ja seiniltä. Että meni kivasti aikaa tuossa jynssätessä :kieh:

Ja jos joku vielä enempi draamaa kaipaa, niin kyllä yltyi väkivaltaiseksi tilanne.
En vaan suostunut antamaan niitä auton avaimia (ehkä olis pitänyt?) ja siitäkös riemu repesi.
Mies hyökkäsi päälle. Heitti olohuoneen pöydän minun päälle ja sain "kivan" kuhmun päähäni. Sen jälkeen meikätyttö lensikin jo sängylle ja äijä päälle.
Polvilteen mun niskan päälle ja väänsi sormia ja käsiä.
Nimetön ja keskisormi sinertää ja ihan turvoksissa. Ei ole murtunut, mutta läheltä liippas.
Yritin siinä rauhoitella miestä vedoten lapsiin (ei ole lasten soveliasta kuulla, kuinka äitiä sattuu). Lopulta se tajus ettei siitä tule mitään joten päästi irti.
Menin sitten samantien suihkuun ja mies meni parvekkeelle rauhoittumaan.
Sielä parvekkeella tuo vieläkin istuu päätään pudistellen ja sadatellen. Nyt taitaa laskuhumala pistää päälle. Tai ehkä tuo on jopa hiukan selviämässäkin. Tajuaa mitä teki.
Eikä muuten ihan heti aukene ovi kun sen perässään sulkee.

Yli meni että ropisi, molemmilla osapuolilla.
Täytyy lasten kanssa selvittää huomenna tilanne parhain päin ja vakuuttaa että mitään hätää ei ole :|

huhhuh.. että osaakin särjetä päätä. Nestehukkaa varmaan pukkaa, kun on vollottanut tarpeeksi kauan.

Otin auton avaimet pois, koska oli lähdössä autolla, vaikka on vieläkin ihan turpa täynnä.

Nyt jatkuu taas selvittely. Ja kohta lähtee varmaan äijä ovesta pihalle |O
Olisit antanut lähteä ja soittanut ne poliisit perään.
Mä kans mietin että olisit vaan antanu äijän lähtee autolla ja soittanu ne poliisit sille perään.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä